quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
GLITTERPLAATJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAAHAHHAHAHAHAHA WAT GRAPPIG HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:12 schreef Nikonlover het volgende:
Je moet eens op zwarte piet zoeken op Twitter. Geniaal. Het gaat helemaal los![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hier van genietenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:12 schreef Nikonlover het volgende:
Je moet eens op zwarte piet zoeken op Twitter. Geniaal. Het gaat helemaal los![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gaat tegenwoordig het hele jaar door.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:14 schreef polyp11 het volgende:
![]()
![]()
Nu al weer die Zwarte Piet discussie
Die social media bedrijven zelf zijn natuurlijk ook gewoon totale rommel op zichzelf. Soort zoekt soort, blijkbaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik pak de popcorn alvast voor alle negatieve reacties en dreigementen van mensen die hun social media gaan verwijderen.... ik hoop ook van harte dat ze het allemaal gaan doen, scheelt weer een hoop troep
Hier gaat Zwarte Piet (VzmH) niet snel verboden worden.quote:
Gelachen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
Er mag hier NIETS meer. Ik ben woedend.
dit. Ook wat betreft borsten en naakt lopen ze ver achter. Ojee een tiet!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:09 schreef Shotty het volgende:
Los wat ik vind van zwarte piet, kunnen we is stoppen met Amerikaanse waarden 1 op 1 overnemen? Zo fijn land is dat namelijk niet imho...
Fok gaat zich omdopen tot Zwarte Piet-Netwerk. En kan dan door de toestroom van alle Corrie's van facebook eindelijk weer groeien.quote:
Open maar vast het subforum PIT. Waar de laatste trends in korte pittige kapsels besproken kunnen worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Fok gaat zich omdopen tot Zwarte Piet-Netwerk. En kan dan door de toestroom van alle Corrie's van facebook eindelijk weer groeien.
Toch blijft censuur een groot risico, straks wordt het hier net als China. Is voor de vrijheid en onder onze huidige normen en waarden onwenselijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
dit. Ook wat betreft borsten en naakt lopen ze ver achter. Ojee een tiet!
Dat zeg ik. De normen worden bepaald door de VS.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch blijft censuur een groot risico, straks wordt het hier net als China. Is voor de vrijheid en onder onze huidige normen en waarden onwenselijk
Dit heeft niets met censuur te maken. Het staat je vrij om zelf een zwartepieten platform te maken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch blijft censuur een groot risico, straks wordt het hier net als China. Is voor de vrijheid en onder onze huidige normen en waarden onwenselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |