Wielrenners geven toch geen fuck om verkeersveiligheid. 30 zone? Lekker boeiend ik beuk er gewoon met 50 doorheen met m'n spandex aftrekclubje.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Lekker voor ze maar dat gaat nog een keer mis als er iemand voor ze in de weg loopt
Jackassquote:Op maandag 10 augustus 2020 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Achterlijke reacties hier. Verheerlijken dat mensen gewond raken.
Die wielrenners boeit me niet, wel degene die er toevallig net looptquote:Op maandag 10 augustus 2020 10:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wielrenners geven toch geen fuck om verkeersveiligheid. 30 zone? Lekker boeiend ik beuk er gewoon met 50 doorheen met m'n spandex aftrekclubje.
Mensen die met 40+ door een voetgangersgebied racen en daar keihard voor afgestraft worden is een prachtig geval van karma. Iedere geredde voetganger is er één.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Achterlijke reacties hier. Verheerlijken dat mensen gewond raken.
Snelheid aanpassen en niet met 40 over een plein knallen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Achterlijke reacties hier. Verheerlijken dat mensen gewond raken.
Als ik met mijn auto in een 30 km gebied met een gang van 50 mijn auto kapot rijdt en ik er botbreuken aan overhoud, zullen mensen ook zeggen: lekker voor je.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Achterlijke reacties hier. Verheerlijken dat mensen gewond raken.
Ja dat bedoel ik. Het is niet voor niks een 30 zone. Kinderen die over willen steken hebben geen idee dat er een geruisloze malloot met 40+ km/u over het fietspad komt.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die wielrenners boeit me niet, wel degene die er toevallig net loopt
Jep, net als automobilisten. Je mag hier, waar ook mensen op de weg wandelen en fietsen, maximaal 60? Boeiend, ik heb een dure auto om mijn kleine piemel te compenseren, dus ik mag er met 100 per uur overheen jagen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wielrenners geven toch geen fuck om verkeersveiligheid. 30 zone? Lekker boeiend ik beuk er gewoon met 50 doorheen met m'n spandex aftrekclubje.
Natuurlijk, maar als er zoveel mensen vallen is er meer aan de hand. Dan is de weginrichting niet adequaat.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:42 schreef Leonos het volgende:
[..]
Snelheid aanpassen en niet met 40 over een plein knallen.
Ja goed idee. Iemand die toevallig een Webcam heeft opgehangen?quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zijn er geen videos van? Toch even genieten met dit warme weer van wat leedvermaak.
Lulkoek, ding is gemaakt om de vaart eruit te halen. Dat er een paar zichzelf overschattende malloten op hun plaat gaan heeft niks met de inrichting te maken.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als er zoveel mensen vallen is er meer aan de hand. Dan is de weginrichting niet adequaat.
Zou er ook niet wakker van liggen als die door hun rijgedrag uit de bocht vliegen of zich om een boom vouwen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep, net als automobilisten. Je mag hier, waar ook mensen op de weg wandelen en fietsen, maximaal 60? Boeiend, ik heb een dure auto om mijn kleine piemel te compenseren, dus ik mag er met 100 per uur overheen jagen.
Vangrail plaatsen, heeft alleen de wielrenner er koppijn vanquote:Op maandag 10 augustus 2020 10:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Lekker voor ze maar dat gaat nog een keer mis als er iemand voor ze in de weg loopt
Ik heb het niet over een drempel, maar over de gehele inrichting. Een weg moet zo ingericht zijn dat gebruikers zich onbewust uit zichzelf aan de regels houden.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:03 schreef 75020 het volgende:
[..]
Lulkoek, ding is gemaakt om de vaart eruit te halen. Dat er een paar zichzelf overschattende malloten op hun plaat gaan heeft niks met de inrichting te maken.
En meestal wordt het via verkeersborden aangegeven als er drempels liggen, zal nu waarschijnlijk niet anders zijn.
Amateurwielrenners vinden dat er geen regels bestaan.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een drempel, maar over de gehele inrichting. Een weg moet zo ingericht zijn dat gebruikers zich onbewust uit zichzelf aan de regels houden.
Ze houden geen rekening met kinderen en andere overstekende mensen. Geen medelijden mee dus. Dit zijn de rotte appels dus die mogen wel op hun plaat gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Achterlijke reacties hier. Verheerlijken dat mensen gewond raken.
Daar gaat het mij niet om. Als het voorkomen kan worden moet er wat aan gedaan worden.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze houden geen rekening met kinderen en andere overstekende mensen. Geen medelijden mee dus. Dit zijn de rotte appels dus die mogen wel op hun plaat gaan.
Het kan voorkomen worden als die mongolen gewoon zachter fietsen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Als het voorkomen kan worden moet er wat aan gedaan worden.
Ze komen van een helling af dus prima mogelijk hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:20 schreef Dagoduck het volgende:
Lijkt me sterk dat ze er 40-50 rijden trouwens. Zal eerder 25-30 kmpu zijn.
Het kan voorkomen worden als die losers zich normaal gedragen op de wegquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Als het voorkomen kan worden moet er wat aan gedaan worden.
Op een vlak stuk haal je met een normale fiets al gemakkelijk 25. Laat staan een wielrenner die van een helling afkomt.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:20 schreef Dagoduck het volgende:
Lijkt me sterk dat ze er 40-50 rijden trouwens. Zal eerder 25-30 kmpu zijn.
quote:
Bij de Deltastraat? Die snelheid ben je alweer kwijt na die bocht.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ze komen van een helling af dus prima mogelijk hoor.
Een gemiddeld persoon op een normale fiets haalt echt geen 25km/u en al helemaal niet "gemakkelijk".quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:26 schreef Gunner het volgende:
[..]
Op een vlak stuk haal je met een normale fiets al gemakkelijk 25. Laat staan een wielrenner die van een helling afkomt.
Daar heb je dan fietscomputers voor.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:32 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een gemiddeld persoon op een normale fiets haalt echt geen 25km/u en al helemaal niet "gemakkelijk".
Maar dit verklaart wel waarom mensen denken dat amateurwielrenners 40+ per uur rijden: ze hebben gewoon geen idee van snelheid.
Dit!quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Dat het alleen de rotte appels zijn maakt dit echt prachtig
Het moet gewoon eens afgelopen zijn met die LARPers die denken dat ze bij een professionele ploeg in de Giro zitten terwijl het gewoon recreanten zijn op de openbare weg. Fietsen mag maar gewoon met normale snelheden en je houden aan de verkeersregels en rekening houden met anderen. 35km+/u fietsen doe je maar lekker op de baan of op Zwift.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Achterlijke reacties hier. Verheerlijken dat mensen gewond raken.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Daar heb je dan fietscomputers voor.
https://www.google.com/ur(...)fwVAv91dyPOVu71o2ECVquote:De gemiddelde fietssnelheid ligt rond 12 km per uur. Mannen tussen 25 jaar en 55 jaar fietsen sneller dan hun vrouwelijke leeftijdgenoten. Zij halen een gemiddelde snelheid van 14 km per uur, vrouwen zijn ongeveer 2 km per uur langzamer.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:20 schreef herverwijderd het volgende:
Zou mooi zijn als deze meneer dit gewoon 24 uur per dag live kon streamen
Gemiddeldes ja. Ik zeg nergens dat het makkelijk is om 25 km/h constant te fietsen maar dat het niet moeilijk is om een snelheid van 25 te halen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
https://www.google.com/ur(...)fwVAv91dyPOVu71o2ECV
Dit kan niet waar zijn. Dat haal ik snelwandelend nog. Ik hoe gemiddeld 20 aan als ik moet schatten hoe lang ik ergens over doe.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
https://www.google.com/ur(...)fwVAv91dyPOVu71o2ECV
Dankzij de drempels kunnen de auto's daar niet meer hard rijden en wielrenners ook niet meer. Maar die wielrenners zijn zo achterlijk om alsnog vol gas te gaanquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:49 schreef The_End het volgende:
Wat een onzin verhaal. Het is onmogelijk om daar 40-50 te rijden op de fiets. De meeste wielrenners halen normaal gesproken de 30 niet eens en toevallig heb je vlak voor dat stukje een scherpe bocht waar je echt niet hard doorheen kan.
Grappig dat de Fok tokkies het uiteraard alleen over de wielrenners kunnen hebben, terwijl de drempels er liggen vanwege de automobilisten die zich misdragen...
Wielrenners rijden daar sowieso niet harder dan 30. Dat doen alleen de automobilisten.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:55 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dankzij de drempels kunnen de auto's daar niet meer hard rijden en wielrenners ook niet meer. Maar die wielrenners zijn zo achterlijk om alsnog vol gas te gaan
De wielrenners blijkbaar ook want ze gaan allemaal op hun plaat. Dus ze rijden te hard.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:56 schreef The_End het volgende:
[..]
Wielrenners rijden daar sowieso niet harder dan 30. Dat doen alleen de automobilisten.
Dat is een beetje domme logica.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:57 schreef Nikonlover het volgende:
De wielrenners blijkbaar ook want ze gaan allemaal op hun plaat. Dus ze rijden te hard.
Dat is gewoon een feit. Als ze rustiger rijden, dan gaan ze niet op hun plaat.quote:
Dat is geen feit. Als je de drempel over het hoofd zien en er een beetje schuin overheen gaat, dan ga je op je plaat. Ook als je langzaam gaat.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is gewoon een feit. Als ze rustiger rijden, dan gaan ze niet op hun plaat.
Gewoon op de weg letten en afremmen als je ziet dat er een drempel komt. Als je een drempel over het hoofd ziet heb je niets op de weg te zoeken.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:01 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat is geen feit. Als je de drempel over het hoofd zien en er een beetje schuin overheen gaat, dan ga je op je plaat. Ook als je langzaam gaat.
Hou toch eens op met die achterlijke hetze tegen wielrenners. Als er iets gevaaarlijk is, dan is dat het wel.
Die wielrenners hebben bij mij een keer bijna de kindjes van de avond-vierdaagse omver gereden omdat ze weer eens een keer niet wilden afremmen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Achterlijke reacties hier. Verheerlijken dat mensen gewond raken.
Tuurlijk, dat is het en anders mogen ze lekker de doodstraf krijgen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Gewoon op de weg letten en afremmen als je ziet dat er een drempel komt. Als je een drempel over het hoofd ziet heb je niets op de weg te zoeken.
Ja en dat heb je nooit met andere weggebruikers meegemaakt? Simpele zielen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die wielrenners hebben bij mij een keer bijna de kindjes van de avond-vierdaags omver gereden omdat ze weer eens een keer niet wilden afremmen.
Echt rare mensen.
Nee. Niet dat iemand een groep kleuters omver wilde rijden, met allemaal dezelfde knalgele t-shirts aan omdat ze dus de avond-vierdaagse liepen..quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:06 schreef The_End het volgende:
[..]
Ja en dat heb je nooit met andere weggebruikers meegemaakt? Simpele zielen.
Ja, daar heb je het al. Henk in zijn te strakke wielrenpakje dacht natuurlijk dat die kleuters bovenaan in het wielrenklassement stonden.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee. Niet dat iemand een groep kleuters omver wilde rijden, met allemaal dezelfde knalgele t-shirts aan omdat ze dus de avond-vierdaagse liepen..
https://tpo.nl/2019/05/16(...)erdaagse-westerbork/quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee. Niet dat iemand een groep kleuters omver wilde rijden, met allemaal dezelfde knalgele t-shirts aan omdat ze dus de avond-vierdaagse liepen..
Daar kiezen ze toch echt zelf voor.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:06 schreef The_End het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is het en anders mogen ze lekker de doodstraf krijgen.
Laten we even afwachten tot de eerste bejaarde overlijdt door deze drempel. Misschien komt het dan wat dichterbij voor je.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:10 schreef Nikonlover het volgende:
Daar kiezen ze toch echt zelf voor.
Blijkbaar gaat het alleen fout bij wielrenners.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:10 schreef The_End het volgende:
[..]
Laten we even afwachten tot de eerste bejaarde overlijdt door deze drempel. Misschien komt het dan wat dichterbij voor je.
Laten we het hopen. Ergenis #2 na Henk op een wielrenfiets: bejaarden die op een te snelle e-bike rijden.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:10 schreef The_End het volgende:
[..]
Laten we even afwachten tot de eerste bejaarde overlijdt door deze drempel. Misschien komt het dan wat dichterbij voor je.
Ziek figuur.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ergenis #2 na Henk op een wielrenfiets: bejaarden die op een te snelle e-bike rijden.
Trage bejaarden die niet aan de kant gaan vind ik irritanter.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ergenis #2 na Henk op een wielrenfiets: bejaarden die op een te snelle e-bike rijden.
Mwah, gewoon levensgevaarlijk die oudjes op fietsen die eigenlijk te snel voor ze gaan.quote:
quote:Ongelukken met e-bikes eisen steeds meer levens. Vorig jaar overleden 57 mensen door een ongeval met een elektrische fiets, ruim 42 procent meer dan in 2016 toen veertig mensen op e-bikes om het leven kwamen.
Van alle fietsers die in het verkeer omkwamen, zat een kwart op een e-bike. Veruit de meeste slachtoffers zijn ouderen, blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Ik heb niet gezegd dat ze dood moeten, maar ze kunnen ook een stukje om te trainen maken, gekoppeld aan een psychiatrische inrichting.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:10 schreef The_End het volgende:
[..]
https://tpo.nl/2019/05/16(...)erdaagse-westerbork/
Moeten nu alle automobilisten dood?
Dit geldt niet voor andere weggebruikers? Die hoeven zich niet te gedragen?quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ze dood moeten, maar ze kunnen ook een stukje om te trainen maken gekoppeld aan een psychiatrische inrichting.
Er moestt gewoon een man voor die wielrenners springen om ze tegen te houden, en toen hadden ze nog een grote mond.
Je moet ook een beetje redelijk blijven als je sport.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daar heb je het al. Henk in zijn te strakke wielrenpakje dacht natuurlijk dat die kleuters bovenaan in het wielrenklassement stonden.
Het verschil tussen wielrenners en andere weggebrukers is dat die wielrenners altijd op een bepaalde snelheid willen blijven.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:19 schreef The_End het volgende:
[..]
Dit geldt niet voor andere weggebruikers? Die hoeven zich niet te gedragen?
Wat een onzin. Ik moet de eerste automobilist nog tegen komen die 30 rijdt in een 30 km zone. De cijfers liegen er ook niet om. 700 doden per jaar in het verkeer 10000en gewonden. Grootste aandeelhouder hierin zijn de automobilisten.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
het verschil tussen wielrenners en andere weggebrukers is dat die wielrenners altijd op een bepaalde snelheid willen blijven.
Die willen niet afremmen, want dat kost dan tijd.
Dat is geen onzin, want omdat zie die OCD hebben dat ze niet willen afremmen, zijn ze waarschijnlijk ook met zijn allen op hun plaat gegaan.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:23 schreef The_End het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik moet de eerste automobilist nog tegen komen die 30 rijdt in een 30 km zone. De cijfers liegen er ook niet om. 700 doden per jaar in het verkeer 10000en gewonden. Grootste aandeelhouder hierin zijn de automobilisten.
Dit was een automobilist: https://www.nrc.nl/nieuws(...)r-spoorloos-a4006975
Je zit dat gedrag van die rotte appels in het wielrenwereldje gewoon goed te praten. Stop daar gewoon mee.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:23 schreef The_End het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik moet de eerste automobilist nog tegen komen die 30 rijdt in een 30 km zone. De cijfers liegen er ook niet om. 700 doden per jaar in het verkeer 10000en gewonden. Grootste aandeelhouder hierin zijn de automobilisten.
Dit was een automobilist: https://www.nrc.nl/nieuws(...)r-spoorloos-a4006975
De cijfers geven een heel anders beeld dan je wat jij verzint.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:25 schreef tesssssssss het volgende:
Dat is geen onzin, want omdat zie die OCD hebben dat ze niet willen afremmen, zijn ze waarschijnlijk ook met zijn allen op hun plaat gegaan.
quote:Ongeluk met een motorrijder en een wielrenner
Bij een aanrijding tussen een wielrenner en een motorrijder in Nieuw-Namen zijn vanmorgen twee gewonden gevallen. De wielrenner was bezig met een inhaalactie en kon de tegemoetkomende motorrijder niet meer ontwijken.
Het ongeval gebeurde rond 10.35 uur op de Emmaweg ter hoogte van de Prosperweg II, net voorbij het buurtschap Emmadorp. De wielrenner, een 19-jarige man uit Beveren, wilde enkele wielrenners uit de groep waar hij deel van uitmaakte, inhalen. Bij het inhalen zag hij een tegemoetkomende motorrijder, een 54-jarige man uit Kloosterzande, over het hoofd. Twee ambulanceteams, de brandweer van post Kloosterzande en ook een traumahelikopter uit Rotterdam werden ter plekke gestuurd.
De komst van de traumahelikopter werd geannuleerd op het moment dat de helikopter net boven het incident vloog. De politie, die met ten minste vier eenheden ter plaatse kwam, heeft op de plek van het ongeval een onderzoek ingesteld. De wielrenner en de motorrijder zijn per ambulance, met onbekende verwondingen, naar een ziekenhuis overgebracht.
https://www.omroepzeeland(...)er-en-een-wielrenner
Joh, die zijn ook veruit in de meerderheid.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:23 schreef The_End het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik moet de eerste automobilist nog tegen komen die 30 rijdt in een 30 km zone. De cijfers liegen er ook niet om. 700 doden per jaar in het verkeer 10000en gewonden. Grootste aandeelhouder hierin zijn de automobilisten.
Op zich raken deze mensen gewond omdat ze zelf niet goed opletten.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Achterlijke reacties hier. Verheerlijken dat mensen gewond raken.
De ongelukken die bejaarden maken komen niet omdat de e-bikes te hard gaat. E-bikes hebben tegenwoordig een begrenzing van rond de 25km/u. Het is eerder dat ze er niet mee om kunnen gaan in benarde situaties omdat het anticiperen uiteraard net iets anders werkt dan bij een gewone fiets.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ergenis #2 na Henk op een wielrenfiets: bejaarden die op een te snelle e-bike rijden.
Waar in het artikel raken mensen gewond dan? Er is een stoel kapot, maar er zat niemand op toch?quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Achterlijke reacties hier. Verheerlijken dat mensen gewond raken.
in combinatie met de significante hardere snelheid waar ze niet mee om kunnen gaan...quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De ongelukken die bejaarden maken komen niet omdat de e-bikes te hard gaat. E-bikes hebben tegenwoordig een begrenzing van rond de 25km/u. Het is eerder dat ze er niet mee om kunnen gaan in benarde situaties omdat het anticiperen uiteraard net iets anders werkt dan bij een gewone fiets.
Ja, dat geloof ik meteen van die cijfers,quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:26 schreef The_End het volgende:
[..]
De cijfers geven een heel anders beeld dan je wat jij verzint.
Dat is 2 a 3 keer zo snel dan dat ze normaal zouden fietsen. Vergelijkbaar met 75 in een 30 zone dus.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De ongelukken die bejaarden maken komen niet omdat de e-bikes te hard gaat. E-bikes hebben tegenwoordig een begrenzing van rond de 25km/u
quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:40 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dat is 2 a 3 keer zo snel dan dat ze normaal zouden fietsen. Vergelijkbaar met 75 in een 30 zone dus.
Dat haal je slechts als je 'm op de hoogste stand zet. Bejaarden zijn over het algemeen bangig en zetten 'm bij lange na niet voluit.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:37 schreef vivelafete het volgende:
[..]
in combinatie met de significante hardere snelheid waar ze niet mee om kunnen gaan...
Precies. Net die rotte appels die gelijk afgestraft wordenquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:33 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op zich raken deze mensen gewond omdat ze zelf niet goed opletten.
Gewonden is altijd jammer. Maar vermoed dat deze types ook wel los van deze maatregelen wel gewond zullen raken. Of erger nog anderen verwonden.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:43 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Precies. Net die rotte appels die gelijk afgestraft worden
Regel nummer 1: Wielrenners hebben altijd voorrangquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Amateurwielrenners vinden dat er geen regels bestaan.
Bejaarden zijn over het algemeen minkukels die niet weten waar ze mee bezig zijn. Geen controle, geen benul en als ze in paniek in de hydraulische remmen knijpen is het helemaal feest.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Dat haal je slechts als je 'm op de hoogste stand zet. Bejaarden zijn over het algemeen bangig en zetten 'm bij lange na niet voluit.
Maar nog altijd een hogere (niet direct eigen aangedreven) snelheid dan voor veel mensen te behappen is. Ik weet niet of je zelf vel op de fiets zit, maar zo wel zie je voortdurend fietsers op een hogere snelheid fietsen dan zat ze (reactie)-technisch aan kunnen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Dat haal je slechts als je 'm op de hoogste stand zet. Bejaarden zijn over het algemeen bangig en zetten 'm bij lange na niet voluit.
Vanaf vorig jaar ofzo zit ik weer regelmatig op de fiets, sinds jaren was dat. Moest toen ook echt even wennen aan al die bejaarden die opeens minsten zo snel als jij gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:19 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Maar nog altijd een hogere (niet direct eigen aangedreven) snelheid dan voor veel mensen te behappen is. Ik weet niet of je zelf vel op de fiets zit, maar zo wel zie je voortdurend fietsers op een hogere snelheid fietsen dan zat ze (reactie)-technisch aan kunnen.
Eigenlijk is de huidige infrastructuur op veel plaatsen niet goed ingericht voor het toenemende aantal snellere fietsers (zowel meer racefietsers als meer elektrische fietsers) icm de groep langzamere fietsers enerzijds en het autoverkeer anderzijds.
En dus zal iedereen (alle kanten op) een beetje rekening met elkaar moeten houden, maar tja... Of we daar nu op kunnen rekenen?
Het is hun probleem dat ze die drempel over het hoofd zien. Hij staat ook nog eens aangegeven met een bord. Als je dat bord niet ziet en de drempel zelf ook niet op tijd opmerkt houd je je gewoon niet aan de verkeersregels. Die stellen namelijk dat je de verkeersborden in acht moet nemen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:01 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat is geen feit. Als je de drempel over het hoofd zien en er een beetje schuin overheen gaat, dan ga je op je plaat. Ook als je langzaam gaat.
Hou toch eens op met die achterlijke hetze tegen wielrenners. Als er iets gevaaarlijk is, dan is dat het wel.
Dat klopt, maar diezelfde mensen kunnen opzettelijk iemand doodrijden met hun gedrag, Wielrenners zijn echt wereldwijd walgelijk bezig.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Achterlijke reacties hier. Verheerlijken dat mensen gewond raken.
Ik zie tegenwoordig minder bejaarden langszoefen dan een kleine 5 jaar geleden.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf vorig jaar ofzo zit ik weer regelmatig op de fiets, sinds jaren was dat. Moest toen ook echt even wennen aan al die bejaarden die opeens minsten zo snel als jij gaan.
Waar je eerst altijd nog wel even voor ze langs kon oid, puur op inschatting ging die vlieger opeens niet meer op.
Komt door Covid-19.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zie tegenwoordig minder bejaarden langszoefen dan een kleine 5 jaar geleden.
fixedquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:29 schreef Scorpie het volgende:
Amateur wannabe wielrenners die hun nek breken
Fantastisch
Ik fiets vrij veel en zie vooral de trend van nieuwe gemotoriseerde fietsen. Dingen die tussen een e-bike en een brommer/scooter in zitten. Met nummerbord en helm. Samen met wielrenners het grootste gevaar op de fietspaden in mijn ogen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:19 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Maar nog altijd een hogere (niet direct eigen aangedreven) snelheid dan voor veel mensen te behappen is. Ik weet niet of je zelf vel op de fiets zit, maar zo wel zie je voortdurend fietsers op een hogere snelheid fietsen dan zat ze (reactie)-technisch aan kunnen.
Eigenlijk is de huidige infrastructuur op veel plaatsen niet goed ingericht voor het toenemende aantal snellere fietsers (zowel meer racefietsers als meer elektrische fietsers) icm de groep langzamere fietsers enerzijds en het autoverkeer anderzijds.
En dus zal iedereen (alle kanten op) een beetje rekening met elkaar moeten houden, maar tja... Of we daar nu op kunnen rekenen?
Dat ja, trapondersteuning in de hoogste stand en bij het opstappen zie je dan ineens een fiets er met een bejaarde vandoor gaan waarbij je meteen ziet dat ze de situatie niet onder controle hebben (inclusief bijbehorende panische blik in hun ogen)quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bejaarden zijn over het algemeen minkukels die niet weten waar ze mee bezig zijn. Geen controle, geen benul en als ze in paniek in de hydraulische remmen knijpen is het helemaal feest.
Leuk voor een FOK! meetquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:58 schreef Colonia het volgende:
Is denk ik wel een leuk plekkie om een biertje te pakken op het terras! En bij elke buikschuiver een rondje voor het terras?
Het gaat hier over wielrenners.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Achterlijke reacties hier. Verheerlijken dat mensen gewond raken.
Goed entertainment mag wat kosten 😛quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 07:17 schreef Waterdrinker het volgende:
Nou, kleine aansprakelijkheid van de gemeente dus. Die kan even 22 beschadigde racefietsen vergoeden.
25-30 is mijn snelheid met een beetje gang op een iets zwaardere tourfiets met fietstassen, niet op een vederlichte racefiets. Dus dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:20 schreef Dagoduck het volgende:
Lijkt me sterk dat ze er 40-50 rijden trouwens. Zal eerder 25-30 kmpu zijn.
Jaja, we hebben m.quote:
Als er straatracers gewond of dood gaan na te scheuren op een openbare plaats dan zou ik er geen traan om laten. Ook als het familie zou zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Achterlijke reacties hier. Verheerlijken dat mensen gewond raken.
Dat heet zelfoverschattig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 07:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
25-30 is mijn snelheid met een beetje gang op een iets zwaardere tourfiets met fietstassen, niet op een vederlichte racefiets. Dus dat lijkt me sterk.
En elke schuiver een cijfer gevenquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:58 schreef Colonia het volgende:
Is denk ik wel een leuk plekkie om een biertje te pakken op het terras! En bij elke buikschuiver een rondje voor het terras?
Het gaat niet over mensen die gewond raken maar om wielrenners. Ze raken alleen elkaar en geen mensen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Achterlijke reacties hier. Verheerlijken dat mensen gewond raken.
Wie maakt de beoordelingsformulieren?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En elke schuiver een cijfer geven
Jawel voor 30 kilometer per uur. Als ik met 80 over een drempel in een woonwijk rij dan word ik ook gelanceerd.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als er zoveel mensen vallen is er meer aan de hand. Dan is de weginrichting niet adequaat.
Dat mag Danny doen. Foksmiliesquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wie maakt de beoordelingsformulieren?
Het gaat om wielrenners he Het ligt aan de weg en niet aan hen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:18 schreef vipergts het volgende:
[..]
Jawel voor 30 kilometer per uur. Als ik met 80 over een drempel in een woonwijk rij dan word ik ook gelanceerd.
Die drempels die er liggen lijken op van die 5km/u dingen die bij parkeergarages en tankstations liggen. Daar ga je niet vanuit als er een bord met "drempels" hangt. Niet ingericht voor 30km/u dus, een snelheid waar, zoals ik al zei, maar weinig fietsers boven komen op zo'n weg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:18 schreef vipergts het volgende:
[..]
Jawel voor 30 kilometer per uur. Als ik met 80 over een drempel in een woonwijk rij dan word ik ook gelanceerd.
Wat is het voor gebied dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die drempels die er liggen lijken op van die 5km/u dingen die bij parkeergarages en tankstations liggen. Daar ga je niet vanuit als er een bord met "drempels" hangt. Niet ingericht voor 30km/u dus, een snelheid waar, zoals ik al zei, maar weinig fietsers boven komen op zo'n weg.
Het is gewoon een 30-weg, of in ieder geval ingericht volgens die richtlijnen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat is het voor gebied dan?
Moet je er stapvoets rijden? Geld er een snelheidslimiet?
Is het voetgangersgebied?
Super Aardige mensen altijd die wielrenners. Soms kom je inderdaad een rotte appel tegen maar daar doe je niets aan.quote:
Gefixt hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:39 schreef Daantke het volgende:
[..]
Super Aardige mensen altijd die wielrenners. Soms kom je inderdaad een rotte appel tegen maar daar doe je niets aan.
Dat bord moet je gewoon opvolgen. Niks onofficieels aan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is gewoon een 30-weg, of in ieder geval ingericht volgens die richtlijnen.
Edit, ze hebben daar zelf een waarschuwing bedacht met een onofficieel bord:
[ afbeelding ]
Ik zie geen bord met ober en drankjes in de RVV1990 staan. En die daaronder is ook zelfbedacht. Tuurlijk, het is verstandig om het in je op te nemen en daarnaar te reageren, maar officiële borden zijn het niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat bord moet je gewoon opvolgen. Niks onofficieels aan.
Die gele is gewoon een officeel bord Valt onder de categorie T.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zie geen bord met ober en drankjes in de RVV1990 staan. En die daaronder is ook zelfbedacht. Tuurlijk, het is verstandig om het in je op te nemen en daarnaar te reageren, maar officiële borden zijn het niet.
https://www.verkeersbordenoverzicht.nl/
Juistquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Die gele is gewoon een officeel bord Valt onder de categorie T.
Wellicht even je theorie bijspijkeren voor je weer de weg op gaat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zie geen bord met ober en drankjes in de RVV1990 staan. En die daaronder is ook zelfbedacht. Tuurlijk, het is verstandig om het in je op te nemen en daarnaar te reageren, maar officiële borden zijn het niet.
https://www.verkeersbordenoverzicht.nl/
Het bord boven de gele voldoet zo te zien ook gewoon aan de eisen van een waarschuwingsbord. Geen idee hoe het met het pictogrammen zit, ik kan daar niets over vinden. Maar ik denk niet dat je gelijk gaat krijgen bij de rechter als je deze borden negeert omdat het niet officieel zou zijn.quote:
Ik heb het nergens over negeren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat je gelijk gaat krijgen bij de rechter als je deze borden negeert omdat het niet officieel zou zijn.
Ik had het voornamelijk over die bovenste. Maar een tijdelijk bord zou kunnen, al denk ik dat ze hier meer een informerend bord hebben proberen te maken met meer informatie dan L1000. Bij een T-serie denk ik vooral aan omleidingen of ''verboden... ivm. evenement" oid. Die drempels zijn behoorlijk permanent aangelegd, dus dan ga ik ervan uit dat dat bord ook permanent is en niet tijdelijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Die gele is gewoon een officeel bord Valt onder de categorie T.
Een waarschuwingsbord is om te waarschuwen, dat doet het. Ging mij erom dat het geen standaard bord was.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het bord boven de gele voldoet zo te zien ook gewoon aan de eisen van een waarschuwingsbord.
Gelukkig zit ik altijd op mijn zolderkamer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:59 schreef Knokkelkoorts het volgende:
[..]
Wellicht even je theorie bijspijkeren voor je weer de weg op gaat.
Bij waarschuwingsborden denk ik aan driehoekige borden met een rode rand met daarop het pictogram waarvoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had het voornamelijk over die bovenste. Maar een tijdelijk bord zou kunnen, al denk ik dat ze hier meer een informerend bord hebben proberen te maken met meer informatie dan L1000. Bij een T-serie denk ik vooral aan omleidingen of ''verboden... ivm. evenement" oid. Die drempels zijn behoorlijk permanent aangelegd, dus dan ga ik ervan uit dat dat bord ook permanent is en niet tijdelijk.
[..]
Een waarschuwingsbord is om te waarschuwen, dat doet het. Ging mij erom dat het geen standaard bord was.
Het zou heel goed kunnen dat het allemaal tijdelijk is. Dit omdat gemeentes de horeca de toestemming heeft gegeven de terrassen uit te breiden zolang er coronamaatregelen zijn. Bij ons een paar dorpen verder heeft de gemeente een tijdelijke wegversmalling geplaatst. Ook vanwege de grotere terrassen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had het voornamelijk over die bovenste. Maar een tijdelijk bord zou kunnen, al denk ik dat ze hier meer een informerend bord hebben proberen te maken met meer informatie dan L1000. Bij een T-serie denk ik vooral aan omleidingen of ''verboden... ivm. evenement" oid. Die drempels zijn behoorlijk permanent aangelegd, dus dan ga ik ervan uit dat dat bord ook permanent is en niet tijdelijk.
[..]
Een waarschuwingsbord is om te waarschuwen, dat doet het. Ging mij erom dat het geen standaard bord was.
Ah, uitbreiding van de terrassen was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het zou heel goed kunnen dat het allemaal tijdelijk is. Dit omdat gemeentes de horeca de toestemming heeft gegeven de terrassen uit te breiden zolang er coronamaatregelen zijn. Bij ons een paar dorpen verder heeft de gemeente een tijdelijke wegversmalling geplaatst. Ook vanwege de grotere terrassen.
Ik had misschien niet het woord onofficieel moeten gebruiken maar niet-standaard, als in:quote:Het is gewoon een standaard waarschuwingsbord. Maar als het volgens jou geen officeel bord is, dan zou een bron wel fijn zijn. Ik kan nergens iets vinden over de regels wat betreft de pictogrammen. a
Klopt, maar ze kunnen toch gewoon J38 gebruiken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah, uitbreiding van de terrassen was ik even vergeten.
[..]
Ik had misschien niet het woord onofficieel moeten gebruiken maar niet-standaard, als in:
[ afbeelding ]
Daarom bestaat J37 eigenlijk, om andere redenen dan die standaardborden aan te duiden.
Ja. Maar blijkbaar hebben ze ervoor gekozen om te waarschuwen voor de terrassen/ het terrasgebied met een waarschuwingsbord en voor de drempels met dat gele bord.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:48 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Klopt, maar ze kunnen toch gewoon J38 gebruiken?
Ik ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik altijd op mijn zolderkamer.
Wat flinke schaafwonden, blauwe plekken en een kapotte fiets. Nog een rekening erbij voor de veroorzaakte schade aan het terras, hopelijk leert iemand daarvan.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Achterlijke reacties hier. Verheerlijken dat mensen gewond raken.
De gemeente hopelijk. Dit soort drempels zijn niet een goed idee voor alle soorten twee wielers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:56 schreef Knip het volgende:
Wat flinke schaafwonden, blauwe plekken en een kapotte fiets. Nog een rekening erbij voor de veroorzaakte schade aan het terras, hopelijk leert iemand daarvan.
Kut mongolen die een specifieke groep overal de schuld van geven zijn de aids van de samenleving.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wielrenners zijn de aids van de weg.
Dat zou kunnen. Uit het bericht kreeg ik alleen de indruk dat de wielrenners een weggedrag vertoonden die niet past op de openbare weg. Daar zou dan wel een verbetsrpunt in zitten. Maar onverwachte obstakels op de weg zouden natuurlijk ook niet kunnen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:58 schreef The_End het volgende:
[..]
De gemeente hopelijk. Dit soort drempels zijn niet een goed idee voor alle soorten twee wielers.
Daar om staan er borden. Maar net als voorrangsborden of verplichte fietspaden, geldt dat niet voor wielrenterroristen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:05 schreef Knip het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Uit het bericht kreeg ik alleen de indruk dat de wielrenners een weggedrag vertoonden die niet past op de openbare weg. Daar zou dan wel een verbetsrpunt in zitten. Maar onverwachte obstakels op de weg zouden natuurlijk ook niet kunnen.
Zoals ik al eerder schreef is dat echt een onzin verhaal. Niemand rijdt daar 40/50 op de fiets. Uiteraard rijden alleen automobilisten daar veel te hard. Daarom ligt het daar inmiddels ook vol met drempels... Daar hoor je dan weer niemand in dit topic over..quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:05 schreef Knip het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Uit het bericht kreeg ik alleen de indruk dat de wielrenners een weggedrag vertoonden die niet past op de openbare weg. Daar zou dan wel een verbetsrpunt in zitten. Maar onverwachte obstakels op de weg zouden natuurlijk ook niet kunnen.
Ja de T van 't kan me niks schelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Die gele is gewoon een officeel bord Valt onder de categorie T.
De wielrenners rijden ook te hard. Anders zouden ze niet op hun bek gaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:12 schreef The_End het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder schreef is dat echt een onzin verhaal. Niemand rijdt daar 40/50 op de fiets. Uiteraard rijden alleen automobilisten daar veel te hard. Daarom ligt het daar inmiddels ook vol met drempels... Daar hoor je dan weer niemand in dit topic over..
Wederom domme opmerking. Simpel figuur ben jij. Als jij met je bejaarde mobiel over die drempel gaat en hem niet ziet, of scheef eroverheen gaat, dan ga je ook op je bek. Heeft niks met snelheid te maken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:33 schreef Nikonlover het volgende:
De wielrenners rijden ook te hard. Anders zouden ze niet op hun bek gaan.
Wel met onoplettendheid. Levensgevaarlijk is dat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:35 schreef The_End het volgende:
[..]
Wederom domme opmerking. Simpel figuur ben jij. Als jij met je bejaarde mobiel over die drempel gaat en hem niet ziet, of scheef eroverheen gaat, dan ga je ook op je bek. Heeft niks met snelheid te maken.
Daarom moet de weginrichting goed zijn. Als je op de overstekende ober moet letten en de te hard rijdende automobilist, dan zie je snel iets anders over het hoofd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:42 schreef rival het volgende:
Wel met onoplettendheid. Levensgevaarlijk is dat.
Dan moet je je snelheid aanpassen, nog beter opletten of beseffen dat je niet geschikt bent om aan het verkeer deel te nemen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:49 schreef The_End het volgende:
[..]
Daarom moet de weginrichting goed zijn. Als je op de overstekende ober moet letten en de te hard rijdende automobilist, dan zie je snel iets anders over het hoofd.
Ach wat schattig; een zolderkamer autist. Welkom in de echte wereld.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:50 schreef rival het volgende:
Dan moet je je snelheid aanpassen, nog beter opletten of beseffen dat je niet geschikt bent om aan het verkeer deel te nemen.
Nee daarvoor blijken de drempels prima te zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:57 schreef The_End het volgende:
[..]
Ach wat schattig; een zolderkamer autist. Welkom in de echte wereld.
Of wil je zeggen dat auto's verboden moeten worden, want dat is de reden dat die drempels er liggen.
Nee, er zijn drempels bij gekomen, omdat de bestaande drempels niet eens genoeg waren.... Oorzaak van dit hele verhaal zijn asociale automobilsten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:03 schreef rival het volgende:
Nee daarvoor blijken de drempels prima te zijn.
En dit is een mooie bijkomstigheidquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:07 schreef The_End het volgende:
[..]
Nee, er zijn drempels bij gekomen, omdat de bestaande drempels niet eens genoeg waren.... Oorzaak van dit hele verhaal zijn asociale automobilsten.
Nee nee, de winkeliers hebben het wielrennersprobleem aangekaart bij de gemeente. En die plaatste daarom de witte drempels.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:07 schreef The_End het volgende:
[..]
Nee, er zijn drempels bij gekomen, omdat de bestaande drempels niet eens genoeg waren.... Oorzaak van dit hele verhaal zijn asociale automobilsten.
Nee, dat hebben ze niet. Ze willen hun terrasjes uitbreiden. Dat is uiteraard de basis van het probleem. De terrassen zijn enorm en aan beide kanten van de weg. Ze willen graag dat die weg in zijn geheel dicht gaat voor automobilsten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:18 schreef Scheepskok het volgende:
Nee nee, de winkeliers hebben het wielrennersprobleem aangekaart bij de gemeente. En die plaatste daarom de witte drempels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |