abonnement Unibet Coolblue
pi_194469802
Bel morgen natuurlijk naar de huisarts, maar waar het begon bij mijn vriendin (wit klein blaasje/scheurtje mondhoek) heeft iedereen het opeens.

Dus zij, dan ons kind en nu volgens mij ik ook als ik zo voel.
Allemaal in de rechtermondhoek gek genoeg.

Eerste gedachte is koortslip, maar waarom dan bij allemaal op exact dezelfde plek? Dat is gek en volgens mij zijn dat echt meer korstjes uiteindelijk en niet een wit blaasje maar enfin.

Aften zijn niet besmettelijk zover ik weet, een of ander eczeem volgens mij ook niet?
Weet niet wat je nog overhoudt.. wel denk ik bij mezelf welke smeerpaap in de familie heeft mijn vriendin met een (als 't het is) koortslip zitten zoenen. :r

Inb4 ze gaat vreemd, nee dat weet ik zeker van niet. :+
Wel weet ik dat 1 of 2 mensen in haar familie weleens een koortslip hebben.
pi_194469847
Hoe oud is het kind? Alleen bij de mondhoeken klinkt niet als koortslip, meer als Candida, zeker bij een klein kind.
Dan is het echter wel bijzonder als jullie het allemaal hebben.

Oftewel: een bezoek aan de huisarts waard.
pi_194469862
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoe oud is het kind? Alleen bij de mondhoeken klinkt niet als koortslip, meer als Candida, zeker bij een klein kind.
Dan is het echter wel bijzonder als jullie het allemaal hebben.

Oftewel: een bezoek aan de huisarts waard.
Hij is 4.

Maar volgens mij begon het bij mijn vriendin, maar dat is wel gokken natuurlijk want ik heb er voor vandaag niet echt op gelet.

En echt specifiek, tot nu dan he crossing fingers, bij iedereen in de rechtermondhoek.

Ook ik zie nu een heel klein wit blaasje ontstaan en je kan voelen dat er een lichte irritatie is als 't ware op die plek.
Dus daar gebeurt iets, maar ik vind het vreemd, iemand zei net nog tegen mij kan een soort schimmel zijn maar hmm ook dan is het wel raar.

Ben benieuwd wat ze morgen zeggen bij de huisarts, als het toch "herpes" is word ik wel pissig want ons kind komt daar in principe (als het eenmaal actief is) nooit meer vanaf.
pi_194470623
Koortslip lijkt mij alleen besmettelijk als het bij haar open is en jij ook een wondje hebt in je mond. Maar wit puntje heb je niet bij een koortslip. Eerder en dikke vieze bruine korst
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_194470786
Van thuisarts: https://www.thuisarts.nl/(...)van-kapotte-mondhoek
Je kan die tips toepassen en als dat niet werkt een consult vragen.
pi_194470846
Meer sinaasappeltjes persen vent
  zondag 9 augustus 2020 @ 11:11:10 #7
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_194471073
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Hij is 4.

Maar volgens mij begon het bij mijn vriendin, maar dat is wel gokken natuurlijk want ik heb er voor vandaag niet echt op gelet.

En echt specifiek, tot nu dan he crossing fingers, bij iedereen in de rechtermondhoek.

Ook ik zie nu een heel klein wit blaasje ontstaan en je kan voelen dat er een lichte irritatie is als 't ware op die plek.
Dus daar gebeurt iets, maar ik vind het vreemd, iemand zei net nog tegen mij kan een soort schimmel zijn maar hmm ook dan is het wel raar.

Ben benieuwd wat ze morgen zeggen bij de huisarts, als het toch "herpes" is word ik wel pissig want ons kind komt daar in principe (als het eenmaal actief is) nooit meer vanaf.
Waarom wordt je pissig... doe eens rustig, kan iedereen overkomen.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_194471091
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 11:11 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Waarom wordt je pissig... doe eens rustig, kan iedereen overkomen.
Jij kent haar familie niet.
Dat ze geen open tbc hebben vind ik al een wonder.
pi_194475924
Lekker boeiend als je herpes hebt. Het is geen baby meer dus niet dodelijk. Heb je afentoe een korstje op je lip ;')
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')