abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 augustus 2020 @ 21:42:49 #101
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_194480912
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:38 schreef AgentS het volgende:

[..]

Ik maak schoon. Ik stofzuig, dweil allemaal zelf. Het enige wat zij moeten doen is niet met schoenen op de natte vloer lopen, troep achterlaten als ik net de keuken heb gedaan en doortrekken, want ik doe mijn wc elke dag en de badkamer ook licht.
Tja, dat moeten ze toch echt zelf weten. Een beetje rekening houden met elkaar is zeker niet teveel gevraagd, want anders is het asociaal. Hoe vaak dweil je?

Maar wat de een 'troep' vindt, is voor de ander iets neerleggen om het op een later moment even op te ruimen. Als je daar dan gelijk gezeik over krijgt, zou ik daar wel moe van worden.
pi_194480950
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:36 schreef phoenyx het volgende:
Ik ben trouwens een man (zou je niet denken aan mijn icoontje maar geloof mij maar, mannelijker dan iedereen hier) en ik kan je wel vertellen dat we niet zo goor zijn als je denkt.
Zou nooit geraden hoor.

*Niet dus.

Je reacties kwamen altijd al mannelijk over. ;)

Van sommige anderen pas kan er twijfel over ontstaan.
pi_194480966
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:42 schreef Repentless het volgende:

[..]

Tja, dat moeten ze toch echt zelf weten. Een beetje rekening houden met elkaar is zeker niet teveel gevraagd, want anders is het asociaal. Hoe vaak dweil je?

Maar wat de een 'troep' vindt, is voor de ander iets neerleggen om het op een later moment even op te ruimen. Als je daar dan gelijk gezeik over krijgt, zou ik daar wel moe van worden.
Eens per week hele badkamer en af en toe de vloer licht. Idem met stofzuigen maar dan 2x per week. Badkamer wel elke dag even ivm haar.
pi_194480972
De houding van TS maakt het natuurlijk erg verleidelijk om haar niet geheel serieus te nemen en in ieder geval als mede bewoner niet erg geneigd te zijn die extra meters te maken.

Sorry TS, je zal zelf ook wat meegaander moeten zijn en minder aanvallend moeten over komen. Dit gevecht (in dat huis) ga je niet meer redden vrees ik.
pi_194480990
Ik zeik niet over de afwas want dat gebeurt later vaak wel,lint etc laten ze liggen de varkens.
pi_194481006
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:46 schreef qajariaq het volgende:
De houding van TS maakt het natuurlijk erg verleidelijk om haar niet geheel serieus te nemen en in ieder geval als mede bewoner niet erg geneigd te zijn die extra meters te maken.

Sorry TS, je zal zelf ook wat meegaander moeten zijn en minder aanvallend moeten over komen. Dit gevecht (in dat huis) ga je niet meer redden vrees ik.
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:45 schreef AgentS het volgende:

[..]

Eens per week hele badkamer en af en toe de vloer licht. Idem met stofzuigen maar dan 2x per week. Badkamer wel elke dag even ivm haar.
Wiens huis is het trouwens?

Das inmiddels de prangende vraag. 8-)
pi_194481010
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:46 schreef qajariaq het volgende:
De houding van TS maakt het natuurlijk erg verleidelijk om haar niet geheel serieus te nemen en in ieder geval als mede bewoner niet erg geneigd te zijn die extra meters te maken.

Sorry TS, je zal zelf ook wat meegaander moeten zijn en minder aanvallend moeten over komen. Dit gevecht (in dat huis) ga je niet meer redden vrees ik.
Hoe ben ik aanvallend? Ik blijf rustig, beleefd en leg alles uit. Moet ik een lolly geven na het plasje als ze netjes doortrekken?
pi_194481013
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:48 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]


[..]

Wiens huis is het trouwens?

Das inmiddels de prangende vraag. 8-)
Huisbaas die niet inwoont.
pi_194481017
Dat is een sluipende depressie waar die gasten last van hebben.

Gebrek aan discipline en eigenwaarde, en ook onwetendheid met betrekking tot hygiëne.

Smeerbatjes noem ik dat
pi_194481025
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:47 schreef AgentS het volgende:
,lint etc laten ze liggen de varkens.
OK, je klacht is dus o.a. het niet verwijderen van stof uit de droger. Ik snap dat de droger dan minder gaat werken maar hoe is dat onhygiënisch? Varken nog wel. jij maakt dus echt vrienden in dat huis.
pi_194481030
Iedereen die bij mij bijv vanaf nu woont dient zich aan MIJN regels te houden. Of ze vliegen de deur gewoon uit. ~O> Met alle respect.
pi_194481039
Dit forum is trouwens een broeinest voor dat volk dus bereid je voor op respectloze en zure reacties
pi_194481061
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:48 schreef AgentS het volgende:
Hoe ben ik aanvallend?
Door ze als varkens te bestempelen misschien?
pi_194481063
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:49 schreef AgentS het volgende:

[..]

Huisbaas die niet inwoont.
Tja dan is iedereen op gelijke voet een bewoner. Van mij heb je dan wel het recht om terecht te wijzen en tegels af te spreken. Was lastiger geweest met een huurbaas/huurder relatie. Dan speelt dat element mee van 'Het is toch m8jn huis? Verhuis je dan maar...'

Heb ook in totale apenhokjes gewoond waar juist de huiseigenaar een totale smeerlap was. Dat was pas lastig.
  zondag 9 augustus 2020 @ 21:53:14 #115
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_194481075
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:45 schreef AgentS het volgende:

[..]

Eens per week hele badkamer en af en toe de vloer licht. Idem met stofzuigen maar dan 2x per week. Badkamer wel elke dag even ivm haar.
Tja, dat zijn dan toch echt jouw standaarden. Expres over een natte vloer lopen met schoenen is lomp, maar als jij zegt "af en toe de vloer licht" en dat zou betekenen dat je er drie keer per week even snel een dweil overheen haalt (ik noem maar iets), dan zou ik daar op den duur ook niet altijd meer rekening mee houden.

Ondanks dat je met huisgenoten woont, je bent niet op jezelf gaan wonen om je als een kind aan de regels van één persoon te houden.
pi_194481079
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:48 schreef AgentS het volgende:

[..]

Hoe ben ik aanvallend? Ik blijf rustig, beleefd en leg alles uit. Moet ik een lolly geven na het plasje als ze netjes doortrekken?
Degene voelt zich op zijn piemel getrapt want stiekem woont hij wss zelf als een ransaap.
pi_194481093
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:49 schreef qajariaq het volgende:

[..]

OK, je klacht is dus o.a. het niet verwijderen van stof uit de droger. Ik snap dat de droger dan minder gaat werken maar hoe is dat onhygiënisch? Varken nog wel. jij maakt dus echt vrienden in dat huis.
Nee, het wel verwijderen maar de stof bovenop de droger leggen.
pi_194481097
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:53 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Degene voelt zich op zijn piemel getrapt want stiekem woont hij wss zelf als een ransaap.
🤮
pi_194481108
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:53 schreef Repentless het volgende:

[..]

Tja, dat zijn dan toch echt jouw standaarden. Expres over een natte vloer lopen met schoenen is lomp, maar als jij zegt "af en toe de vloer licht" en dat zou betekenen dat je er drie keer per week even snel een dweil overheen haalt (ik noem maar iets), dan zou ik daar op den duur ook niet altijd meer rekening mee houden.

Ondanks dat je met huisgenoten woont, je bent niet op jezelf gaan wonen om je als een kind aan de regels van één persoon te houden.
Want je kan je schoenen niet uitdoen? Is zoveel moeite?
  zondag 9 augustus 2020 @ 21:56:34 #120
492092 IxOdysseus
Drugs are bad m'kay
pi_194481118
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:53 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Degene voelt zich op zijn piemel getrapt want stiekem woont hij wss zelf als een ransaap.
Peas out robbies zie jullie laterrrr
pi_194481120
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:51 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Door ze als varkens te bestempelen misschien?
Lui blowend tuig met schulden mag ook.
pi_194481123
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:55 schreef AgentS het volgende:

[..]

🤮
Uit mijn levenservaring is gebleken dat de mensen die zich aan bepaalde regels aanstoot nemen, juist die regels zelf schenden.
pi_194481139
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:52 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Tja dan is iedereen op gelijke voet een bewoner. Van mij heb je dan wel het recht om terecht te wijzen en tegels af te spreken. Was lastiger geweest met een huurbaas/huurder relatie. Dan speelt dat element mee van 'Het is toch m8jn huis? Verhuis je dan maar...'

Heb ook in totale apenhokjes gewoond waar juist de huiseigenaar een totale smeerlap was. Dat was pas lastig.
Dan was ik weg hoor.
pi_194481144
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:56 schreef IxOdysseus het volgende:

[..]

Peas out robbies zie jullie laterrrr
Doei joh. Tot laters. Laat de muggen/wantsen/whatever niet bijten.
pi_194481154
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:56 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Uit mijn levenservaring is gebleken dat de mensen die zich aan bepaalde regels aanstoot nemen, juist die regels zelf schenden.
Goh,ik schrik van de reacties hier en van wat mensen schoon vinden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')