Ik heb het dan over actievere rol in seksleven en uiterlijk.
Mannen durven zich meer bloot te geven ( emotie, ontharen, mode etc) dan voorheen..
"Hey ik zou je nog leuker vinden als je eens andere kleren zou dragen"
of
"Hey ik zou je echt geweldig vinden als je het boeltje eens een scheerbeurt geeft"
etc.
quote:
Op zondag 19 januari 2003 18:18 schreef shmoopy het volgende:
Van ontharen worden mannen niet aardiger, hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door 2Mini op 19-01-2003 18:35]
quote:beetje rare stelling... dus jij zegt dat het feit dat ik me leuk wil aankleden en op mijn lichaam let (onbewust) veroorzaakt wordt door de ''homowereld'' ??
Op zondag 19 januari 2003 18:16 schreef Monaco het volgende:
Stelling: Dankzij de Homowereld zijn mannen meer vrouwvriendelijk.Ik heb het dan over actievere rol in seksleven en uiterlijk.
Mannen durven zich meer bloot te geven ( emotie, ontharen, mode etc) dan voorheen..
denk zelf eerder dat dit gewoon per persoon verschilt. sommige mensen vind het ok om uit te gaan in een t-shirtje en een gaar spijkerbroekkie en sommige mensen doen wat meer moeite..
quote:Nou als die dames telkens roepen: " he wat is 'ie leuk gekleed"
Op zondag 19 januari 2003 18:20 schreef nomore het volgende:[..]
beetje rare stelling... dus jij zegt dat het feit dat ik me leuk wil aankleden en op mijn lichaam let (onbewust) veroorzaakt wordt door de ''homowereld'' ??
denk zelf eerder dat dit gewoon per persoon verschilt. sommige mensen vind het ok om uit te gaan in een t-shirtje en een gaar spijkerbroekkie en sommige mensen doen wat meer moeite..
quote:homo's zijn halve vrouwen.
Stelling: Dankzij de Homowereld zijn mannen meer vrouwvriendelijk.Ik heb het dan over actievere rol in seksleven en uiterlijk.
quote:Leuke stelling. Niet correct maar wel leuk. Hoe heeft de "homowereld " dat voor elkaar gebokst dan?
quote:Tuurlijk gaat het grootste krediet naar de emancipatie van vrouwen.
Op zondag 19 januari 2003 18:33 schreef thoth het volgende:[..]
Leuke stelling. Niet correct maar wel leuk. Hoe heeft de "homowereld " dat voor elkaar gebokst dan?
quote:Zeg je nu dat iedereen eigenlijk homo zou moeten worden. Dat alleen we zo een vredige wereld krijgen, mensen die geen oorlog meer voeren, lief voor elkaar zijn, genoeg vaseline voor iedereen en iedereen mooi onthaart?
Nee, ik denk dat het feit dat mannen aardiger tegen vrouwen doen gewoon een kwestie is van een aanpassing, niet van homo's
quote:bullshit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |