abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:25:07 #1
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194505424

Vorige week begon de lente, een week later op zaterdag 15 augustus is het herfst geworden. We rijden het tweede monument van het jaar; de Ronde van Lombardije. Vorig jaar won Bauke Mollema w/ hier na een solo voor Valverde en Bernal. Dit jaar is heel anders dan andere jaren. Wat is het effect van het warmere weer? Op de startlijst staan nu vooral renners die niet naar de Tour de France gaan. Volgens de bookies is wonderkind Remco Evenepoel de grote favoriet. Oud winnaars Nibali en Mollema rijden mee in dezelfde ploeg. Andere opvallend namen zijn Jakob Fuglsang, Simon Yates, Ivan Sosa, Turborus Vlasov, Richard Karrepas, Sjors Bennett, Maximilian Schachmann, Fabio Aru, Gianni Mussolini Moscon en Mathieu van der Poel w/



Het parcours:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Procyclingstats

De odds:


Het weer in Como op zaterdag


Il Lombardia is vanaf 16:50 live te zien op Eurosport 1 en de Player. De finish wordt verwacht tussen 18:00 en 18:30.
pi_194505652
Odds van 3.00 in een eendagskoers.. denk dat alleen Valverde in de Waalse klassiekers aan zo'n notering kwam :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 11-08-2020 17:28:41 ]
pi_194506327
Geen bloedhitte dus.
pi_194507725
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:39 schreef Marcoss het volgende:
Odds van 3.00 in een eendagskoers.. denk dat alleen Valverde in de Waalse klassiekers aan zo'n notering kwam :D
Die kwam de laatste jaren (vorig jaar niet) onder de 2 in de Waalse Pijl :D . Cancellara zat voor Roubaix onder de 3 in 2010, in 2013 zelfs ruim onder de 2. Beide keren na een demonstratie in Vlaanderen.
pi_194507810
Ik heb de hele kalender echt totaal niet in m'n hoofd zitten. Zaterdag dus Lombardije, lekker hoor. Hup Mollema *O*
Demain, on roule
pi_194507879
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 17:53 schreef wimderon het volgende:

[..]

Die kwam de laatste jaren (vorig jaar niet) onder de 2 in de Waalse Pijl :D . Cancellara zat voor Roubaix onder de 3 in 2010, in 2013 zelfs ruim onder de 2. Beide keren na een demonstratie in Vlaanderen.
Ah, nog lager dus toen.

Maar die hadden al indruk gemaakt in de betreffende koers in de jaren daarvoor of bij de koers van een week eerder, Evenepoel start voor het eerst in Lombardije, zelfs voor het eerst in een monument, denk ik. En dan meteen zo'n enorme favorietenrol :o
pi_194507934
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:04 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ah, nog lager dus toen.

Maar die hadden al indruk gemaakt in de betreffende koers in de jaren daarvoor of bij de koers van een week eerder, Evenepoel start voor het eerst in Lombardije, zelfs voor het eerst in een monument, denk ik. En dan meteen zo'n enorme favorietenrol :o
Dat is vrij ongezien denk ik ja :D
pi_194540965
Je hebt het parcours verkend, Remco. Wat heb je geleerd?
“Dat deze wedstrijd me op het lijf geschreven is. Lastiger dan de Clásica San Sebastián. Vooral de finale is immens zwaar, zeker de laatste 18 kilometer. Maar het begint eigenlijk al vanaf Madonna del Ghisallo, acht kilometer klimmen met tussendoor een stukje bergaf. Vanaf dan is het niet meer vlak.”

Maar zonder finish bergop…
“Klopt, vanaf de San Fermo gaat het bergaf tot de aankomst. Maar dan zal het al beslist zijn, als je het mij vraagt. In een ideale situatie heb ik nog drie ploegmaats bij mij op de top van de Muro di Sormano, op vijftig kilometer van de finish. Dan kunnen we nog controleren tot het ingaan van de finale. Daar moeten de favorieten het onder elkaar uitmaken.”

Hoeveel keer heb je de finale in je hoofd al gereden?
“In het hoofd al honderd keer! In het echt één keer, gisteren. En deze namiddag een tweede keer. Ik ken ondertussen de bochten, ik weet hoe zwaar de klimmetjes zijn… Dat is belangrijk in een eendagskoers. Het is alles of niets. In een rittenkoers kan je nog iets rechtzetten, in een klassieker niet. Ik heb alvast nog nooit een wedstrijd zo goed voorbereid als deze.”

Is dit een beetje te vergelijken met de Clásica San Sebastián die je vorig jaar won?
“Absoluut niet! Daar was Julian Alaphilippe de vooruitgeschoven man in de ploeg. Enric Mas en ikzelf waren ‘plan B’. Toen wilde ik ook goed presteren, maar het resultaat was eerder bijkomstig. Zaterdag wordt het anders. Dit is mijn eerste piekmoment en ik wil er staan. Dat is het grootste verschil.”

“Ook de ploegmaats hebben hier naartoe gewerkt, trouwens. Ik heb woensdag in Piemonte gezien dat ook zij er klaar voor zijn. Ik heb vertrouwen in hen, zij in mij. Dat is de sleutel tot succes, denk ik.”

Wat maakt deze wedstrijd zo speciaal voor jou?
“Het is mijn eerste monument en – samen met Luik-Bastenaken-Luik is het mijn favoriete eendagskoers. Ik heb deze wedstrijd al veel gezien op tv, maar na mijn eerste verkenning ben ik nog enthousiaster geworden. Dit past me echt: een zware koers met amper herstel in de laatste drie uur.”

Je kan de jongste naoorlogse winnaar ­worden sinds Jean-Pierre Monseré in 1969. Is dat een extra motivatie?
“Ik las het in de krant. Het is in geen geval een obsessie, maar ik kan niet ontkennen dat ik dit wel leuk vind, ja. Ik kan zo blijkbaar in nog een aantal wedstrijden de jongste winnaar ooit worden. Dat gegeven heb ik wel in mijn hoofd zitten en het geeft me zeker een kleine extra boost.”

Wie zie jij als grootste concurrenten?
“Eerlijk? Ik heb de startlijst nog niet bekeken. Maar uiteraard denk ik aan Vincenzo Nibali. Die kent het parcours als zijn broekzak en heeft ook ervaring. Hij kent elk gevaarlijk punt. En zijn ploegmaat Mollema won vorig jaar, dus die is ook favoriet. Al zitten we nu in een andere periode, renners hebben een ander vormpeil. Ik gok erop dat ze bij Trek-Segafredo de kaart-Nibali trekken. En dan heb je jongens al Fuglsang en zo. De toppers die hier zijn, zijn favoriet, hé. Maar ik moet de startlijst nog even checken.”

Een deel rijdt uiteraard het Critérium du Dauphiné op hetzelfde tijdstip. Jammer?
“Ja. Ik vind het altijd leuker als de allerbesten aan de start staan, maar dat is nu eenmaal het gevolg van de hertekende kalender. Het kan wel tactisch een invloed hebben. Normaal ga je misschien met vijftien de finale in. Nu met vijf. Dat is het grootste verschil. Maar om te winnen moet je even hard duwen, hoor.”

Nog even terug naar de Ronde van Polen. Wat heb je daar geleerd dat je meeneemt naar zaterdag?
“Ik heb er mezelf overtuigd dat ik ook op de kortere explosieve klimmetjes sterk ben. Bij inspanningen van tien minuten, te vergelijken met Lombardije en Luik-Bastenaken-Luik. En ik heb er bevestiging van mijn vorm gekregen, uiteraard.”

Als concurrenten gepolst worden naar hun favoriet, horen we maar één naam.
“(lacht) Mijn eigen schuld, zeker? Na mijn prestaties van de voorbije weken. Ik voelde me ook goed. Ik hoopte in topvorm te zijn in deze periode en ben daarin geslaagd. Dat moét ook, als je in een klassieker van meer dan zes uur met veel klimwerk wil presteren, moet je in heel goede conditie zijn. Prima job, samen met mijn team en coach.”

Van druk lijk je weinig last te hebben…
“Dat is mijn persoonlijkheid, denk ik. Van nature uit voel ik sowieso al weinig druk. Al leg ik die mezelf wel op. Ik hou nu eenmaal van uitdagingen, net zoals ik ervan hou om toe te werken naar een doel. Als ik een doel heb, wil ik er honderd procent klaar voor zijn. Dat is geen garantie, want er zijn nog factoren zoals geluk en koersverloop.”

“Maar ik probeer zo weinig mogelijk druk te voelen en daar helpt de ploeg me ook bij, hoor. Gezonde nervositeit is er dan weer wel. Zeker voor mijn eerste monument. Maar die geeft alleen maar positieve energie, dat is geen echte stress. Bovendien went dat ook wel. Ook het WK junioren was ik topfavoriet. Dan is het wat gekalmeerd, maar nu gebeurt dat opnieuw. Het is niet dat ik kick op die krantenkoppen, maar het motiveert wel.”

Motiveren de prestaties van Wout van Aert jou ook?
“Zeker weten. Als je ziet hoe Wout zijn wedstrijden wint, met welke kracht hij die sprints doet. Geweldig. Die sprint van hem is toch een pluspunt. Die punch, gisteren in de Dauphiné of zondag in San Remo… Dan kan je alleen maar trots zijn dat hij een landgenoot is. Super voor het Belgische wielrennen.”

Slotvraag. Wat deed het met jou om Fabio Jakobsen zelfstandig het vliegtuig te zien opstappen?
“Ohh, geweldig! Dat nieuws is bij ons zo snel rondgegaan. Wat een sterke beer. Dat heeft ook een impact op ons, dat kan je niet beschrijven. De nacht na het ongeval hebben Dries Devenyns (kamergenoot van Evenepoel, red.) en ik maximum twee uur geslapen. Je ligt in bed, doet je ogen dicht, maar om de tien minuten doe je die weer open met dat beeld op je netvlies.”

“In mijn geval niet het beeld van de val, want ik zat er net achter. Wel van de chaos. Ik zag alles opnieuw rondvliegen. Wat een opluchting dat hij na zo’n doodsmak er is doorgekomen. Respect voor de manier waarop en hoe hard hij gevochten heeft.”
pi_194544095
Heb nu al zin in het harken op de muro di Sormano.

De favorietenrol van de Rem is bijzonder, maar ik zie niet iemand op de startlijst staan die een grotere favorietenrol waard is op basis van de afgelopen weken.
pi_194545798
Hier heb ik echt heel veel zin in. Natuurlijk is Evenepoel favoriet, maar het zou helemaal fantastisch zijn als Mollema het weer gaat lukken. Met zijn vorm zit het wel goed.
pi_194546476
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 21:55 schreef Faraday01 het volgende:
Heb nu al zin in het harken op de muro di Sormano.

De favorietenrol van de Rem is bijzonder, maar ik zie niet iemand op de startlijst staan die een grotere favorietenrol waard is op basis van de afgelopen weken.
Leo Fuglsang lijkt mij de enige die hem kan bedreigen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194546522
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Leo Fuglsang lijkt mij de enige die hem kan bedreigen.
Sjors misschien? Al werd hij wel flink uit wiel gereden door Remco in Burgos.
  Moderator donderdag 13 augustus 2020 @ 23:49:23 #13
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194546544
-verkeerde topic-
pi_194546582
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Sjors misschien? Al werd hij wel flink uit wiel gereden door Remco in Burgos.
Nibali wellicht, als ie weer ouderwets gaat pieken.
pi_194547837
Totaal offtopic, maar bij Lombardije zie ik nog die vreselijke beelden van n file van lijkwagens bij een begraafplaats en dat was nog niet zo lang geleden :{

Bijzonder dat ze daar weer gaan koersen, hopelijk snel weer terug naar het normale leven.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_194547903
Heb de startlijst niet helemaal scherp, maar is er een collectief dat het R.Ev lastig kan maken? Ploeg met twee of meer sterke renners?

De Mol moet hopen op een kansje en dat de rest dan gaat kijken. Zoals gezegd zit het met de vorm uitstekend.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2020 @ 08:41:41 #17
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194548665
instagram
pi_194550490
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 07:24 schreef Bugno3 het volgende:
Heb de startlijst niet helemaal scherp, maar is er een collectief dat het R.Ev lastig kan maken? Ploeg met twee of meer sterke renners?

De Mol moet hopen op een kansje en dat de rest dan gaat kijken. Zoals gezegd zit het met de vorm uitstekend.
Trek heeft een sterk blok met Mollema en Nibali als kopmannen en eventueel nog Ciccione en Brambilla. Daarnaast Astana met Fuglsang, Vlasov en Izagirre. En dan houdt het al gauw op, misschien Bora nog met Schachmann en Konrad of Ineos met Sosa en Carapaz?

Dan houd je nog wat eenlingen over als Bennett, Woods of Poels. Voor Mathieu zal het te zwaar zijn. Een vrij karig deelnemersveld eigenlijk. Het grote vuurwerk zit toch in de Dauphine.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:46:11 #19
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194561645
Raar dat Gilbert niet meedoet morgen.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:01:52 #21
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_194561671
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 22:00 schreef The_Undertone het volgende:
Raar dat Gilbert niet meedoet morgen.
De Ronde van Wallonië is veel belangrijker natuurlijk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_194561833
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

De Ronde van Wallonië is veel belangrijker natuurlijk.
Alles om Greg en CCC van de 1e seizoenszege af te houden!
pi_194561926
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 22:08 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Alles om Greg en CCC van de 1e seizoenszege af te houden!
Terwijl wellicht Bennett en Sénéchal of zo alles daar zullen opruimen.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 07:56:08 #24
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_194566916
Gezien het gedevalueerde deelnemersveld wordt dit een relatief makkelijk eerste monument voor Evenepoel. Ik word nu al gek van die Belgen die alleen maar over die vent kunnen praten. :X
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 08:40:35 #25
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194567131
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 07:56 schreef Zwansen het volgende:
Gezien het gedevalueerde deelnemersveld wordt dit een relatief makkelijk eerste monument voor Evenepoel. Ik word nu al gek van die Belgen die alleen maar over die vent kunnen praten. :X
Dus, zeg maar, precies hetzelfde wat Nederlanders deden toen Tom en Mathieu wegliepen met de koers?
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 08:42:06 #26
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_194567136
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 08:40 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Dus, zeg maar, precies hetzelfde wat Nederlanders deden toen Tom en Mathieu wegliepen met de koers?
Ja, en? :D

Mogen we niet meer ‘nationalistisch’ zijn met sport?
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 08:48:24 #27
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194567166
Ik moet nog maar zien dat Remco ook hier zo gaat heersen. Je moet ook wel tactisch zijn op zon afstand. En bijvoorbeeld een Nibali en Fuglsang moet er ook helemaal af krijgen. Zou indrukwekkend zijn, maar het is geen zekerheidje, mensen krijgen echt hoge verwachtingen van hem zo.
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:25:53 #28
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_194568549
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 08:48 schreef Momo het volgende:
Ik moet nog maar zien dat Remco ook hier zo gaat heersen. Je moet ook wel tactisch zijn op zon afstand. En bijvoorbeeld een Nibali en Fuglsang moet er ook helemaal af krijgen. Zou indrukwekkend zijn, maar het is geen zekerheidje, mensen krijgen echt hoge verwachtingen van hem zo.
Nouja, als je naar Polen kijkt dan is Vogelenzang eraf krijgen niet zo'n probleem. Ik hoop dat het wat spannender wordt, maar ik vrees dat hij weer op een belachelijke afstand eraan begint en alleen maar uitloopt.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:03:00 #29
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194568980
Polen was nauwelijks een aanval te noemen, de rest zat gewoon niet op te letten. Daar zullen ze nu wel extra waakzaam voor zijn. Voor vandaag nog geen Burgos toestanden, maar het wordt in ieder geval niet koud. Nu hebben we gezien dat Remco ook in die warmte goed wist te gedijen, dus wat dat betreft is dat geen probleem. Het enige euvel wat ik voor hem zie is dat hij eigenlijk in heel veel gevallen solo aan moet komen.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:52:12 #30
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194569648
twitter
pi_194570841
quote:
Marco Frapporti (Vini Zabù), Davide Gabburo (Androni), Emmanuel Morin (Cofidis), Denis Nekrasov (Gazprom), Andrea Pasqualon (Wanty), James Piccoli (Israel Start-Up), Aleksandr Rjaboesjenko (UAE), Joey Rosskopf (CCC), Daniel Savini (Bardiani), Florian Stork (Sunweb) en Petr Vakoc (Alpecin) zijn de namen.

Met nog 138 van de 231 kilometer te gaan hebben ze 4.30 voorsprong op het peloton met daarin favorieten als Evenepoel, Bennett, Nibali en Schachmann.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_194570910
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 14:40 schreef franklop het volgende:

[..]

Teleurstellend dat REV daar niet bij zit. Overwinning heeft nu al minder glans.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_194570921
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 14:45 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Teleurstellend dat REV daar niet bij zit. Overwinning heeft nu al minder glans.
Die is met 100km te gaan al wel vertrokken
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_194570940
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 14:46 schreef franklop het volgende:

[..]

Die is met 100km te gaan al wel vertrokken
Roger was al binnen geweest
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:24:55 #35
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194571394
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 08:42 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ja, en? :D

Mogen we niet meer ‘nationalistisch’ zijn met sport?
Nee, hier ben je dan een vlaggetjeszwaaier en dat is per definitie slecht :(

Ofzo.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_194571474
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee, hier ben je dan een vlaggetjeszwaaier en dat is per definitie slecht :(

Ofzo.
Enorm mooie act altijd die anti-vlaggetjesbrigade van de "verhevenen" onder ons.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:32:19 #37
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194571487
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee, hier ben je dan een vlaggetjeszwaaier en dat is per definitie slecht :(

Ofzo.
Het is, laten we zeggen, enigszins dubieus om het de Belgen kwalijk te nemen maar zelf een rood-wit-blauwe waas voor de ogen te hebben.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194571499
Ik ben van de anti-antivlaggetjesbrigade
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194571506
Matje is toch gewoon een Belg?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:34:33 #40
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194571532
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:33 schreef Steven184 het volgende:
Matje is toch gewoon een Belg?
Voelt meer als Belg dan als Nederlander ja. Met name als hij praat is het echt 100% Belg en nul procent Nederlander.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_194571566
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Voelt meer als Belg dan als Nederlander ja. Met name als hij praat is het echt 100% Belg en nul procent Nederlander.
Hij schijnt zelf nogal boos te worden als je dat zegt
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:40:28 #42
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194571628
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:36 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Hij schijnt zelf nogal boos te worden als je dat zegt
Moet hij weten, ik versta het toch niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_194571711
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Moet hij weten, ik versta het toch niet.
:D
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_194571780
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:33 schreef Steven184 het volgende:
Matje is toch gewoon een Belg?
Vanaf 0:45 :D

  zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:04:15 #45
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194572003
De Player is inmiddels live...nog 71km af te leggen.
pi_194572025
Player is reeds daar.
pi_194572081
Aru moet al los? Hoeveel man nog in het peloton?

Edit: zo komen ze met 30 boven
pi_194572102
Maximaal 20 man in Gr. Maillot Jaune
pi_194572116
Remco zit al klaar.
Citius, Altius, Fortius.
pi_194572117
Devenyns rijdt wel ook alle ploegmaats naar huis
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:19:01 #51
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194572215
Heb het idee dat Evenepoel op het punt staat om aan te vallen.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:26:32 #52
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194572295
Beginnen zo aan de Sormano, niet heel handig getimed naast de conclusie in de Dauphiné.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194572305
Is Harold een fenomeen?
pi_194572360
Wat zit de Rem te bakkeleien?
pi_194572447
Remco nog niet weg?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:36:05 #56
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194572460
Devenyns heeft wonderbenen.
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:37:03 #57
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194572475
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 16:35 schreef franklop het volgende:
Remco nog niet weg?
Die wacht nog een paar kilometer tot Dries is leeg gereden.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:41:08 #58
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194572534
Schachmann heeft het zitten.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194572542
De Sjach maakt geen indruk.
pi_194572544
Devenyns parkeert en mag de Muro nog op. Hij kan beter gaan lopen :D
Demain, on roule
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:44:08 #61
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194572575
Nog 12 man in het peloton.
pi_194572578
Matje kraakt.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:44:20 #63
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194572579
Is Vervaeke nog mee voor zijn top 10?
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:45:13 #64
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194572586
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 16:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Matje kraakt.
Desondanks toch netjes dat hij er nog bij zit.
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:45:36 #65
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194572589
Majka ook achteraan
pi_194572592
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 16:45 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Desondanks toch netjes dat hij er nog bij zit.
Daar ben ik het mee eensch.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:46:34 #67
14505 OProg
A Life in Music
pi_194572599
En nu concentreren op het slotstuk van de dag.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:47:09 #68
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194572607
Huh wat, volgens de Engelse commentatoren zijn die getallen op de weg het aantal meters tot de top....terwijl er daar steeds één bij komt :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:47:35 #69
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194572613
Mathieu :W
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:47:48 #70
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194572616
Nibali lijkt in orde ze. Zou goed zijn voor de koers.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194572617
Bennett door de binnenbochten (lol)
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:47:57 #72
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194572623
Matje klimt nog best goed
pi_194572624
Bennett pakt even een binnenbochtje mee.
Citius, Altius, Fortius.
pi_194572625
6 man nog straks boven _O- .
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:49:11 #75
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194572636
Vlasov zit er nog bij, daar heb ik een lollerbetje op gedaan.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:49:44 #76
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194572646
Mollema is weer aan het harken _O_
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:50:11 #77
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194572653
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 16:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Nibali lijkt in orde ze. Zou goed zijn voor de koers.
Nibali parkeert fameus.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194572657
Hoe lang kan 1,9 km duren.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:50:46 #79
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194572659
Eurosport is nu ook live.
  Redactie Sport zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:50:53 #80
451829 crew  H.Vviv
pi_194572660
Sjors blijft goed bezig
pi_194572667
Karsten en Jeroen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_194572678
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Eurosport is nu ook live.
Met zulk waardeloos geluid van het commentaar dat ik er koppijn van krijg. Dan maar niet
pi_194572688
De Rem is ook al een meesterdaler ? :{
pi_194572702
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 16:52 schreef WAvanBuren het volgende:
De Rem is ook al een meesterdaler ? :{
De Rem heeft dit parcours al 2x bestudeerd afgelopen dagen
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:55:08 #85
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_194572722
Bauke :D
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:55:11 #86
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194572723
Aanval van Mollema lijkt me het meest logische voor Trek nu. Ciccone heeft veel te goede benen om op te offeren en oogde het best van de drie op Sormano, Mollema het minst.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194572750
Matje zit toch al op anderhalve minuut?

Op eurosport denken ze dat hij bijna terug is _O-
pi_194572756
Ah reclame
pi_194572763
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 16:57 schreef Faraday01 het volgende:
Matje zit toch al op anderhalve minuut?

Op eurosport denken ze dat hij bijna terug is _O-
Dan is ie toch behoorlijk geparkeerd in die laatste 600 meter.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:58:38 #90
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194572768
Er is er een over een muur gevlogen?
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:58:47 #91
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194572770
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 16:57 schreef Faraday01 het volgende:
Matje zit toch al op anderhalve minuut?

Op eurosport denken ze dat hij bijna terug is _O-
Maakt op zich niet zoveel uit; hij werd er zonet al hard afgereden.
pi_194572776
Sjuut Evenepoel
pi_194572782
Remco idd weg daar.
Demain, on roule
pi_194572784
Als ie daar gevallen is, is ie ver gevallen
pi_194572785
Remco overboord
pi_194572793
Die fiets stond daar wel heel netjes geparkeerd.
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:00:46 #97
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_194572795
Da's geen fijne plek :{
pi_194572796
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die fiets stond daar wel heel netjes geparkeerd.
Fietswissel?
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:00:51 #99
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194572799
jofjdiofiefjeriofjeiwf
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194572800
Hopelijk zonder erg. Ik ben dan wel geen fan, maar dit is niet leuk. Remco tegen dubbeltal Astana en trio Trek was juist een mooi scenario.
Demain, on roule
pi_194572802
Kut.
Citius, Altius, Fortius.
pi_194572803
Jezus, dat is een doodsmak
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:01:03 #103
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_194572804
Wooow super diep
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:01:03 #104
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194572805
wtf
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:01:07 #105
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194572807
Aai niet goed
pi_194572809
jeetje, dat is niet best
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:01:09 #107
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194572810
30 meter diep ravijn?
pi_194572811
O shit ook echt ver naar beneden zo :o
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:01:10 #109
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194572812
Godtering

Dat is echt hoog
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:01:11 #110
362868 crew  Slobeend
of all places
  Redactie Sport zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:01:13 #111
451829 crew  H.Vviv
pi_194572814
Klotezooi
pi_194572815
Ai ai ai
pi_194572817
mijn god dit is eng.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:01:24 #114
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194572820
Nee he shit niet weer godverdomme
pi_194572822
Oeps.
pi_194572828
Hij komt ook met z'n hoofd op dat muurtje. :{
Citius, Altius, Fortius.
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:01:42 #117
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194572831
Dat is echt een diepe val. Wat zou het zijn? 10 meter?
pi_194572832
Hopelijk struiken/bomen die zijn val breken...
Demain, on roule
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:01:48 #119
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194572833
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 16:52 schreef WAvanBuren het volgende:
De Rem is ook al een meesterdaler ? :{
Nee :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_194572834
Fucking hell
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:01:58 #121
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194572837
Ook vol met z'n gezicht op die muur.
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:01:59 #122
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194572838
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:01 schreef Momo het volgende:
Dat is echt een diepe val. Wat zou het zijn? 10 meter?
Minstens... Met rotsen en beetje water?
pi_194572842
Knalt ook met hoofd op muurtje eerst zo te zien
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_194572843
evenepoel Nee toch :(
pi_194572846
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee :@
Hij ging ook echt als een idioot naar beneden :{ .
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:02:20 #126
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194572847
Hopelijk hebben ze het gezien en zijn ze er snel bij
pi_194572851
waarom fiets ie tegen een paal :')
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:02:35 #128
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194572855
WTF ..... -O-
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:02:37 #129
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194572857
Geen goed gevoel als je dat zo ziet :{
pi_194572861
Hij klapt met z'n hoofd en nek wel hard op die muur.
Demain, on roule
pi_194572868
Concurrent voor de Giro voor Nibali schakelt zichzelf vakkundig uit, dat verwacht je toch ook niet.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:03:07 #132
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194572871
Is dat de De Plus bocht?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194572872
Te graag willen en te weinig ervaring?
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:03:40 #134
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194572880
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel meter naar beneden is dat
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:03:45 #135
14505 OProg
A Life in Music
pi_194572882
:X

Eng om te zien.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:03:57 #136
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194572885
Dit hoef ik niet te zien.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194572893
Kan zo te zien (nog) niet zelfstandig naar boven
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_194572901
Is het beeld bij jullie ook zo slecht of ligt het aan mn tv?
pi_194572905
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel meter naar beneden is dat
Lastig in te schatten, het loopt er wel af en hij viel beetje bovenin
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_194572907
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel meter naar beneden is dat
Mogelijk niet super steil naar beneden maar een beetje schuin?
pi_194572915
Karsten probeert lekker verder over de koers te praten, maar daar heeft Jeroen volgens mij weinig zin meer in.
Demain, on roule
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:05:26 #142
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194572918
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:03 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Te graag willen en te weinig ervaring?
Denk het, normaal rijd je een paar jaar als pelotonvulling mee voordat je om de prijzen mee doet. Die tijd heeft Remco niet gekregen.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:05:26 #143
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194572919
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:04 schreef franklop het volgende:

[..]

Lastig in te schatten, het loopt er wel af en hij viel beetje bovenin
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:04 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Mogelijk niet super steil naar beneden maar een beetje schuin?
Daar lijkt het op. Hopelijk is zijn val snel gebroken maar...
pi_194572920
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:04 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Mogelijk niet super steil naar beneden maar een beetje schuin?
Schuin en veel begroeing, waarschijnlijk struiken.
pi_194572927
Hopen en bidden voor onze Remco Evenepoel pfff:(
pi_194572940
Sow, pff
geen goud zonder schuim
pi_194572945
Doet het jullie ook denken aan Gilbert in de Tour?
pi_194572946
België in rouw
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_194572949
Ik sta hier te beven pfffff
pi_194572950
Kom op Remco. Kom in beeld ;(
pi_194572951
Mathieu op 20
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_194572953
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:07 schreef Faraday01 het volgende:
Doet het jullie ook denken aan Gilbert in de Tour?
Ja, of Pedro Horillo.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_194572954
Mathieu gaat hard
pi_194572957
Lijkt toch wel of ze diep naar beneden kijken vanaf de brug
pi_194572959
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:07 schreef Pedroso het volgende:
België in rouw
zeg dat wel, hopelijk snel goed nieuws
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:07:43 #156
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194572961
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:07 schreef Faraday01 het volgende:
Doet het jullie ook denken aan Gilbert in de Tour?
Die kwam wonderbaarlijk goed weg. Heel bijzonder
  Redactie Sport zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:07:43 #157
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194572962
Zo, ingeschakeld. Waar zit Evenepoel?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194572964
Hoe gaat Trek dit uitspelen?
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:07:54 #159
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194572966
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ingeschakeld. Waar zit Evenepoel?
In een ravijn. Geen grap.
pi_194572967
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:07 schreef franklop het volgende:
Mathieu op 20
dat boeit niemand
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:08:08 #161
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194572972
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ingeschakeld. Waar zit Evenepoel?
In het skoekeloen
pi_194572974
Matje op 20 seconde. Hij gaat niet winnen maar dit is wel een teken dat hij verbetert
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:08:14 #163
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194572975
Matje! 💪🏻
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194572976
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ingeschakeld. Waar zit Evenepoel?
Schakel maar weer uit
  Redactie Sport zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:08:20 #165
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194572979
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

In een ravijn. Geen grap.
Wtf

Is alles oke dan?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194572980
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ingeschakeld. Waar zit Evenepoel?
ravijn in, helaas...
pi_194572981
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe gaat Trek dit uitspelen?
Lijken wel de minste 3 bergop
pi_194572983
Had Matje niet zo goed verwacht hier, hij wordt duideiljk beter.
Demain, on roule
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:08:35 #169
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194572986
twitter
pi_194572987
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wtf

Is alles oke dan?
Nog niet echt duidelijk.
pi_194572988
#IlLombardia - DI LUCA ON RAI: "Remco is conscious"
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_194572991
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:08 schreef Faraday01 het volgende:
Matje op 20 seconde. Hij gaat niet winnen maar dit is wel een teken dat hij verbetert
Zeker, dit ziet er goed uit wat VDP laat zien.
pi_194572997
Giro kan ie wel op 'n buik schrijven, eigenlijk is het te hopen dat het alleen seizoen naar de vaantjes is.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_194573000
Hebben ze eindelijk een potentiële Tour winnaar in Belgie. Kan hij niet dalen. Wat een ellende
pi_194573004
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:09 schreef Pedroso het volgende:
Giro kan ie wel op 'n buik schrijven, eigenlijk is het te hopen dat het alleen seizoen naar de vaantjes is.
Eerst maar even afwachten.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:09:44 #176
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194573006
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:09 schreef Pedroso het volgende:
Giro kan ie wel op 'n buik schrijven, eigenlijk is het te hopen dat het alleen seizoen naar de vaantjes is.
Stop met dit soort speculatie bullshit.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:10:01 #177
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194573016
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:09 schreef Pedroso het volgende:
Giro kan ie wel op 'n buik schrijven, eigenlijk is het te hopen dat het alleen seizoen naar de vaantjes is.
Laten we even wachten. Nog heel veel onzeker over hoe het met Remco is.
pi_194573017
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:07 schreef Faraday01 het volgende:
Doet het jullie ook denken aan Gilbert in de Tour?
Of aan Wim van Est. Nee maar zo zijn er wel meerdere geweest en vaak loopt het met een sisser af, maar dit duurt wel erg lang.
pi_194573018
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:09 schreef Pedroso het volgende:
Giro kan ie wel op 'n buik schrijven, eigenlijk is het te hopen dat het alleen seizoen naar de vaantjes is.
Daar kun je nu helemaal niks over zeggen
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:10:16 #180
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194573020
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:09 schreef Evertjan het volgende:
Hebben ze eindelijk een potentiële Tour winnaar in Belgie. Kan hij niet dalen. Wat een ellende
Dan krijgen ze het Belgisch equivalent van het Kruijswijk-trauma.
We have always been at war with Eastasia.
pi_194573021
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:09 schreef Pedroso het volgende:
Giro kan ie wel op 'n buik schrijven, eigenlijk is het te hopen dat het alleen seizoen naar de vaantjes is.
Eigenlijk loopt zo'n ravijnval vaak goed af, hopelijk is dat nu ook weer het geval.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_194573026
Van der Poel moet er wel snel bijkomen, anders zit ie vervroegd aan de patatten.
  Redactie Sport zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:11:05 #183
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194573033
Beelden gezien, zag er niet lekker uit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:11:24 #184
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194573041
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:09 schreef Pedroso het volgende:
Giro kan ie wel op 'n buik schrijven, eigenlijk is het te hopen dat het alleen seizoen naar de vaantjes is.
Het kan op zich mee vallen...vrees vooral dat dit in zijn hoofd gaat zitten straks in de afdalingen in de Giro.
pi_194573042
Bij bewustzijn is in ieder geval goed nieuws.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_194573049
Bij bewustzijn is iets anders dan helemaal ok Jeroen.

Maar we gaan het hopen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_194573051
Wat moet Sjors doen om te winnen. Gelijk aanvallen op de volgende klim?
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:12:01 #188
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194573053
Mathieu klimt echt goed
pi_194573058
Hij is in ieder geval bij bewustzijn,dat lijkt me al goed nieuws na het zien van de beelden
pi_194573067
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van der Poel moet er wel snel bijkomen, anders zit ie vervroegd aan de patatten.
Pech dat Trek en Astana niet alleen zitten.
Citius, Altius, Fortius.
pi_194573068
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:11 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Het kan op zich mee vallen...vrees vooral dat dit in zijn hoofd gaat zitten straks in de afdalingen in de Giro.
Als dat het enige is dan valt het nog wel mee.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:13:17 #192
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194573074
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:12 schreef Mansjester het volgende:
Hij is in ieder geval bij bewustzijn,dat lijkt me al goed nieuws na het zien van de beelden
Zijn hart stond stil, maar zijn pontiac liep.
We have always been at war with Eastasia.
pi_194573076
Lekker foto's maken
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:13:43 #194
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_194573079
Die fotografen. :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:13:47 #195
408813 crew  trein2000
pi_194573080
Ophoepelen met die fotografen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_194573081
Nu hoef ik Lombardije niet meer te kijken. doei

heb er geen zin meer in
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:13:49 #197
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194573083
Gezien hoek van camera's is het wel een flinke val/doorgerold
pi_194573084
Die fotografen :')
pi_194573085
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Lekker foto's maken
Dat betekent mogelijk wel dat hij enigzins ok is
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:14:16 #200
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_194573087
Wtf. :{
pi_194573088
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:12 schreef Aguero het volgende:

[..]

Pech dat Trek en Astana niet alleen zitten.
Dit duurt al te lang.
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:14:18 #202
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194573089
Pfff fotografen. Ze stonden wel in het midden foto's te maken. Dus wel diepe val?
pi_194573090
Ziet er wel heel treurig uit die twee fotografen.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:14:41 #204
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194573093
Come on Matthieu. 🔥🔥🔥
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194573094
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Ziet er wel heel treurig uit die twee fotografen.
inderdaad ;(
pi_194573096
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:11 schreef Evertjan het volgende:
Wat moet Sjors doen om te winnen. Gelijk aanvallen op de volgende klim?
Met 2 Astana's en 3 Treks achter zich aan? Dat lijkt me niet..
pi_194573103
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Ziet er wel heel treurig uit die twee fotografen.
Nogmaals, dan zal hij wel relatief 'ok' zijn
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_194573105
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:14 schreef Momo het volgende:
Pfff fotografen. Ze stonden wel in het midden foto's te maken. Dus wel diepe val?
was precies bij een brug dus veel hoogteverschil
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:15:31 #209
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194573106
Britse Eurosport zegt dat hij oké is, wat dat ook mogen betekenen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194573112
Sporza dat het grootste probleem is om hem weg te krijgen uit het ravijn, hij is bij bewustzijn in ieder geval.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:15:54 #211
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194573114
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:13 schreef Belg het volgende:
Nu hoef ik Lombardije niet meer te kijken. doei

heb er geen zin meer in
Doei.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:16:15 #212
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_194573121
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:14 schreef Momo het volgende:
Pfff fotografen. Ze stonden wel in het midden foto's te maken. Dus wel diepe val?
Linksonder die brug stonden ook veel auto's/mensen, wellicht dat ze vanaf die kant erbij(proberen te) komen. Maarja, laten we maar gewoon officiële berichten afwachten
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:16:16 #213
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194573122
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Ziet er wel heel treurig uit die twee fotografen.
Die hebben ook gewoon hun werk natuurlijk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_194573127
Hij rijdt nu in niemandsland
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:17:01 #215
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194573139
Dus de een zegt dat hij in de ambulance gechecked wordt, Karsten zegt dat hij leest dat ze nog discussiëren over hoe hij uit het ravijn gehaald moet worden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_194573142
Gevaarlijk, fietsen.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:17:37 #217
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194573146
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:17 schreef heywoodu het volgende:
Dus de een zegt dat hij in de ambulance gechecked wordt, Karsten zegt dat hij leest dat ze nog discussiëren over hoe hij uit het ravijn gehaald moet worden.
We weten natuurlijk niet hoe oud die heli-beelden waren maar zo te zien ligt hij er nog beneden.

Ah daarisie
pi_194573149
Uit ravijn dus
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:17:51 #219
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194573150
Duidelijk, die gaat nooit meer fietsen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194573151
Dat ze dit laten zien :')
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:17:54 #221
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_194573152
Wel fijn altijd dat die Italianen werkelijk alles laten zien.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_194573154
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:17 schreef heywoodu het volgende:
Dus de een zegt dat hij in de ambulance gechecked wordt, Karsten zegt dat hij leest dat ze nog discussiëren over hoe hij uit het ravijn gehaald moet worden.
de beelden geven de een gelijk
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:18:02 #223
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194573155
Daar issie
pi_194573160
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel fijn altijd dat die Italianen werkelijk alles laten zien.
Tsja, dat was al zo bij WW
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:18:24 #225
408813 crew  trein2000
pi_194573162
Schande dat deze beelden uitgezonden worden.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:18:25 #226
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194573163
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:17 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

de beelden geven de een gelijk
Nu wel ja.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_194573166
Remco praat met de dokter
pi_194573171
Praat blijkbaar met de dokter
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:19:15 #229
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194573178
Het zal allemaal wel meevallen.
We have always been at war with Eastasia.
  Redactie Sport zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:19:16 #230
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194573179
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel fijn altijd dat die Italianen werkelijk alles laten zien.
Flashbacks naar Weylandt
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:19:32 #231
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194573182
Hij is in goede handen lijkt me. Terug naar de koers.
pi_194573193
Jammer dat VdP het net niet gaat redden, hij zat er dichtbij.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_194573203
Ik ga maar pizza eten en verder van de koers genieten
  Redactie Sport zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:20:56 #234
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194573204
Toch wel vervelend dit, ik had hem gespeeld in al mijn pooltjes.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:21:01 #235
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194573205
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:20 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat VdP het net niet gaat redden, hij zat er dichtbij.
Bij het eerst volgende klimmetje gaat hij er dan toch weer af. Die is helemaal leeggereden.
pi_194573206
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:20 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat VdP het net niet gaat redden, hij zat er dichtbij.
Als hij hier top 10 rijdt vind ik dat erg sterk
pi_194573207
Hoezo krijg ik reclame in de eurosport player :')
pi_194573210
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:19 schreef -XOR- het volgende:
Het zal allemaal wel meevallen.
Straks stapt hij weer op en knalt hij nog ff die 10 minuten dicht.
pi_194573215
quote:
4s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:21 schreef Leonos het volgende:
Hoezo krijg ik reclame in de eurosport player :')
Verkeerde stream gepakt.
Demain, on roule
pi_194573219
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:20 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik ga maar pizza eten en verder van de koers genieten
Met melk?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_194573222
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:21 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Verkeerde stream gepakt.
Zie het inderdaad, thanks.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:21:57 #242
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194573223
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_194573227
Mocht de schade meevallen,dan is dit typisch echt weer zo'n crash waarbij de renner enorm goed wegkomt. Blijft toch vaak relatief goed gaan altijd.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:22:10 #244
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194573230
quote:
4s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:21 schreef Leonos het volgende:
Hoezo krijg ik reclame in de eurosport player :')
https://www.eurosportplay(...)interrupted-coverage
pi_194573232
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194573236
Foto van beneden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194573242
VDP op 1.15. Jammer, kwam tot 20 sec.
pi_194573244
Van der Poel geeft het op.
Citius, Altius, Fortius.
pi_194573247
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:20 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik ga maar pizza eten en verder van de koers genieten
Valpartijen horen ook bij de koers dus genieten moeten we sowieso.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_194573257
Ciccone leek de beste Trek, maar is de minste naam. Zouden Mollema en Nibali voor hem gaan rijden? Denk het toch niet.
Demain, on roule
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:24:11 #251
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194573259
Matje er nog niet bij dus
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:24:33 #252
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_194573265
Nog een keer :')
pi_194573267
Als Sjors wil winnen, moet ie op de Cerviglio wegrijden.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:24:48 #254
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194573268
Ho maar weer met die beelden
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:24:59 #255
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_194573271
Die Italianen kennen geen schaamte.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_194573274
Verdomme, de RAI moeten ze echt opdoeken
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:25:08 #257
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194573275
Metertje of 8 schat ik zo in.
pi_194573276
Jongens jongens
pi_194573279
Meter of 5?
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:25:15 #260
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_194573280
Godver, die Italianen :')
pi_194573286
leuk dit :')
  Redactie Sport zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:25:27 #262
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194573292
Da’s geen val van 2 meter hoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:25:29 #263
408813 crew  trein2000
pi_194573293
Regisseur direct naar het gekkenhuis.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_194573294
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:23 schreef Mykonos het volgende:
Ciccone leek de beste Trek, maar is de minste naam. Zouden Mollema en Nibali voor hem gaan rijden? Denk het toch niet.
Ze waren eigenlijk alle 3 de minste van de groep, die moeten het sowieso via aanvallen proberen. Ciccone gaat vast de anderen niet lossen bergop
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:25:41 #265
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194573298
Debiele Italianen. Wat is dit voor sensatiezucht
pi_194573299
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die Italianen kennen geen schaamte.
Sfeerverslag :r
pi_194573300
Gelukkig hebben ze Evenepoel daar beneden niet proberen te interviewen
  Redactie Sport zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:25:45 #268
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194573301
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Metertje of 8 schat ik zo in.
Ik zou rond de 10 schatten
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194573302
Kan dit?
pi_194573305
Aanstellers hier :{
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:26:03 #271
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_194573309
Arme jongen. :{
  Redactie Sport zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:26:10 #272
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194573312
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:25 schreef opgebaarde het volgende:
Gelukkig hebben ze Evenepoel daar beneden niet proberen te interviewen
Als de T er bij was geweest was dit gebeurd
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:26:14 #273
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_194573313
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik zou rond de 10 schatten
Niet overdrijven.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_194573314
Ziet er niet rotsachtig uit, dat is weer een voordeel.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_194573317
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:25 schreef opgebaarde het volgende:
Gelukkig hebben ze Evenepoel daar beneden niet proberen te interviewen
"Wat gaat er nu door je heen?"
pi_194573319
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:24 schreef TheArt het volgende:
Als Sjors wil winnen, moet ie op de Cerviglio wegrijden.
Civiglio ;)
Demain, on roule
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:26:27 #277
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194573321
Ter compensatie krijgt u even beelden van kabbelend water en een vogeltje
pi_194573331
Manier hoe hij er bij lag zou het me niet verbazen als hij een bekkenbreuk heeft.
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:26:58 #279
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_194573332
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:23 schreef Mykonos het volgende:
Ciccone leek de beste Trek, maar is de minste naam. Zouden Mollema en Nibali voor hem gaan rijden? Denk het toch niet.
Nibali op kop, daar is je antwoord.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_194573334
Nibali offert zich op?
pi_194573336
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ter compensatie krijgt u even beelden van kabbelend water en een vogeltje
genoten
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:27:31 #282
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_194573342
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:25 schreef opgebaarde het volgende:
Gelukkig hebben ze Evenepoel daar beneden niet proberen te interviewen
Remco, korte vraag; wat vond je van de crash van Kruijswijk?
pi_194573345
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:26 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Civiglio ;)
Hele lelijke typo inderdaad.
pi_194573346
Mollema trekt altijd bekken Hans.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:27:45 #285
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194573349
Bennett zou toch een beetje een rich man's Zaugg zijn.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194573357
Lekker relevant die hele opstelling van Trek nog even laten zien nu.
pi_194573358
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:27 schreef Pedroso het volgende:
Mollema trekt altijd bekken Hans.
Als ie dat niet meer doet maak ik me zorgen.
  Redactie Sport zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:28:15 #288
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194573359
Probleem van de beelden vind ik meer dat ze de toedracht niet in acht nemen - bij Weylandt ging het er ook ongeveer zo aan toe
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:28:19 #289
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_194573363
Zou het gênant zijn als Bennett hier wint?
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:28:29 #290
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_194573369
Damn, flinke val.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Sport zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:28:43 #291
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194573372
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Bennett zou toch een beetje een rich man's Zaugg zijn.
Ik weet niet of ik heel vrolijk zou worden van Vlasov
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194573375
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:28 schreef Zwansen het volgende:
Zou het gênant zijn als Bennett hier wint?
Waarom?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:29:14 #293
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_194573381
Fuglsang houdt vooral rekening met Sjors?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:29:14 #294
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194573382
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik heel vrolijk zou worden van Vlasov
Mijn portemonnee wel
pi_194573399
Lekker dan dat je er met 3 man zit
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:30:10 #296
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194573400
Trek heeft nu een probleem.
pi_194573401
De regie faalt
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:30:13 #298
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_194573403
Ah, Leo en Sjors.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:30:14 #299
451829 crew  H.Vviv
pi_194573404
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fuglsang houdt vooral rekening met Sjors?
Blijkbaar terecht. De twee beste bergop
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:30:15 #300
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_194573405
Daar gaan ze.
pi_194573406
En wat hebben ze nu bereikt bij Trek.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')