Teamnaam: Sexy Knieen
Is het geen idee een Fok! federation te starten?
quote:100% Algemeen, is het beste
Op donderdag 10 juli 2003 11:36 schreef Lortnoc het volgende:
Hoe zit dat precies met trainen? Kun je per speler geen training opstellen? Welk percentage is trouwens aan te raden? Heb 'm nu op 90.Ik train nu algemeen maar volgens iemand anders in dit topic kun je je het beste focussen op één aspect...maar welke dan?
BTW Ben net 1 dag bezig, teamnaam Paralympic Tricycle Team, VI.39 ,id 143310. Uitdagers zijn welkom
quote:ben ik het niet mee eens. Ten eerste kan 100%, maar dan zou ik wel zeker een stuk of 5 fysio's in dienst nemen, omdat je kans op blessures met 100% groter is. als je pas begint kun je het beste conditie gaan trainen. Daarna kun je verder gaan kijken waar je op wilt gaan trainen...
Op zondag 20 juli 2003 09:39 schreef AjaxAmsterdam het volgende:[..]
100% Algemeen, is het beste
kijk anders eens op http://www.databased.at/hattrick/ voor informatie over trainign e.d.
is het net als Fifa spelen of is het net als Championship Manager 4 echt management en f en toe een schot laten zien ( als ze scoren ) in 2D ?
quote:aha bedankt
Op maandag 21 juli 2003 18:41 schreef TearSong het volgende:
tis text based dus veel schoten zul je niet zien. het lijkt een beetje op ultmate soccer manager enzo geloof ik. Je begint met een team spelers en wat geld en kan dan aangeven wat je wilt trainen, hoe hard je wilt trainen etc. Dan kun je nog een hele zooi lui inhuren (spokespersons, dokters, keepertrainers etc) en dan ga je spelen tegen andere mensen bij jou in de serie. Elke zondag 1 wedstrijd en op woensdag kun je ook vriendschappelijke wedstrijden spelen. Je kunt veel geld steken in een jeugdopleiding en daar ook spelers vandaan halen, en slechte spelers kun je verkopen of ontslaan. Je kunt je arena uitbreiden en nog veel meer...
quote:ik denk niet dat ik me team dan al heb anders wil ik wel
Op dinsdag 22 juli 2003 09:31 schreef TearSong het volgende:
Als er iemand overigens niet meedoet aan de cup (zoals ik, zit in de 7e):
ik heb voor a.s. woensdag nog een friendly nodig, uit of thuis maakt niet uit zolang ik maar kan spelenDus een challenge is welkom! Teamnaam: sexy knieen, # heb ik even niet bij de hand.
(z onder training )
Zeker beter, volgende tegenstander kan ik ook hebben maar die gozer heeft een fanclub ,. hij heeft betaald.... Toch kan ik m hebben.
Maar ja, 5-1, weer met groots gemak
Met mn tweede team ook met 3-0 gewonnen, ook een ronde verder
Gaat lekker
quote:mij best
Op dinsdag 29 juli 2003 12:55 schreef drollenvanger het volgende:
nog iemand zin in een friendly morgen tegen Tikkie Terug F.C.?
Hoe vaak moet je inloggen, dus hoe snel zijn de veranderingen te zien
quote:Keurig derde na twee speelronden, vorig jaar tweede en dus promotie ... ben te weinig online geweest om beter te doen, en heb al helemaal geen zin in de brakke transfermarkt ... zucht.
1. Cuijk United F.C. 2 7 - 2 6
2. Fresh Kickers 2 5 - 0 6
3. 1st Atrimar FC 2 4 - 2 3
4. FC Soe City 2 5 - 4 3
5. The ultimate unexpe 2 2 - 2 3
6. Neo's revange 2 2 - 4 3
7. gielovic 2 3 - 7 0
8. feyenoord_the_best1
rotspelletje
quote:hehe ik sta 5de na 2 wedstrijden
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:15 schreef Atrimar het volgende:[..]
Keurig derde na twee speelronden, vorig jaar tweede en dus promotie ... ben te weinig online geweest om beter te doen, en heb al helemaal geen zin in de brakke transfermarkt ... zucht.
rotspelletje
1 x 3-2 gewonnen
2de x 1-2 verloren
Heb inmiddels 2 spelers gekocht, stadion uitgebreid, wat extra personeel ingehuurd en ben supporter geworden.
Gister weer met 6-1 gewonnen, heb er echter wel 2 blessures aan over gehouden en 1 rode kaart. Nu moet ik het volgende week tegen nr. twee doen zonder 4 van mijn basisspelers hoop maar dat het gaat lukken.
Op zich wel een gaaf spel dat Hattrick
Wie van jullie is ook "Supporter"?
Hebben jullie ook HAM en Manager?
quote:Zit in m'n eerste seizoen. Ben meteen maar supporter geworden. Gebruik het Duitse programma Hattrick Organizer, bijna hetzelfde geloof ik. Voor HAM moet je toch registratie geld betalen? Heb ik eigenlijk niet zo veel zin in.
Op zondag 17 augustus 2003 11:46 schreef Frutsel het volgende:
Zit inmiddels in mijn 6e competitieduel.
3 vorig seizoen, 3 van dit seizoen... 4 gewonnen, 2 verloren.
4 friendlies gespeeld, 2 gewonnen, 2 verloren...Op zich wel een gaaf spel dat Hattrick
Wie van jullie is ook "Supporter"?Hebben jullie ook HAM en Manager?
id 143310
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |