abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 09:49:11 #251
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194470108
Sterkte voor de Biet nogmaals. Hopelijk gaat hij snel eten.

Ik zit ook met antibiotica voor die teen, maar die hitte en zweet helpt echt niet bij die wond... -O-
  zondag 9 augustus 2020 @ 09:51:12 #252
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_194470136
Beterschap Biet! Hier lijkt het iets minder “hot to handle” vandaag, hopelijk bij jullie ook, zodat jullie wat kunnen bijkomen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 09:51:13 #253
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194470137
Verschrikkelijk voor al die huisdieren. Mijn konijn was ook altijd als een vaatdoek bij deze hitte. Dan leggen we meestal zon ijselement in zijn hok. Echt elke cm werd benut door de vetrollen.
  zondag 9 augustus 2020 @ 09:52:03 #254
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_194470146
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:49 schreef Momo het volgende:
Sterkte voor de Biet nogmaals. Hopelijk gaat hij snel eten.

Ik zit ook met antibiotica voor die teen, maar die hitte en zweet helpt echt niet bij die wond... -O-
Wat vervelend :{ Heb je wel het idee dat de kuur inmiddels wat helpt?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_194470150
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Er was een mevrouw met een bewusteloos mopshondje die ze gillend en rennend naar binnen tilde. Dat beeld was echt vreselijk. Ze hadden in de schaduw gewandeld maar daar was het alsnog 30+ en die hondjes hebben amper een neus dus die trekken het al heel snel niet meer. Ging meteen aan het zuurstof en koeling. Hoop zo dat 'ie het gered heeft.

Biet eet nu weer niet dus zo krijg ik de pillen er niet in. Maar wij gaan een dagje heel rustig doen met Bietje. Opvallend om te zien hoe bezorgd de Griek is, die steeds gaat checken bij Biet en aan haar ruikt enzo. O+

Oke ik stop met zeuren. Hup Biet. Please. *G*
Hup Biet! *O*

Wat zielig van dat mopshondje ook. Hoop ook dat die het gered heeft!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 09:53:12 #256
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194470161
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:52 schreef Arizona het volgende:

[..]

Wat vervelend :{ Heb je wel het idee dat de kuur inmiddels wat helpt?
Ja het helpt wel,maar de laatste 2 dagen irriteert zweet enorm en herstelt het niet verder.
pi_194470171
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:49 schreef Momo het volgende:
Sterkte voor de Biet nogmaals. Hopelijk gaat hij snel eten.

Ik zit ook met antibiotica voor die teen, maar die hitte en zweet helpt echt niet bij die wond... -O-
Ah, nog steeds zo'n last van? :{ Nee die hitte helpt dan niet mee
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 9 augustus 2020 @ 09:54:52 #258
403253 Meke
after all this time? always.
pi_194470184
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:21 schreef Greys het volgende:

[..]

:D :@

Ik lach om je plaatje uiteraard, niet omdat je zo slecht sliep.

Hier ook dramatisch geslapen, maar niet van de hitte. Bietje is zo ziek. Bijna 41 gr koorts had ze gisteravond in de spoedkliniek en enorme opgezette lymfeklieren. Viel de hele dag steeds bijna om, terwijl het 24 gr was binnen door airco. Waarschijnlijk via een klein wondje bacteriën in haar bloed gekomen (ze had een heel klein plekje op haar rug van de week). Nu antibiotica en koortsremmers. Vannacht viel ze nog uit bed. Hopelijk gaat het snel beter. (En wordt het ietssss koeler voor La Biet).

Terwijl ik bij die kliniek in de wachtkamer zat kwamen er gillende huilende mensen binnen met halfdode hondjes die oververhit waren. Sommigen hadden het die dag al niet gered zei de dierenarts. Heb tijdens het uur wachten vier keer meegehuild met anderen, wat een drama daar. ;(

Nu even lekker in de tuin. Hup Biet. *O*
Aach zo naar ;( Fijn dat het bij je nu medicijnen voor Biet hebt, zie je al iets verbetering of hoe snel gaat dat? En aach wat zielig voor die andere honden ;( Is dat dan dat mensen er niet bij nadenken wat een hond aankan? Of hoe komt een hond zo oververhit?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 9 augustus 2020 @ 09:56:08 #259
403253 Meke
after all this time? always.
pi_194470202
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:49 schreef Momo het volgende:
Sterkte voor de Biet nogmaals. Hopelijk gaat hij snel eten.

Ik zit ook met antibiotica voor die teen, maar die hitte en zweet helpt echt niet bij die wond... -O-
Ohh, dit heb ik gemist. Wat heb je gedaan? :o
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_194470208
Mijn katten kunnen op zich prima tegen de hitte, maar het blijft altijd wel spannend. Zo jong zijn ze ook niet meer. We zorgen er wel voor dat we ook buiten bakken water hebben staan. Als ze daar zelf niet van drinken, doen de volgens of andere katten dat wel.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 09:58:07 #261
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194470223
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:56 schreef Meke het volgende:

[..]

Ohh, dit heb ik gemist. Wat heb je gedaan? :o
Ingegroeide kalk teennagel |:)
pi_194470268
Goedemorgen, op een nog niet zo zonnige zondag.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 10:03:08 #263
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_194470272
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Er was een mevrouw met een bewusteloos mopshondje die ze gillend en rennend naar binnen tilde. Dat beeld was echt vreselijk. Ze hadden in de schaduw gewandeld maar daar was het alsnog 30+ en die hondjes hebben amper een neus dus die trekken het al heel snel niet meer. Ging meteen aan het zuurstof en koeling. Hoop zo dat 'ie het gered heeft.

Biet eet nu weer niet dus zo krijg ik de pillen er niet in. Maar wij gaan een dagje heel rustig doen met Bietje. Opvallend om te zien hoe bezorgd de Griek is, die steeds gaat checken bij Biet en aan haar ruikt enzo. O+

Oke ik stop met zeuren. Hup Biet. Please. *G*
Wat denkt zo'n vrouw dan ook. Lekker overdag wandelen met zo'n hondje met dit weer. :') of nouja, de vraag is of ze überhaupt nadenkt. Desalniettemin heel erg voor het hondje. ;(

Hopen dat Niet straks wel iets eet, misschien in iets stoppen wat ze heel erg graag eet? (Maar dat had je zelf al lang bedacht natuurlijk. :P ) En de Griek. O+ en hup Niet. *G*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zondag 9 augustus 2020 @ 10:05:55 #264
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_194470295
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:21 schreef Greys het volgende:

[..]

:D :@

Ik lach om je plaatje uiteraard, niet omdat je zo slecht sliep.

Hier ook dramatisch geslapen, maar niet van de hitte. Bietje is zo ziek. Bijna 41 gr koorts had ze gisteravond in de spoedkliniek en enorme opgezette lymfeklieren. Viel de hele dag steeds bijna om, terwijl het 24 gr was binnen door airco. Waarschijnlijk via een klein wondje bacteriën in haar bloed gekomen (ze had een heel klein plekje op haar rug van de week). Nu antibiotica en koortsremmers. Vannacht viel ze nog uit bed. Hopelijk gaat het snel beter. (En wordt het ietssss koeler voor La Biet).

Terwijl ik bij die kliniek in de wachtkamer zat kwamen er gillende huilende mensen binnen met halfdode hondjes die oververhit waren. Sommigen hadden het die dag al niet gered zei de dierenarts. Heb tijdens het uur wachten vier keer meegehuild met anderen, wat een drama daar. ;(

Nu even lekker in de tuin. Hup Biet. *O*
:{ Sterkte met Biet. Hopelijk komt die er snel weer bovenop.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 augustus 2020 @ 10:06:27 #265
163650 Greys
pi_194470302
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:54 schreef Meke het volgende:

[..]

Aach zo naar ;( Fijn dat het bij je nu medicijnen voor Biet hebt, zie je al iets verbetering of hoe snel gaat dat? En aach wat zielig voor die andere honden ;( Is dat dan dat mensen er niet bij nadenken wat een hond aankan? Of hoe komt een hond zo oververhit?
Mensen denken vaak dat in de schaduw wel kan qua wandelen. En ze moeten toch af en toe even plassen enzo. Maar met dertig graden moet je met de meeste honden na een paar minuten gewoon meteen weer naar binnen. Deze mensen waren in het bos gaan wandelen want ze dachten dat is lekker koel. Maar het was er alsnog 30 graden en dat soort mopshondjes hebben bijna geen snuit/neus dus die zijn na drie stappen al klaar qua zuurstof. Maar ook bv andere honden die in de tuin lopen en waar kinderen dan mee gaan spelen met een balletje ofzo. Hond kan dat dan toch vaak niet weerstaan ondanks de hitte. En de ouders hadden het te laat in de gaten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 9 augustus 2020 @ 10:08:12 #266
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_194470318
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:54 schreef Meke het volgende:

[..]

Aach zo naar ;( Fijn dat het bij je nu medicijnen voor Biet hebt, zie je al iets verbetering of hoe snel gaat dat? En aach wat zielig voor die andere honden ;( Is dat dan dat mensen er niet bij nadenken wat een hond aankan? Of hoe komt een hond zo oververhit?
Dan hebben die mensen inderdaad in de middag met die honden gewandeld. Of een tijd in warme auto gezeten. Honden hebben het overdag wel zwaar binnen met deze temperaturen. Maar in een normaal huis zullen ze nooit binnen oververhit raken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 9 augustus 2020 @ 10:10:16 #267
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_194470342
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Mensen denken vaak dat in de schaduw wel kan qua wandelen. En ze moeten toch af en toe even plassen enzo. Maar met dertig graden moet je met de meeste honden na een paar minuten gewoon meteen weer naar binnen. Deze mensen waren in het bos gaan wandelen want ze dachten dat is lekker koel. Maar het was er alsnog 30 graden en dat soort mopshondjes hebben bijna geen snuit/neus dus die zijn na drie stappen al klaar qua zuurstof. Maar ook bv andere honden die in de tuin lopen en waar kinderen dan mee gaan spelen met een balletje ofzo. Hond kan dat dan toch vaak niet weerstaan ondanks de hitte. En de ouders hadden het te laat in de gaten.
Ja. Met dit soort dagen moet je honden alleen laten plassen en poepen. Meer niet. En als je ze al een wandeling laat doen, doe dat dan heel vroeg in de ochtend. Snap echt niet dat mensen nu hele wandelingen gaan maken met hun hond.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_194470409
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 00:54 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Voor de jongeren onder ons. Weet niet of ik alle 65 delen heb, maar ik kom een eind

https://nl.wikipedia.org/wiki/Bob_Evers-serie
Omg, deze post gemist.

Prachtige serie!

M'n oom heeft de eerste 32 delen en die heb ik vroeger allemaal "stukgelezen".
Heb er zelf ook een aantal, waaronder "Lotgevallen rond een locomotief" als hardcover in een groter boekformaat (1e druk denk ik?)
  zondag 9 augustus 2020 @ 10:16:31 #269
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_194470415
Wat de temperatuur betreft vind ik het door de dag heen nog wel uit te houden. Maar dan wel bij mijn ventilator. Als ik dan een andere kamer in loop is het eigenlijk al niet te doen. Want het is bijna de hele dag 28 graden bij mij binnen.

Dat die warmte 24 uur per dag blijft hangen, maakt het juist lastig.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_194470481
Gisteren bij thuiskomst voelde ik me echt niet goed. Later ging het wel weer en nu ook wel, maar heb echt nog nooit zoveel last gehad van hitte. Meestal kan ik er toch wel vrij goed tegen. :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 10:23:23 #271
375570 crew  Cyan9
pi_194470500
quote:
9s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:28 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik verwachtte een ander plaatje.
Nou vooruit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 10:25:07 #272
375570 crew  Cyan9
pi_194470516
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Er was een mevrouw met een bewusteloos mopshondje die ze gillend en rennend naar binnen tilde. Dat beeld was echt vreselijk. Ze hadden in de schaduw gewandeld maar daar was het alsnog 30+ en die hondjes hebben amper een neus dus die trekken het al heel snel niet meer. Ging meteen aan het zuurstof en koeling. Hoop zo dat 'ie het gered heeft.

Biet eet nu weer niet dus zo krijg ik de pillen er niet in. Maar wij gaan een dagje heel rustig doen met Bietje. Opvallend om te zien hoe bezorgd de Griek is, die steeds gaat checken bij Biet en aan haar ruikt enzo. O+

Oke ik stop met zeuren. Hup Biet. Please. *G*
Bezorgdheid is geen zeuren. Go Biet! O+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 9 augustus 2020 @ 10:26:32 #273
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194470536
Goedemorgen :W

Nu alweer 26 graden. :{ Laat die regen maar komen hoor. :9~
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 10:27:12 #274
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194470541
Het is hier ook 27 graden binnen en we moeten nog bijna een hele week |:)
Misschien ook de mobiele airco even naar de woonkamer slepen (niet zo mobiel).
  zondag 9 augustus 2020 @ 10:28:00 #275
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194470552
Ik heb de ventilator alweer aanstaan en dat brengt wel lekkere verkoeling.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')