abonnement Unibet Coolblue
pi_194499985
Komt ze straks thuis en belt ze met haar vriendin: Die man gaat maar door over zijn hobbies en zijn muzieksmaak. On and on... :P
pi_194499993
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 08:52 schreef maily het volgende:

[..]

En dooreten want het smelt hard nu ....
Likken.... ;)
pi_194500025
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 08:53 schreef Amee het volgende:
Komt ze straks thuis en belt ze met haar vriendin: Die man gaat maar door over zijn hobbies en zijn muzieksmaak. On and on... :P
Daarom moet zoiets vanzelf gaan. Anders krijg je dit.

Ik heb twee dates gehad in het verleden waarbij het gewoon allemaal helemaal vanzelf ging. Dat resulteerde ook in een relatie.
In de gevallen dat gesprekken moeizaam waren (hoe leuk, mooi, lief of knap dan ook) werd het helemaal niks.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_194500066
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 08:57 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Daarom moet zoiets vanzelf gaan. Anders krijg je dit.

Ik heb twee dates gehad in het verleden waarbij het gewoon allemaal helemaal vanzelf ging. Dat resulteerde ook in een relatie.
In de gevallen dat gesprekken moeizaam waren (hoe leuk, mooi, lief of knap dan ook) werd het helemaal niks.
Dit is heel iets anders dan het alleen maar over jezelf hebben om het gesprek gaande te houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2020 09:03:00 ]
pi_194500073
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:02 schreef Amee het volgende:

[..]

Dit is heel iets anders dan het alleen maar over jezelf hebben.
Je moet het imo zeker niet alleen over jezelf hebben. Maar je moet ook geen vragen gaan stellen om ze te stellen en omdat je geinteresseerd wil overkomen.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_194500105
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:02 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Je moet het imo zeker niet alleen over jezelf hebben. Maar je moet ook geen vragen gaan stellen om ze te stellen en omdat je geinteresseerd wil overkomen.
Maar je zei wel in je posts om het over zijn passies ed te hebben, iets waar hij over door kon praten. Dan heb ik dat beeld van iemand aan de andere kant van de tafel die maar niet ophoudt over zijn hobbies en de vrouw zegt natuurlijk niets want hij is aan het praten. Waardoor het lijkt alsof zij niets te vertellen heeft.

Je gaat ook niet vragen stellen om te stellen, maar om haar beter te leren kennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2020 09:06:39 ]
pi_194500113
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:05 schreef Amee het volgende:

[..]

Maar je zei wel in je posts om het over zijn passies ed te hebben, iets waar hij over door kon praten. Dan heb ik dat beeld van iemand aan de andere kant van de tafel die maar niet ophoudt over zijn hobbies en de vrouw zegt natuurlijk niets want hij is aan het praten. Waardoor het lijkt alsof zij niets te vertellen heeft.
Je gaat ook niet vragen stellen om te stellen, maar om haar beter te leren kennen.
Je moet mij geen woorden in de mond leggen jongedame :P
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_194500117
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:06 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Je moet mij geen woorden in de mond leggen jongedame :P
Zit die mond nu vol? :+
pi_194500138
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:07 schreef Amee het volgende:

[..]

Zit die mond nu vol? :+
Dat vraag ik toch ook niet aan jou of wel? :D
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_194500160
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:09 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Dat vraag ik toch ook niet aan jou of wel? :D
Nee, maar ik vraag het wel aan jou omdat je denkt dat ik woorden in je mond leg. :P
pi_194500170
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:10 schreef Amee het volgende:

[..]

Nee, maar ik vraag het wel aan jou omdat je denkt dat ik woorden in je mond leg. :P
Dat is ook zo. Want hetgeen je stelt heb ik nooit gepost.

Dit gesprek verloopt wel soepel btw. Wij zouden een goede match zijn.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  Spellchecker dinsdag 11 augustus 2020 @ 09:12:33 #37
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194500179
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:11 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Want hetgeen je stelt heb ik nooit gepost.

Dit gesprek verloopt wel soepel btw. Wij zouden een goede match zijn.
Eerst maar eens een ijsje eten.
pi_194500181
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:11 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Want hetgeen je stelt heb ik nooit gepost.

Dit gesprek verloopt wel soepel btw. Wij zouden een goede match zijn.
Ware het niet dat ik niet opzoek ben naar een man. Geen zin in drama. Haha!
pi_194500196
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:12 schreef maily het volgende:

[..]

Eerst maar eens een ijsje eten.
Likken tot het smelt!
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_194500218
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:11 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Want hetgeen je stelt heb ik nooit gepost.

Ik zie nu pas dat ik jou heb verwisseld met gooddaddy. Whaha! Sorry!
pi_194500537
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 08:00 schreef gooddaddy het volgende:
Vertel iets over je passie. Dat kan een hobby zijn, maar ook je werk. Iets waar jij over kan blijven praten.
Mocht ze dat niet interesaant vinden dan ben je daar zo achter. Mocht zij dan niet het gesprek willen overnemen dan is het na het ijsje wel afgelopen denk ik
Dat zou wel zuur zijn om daarvoor 4 uur heen en weer te reizen hahaha.
pi_194500613
Ik snap jullie punt helemaal dat het vanzelf moet lopen, daar ben ik het ook mee eens. Ik ben ook niet perse bang dat het gesprek dood loopt. Ik ken haar al redelijk goed, dus ik hoef haar niet te vragen naar haar hobby's, familie, muzieksmaak enz. Het is wel fijn om onderwerpen/vragen achter de hand te hebben als het even stil valt, vandaar mijn vraag. Dus waar hebben jullie het over bij een vervolg date bijvoorbeeld?
pi_194500686
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:43 schreef vuileratten het volgende:
Ik snap jullie punt helemaal dat het vanzelf moet lopen, daar ben ik het ook mee eens. Ik ben ook niet perse bang dat het gesprek dood loopt. Ik ken haar al redelijk goed, dus ik hoef haar niet te vragen naar haar hobby's, familie, muzieksmaak enz. Het is wel fijn om onderwerpen/vragen achter de hand te hebben als het even stil valt, vandaar mijn vraag. Dus waar hebben jullie het over bij een vervolg date bijvoorbeeld?
Je kent haar vrij goed, dus ook onderwerpen genoeg toch.
Hoe gaat het nu met je zus en haar nieuwe hond? issie nog steeds altijd hitsig?
Doet band x nog aan optredens tijdens deze periode? of wachten ze tot alles weer mag?

En in een vervolgdate kun je het weer over van alles hebben.
maar ik waarschuw je vast, als je ooit een relatie krijgt ga je haar heeeeeeel vaak zien. En dan moet je heeeeeeeeel vaak "dingen achter de hand" hebben om over te hebben als het dood valt.

Als je moet nadenken over wat je gaat zeggen om het niet stil te laten vallen, is de kans dat het akward wordt trouwens vrij groot denk ik.
pi_194500878
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:43 schreef vuileratten het volgende:
Dus waar hebben jullie het over bij een vervolg date bijvoorbeeld?
Dat verschilt per persoon, omdat het met elke date anders is. Dus als je opzoek bent naar bruikbare tips, dat is moeilijk.
pi_194501472
Met hoeveel mensen heb je nou een gesprek, waarbij het gesprek op de app en IRL vanzelf gaat? Zo'n spontaan gesprek waarbij je helemaal niet hoeft na te denken over je volgende gespreksonderwerp, vrijuit kan praten zonder druk, zorgen, enz?

Ik ben maar een handjevol mensen tegengekomen waarbij dat echt het geval was. Dat er zo weinig van zijn maakt het moeilijk om een goede datekandidaat te vinden. Je kan ook mensen daten waarbij het niet (zo) vlekkeloos loopt, maar vaak is dat verspilde moeite.

Er vallen gewoon geen tips over te geven. Het is de klik via de app of waar je ook via zoekt, die het hem doet en je over de streep trekt om iemand te daten.
pi_194502457
Heb het gewoon over kleine, aardse en persoonlijke dingen ipv saai vermoeiende onderwerpen. Precies zoals @koemleit zegt
pi_194502766
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 10:43 schreef Gruj0 het volgende:
Met hoeveel mensen heb je nou een gesprek, waarbij het gesprek op de app en IRL vanzelf gaat? Zo'n spontaan gesprek waarbij je helemaal niet hoeft na te denken over je volgende gespreksonderwerp, vrijuit kan praten zonder druk, zorgen, enz?

Ik ben maar een handjevol mensen tegengekomen waarbij dat echt het geval was. Dat er zo weinig van zijn maakt het moeilijk om een goede datekandidaat te vinden. Je kan ook mensen daten waarbij het niet (zo) vlekkeloos loopt, maar vaak is dat verspilde moeite.

Er vallen gewoon geen tips over te geven. Het is de klik via de app of waar je ook via zoekt, die het hem doet en je over de streep trekt om iemand te daten.
ik denk eigenlijk dat dit tweede, iemand waarmee je wel makkelijk kunt praten, ook gewoon een selectiecriterium moet zijn maar dat mensen dat toch niet als selectiecriterium willen stellen omdat ze haast hebben waardoor het geforceerd wordt en op niks uitloopt.

Als het gevoel goed is maakt het ook niet uit als er eens stiltes zijn of zo.
Het gaat erom dat je je goed voelt bij iemand en als je niet op je gemak bent en het moeite kost om het gesprek vol te houden, waar probeer je het dan voor?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194503993
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

ik denk eigenlijk dat dit tweede, iemand waarmee je wel makkelijk kunt praten, ook gewoon een selectiecriterium moet zijn maar dat mensen dat toch niet als selectiecriterium willen stellen omdat ze haast hebben waardoor het geforceerd wordt en op niks uitloopt.

Als het gevoel goed is maakt het ook niet uit als er eens stiltes zijn of zo.
Het gaat erom dat je je goed voelt bij iemand en als je niet op je gemak bent en het moeite kost om het gesprek vol te houden, waar probeer je het dan voor?
Het is voor mij een voorwaarde om te daten. Geen goede klik op de app, dan ook geen date. Maar ook dat is geen garantie dat het IRL zo (goed) zal verlopen zoals op de app.

Verder eens met wat je zegt: bij een goed gevoel deren de stiltes die er kunnen vallen helemaal niet.
pi_194504084
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 13:37 schreef Gruj0 het volgende:
Het is voor mij een voorwaarde om te daten. Geen goede klik op de app, dan ook geen date. Maar ook dat is geen garantie dat het IRL zo (goed) zal verlopen zoals op de app.

Verder eens met wat je zegt: bij een goed gevoel deren de stiltes die er kunnen vallen helemaal niet.
Dat is wel goed dat je het zo aanpakt. Want veel mannen steken alsnog tijd in slechte appgesprekken waardoor ze het gevoel krijgen een entertainer te moeten zijn. Maar als je dat gevoel krijgt zit er uberhaupt al iets fout.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194504439
Hoe oud zijn jullie?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')