abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 9 augustus 2020 @ 08:05:26 #1
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_194469521
Er zijn zo ontzettend veel chicks op Tinder die in de kinderopvang oid werken. Maar wat me opvalt, misschien is het een vooroordeel, dat ze allemaal dom zijn. Ze schrijven 'me' in plaats van mijn. Hebben geen hobby's of interesses, zo lijkt het. Beetje Netflixen of zo, of 'reizen' (zelfde badplaats elk jaar in de zon liggen).

Heb dr net weer eentje op Tinder die in de kinderopvang blijkt te werken en ik heb alleen daardoor al geen zin heb om door te praten.
:')
pi_194469577
Klopt ja. Ook veel die in de zorg zitten.
Tinder is wel beetje klaar nu heb ik t idee
pi_194469598
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 08:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er zijn zo ontzettend veel chicks op Tinder die in de kinderopvang oid werken. Maar wat me opvalt, misschien is het een vooroordeel, dat ze allemaal dom zijn. Ze schrijven 'me' in plaats van mijn. Hebben geen hobby's of interesses, zo lijkt het. Beetje Netflixen of zo, of 'reizen' (zelfde badplaats elk jaar in de zon liggen).

Heb dr net weer eentje op Tinder die in de kinderopvang blijkt te werken en ik heb alleen daardoor al geen zin heb om door te praten.
Met tientjesbanen kun je geen toekomst opbouwen
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_194469605
Als je kijkt welk opleidingsniveau je nodig hebt om in de kinderopvang te werken en je vergelijkt dat met het opleidingsniveau dat een chirurg moet hebben, dan is het opleidingsniveau van een man/vrouw die in de kinderopvang werkt inderdaad lager. Het kan zijn dat jullie op intellectueel niveau geen match zijn. Dat maakt de ander overigens niet meteen dom.
pi_194469643
De vrouwen bij de opvang van mijn dochter herken ik hier totaal niet in.

Juist allemaal leuke vrouwen waar ik veel van heb geleerd, ondanks mijn eigen WO opleiding.

Ik heb veel respect voor ze. Engelengeduld, inlevingsvermogen, creatief, zorgzaam, sociaal en wellicht geen Einstein maar zeker niet dom.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194469651
MBO SPW, voor als je 16 bent, en je koud van de VMBO opeens moet bedenken wat je de rest van je leven wilt doen. Dan kom je dus uit bij zorgen voor de kinderen van een ander en tinderen met TS
-nee-
pi_194469676
Ik snap idd niet hoe iemand geen hobbies of interesses heeft. De familie van mijn ouders zijn ook zo. Die van mijn moeder is veel erger. Geen gevoel voor humor, ze lachen echt nooit om grappen, snappen comedy op tv niet en kijken boos wanneer ik me dood lach om filmpjes op internet. Hebben geen hobbies (wanneer ik lees ben ik lui). Ze zijn niet creatief en doen elke dag dezelfde dingen. Wakker, op de bank hangen met de (roddel)telefoon in de hand en ongeinspireerde kooksels.
(Dit moest even eruit. Haha!)

Maar ik denk dat het bij die meisjes dus ook zo is dat ze daarom gewoon maar een beroep kiezen waar je gemakkelijk een baan kan krijgen, omdat ze verder niet erg creatief zijn in denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2020 08:50:39 ]
  zondag 9 augustus 2020 @ 08:54:08 #8
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_194469692
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 08:50 schreef Amee het volgende:
Ik snap idd niet hoe iemand geen hobbies of interesses heeft. De familie van mijn ouders zijn ook zo. Die van mijn moeder is veel erger. Geen gevoel voor humor, ze lachen echt nooit om grappen, snappen comedy op tv niet en kijken boos wanneer ik me dood lach om filmpjes op internet. Hebben geen hobbies (wanneer ik lees ben ik lui). Ze zijn niet creatief en doen elke dag dezelfde dingen. Wakker, op de bank hangen met de (roddel)telefoon in de hand en ongeinspireerde kooksels.
(Dit moest even eruit. Haha!)

Maar ik denk dat het bij die meisjes dus ook zo is dat ze daarom gewoon maar een beroep kiezen waar je gemakkelijk een baan kan krijgen, omdat ze verder niet erg creatief zijn in denken.
Je moet ook geen filmpjes hardop gaan kijken waar anderen tv aan het kijken zijn. Dat is ook gewoon bloedirritant.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Miss 200.000.000! zondag 9 augustus 2020 @ 08:56:09 #9
367000 roos94
pi_194469700
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 08:20 schreef Paszzz het volgende:
Klopt ja. Ook veel die in de zorg zitten.
Tinder is wel beetje klaar nu heb ik t idee
Arme verloskundigen, verpleegkundigen, neurochirurgen, oncologen, huisartsen. Heb je jaren gestudeerd en word je nog als dom weggezet want vrouw en zorg :'(
pi_194469710
Hoe kan iemand nu geen hobby's of interesses hebben?

Herken je ervaring wbt vrouwen die in de kinderopvang werken overigens helemaal niet. Het zijn geen geleerden, nee, klopt, maar dom zou ik ze ook niet noemen. Tenzij je misschien een heel hoge drempel hebt voor 'niet dom'.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 9 augustus 2020 @ 08:58:37 #11
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_194469712
Als ze maar lekker zijn
pi_194469720
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 08:58 schreef Sheffield het volgende:
Als ze maar lekker zijn
Dat zijn de domste, geen relatie materiaal dus.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_194469728
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 08:54 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Je moet ook geen filmpjes hardop gaan kijken waar anderen tv aan het kijken zijn. Dat is ook gewoon bloedirritant.
Van die collega's die hun foon in je smoel duwen. KIJK EENS WAT LEUK!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_194469806
Ik deel deze mening niet. Ze zijn intelligent, maar op een andere manier en uiten dat ook op een andere manier.

Kinderopvang chicks zijn meestal lieve vrouwen met veel geduld en creativiteit.
Je moet al die kleine kinderen maar dagelijks weten te vermaken en al hun streken te dulden. :D

Niet dat ik zozeer op het uiterlijk gefixeerd ben, maar de meeste vrouwen die er werken zijn ook nog eens (erg) knap.
pi_194469902
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 08:54 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Je moet ook geen filmpjes hardop gaan kijken waar anderen tv aan het kijken zijn. Dat is ook gewoon bloedirritant.
Hoe haal jij uit mijn post dat ik dat doe terwijl zij tv kijken? :P
pi_194469963
Ik neem aan dat de TS zo'n bruisend leven heeft ? Of betreft het iemand die gamen voornamelijk als hobby heeft ? Indien dat laatste, hoe verschilt dat met iemand die elk jaar naar dezelfde vakantiebestemming gaat en Netflix als hobby heeft ? Maakt gamen iemand meer een mens van de wereld of zelfs een bezigheid als iedere week met je vrienden naar de kroeg gaan/stappen een man met een veelzijdiger leven dan zijn date ?
pi_194470053
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 08:56 schreef roos94 het volgende:

[..]

Arme verloskundigen, verpleegkundigen, neurochirurgen, oncologen, huisartsen. Heb je jaren gestudeerd en word je nog als dom weggezet want vrouw en zorg :'(
Ik denk dat hij bedoelde thuiszorg of iets dergelijks. Vaak wel leuke mensen, maar je hebt genoeg ertussen bij wie je je afvraagt waarom ze dit beroep hebben gekozen. Totaal geen gevoel voor de cliënt, laat staan zorgzaamheid.
pi_194470109
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:42 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelde thuiszorg of iets dergelijks. Vaak wel leuke mensen, maar je hebt genoeg ertussen bij wie je je afvraagt waarom ze dit beroep hebben gekozen. Totaal geen gevoel voor de cliënt, laat staan zorgzaamheid.
Soms wordt zo'n beslissing geboren uit pure noodzaak. Maar er zijn ook genoeg vrouwen die het doen vanwege hun zorgzame karakter. Niet iedereen zit erop te wachten dagelijks een client te douchen of de billen af te vegen. :)

Trouwens, 2 punten:
1 Voor een leidinggevende kinderopvang functie heb je meestal HBO pedagogiek of zoiets nodig. "HBO" ligt toch meestal goed op de markt? Vooral MBO mensen worden (onterecht) dom gevonden.
2 Sommige dames hebben als hobby breien, haken, enz. Van die hobbies die "oudwijvig" worden gevonden. Sommigen brengen het juist vanwege dat "oudwijvige" niet zo snel naar buiten, maar ik vind het juist wel iets hebben. Hoeveel vrouwen hebben dit tegenwoordig als hobby? De meesten vrouwen noemen de tegenwoordig generieke dingen "hapje, dansje, drankje".
  zondag 9 augustus 2020 @ 09:59:08 #19
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194470235
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:02 schreef halfway het volgende:

[..]

Van die collega's die hun foon in je smoel duwen. KIJK EENS WAT LEUK!
En dan krijg je oeverloos saaie filmpjes van hun kids te zien :{w
pi_194470254
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:34 schreef 01100101 het volgende:
Ik neem aan dat de TS zo'n bruisend leven heeft ? Of betreft het iemand die gamen voornamelijk als hobby heeft ? Indien dat laatste, hoe verschilt dat met iemand die elk jaar naar dezelfde vakantiebestemming gaat en Netflix als hobby heeft ? Maakt gamen iemand meer een mens van de wereld of zelfs een bezigheid als iedere week met je vrienden naar de kroeg gaan/stappen een man met een veelzijdiger leven dan zijn date ?
Hm mja ik zeg altijd dat ik een partner wil met een eigen leven.
Niet dat me uitmaakt wat voor leven.. maar eentje dat hem bezig houdt en inspireert :)

Jezelf doodwerken voor een heel goedbetaalde baan vind ik net zo interessant als die garagemonteur die na werk enkel tv kijkt.

Hobby is 1 ding.. het gaat eigenlijk gewoon om passie voor iets.
Maakt niet uit wat.. maar het moet wel IETS zijn.
Kan het natuurlijk altijd niet mijn djng zijn.. maar passie is verleidelijk, aantrekkelijk en leuk
  zondag 9 augustus 2020 @ 10:05:31 #21
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_194470292
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hm mja ik zeg altijd dat ik een partner wil met een eigen leven.
Niet dat me uitmaakt wat voor leven.. maar eentje dat hem bezig houdt en inspireert :)

Jezelf doodwerken voor een heel goedbetaalde baan vind ik net zo interessant als die garagemonteur die na werk enkel tv kijkt.

Hobby is 1 ding.. het gaat eigenlijk gewoon om passie voor iets.
Maakt niet uit wat.. maar het moet wel IETS zijn.
Kan het natuurlijk altijd niet mijn djng zijn.. maar passie is verleidelijk, aantrekkelijk en leuk
Ook als diegene passie heeft voor de modeltreinen op zijn zolderkamer?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194470297
Meestal wordt ‘in de zorg’ gebruikt voor de helpende, verzorgende en verpleegkundige functies. Daarboven voelt lang niet iedereen zich aangesproken als ‘in de zorg werken’, ik ook niet.

-sorry, mijn fout-

[ Bericht 37% gewijzigd door Lenny77 op 09-08-2020 11:05:36 ]
pi_194470320
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:05 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Ook als diegene passie heeft voor de modeltreinen op zijn zolderkamer?
Goede vraag! :D ^O^
Ben benieuwd naar het antwoord. :) Een passie is immers een passie en dat is wat Uhmmpie zocht.
  Miss 200.000.000! zondag 9 augustus 2020 @ 10:09:18 #24
367000 roos94
pi_194470333
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:06 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Meestal wordt ‘in de zorg’ gebruikt voor de helpende, verzorgende en verpleegkundige functies. Daarboven voelt lang niet iedereen zich aangesproken als ‘in de zorg werken’, ik ook niet.
Daarboven :')

Wat een dedain.
pi_194470334
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:05 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Ook als diegene passie heeft voor de modeltreinen op zijn zolderkamer?
Tja, dat is vooral spelen, tenzij hij zelf de omgeving maakt. Ik vind de creeerende hobbies dan leuker*. Spaarhobbies vind ik ook minder aantrekkelijk, want veel zooi :+

*Al ben ik niet altijd blij met m’n schurende buren.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')