abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 augustus 2020 @ 22:15:37 #101
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194495757
Het is trouwens wel akelig stil rondom BLM Nederland , op de Dam lopen schreeuwen over het racistische ( :') ) geweld t.o. George Floyd.
Bleek toch allemaal iets anders te zijn
Ik ben inmiddels overleden
pi_194498450
Floyd was een soort Michael P, als die werd genekt had iedereen het toegejuigd.
  Tettenkoning dinsdag 11 augustus 2020 @ 06:00:36 #103
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194498955
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 22:15 schreef Enchanter het volgende:
Het is trouwens wel akelig stil rondom BLM Nederland , op de Dam lopen schreeuwen over het racistische ( :') ) geweld t.o. George Floyd.
Bleek toch allemaal iets anders te zijn
Vertel...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 07:50:47 #104
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194499378
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 06:00 schreef Nine. het volgende:

[..]

Vertel...
Filmpje staat online , het was allemaal racisme etc etc
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 07:56:26 #105
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_194499439
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik zie niet waarom politici moeten gaan tweeten over een misdaadkwestie tussen twee burgers die verder een zaak voor de politie is.

Het is gewoon een goedkope poging om een trieste moordzaak te misbruiken als hondenfluitje voor de bekende agenda
En je ziet wel in waarom ze moeten Tweeten over een hardhandige arrestatie in de VS, een gebied waar ze totaal geen jurisdictie hebben? En waar racisme totaal niet bewezen is?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 08:00:11 #106
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_194499475
quote:
10s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:19 schreef Verbruikersnaam het volgende:
All lives matter.

Het probleem van whitelivesmatter is dat het racisten aantrekt, ook al willen sommige dat niet horen.
Dat is bij BLM net zo :Y
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 08:13:59 #107
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194499571
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 08:00 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat is bij BLM net zo :Y
BLM bestaat uit racisten, die willen namelijk mensen voortrekken op basis van huidskleur.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194499778
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 07:56 schreef sanger het volgende:

[..]

En je ziet wel in waarom ze moeten Tweeten over een hardhandige arrestatie in de VS, een gebied waar ze totaal geen jurisdictie hebben? En waar racisme totaal niet bewezen is?
Zo te zien weet je weinig over racisme, politie en de US.
pi_194500480
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja laten we lekker gaan turven hoeveel iedere politicus tweet onder slachtoffers met een bepaalde kleur om daar complotten bij te bedenken.

Het is gewoon een opportunistische manier om politici die tegen racisme zijn in diskrediet te willen brengen

We kennen al dat soort truuks onderhand wel.
[..]

Fijn dat je dat wilt. Maar daar hebben degenen die boos zijn over Floyd werkelijk niets mee te schaften. Ga er lekker over demonstreren in plaats van het voor een welbekende politieke kar te spannen.
Blijf lekker je ogen sluiten voor de problemen die we hebben. Wat afgelopen zaterdag is gebeurd is natuurlijk gewoon een incident. Mij een beetje als racist wegzetten in plaats van je druk maken dat een landgenoot afgelopen zaterdag voor niks is doodgeknald.

En "politici die tegen racisme zijn". Laat me niet lachen. Waren ze maar eens echt tegen racisme, racisme tegen blanken bijvoorbeeld.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2020 10:50:25 ]
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 09:41:41 #110
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194500578
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:36 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Blijf lekker je ogen sluiten voor de problemen die we hebben. Wat afgelopen zaterdag is gebeurd is natuurlijk gewoon een incident. Mij een beetje als racist wegzetten in plaats van je druk maken dat een landgenoot afgelopen zaterdag godverdomme voor niks is doodgeknald.
Omdat jij een moordzaak misbruikt om een andere beweging monddood te maken.

Je had lekker kunnen mopperen en klagen over de dood van deze meneer. Maar als je het gaat gebruiken om te gaan roepen hoe stom BLM is dan zie ik daar toch direct de andere motieven achter.

quote:
En "politici die tegen racisme zijn". Laat me niet lachen. Waren ze maar eens echt tegen racisme, racisme tegen blanken bijvoorbeeld. Maar lekker je oogkleppen ophouden. Mensen als jij zijn onderdeel van het probleem.
Waarom haal je racisme tegen blanken er in godsnaam bij? Waaruit blijkt dat deze moord een racistisch motief had dan?
pi_194501547
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Omdat jij een moordzaak misbruikt om een andere beweging monddood te maken.

Je had lekker kunnen mopperen en klagen over de dood van deze meneer. Maar als je het gaat gebruiken om te gaan roepen hoe stom BLM is dan zie ik daar toch direct de andere motieven achter.
[..]

Waarom haal je racisme tegen blanken er in godsnaam bij? Waaruit blijkt dat deze moord een racistisch motief had dan?
De klacht gaat over het verschil in ophef. Als het slachtoffer niet blank was geweest en de dader wel, dan was dit weken wereldnieuws geweest. Nu is het gewoon een incident.

Ik kom zelf uit een vrij multiculturele wijk en ik kan je first hand vertellen dat ik vaak voor niks ben lastiggevallen door wat men tot voor kort noemde "mensen met een Noord-Afrikaans uiterlijk". Er wordt in de media gedaan alsof racisme alleen door blanken kan worden uitgevoerd en alsof blanken daar zelf nooit last van kunnen hebben. Dat was mijn punt.

Overigens was mijn vorige reactie te grof, excuus dat ik je "onderdeel van het probleem" noemde. Ik pas de reactie aan.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 10:58:25 #112
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194501621
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 10:50 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

De klacht gaat over het verschil in ophef. Als het slachtoffer niet blank was geweest en de dader wel, dan was dit weken wereldnieuws geweest. Nu is het gewoon een incident.
Suggestieve oncontroleerbare claim.

Sowieso is het geen weken wereldnieuws als ergens een zwarte wordt neergeknald uit hebzuchtmotieven. Dat gebeurt in de VS elke dag wel.

quote:
Ik kom zelf uit een vrij multiculturele wijk en ik kan je first hand vertellen dat ik vaak voor niks ben lastiggevallen door wat men tot voor kort noemde "mensen met een Noord-Afrikaans uiterlijk". Er wordt in de media gedaan alsof racisme alleen door blanken kan worden uitgevoerd en alsof blanken daar zelf nooit last van kunnen hebben. Dat was mijn punt.
Dan nog is er geen enkele aanwijzing dat deze Marokkaan uit racistische motieven handelde.

En verder mag je best klagen over racisme tegen blanken. Maar doe dat zonder andermans strijd te saboteren,.
pi_194501735
Ik denk dat er zondag nog niet eens 100 man op de dam staan.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 14:13:41 #114
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_194504481
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 08:36 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Zo te zien weet je weinig over racisme, politie en de US.
Ik weet dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezen is. Behalve bij BLM uiteraard.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 14:16:34 #115
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_194504513
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 10:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Suggestieve oncontroleerbare claim.

Sowieso is het geen weken wereldnieuws als ergens een zwarte wordt neergeknald uit hebzuchtmotieven. Dat gebeurt in de VS elke dag wel.
[..]

Dan nog is er geen enkele aanwijzing dat deze Marokkaan uit racistische motieven handelde.
Denk je? Volgens mij zijn er aanwijzingen en voorbeelden genoeg waarin de "ongelovigen" racistisch bejegend worden.....

quote:
En verder mag je best klagen over racisme tegen blanken. Maar doe dat zonder andermans strijd te saboteren,.
En wat nu als die ander hun strijd juist racisme tegen blanken in de hand werkt? De BLM voorstanders hebben hun mond zo vol dat ze racisme willen uitbannen, maar wel alleen voor hun eigen minderheid. Racisme tegen andere minderheden mag wel (en zijn ze zelfs schuldig aan).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_194504602
Er bestaan van die witten die het helemaal opnemen voor crimineel getint tuig. Ik begrijp dat niet.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 14:33:36 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194504710
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:16 schreef sanger het volgende:

[..]

Denk je? Volgens mij zijn er aanwijzingen en voorbeelden genoeg waarin de "ongelovigen" racistisch bejegend worden.....
Daar is in deze kwestie geen enkele aanwijzing voor. Die verzin je zelf.

quote:
En wat nu als die ander hun strijd juist racisme tegen blanken in de hand werkt? De BLM voorstanders hebben hun mond zo vol dat ze racisme willen uitbannen, maar wel alleen voor hun eigen minderheid. Racisme tegen andere minderheden mag wel (en zijn ze zelfs schuldig aan).
Er wordt niet gesteld dat dat wel mag door 99% van de BLM-sympathisanten. Dat zijn lasterlijke verzinseltjes.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 14:38:23 #118
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_194504775
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Daar is in deze kwestie geen enkele aanwijzing voor. Die verzin je zelf.
In deze kwestie is het nog niet voldoende bekend, maar over het algemeen genomen zijn het toch vooral blanken die op straat worden lastig gevallen door straatschoffies uit Finland. De groep die door hun ongelovigen wordt genoemd en dus dood moeten.

quote:
Er wordt niet gesteld dat dat wel mag door 99% van de BLM-sympathisanten. Dat zijn lasterlijke verzinseltjes.
Echt? Volgens mij willen ze toch echt dingetjes invoeren die blanken achterstelt bij bv vrijgekomen banen in gemeenteraad/politiek etc. Net als dat nu gebeurd bij vrouwen, die bij gebleken gelijke geschiktheid standaard de voorkeur moeten krijgen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_194504833
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Inderdaad, een duidelijk verschil. Floyd is door overheidsgeweld om het leven gebracht. En dan is dat iets voor de politiek.

Maar kennelijk moeten politici dus de hele dag gaan lopen tweeten over politiezaken die helemaal niet politiek zijn.
In Amerika. Niet in Nederland...
pi_194504882
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Inderdaad, een duidelijk verschil. Floyd is door overheidsgeweld om het leven gebracht. En dan is dat iets voor de politiek.

Maar kennelijk moeten politici dus de hele dag gaan lopen tweeten over politiezaken die helemaal niet politiek zijn.
Die criminele vriend van jou heeft zichzelf vermoord. Hij had het allemaal aan zichzelf te danken.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 14:48:25 #121
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194504911
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:38 schreef sanger het volgende:

[..]

In deze kwestie is het nog niet voldoende bekend, maar over het algemeen genomen zijn het toch vooral blanken die op straat worden lastig gevallen door straatschoffies uit Finland. De groep die door hun ongelovigen wordt genoemd en dus dood moeten.
Dan nog, er is geen enkele aanwijzing dat deze moord een racistische motief heeft. Dus totale nonsens om dat erbij te gaan halen.

quote:
Echt? Volgens mij willen ze toch echt dingetjes invoeren die blanken achterstelt bij bv vrijgekomen banen in gemeenteraad/politiek etc. Net als dat nu gebeurd bij vrouwen, die bij gebleken gelijke geschiktheid standaard de voorkeur moeten krijgen.
BLM gaat over het niet racistisch behandeld willen worden als minderheid. Maar kennelijk is die wens toch heel raar ofzo.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 14:48:54 #122
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194504919
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:45 schreef jerry-airfryer het volgende:

[..]

Die criminele vriend van jou heeft zichzelf vermoord. Hij had het allemaal aan zichzelf te danken.
Ga eens weg alt-right troll
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:01:44 #123
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_194505067
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dan nog, er is geen enkele aanwijzing dat deze moord een racistische motief heeft. Dus totale nonsens om dat erbij te gaan halen.
En die aanwijzing is er wel bij Floyd?

quote:
BLM gaat over het niet racistisch behandeld willen worden als minderheid. Maar kennelijk is die wens toch heel raar ofzo.
Die wens is niet raar. Maar de manier waarop de BLM beweging zich boven alle andere kleuren stelt is dat wel. De weerstand tegen BLM is er omdat ze zichzelf superieur proberen te maken aan de blanken en blanken ook niet racistisch behandeld willen worden.

Daarnaast is de term minderheid wellicht ook geen juiste meer. In sommige landen/streken/regio's zijn blanken juist een minderheid.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_194505263
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dan nog, er is geen enkele aanwijzing dat deze moord een racistische motief heeft. Dus totale nonsens om dat erbij te gaan halen.
[..]

BLM gaat over het niet racistisch behandeld willen worden als minderheid. Maar kennelijk is die wens toch heel raar ofzo.
In de vs vermoorden die zwarten mekaar meer dan dan wie ook. Maar daar zwijgen de media en blm over. Past niet in hun propaganda praatje zeg maar.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:46:14 #125
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194505771
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:01 schreef sanger het volgende:

[..]

En die aanwijzing is er wel bij Floyd?
Een ander motief lijkt er niet te zijn en daarbij wordt het ook door nagenoeg niemand ontkent.

quote:
Die wens is niet raar. Maar de manier waarop de BLM beweging zich boven alle andere kleuren stelt is dat wel. De weerstand tegen BLM is er omdat ze zichzelf superieur proberen te maken aan de blanken en blanken ook niet racistisch behandeld willen worden.
Dat zijn leuke complotverzinsels om ze monddood te kunnen maken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')