abonnement Unibet Coolblue
pi_194502231
Hallo,

Ik zit er aan te denken om op korte termijn een 360-camera te kopen. Nu aan het verdiepen in de verschillende soorten. Omdat ik een beginner ben, zit ik aan een van deze twee te denken; de Ricoh Theta SC-2 (300 euro) of de Ricoh Theta V (449 euro). Wat opvalt in de vergelijking op coolblue is dat de SC-2 qua 360 functionaliteit "bolvormig 360" biedt, en de V "panoramisch 360". Echter zie ik nergens uitleg over het verschil tussen bolvormig/panoramisch. Kam iemand uitleggen wat precies het verschil is.

Daarbij nog de vraag, denken jullie dat het loont om voor 150 euro meer de V te kopen?
(Ik ga er indoor foto's mee maken)

bvd,
webster
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_194502290
Wat wil je er mee doen TS?
pi_194502329
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 11:49 schreef Dries4Ever het volgende:
Wat wil je er mee doen TS?
Ik ga er indoor foto's mee maken. Interactieve rondleidingen door winkels/fabrieken.
Daarnaast ook om vakantie-foto's te maken.
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_194502435
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 11:51 schreef webbyplus het volgende:

[..]

Ik ga er indoor foto's mee maken. Interactieve rondleidingen door winkels/fabrieken.

Als je bij mijn bedrijf binnen zou komen met zo'n consumenten dingetje zou ik je direct weer naar huis sturen en een ander inhuren.
pi_194502722
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 11:57 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

Als je bij mijn bedrijf binnen zou komen met zo'n consumenten dingetje zou ik je direct weer naar huis sturen en een ander inhuren.
Het is ook niet voor zakelijk gebruik :) (Tis voor een simpele website/nieuwspagina van het dorp waar ik woon, willen wat winkels/bedrijven filmen). Vrijwillig..
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:57:15 #6
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_194503252
Kijk even op de site zelf. Hier staan alle theta's uitgelegd en kun je ze onderling vergelijken en het zou me verwonderen als ze er ook niet even wat voorbeeldmateriaal bij hebben staan van wat je met zo'n Theta allemaal wel en niet kunt maken
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')