Puzzieeeeequote:
Het rommelt voorlopig alleen. Weet niet of het gaat regenen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hier nog niet ,maar dat gaat vast niet lang meer duren![]()
quote:
Ik houw durrrvanquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het rommelt voorlopig alleen. Weet niet of het gaat regenen.
Maar dat gedonder is zoooooo heerlijk hè
Jaaaaa je voelt iets in die lucht ook. Electriciteit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:42 schreef puzziepie het volgende:
Ik houw durrrvan![]()
Droog onweer is ook altijd wel weer iets spannends
Dat ja!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jaaaaa je voelt iets in die lucht ook. Electriciteit.
Nou zeg datquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier wel veel wind ineens.....maar verder nog steeds bloody hot.....
Temp is nu buiten gezakt naar 30.1 graden. Geen regen nog. Wel gerommel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier wel veel wind ineens.....maar verder nog steeds bloody hot.....
Jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Storm in een glas water.....
Hey welkom weerquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jamaar het is wel wat koeler. 28 graden nu buiten
Thanksquote:
Ja altijd wel bezig en werk ook.quote:
Hier nog steeds 32.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jamaar het is wel wat koeler. 28 graden nu buiten
Helaas niet. Mijn computer was kapot gegaan, Ik moet nu eerst sparen. Maar ik kom erop terug. Zal zo eens kijken en FOK! Om hulp vragen of Duitse Reddit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja altijd wel bezig en werk ook.
Hoe is t met de amandelmelk? Nog ingrediënten kunnen vinden die je nodig had?
Oh dat is minder fijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:52 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Helaas niet. Mijn computer was kapot gegaan, Ik moet nu eerst sparen. Maar ik kom erop terug. Zal zo eens kijken en FOK! Om hulp vragen of Duitse Reddit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |