Wat zou jij doen? Hem een aai over zijn bol geven en zeggen ‘foei dat mag niet’? Mijn zoon zou respect voor andere mensen hebben geleerd van zijn ouders.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:56 schreef KerrieKip het volgende:
[..]
Weten we meteen waar je zoon die mentaliteit geleerd heeft...
Iemand tot bloedens toe slaan, kind heeft dat kennelijk geleerd. Dan zou je geen aai over de bol moeten geven, maar moeten zeggen: ‘goed gedaan, jij bepaalt wie gelijk heeft en wie niet, goed geleerd van mij’ en dan samen een biertje drinken.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:17 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? Hem een aai over zijn bol geven en zeggen ‘foei dat mag niet’? Mijn zoon zou respect voor andere mensen hebben geleerd van zijn ouders.
Zou hem zelf afleveren bij het politiebureau en meteen de namen van z'n vrienden er bij geven.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:17 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? Hem een aai over zijn bol geven en zeggen ‘foei dat mag niet’? Mijn zoon zou respect voor andere mensen hebben geleerd van zijn ouders.
Moorden komen daar nog wel voor maar de recidivecijfers van de ter dood veroordeelden is erg laag is uit diepgaand onderzoek gebleken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat zie je in Amerika bij de doodstraf, de ultieme lijfstraf. Moorden komen daar niet meer voor.
Echt waar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |