Bij de oudste spruit hadden we nutrilon forte, omdat de normale nutrilon te weinig was voor hem. Bij de jongste, nog geen week oudquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:13 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik vraag het maar even hier, jullie zijn er waarschijnlijk nog meer mee bezig (al).
Vorige keer hebben wij hier gewerkt met kruidvat flesvoeding (nadat de borstvoeding niet meer wilde). Nu kijken we wat we in huis willen halen voor als het niet lukt straks. Kruidvat voeding? Nutrilon? Hipp? Hero?
Het enige nut van 2 is volgens mij dat ze er reclame voor mogen maken. Dus gewoon lekker 1 blijven gebruikenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:17 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeliciteerd en welkom Sunshine!
Ik werk ook zeker tot het einde van het jaar thuis![]()
wij moeten over een maandje beslissen of we nog op vakantie willen gaan en zo ja dan moeten we ID kaart laten maken voor Miepie. Had in februari alvast een vakantie geboekt voor het najaar
Qua babyvoeding heb ik ook wel een vraag; ben borstvoeding af aan het bouwen en we geven nu Little steps 1 - zuigelingenmelk. Over een maandje zouden we om moeten naar Little steps 2 - opvolgmelk.
Alleen als ik naar de ingredienten kijk, dan zit er in 2 ineens maltodextrine in. Wat gebeurt er als ik gewoon Little steps 1 blijf geven? Want ik snap het nut niet van 2, maar misschien mis ik iets?
Ik meen mij te herinneren dat er meer ijzer in nummer 2 zit. Bij nutrilon dacht ik toch maar ik kan het niet meteen vinden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:17 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeliciteerd en welkom Sunshine!
Ik werk ook zeker tot het einde van het jaar thuis![]()
wij moeten over een maandje beslissen of we nog op vakantie willen gaan en zo ja dan moeten we ID kaart laten maken voor Miepie. Had in februari alvast een vakantie geboekt voor het najaar
Qua babyvoeding heb ik ook wel een vraag; ben borstvoeding af aan het bouwen en we geven nu Little steps 1 - zuigelingenmelk. Over een maandje zouden we om moeten naar Little steps 2 - opvolgmelk.
Alleen als ik naar de ingredienten kijk, dan zit er in 2 ineens maltodextrine in. Wat gebeurt er als ik gewoon Little steps 1 blijf geven? Want ik snap het nut niet van 2, maar misschien mis ik iets?
Toevallig kreeg ik deze zojuist, idd leuk! Goed om te weten dat er ook een vervolg is.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:15 schreef Bottoms_up het volgende:
Deze zelf gekocht maar dit wordt mijn go to kraamcadeau: https://www.bol.com/nl/p/(...)LWxuhBhZCBSr94E1ZBSg
Staan ook een aantal spelletjes in waarbij broertjes/zusjes betrokken worden.
Het vervolgboek gaat op de lijst voor zijn eerste verjaardag
Wij moesten voor boeren best wel hard tikken, hebben daar ook veel commentaar op gehad. Wat wel goed werkte was de Amerikaanse manier: Zijwaarts op je schoot zetten en iets voorover laten hellen, borst ondersteunen met de ene hand en tikken met de andere hand.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:40 schreef Hilmo het volgende:
Ok paar vragen:
Zijn er hier ook baby's die moeilijk kunnen boeren na drinken? Hoe is dat op te lossen?
En mensen hier met meerdere kids: wat zijn leuke kraamcadeaus voor een tweede of volgende kind? Veel vragen me wat ik wil hebben en naast milestone kaarten kwam ik niet verder. Een vriendin had wat leuks bedacht met lekker drinken, grote reep choco, ossengalzeep, luxe handcrème en een mooi flapjesboekeen buurvrouw had heel bijzonder leren slofjes laten maken op basis van geboortekaartje
dat vond ik wel echt het mooiste ooit. Aan mijn moeder vraag ik katoenen vlaggetjes met de naam van F erop.
Top! Ziet er super leuk uit en goede recensies. Vervolgboek ook leuk. Zon handschoen is misschien ook nog wat.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:15 schreef Bottoms_up het volgende:
Deze zelf gekocht maar dit wordt mijn go to kraamcadeau: https://www.bol.com/nl/p/(...)LWxuhBhZCBSr94E1ZBSg
Staan ook een aantal spelletjes in waarbij broertjes/zusjes betrokken worden.
Het vervolgboek gaat op de lijst voor zijn eerste verjaardag
Zelfde hier. Sowieso toen ik nog borstvoeding gaf boerde hij nooit. In begin wel geprobeerd te laten boeren onder mom van " baby's moeten boeren". Merk nu nog steeds geen verschil, even rechtop laten zitten of direct op de grond spelen lijkt niet veel uit te maken.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:22 schreef automatic_ het volgende:
Over het boeren; die van ons boerde vrij weinig. Leek er ook bijna nooit last van te hebben dat hij dat niet deed. Hebben het toen maar los gelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |