abonnement Unibet Coolblue
pi_194485829
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:29 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Vervelend voor je :{

Ja, ik ben ook slaperig nu. De hele dag gewoon erg loom.
En dat terwijl we volop in de voorbereidingen zitten voor mams 50e verjaardag waar we allemaal eigenlijk geen zin in hebben om dat helemaal voor te bereiden met een spandoek en zo. Veel te warm, we hebben nog veel te weinig eraan gedaan.
pi_194485852
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van e fitness. Op de fiets is het nog wel te doen, maar je moet dan wel in beweging blijven en niet voor het verkeerslicht moeten blijven staan. :X
Oh ja dat is echt vervelend :X Tijdens het fietsen creëer je zelf nog wel een soort "briesje", maar dan stop je en ineens die warme walm in je gezicht ;(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:32:21 #28
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_194485855
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:24 schreef Greys het volgende:
De langste en bangste dag van mn leven dit. Bietje is één groot medisch raadsel en sinds de spoedkliniek zaterdag ging het gister wat beter en liep ze zelf door het park en vanmorgen kon ze niet eens meer staan en lopen. Ligt nu opgenomen aan het infuus. Vol met bulten die heel snel opkomen en daarna doorbreken. Wat een hel. Ik geloof niet dat dit goedkomt. :'(
Wat enorm sneu, ik duim heel hard voor Biet.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_194485860
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:20 schreef molloot200 het volgende:
Hier waar ik werk is het wat temperatuur betreft in de zomer altijd een hel: een dak zo plat als een dubbeltje, slechts wat ventilatoren want airco's kunnen virusdeeltjes verspreiden, en veel te weinig ventilatoren dan eigenlijk. En ik moet vanmiddag weer :'(
Sterkte :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_194485876
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:24 schreef Greys het volgende:
De langste en bangste dag van mn leven dit. Bietje is één groot medisch raadsel en sinds de spoedkliniek zaterdag ging het gister wat beter en liep ze zelf door het park en vanmorgen kon ze niet eens meer staan en lopen. Ligt nu opgenomen aan het infuus. Vol met bulten die heel snel opkomen en daarna doorbreken. Wat een hel. Ik geloof niet dat dit goedkomt. :'(
:{ :{ :{ :{

Greys, enorm veel sterkte vandaag :* Ik ga duimen dat het goed komt met Bietje. Dat het maar snel duidelijk mag worden wat er met haar aan de hand is. Goed dat je meteen aan de bel hebt getrokken :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_194485888
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:30 schreef molloot200 het volgende:

[..]

En dat terwijl we volop in de voorbereidingen zitten voor mams 50e verjaardag waar we allemaal eigenlijk geen zin in hebben om dat helemaal voor te bereiden met een spandoek en zo. Veel te warm, we hebben nog veel te weinig eraan gedaan.
Ah, hebben jullie een groot feest gepland? Ik snap echt wel dat je hoofd daar niet naar staat nee...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 augustus 2020 @ 10:38:39 #32
163650 Greys
pi_194485936
Het allerergste vind ik dat ze misschien dood gaat als ik er niet bij ben. Dat kan echt niet. Dat idee kan ik niet aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_194485957
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ah, hebben jullie een groot feest gepland? Ik snap echt wel dat je hoofd daar niet naar staat nee...
Nee, aangepaste versie wel :P in ieder geval niet wat ze zelf het liefst zou willen, maar dat is helaas niet anders. Nu de dag "opgedeeld" in blokken. 's Ochtends komen mijn opa's en oma's (haar (schoon)ouders), en 's middags komen haar goede vriendinnen. 's Avonds komt een deel van de muziekband waar ze bij zit, waar ze echt goed mee kan alleen. Dus hoogstens per keer een stuk of 7 man zo uit mijn hoofd. Is niet wat je wilt als je 50 wordt denk ik, maar heel veel anders zit er niet in met Corona zo.

En dan te bedenken dat mijn vader ook nog in maart aan de beurt is voor zijn 50e dus we dit weer helemaal opnieuw krijgen.
pi_194485959
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:38 schreef Greys het volgende:
Het allerergste vind ik dat ze misschien dood gaat als ik er niet bij ben. Dat kan echt niet. Dat idee kan ik niet aan.
Ik weet niet wat ik moet zeggen :{ Heel veel sterkte :* :* :* Wel goed contact met de dierenarts, dat je elk moment gebeld kan worden als het minder gaat?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_194485968
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:38 schreef Greys het volgende:
Het allerergste vind ik dat ze misschien dood gaat als ik er niet bij ben. Dat kan echt niet. Dat idee kan ik niet aan.
Snap ik heel erg goed. Wat naar voor je. Hopelijk kan je er bij zijn áls het noodlot je hondje treft.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 augustus 2020 @ 10:41:38 #36
163650 Greys
pi_194485975
Sorry, gewoon gezellig blijven posten hoor. Maar ik zit helemaal met mn ziel onder mn arm dus ik gooi er af en toe wat paniek en gejank tussendoor. Moet het kwijt want het wachten is walgelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:43:02 #37
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194485993
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:32 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh ja dat is echt vervelend :X Tijdens het fietsen creëer je zelf nog wel een soort "briesje", maar dan stop je en ineens die warme walm in je gezicht ;(
Ja, precies. En dan merk je pas hoe hoog de zonkracht is.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_194486011
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:24 schreef Greys het volgende:
De langste en bangste dag van mn leven dit. Bietje is één groot medisch raadsel en sinds de spoedkliniek zaterdag ging het gister wat beter en liep ze zelf door het park en vanmorgen kon ze niet eens meer staan en lopen. Ligt nu opgenomen aan het infuus. Vol met bulten die heel snel opkomen en daarna doorbreken. Wat een hel. Ik geloof niet dat dit goedkomt. :'(
Owjjjj ;( sterkte Greys ik hoop dat het goedkomt
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194486021
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:41 schreef Greys het volgende:
Sorry, gewoon gezellig blijven posten hoor. Maar ik zit helemaal met mn ziel onder mn arm dus ik gooi er af en toe wat paniek en gejank tussendoor. Moet het kwijt want het wachten is walgelijk.
Het is oké :*
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:45:10 #40
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194486026
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:28 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Oh serieus :o Ik had het alleen maar van airco's gehoord, daarom ook dat die niet mogen op m'n werk

Nu maar hopen dat het heel rustig is
Ik ben geen viroloog, maar een airco blaast lucht rond en dat doet een ventilator ook. Het principe van beide is hetzelfde. Wellicht dat een airco echter door het hele gebouw blaast waardoor het virus het hele gebouw wordt doorgeblaast en een ventilator tot 1 kamer beperkt blijft.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:45:32 #41
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194486034
Sterkte @Greys ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:47:33 #42
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_194486054
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:41 schreef Greys het volgende:
Sorry, gewoon gezellig blijven posten hoor. Maar ik zit helemaal met mn ziel onder mn arm dus ik gooi er af en toe wat paniek en gejank tussendoor. Moet het kwijt want het wachten is walgelijk.
Mag je niet bij haar wachten of is dat geen optie?
Oh ik hoop toch zo dat het allemaal goedkomt!

Onze kat moet vanmiddag naar de dierenarts voor de jaarlijkse checkup en inenting. Hij heeft de laatste tijd soms een paar klitten op zijn rug dus daar moet ook naar gekeken worden, of dat misschien een medische oorzaak heeft. Ik kan me dáár al druk om maken. Ik kan me haast niet voorstellen door wat voor ellende Greys nu gaat ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:48:07 #43
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_194486062
quote:
10s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:28 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik heb de trend gezet *O*
Daar was ik me dan onbewust van bewust.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_194486070
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik ben geen viroloog, maar een airco blaast lucht rond en dat doet een ventilator ook. Het principe van beide is hetzelfde. Wellicht dat een airco echter door het hele gebouw blaast waardoor het virus het hele gebouw wordt doorgeblaast en een ventilator tot 1 kamer beperkt blijft.
Weet je, aan de ene kant denk ik nu,zal ik er wat van zeggen, want eigenlijk heb je nu wel gelijk. Maar aan de andere kant is het dan op m'n werk helemaal niet te doen als die ventilatoren óók al niet aan gaan. Dan kan je me opvegen na pakweg 2 uur hoor
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:48:43 #45
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_194486071
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:38 schreef Greys het volgende:
Het allerergste vind ik dat ze misschien dood gaat als ik er niet bij ben. Dat kan echt niet. Dat idee kan ik niet aan.
Ach jeetje Greys sterkte lieverd :* :* :*
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_194486078
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:41 schreef Greys het volgende:
Sorry, gewoon gezellig blijven posten hoor. Maar ik zit helemaal met mn ziel onder mn arm dus ik gooi er af en toe wat paniek en gejank tussendoor. Moet het kwijt want het wachten is walgelijk.
Blijf aub alles eruit gooien natuurlijk :*
pi_194486112
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:40 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Nee, aangepaste versie wel :P in ieder geval niet wat ze zelf het liefst zou willen, maar dat is helaas niet anders. Nu de dag "opgedeeld" in blokken. 's Ochtends komen mijn opa's en oma's (haar (schoon)ouders), en 's middags komen haar goede vriendinnen. 's Avonds komt een deel van de muziekband waar ze bij zit, waar ze echt goed mee kan alleen. Dus hoogstens per keer een stuk of 7 man zo uit mijn hoofd. Is niet wat je wilt als je 50 wordt denk ik, maar heel veel anders zit er niet in met Corona zo.

En dan te bedenken dat mijn vader ook nog in maart aan de beurt is voor zijn 50e dus we dit weer helemaal opnieuw krijgen.
Ah dat is wel handig aangepast dan! :Y Ik snap dat het voor haar misschien wel wat minder leuk is zo iedereen om-en-om, maar het kan natuurlijk ook niet echt anders nu, met maar een beperkt aantal mensen die samen kunnen zijn.

Hopelijk is corona weer wat meer onder controle voor je vaders 50e en kunnen jullie dan alsnog uitpakken *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 10 augustus 2020 @ 10:53:06 #48
39237 crew  H_T
2733
pi_194486116
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:41 schreef Greys het volgende:
Sorry, gewoon gezellig blijven posten hoor. Maar ik zit helemaal met mn ziel onder mn arm dus ik gooi er af en toe wat paniek en gejank tussendoor. Moet het kwijt want het wachten is walgelijk.
Dat mag sowieso al, en nu helemaal :*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:53:35 #49
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194486120
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:48 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Weet je, aan de ene kant denk ik nu,zal ik er wat van zeggen, want eigenlijk heb je nu wel gelijk. Maar aan de andere kant is het dan op m'n werk helemaal niet te doen als die ventilatoren óók al niet aan gaan. Dan kan je me opvegen na pakweg 2 uur hoor
In deze hitte is het zeker niet te doen zonder airo of ventilator.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 augustus 2020 @ 10:54:06 #50
163650 Greys
pi_194486130
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:47 schreef Arizona het volgende:

[..]

Mag je niet bij haar wachten of is dat geen optie?
Oh ik hoop toch zo dat het allemaal goedkomt!

Onze kat moet vanmiddag naar de dierenarts voor de jaarlijkse checkup en inenting. Hij heeft de laatste tijd soms een paar klitten op zijn rug dus daar moet ook naar gekeken worden, of dat misschien een medische oorzaak heeft. Ik kan me dáár al druk om maken. Ik kan me haast niet voorstellen door wat voor ellende Greys nu gaat ;(
Bij blijven mag niet helaas. Ze ligt op een andere afdeling waar alleen de artsen komen. En met corona zijn ze nog strenger, moest ook mondkapje op daar in de onderzoeksruimte vanmorgen. Ik wil het liefst elk kwartier bellen of ze nog leeft maar dat kan natuurlijk ook niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')