abonnement Unibet Coolblue
pi_194507800
Voor de fake zielig corona onzin crap zooi worden steeds meer reizen weer onmogelijk gemaakt.

We mogen dus ons wel helemaal de tyfus werken zodat men kan blijven vreten, douchen, tv kijken, drinken, schijtpapier heeft, autorijden kan. Etc etc.


Maar als we na dat fucking harde werken eens lekker willen kunnen ontspannen aan de middellandse zee op een mooi strand en met de zwembroek bij 30 graden ipv in de lange kleding werken bij 35 graden..

Dan wordt er opeens HO Wacht eens eventjes! Wij denken toch niet dat je zomaar lekker hier kan komen genieten?

Nee alles lockdown. Alles betaald door de mensen die wel nog werken.

Maar als die mensen die als enige nog zorgen dat de wereld niet vergaat eens willen genieten van hun vakantietijd.. dan is opeens niks mogelijk.

Als ik niet naar het strand mag. Dan stop ik ook met werken. Jullie bekijken het maar. Dat dan maar alles instort en iedereen de tering en tyfus krijgt (niet letterlijk.. geen ziektes maar wel vies ellende)

Ik ben er klaar mee..


Ik moet met lede ogen zien hoe mn vakantie dadelijk over 3 weken geannuleerd word.. terwijl ik al vanaf februari gewoon elke doordeweekse dag elke dag naar het werk ben gegaan.

Maar al die losers denken dat alles dicht gegooid moet worden.


Maar intussen moet ik wel aanzien hoe alle blackies overal ter wereld de hele zaak plunderen. Nog nooit een dag in hun leven werken. Niks van corona aantrekken en met honderdduizenden lopen te stieren en alles vertiefen.


Nou tief dan maar op met deze wereld. Ik hoef hem niet meer. Nog liever vandaag corona dan morgen nog zo moeten leven.


Ondankbare flikkers. Rot op met je staatssteun. Werken godverdomme!!!!
pi_194507842
Deze ts is viesmad haha
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:04:17 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194507877
Jeetje. Woest.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_194508116
Het was nog lang onrustig in Woensel-West.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:27:39 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194508270
Niets aan de hand in Bulgarije Turkije Italië en Griekenland. Kroatië en Albanië ook. Onterechte klacht.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:34:20 #6
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_194508418
Volgens mij heb je een beetje last van de warmte TS.
pi_194508590
Wat je niet leest op NOS is dat Canarische Eilanden alle toeristen indien ze corona oplopen tijdens hen vakantie de medische kosten dekt en de terugreis.

NOS houdt het liefste continue angst in de burger.

Canarische Eilanden zal nooit code oranje worden. Heerlijke eilanden ook, straks lekker gaan na de bouwvak.

quote:
LAS PALMAS DE GRAN CANARIA - Het departement van Toerisme, Industrie en Handel van de regering van de Canarische eilanden is tot een akkoord gekomen met de Spaanse verzekeraar AXA voor een reisbijstandspolis die van toepassing is op alle toeristen die naar een van de eilanden reizen.
canarische eilanden

Het maakt niet uit of die toeristen Spaans zijn of een andere nationaliteit hebben. Het doel ervan is tegemoet te komen aan de lastige situatie waar toeristen voor komen te staan, wanneer ze positief testen op corona en op het eiland in quarantaine moeten gaan en daardoor hun verblijf eventueel moeten verlengen.

De Canarische eilanden worden daarmee de eerste Spaanse autonome regio waar toeristen gedekt zijn voor reisbijstand en eventuele medische kosten, repatriëring of verlenging van hun verblijf vanwege quarantaine door covid-19, die verplicht is na een positieve test. Dit alleen wanneer duidelijk is dat een eventuele besmetting niet al bekend was voor vertrek naar een van de eilanden.

Het bestuur van de eilanden wil daarmee de bestemming nog 'veiliger' maken voor toeristen en aantrekkelijker voor mensen die nog aan het dubben zijn over of ze er wel of niet op vakantie zullen gaan.

AXA stelt binnen dit akkoord een speciale klantenservice beschikbaar. De bescherming van toeristen op basis van deze verzekering gaat nog deze week van kracht en geldt in eerste instantie voor 12 maanden.

Hoe de dekking van de kosten precies in zijn werk gaat en via welk telefoonnummer mensen meer te weten kunnen komen over de polis wanneer ze positief zijn getest en zich op een van de Canarische eilanden bevinden, is nog niet bekend gemaakt.
NOS brengt goed nieuws liever niet onder de aandacht.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_194509026
Ons geboekte hotel in februari is gesloten.. we stonden open voor om te boeken... blijkt dat onze reisorganisatie (fair reisen, deel van FTI Duitsland) helemaal geen aanbiedingen meer heeft.. lol

Flikkertoch op met je kut corona. Als je falliet wilt gaan lekker doen zo. Ga je gang. Kutmensen. Kutbedrijven. Ga maar lekker falliet.

Bang voor een kutvirus.. virusen bestaan al langer dan miljoenen jaren. We zijn er nog altijd. Maar in 2020 moeten we opeens vies bang helemaal schijterig in ons broekje gaan zitten doen want ohjeeeeeeee


Flikkers..
pi_194509059
Lekker voor je
pi_194509101
Zo, TS is woest.
pi_194509168
Ja lekker janken met je first world problems. Sommige mensen hebben njet eens geld om op vakantie te gaan, die klagen ook niet.

Mijn vriendin is hier gekomen als vluchteling, die wilde ook wel lekker op vakantie of eventjes naar het café of restaurant. Maarja er was oorlog dus dan maar geen vakantie.

Ondertussen zitten er hier wat verwende Nederlanders met hun "huuu hele jaar hard gewerkt wil wel even aan het strand liggen in Griekenland lekker all inclusive."

Stel je voor dat je leven net even iets anders loopt en je (minimaal) moet aanpassen. Ga lekker in je tuin in de zon liggen, ga hier een paar keer uit eten en steun je lokale horeca. Maar nee lekker geld naar Zuid Europa brengen want die krijgen nog niet genoeg van ons.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 19:23:23 #12
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_194509205
Prima klacht wel 14.gif
Tics van je petten.
pi_194509294
Zo te zien is TS een enorme tokkie en vooral ook vieswoest.
pi_194509323
Jij, Mandy en de kids Daylano en Rocky vinden vast nog ergens een leuke camping!
pi_194509363
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:43 schreef epicbeardman het volgende:
Wat je niet leest op NOS is dat Canarische Eilanden alle toeristen indien ze corona oplopen tijdens hen vakantie de medische kosten dekt en de terugreis.

NOS houdt het liefste continue angst in de burger.

Canarische Eilanden zal nooit code oranje worden. Heerlijke eilanden ook, straks lekker gaan na de bouwvak.
[..]

NOS brengt goed nieuws liever niet onder de aandacht.
Want de NOS moet verplicht reclame maken voor een gebied?

:')
pi_194509565
Haha die reacties ook

Idd ik ben viesmad.

Ik hou van vies!
pi_194509574
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 19:44 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Haha die reacties ook

Idd ik ben viesmad.

Ik hou van vies!
Je moeder ook. Beetje vies is wel lekker.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 19:47:02 #18
338319 ZarB
Piña colada
pi_194509598
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ja lekker janken met je first world problems. Sommige mensen hebben njet eens geld om op vakantie te gaan, die klagen ook niet.

Mijn vriendin is hier gekomen als vluchteling, die wilde ook wel lekker op vakantie of eventjes naar het café of restaurant. Maarja er was oorlog dus dan maar geen vakantie.

Ondertussen zitten er hier wat verwende Nederlanders met hun "huuu hele jaar hard gewerkt wil wel even aan het strand liggen in Griekenland lekker all inclusive."

Stel je voor dat je leven net even iets anders loopt en je (minimaal) moet aanpassen. Ga lekker in je tuin in de zon liggen, ga hier een paar keer uit eten en steun je lokale horeca. Maar nee lekker geld naar Zuid Europa brengen want die krijgen nog niet genoeg van ons.
:')

Ja joh ts je mag niet klagen want er zijn altijd anderen die het nog slechter hebben!!!1!1!
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_194509623
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 19:47 schreef ZarB het volgende:

[..]

:')

Ja joh ts je mag niet klagen want er zijn altijd anderen die het nog slechter hebben!!!1!1!
Klagen mag altijd, zelfs als je dakloos bent is er nog wel iemand die het slechter heeft. Maar het is gewoon de mentaliteit van een verwend kind en iemand die niet met tegenslagen om kan gaan, kenmerkend voor de Nederlanders. Een en al gejank de laatste tijd omdat alles net even iets anders loopt.
pi_194509980
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 19:47 schreef ZarB het volgende:

[..]

:')

Ja joh ts je mag niet klagen want er zijn altijd anderen die het nog slechter hebben!!!1!1!
Ow nee je mag niet klagen over een klacht!!!!!!
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 20:29:59 #21
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194510247
Beetje achterhaald topic dit, met je OMG wij zijn de enigen die nog werken!!!!
pi_194510279
Weer een racistische whiteboy-topic :')
pi_194511502
Canarische Eilanden gaat goed, Portugal niks aan 't handje, Italië hoor ik niks over. Griekenland begint nu wat te sputteren over het toerisme wat ze zelf hebben uitgenodigd. :') Turkije en Kroatië weet ik niet zo goed, is misschien eerder lastig door Nederlandse quarantaineregels uit oranje gebieden nu Hugo dat wil verplichten. :')

"Onze reisorganisatie". :') Boek gewoon zelf een vlucht en verblijf, omg!
pi_194511802
Werken :')
I will do what i must !!
pi_194511837
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ja lekker janken met je first world problems. Sommige mensen hebben njet eens geld om op vakantie te gaan, die klagen ook niet.

Mijn vriendin is hier gekomen als vluchteling, die wilde ook wel lekker op vakantie of eventjes naar het café of restaurant. Maarja er was oorlog dus dan maar geen vakantie.

Ondertussen zitten er hier wat verwende Nederlanders met hun "huuu hele jaar hard gewerkt wil wel even aan het strand liggen in Griekenland lekker all inclusive."

Stel je voor dat je leven net even iets anders loopt en je (minimaal) moet aanpassen. Ga lekker in je tuin in de zon liggen, ga hier een paar keer uit eten en steun je lokale horeca. Maar nee lekker geld naar Zuid Europa brengen want die krijgen nog niet genoeg van ons.
Viesmad _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_194511849
Je hebt toch benen en kan lopen neem ik aan
I will do what i must !!
pi_194511914
Wat een entitled tokkkie gejank. Hopelijk krijg je een corona longontsteking.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2020 @ 22:58:32 #28
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_194513297
TS lijkt een beetje kwaad
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2020 @ 23:00:10 #29
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_194513335
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ja lekker janken met je first world problems. Sommige mensen hebben njet eens geld om op vakantie te gaan, die klagen ook niet.

Mijn vriendin is hier gekomen als vluchteling, die wilde ook wel lekker op vakantie of eventjes naar het café of restaurant. Maarja er was oorlog dus dan maar geen vakantie.

Ondertussen zitten er hier wat verwende Nederlanders met hun "huuu hele jaar hard gewerkt wil wel even aan het strand liggen in Griekenland lekker all inclusive."

Stel je voor dat je leven net even iets anders loopt en je (minimaal) moet aanpassen. Ga lekker in je tuin in de zon liggen, ga hier een paar keer uit eten en steun je lokale horeca. Maar nee lekker geld naar Zuid Europa brengen want die krijgen nog niet genoeg van ons.
:')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Tettenkoning dinsdag 11 augustus 2020 @ 23:04:10 #30
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194513415
TL;DR
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_194513551
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:43 schreef epicbeardman het volgende:
Wat je niet leest op NOS is dat Canarische Eilanden alle toeristen indien ze corona oplopen tijdens hen vakantie de medische kosten dekt en de terugreis.

NOS houdt het liefste continue angst in de burger.

Canarische Eilanden zal nooit code oranje worden. Heerlijke eilanden ook, straks lekker gaan na de bouwvak.
[..]

NOS brengt goed nieuws liever niet onder de aandacht.
Grappig dat ik het in het live blog van de NOS dan toch zie staan...
Google maar

https://www.google.com/ur(...)ttwxKqmJGizKWH_NpqqQ

Ff scrollen

[ Bericht 18% gewijzigd door devlinmr op 11-08-2020 23:26:36 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 23:14:36 #32
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194513609
TS moet zo aan het zuurstof , sterkte man
Ik ben inmiddels overleden
pi_194513647
Ziedend deze man _O-
pi_194513661
Nota bene een onterechte klacht. Iedereen moet gewoon in z'n eigen land blijven, dan was er niks aan het handje. 14.gif
pi_194514217
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 23:10 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Grappig dat ik het in het live blog van de NOS dan toch zie staan...
Google maar

https://www.google.com/ur(...)ttwxKqmJGizKWH_NpqqQ

Ff scrollen
weet ik maar verder niks, liveblog waren ze iets idd verplicht, maar geen apart nieuwsbericht. terwijl het best een grote beslissing is
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_194514307
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ijna-700000-euro-uur


1,5 miljard verlies al. De duitse staat heeft met 9 miljard staatssteun 20procent belang gekregen binnen het bedrijf.

En 22.000 banen gaan verloren.

Maar vooral alles dicht gooien en dicht houden!!!!!!

Ga zo door mensen!!

De wereld gaat helemaal kapot. En de toekomst van hele generaties gaan naar de klote. Maar uw geweten is zuiver. Volgend jaar gaan die oudjes wel kapot aan een nieuwe zinderende hittegolf. Of een normaal griepvirus. Of aan een gebroken heup..

Men moet eens kappen met het denken dag het leven eeuwig is.

We sterven allemaal vroeg of laat.. daar hoeft niet de hele wereld voor naar de kut te worden geholpen.

Werken verdomme!
pi_194514357
De tering wat ben jij dom
  woensdag 12 augustus 2020 @ 00:20:12 #38
489099 skidzor
Reality is one big joke
pi_194514372
Troll le topique
pi_194514377
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 17:59 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Maar intussen moet ik wel aanzien hoe alle blackies overal ter wereld de hele zaak plunderen. Nog nooit een dag in hun leven werken.
Het is maar goed dat jij er ondertussen voor zorgt dat de wereld niet vergaat dan, en dan nu niet eens op vakantie mogen! ;(
  woensdag 12 augustus 2020 @ 00:21:21 #40
489099 skidzor
Reality is one big joke
pi_194514386
Is alemal de schult van bil gates
pi_194514391
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 00:21 schreef skidzor het volgende:
Is alemal de schult van bil gates
Zeg nee tegen het microchip vaccin mensen! Open je ogen! Luister naar Frans!
  woensdag 12 augustus 2020 @ 00:23:40 #42
489099 skidzor
Reality is one big joke
pi_194514405
quote:
4s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 00:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Zeg nee tegen het microchip vaccin mensen! Open je ogen! Luister naar Frans!
Dagelijkse complottheorie: Wist je dat Obama de antichrist is.
pi_194514410
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ja lekker janken met je first world problems. Sommige mensen hebben njet eens geld om op vakantie te gaan, die klagen ook niet.

Mijn vriendin is hier gekomen als vluchteling, die wilde ook wel lekker op vakantie of eventjes naar het café of restaurant. Maarja er was oorlog dus dan maar geen vakantie.

Ondertussen zitten er hier wat verwende Nederlanders met hun "huuu hele jaar hard gewerkt wil wel even aan het strand liggen in Griekenland lekker all inclusive."

Stel je voor dat je leven net even iets anders loopt en je (minimaal) moet aanpassen. Ga lekker in je tuin in de zon liggen, ga hier een paar keer uit eten en steun je lokale horeca. Maar nee lekker geld naar Zuid Europa brengen want die krijgen nog niet genoeg van ons.
Kijk mij nou goed zijn want ik snap de situatie waarin mijn vriendin heeft gezeten en kijk mij eens modern zijn omdat ik een vluchtelinge als vriendin hebben. Wat ben ik een geweldige gast man.

:')
  woensdag 12 augustus 2020 @ 00:25:10 #44
489099 skidzor
Reality is one big joke
pi_194514418
Dagelijkse Complottheorie: Wist je dat de overheid jonko's wilt verbannen, omdat dit de medicijn tegen mind-control is??? illuminati confirmed. Houd jullie ogen open!
pi_194514424
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 00:24 schreef Pendule het volgende:

[..]

Kijk mij nou goed zijn want ik snap de situatie waarin mijn vriendin heeft gezeten en kijk mij eens modern zijn omdat ik een vluchtelinge als vriendin hebben. Wat ben ik een geweldige gast man.

:')
Niet voor het azc zitten azen op mooie kwetsbare bloempjes. :')
pi_194514441
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 00:05 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

weet ik maar verder niks, liveblog waren ze iets idd verplicht, maar geen apart nieuwsbericht. terwijl het best een grote beslissing is
Je wist het niet en probeert gewoon NOS te bashen want msm
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 06:16:47 #47
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_194515311
Het hele jaar bezig zijn met je twee weekjes all-inclusive in een of ander tokkieresort :')
Dan moet je verder wel een compleet leeg bestaan hebben :')

Sterkte ermee TS!
pi_194515349
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 20:32 schreef Fushia2 het volgende:
Weer een racistische whiteboy-topic :')
Kan je niet eens een keertje stoppen met je racistische gezeik hier, nepmoslim?
  Tettenkoning woensdag 12 augustus 2020 @ 06:29:55 #49
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194515366
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 00:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Niet voor het azc zitten azen op mooie kwetsbare bloempjes. :')
Misschien wel een goede tip voor de incels hier.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_194525700
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 00:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je wist het niet en probeert gewoon NOS te bashen want msm
ik las het op nos :{ wordt continue getriggered daar oO/
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_194525782
Tokkie TS gespot. Die eerste paar woorden ook. :’) hardop gelachen wel.

Serieuze opmerking: als je alleen kan ontspannen aan de Middellandse Zee doe je echt iets verkeerds. Ik denk dat het tijd is je leven dan eens te analyseren.
pi_194525815
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 00:20 schreef skidzor het volgende:
Troll le topique
Ik weet het niet. Mensen als TS bestaan wel echt.
pi_194526396
WIJ ZIJN NEDERLAND! WIJ ZIJN NEDERLAND! WIJ ZIJN NEDERLAND! WIJ ZIJN NEDERLAND!
pi_194526453
quote:
Ik ben er klaar mee..
Ik ook met dit soort kinderlijk kutgedrag. Niet eens in staat een tijd even niet op vakantie of uit te gaan.

Wat een stel verwende kutkinderen zijn er toch tegenwoordig :r

Jan Hoek heeft helemaal gelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')