abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 augustus 2020 @ 08:48:06 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194499910
Video:

quote:
Schietincident bij Witte Huis, Trump in veiligheid gebracht

WASHINGTON - De Amerikaanse president Donald Trump is maandagavond in veiligheid gebracht nadat er in de buurt van het Witte Huis was geschoten. Een persconferentie werd onderbroken toen beveiligers Trump kwamen halen om hem naar de Oval Office te brengen. De verdachte is neergeschoten door de Secret Service en naar het ziekenhuis gebracht.



De persconferentie was rond zes uur 's avonds (plaatselijke tijd) enkele minuten aan de gang toen agenten van de Secret Service de president uit de persruimte kwamen ophalen. Daarbij werd niet uitgelegd waarom de persconferentie op dat moment werd onderbroken. Onder anderen minister van financiën Steve Mnuchin werd ook opgehaald en de kamer werd afgesloten.

Trump keerde even daarna terug in de persruimte en vertelde toen dat een gewapende man door de Secret Service of de politie zou zijn neergeschoten bij het Witte Huis. Dat zou een klein stukje buiten de hekken rond het Witte Huis zijn gebeurd. "Het lijkt allemaal goed onder controle", aldus de president, die zei niet te weten hoe het gaat met de neergeschoten man.



De Secret Service meldt in een verklaring dat een 51-jarige man een medewerker van de beveiligingsdienst benaderde en zei dat hij gewapend was. Daarop rende de man op de bewaker af en leek hij naar een "voorwerp" in zijn kleding te grijpen.

De verdachte nam daarbij een schiethouding aan, waarop de bewaker besloot het vuur te openen en de man in de borst trof. Naast de verdachte werd ook de bewaker na het schietincident naar een ziekenhuis overgebracht.

Twee politiebronnen zeggen tegen nieuwszender CNN dat de verdachte ongewapend was. Een regeringsfunctionaris stelt juist dat er sprake was van een schutter in de buurt van het Witte Huis die is ingerekend.

https://www.telegraaf.nl/(...)-veiligheid-gebracht
-------------

Gelukkig is het goed afgelopen.....
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 08:58:28 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194500037
Je zou toch verwachten dat Trump als de held dat hij is dit zelf wel effe aangepakt had.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194500056
Als Trump dood was geweest, had je toch Mike Pence gekregen, dus dat maakt echt niks uit.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 09:16:49 #4
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194500232
Ik dacht dat hij voorlopig niet meer in het openbaar zou verschijnen omdat machtige mannen achter hem aan zitten :?
pi_194500334
Van dat filmpje kan je misschien leuke edits maken. Dat die kale vent bijvoorbeeld zegt 'hee Donald, je Thuisbezorgd is er'. :')
gr gr
pi_194500379
Gevalletje suicide by cop? Of in dit geval bij Secret Service...
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_194500398
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 08:58 schreef Dven het volgende:
Je zou toch verwachten dat Trump als de held dat hij is dit zelf wel effe aangepakt had.
:Y :Y

pi_194500862
Wss weer zo'n peacefull protester
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')