abonnement Unibet Coolblue
pi_194478514
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toch geinig zo'n vakantie. Ik heb alle apps op mijn telefoon geüpdatet. Ik gebruik nu autocorrect. Ik heb nog geprobeerd om te swypen maar dat is alleen voor mensen met bovenmenselijke handen.
Volgens mij is swipen minder snel dan tweeduimig blind. Dat laatste is wat ik doe. Heel handig om niet te hoeven kijken wat ik doe. En autocorrect inderdaad, want perfect typen, blind, op zo'n klein schermpje, dat gaat echt niet. :)
  zondag 9 augustus 2020 @ 19:00:31 #152
63722 z80
I fink you freaky
pi_194478538
Rondje gaan lopen of niet? Gister rondje via de dijk.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 9 augustus 2020 @ 19:22:38 #153
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194478876
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 18:22 schreef AnneX het volgende:
Dat kan automagisch toch, updaten.
Handmatig doe ik het 1 x 2/3 weken en er staan dan cijfertjes hoéveel apps een update hebben. Op mobiel en op ipad.

En wat wordt bedoeld met swypen?
Ik ben samen met een ICT'er. Hier wordt niet automatisch geüpdatet :) En ik vind het sowieso niet prettig, ik hou graag zelf controle over het geheugen van mijn telefoon.
Spoilers!
  zondag 9 augustus 2020 @ 19:25:39 #154
63722 z80
I fink you freaky
pi_194478929
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 19:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ben samen met een ICT'er. Hier wordt niet automatisch geüpdatet :) En ik vind het sowieso niet prettig, ik hou graag zelf controle over het geheugen van mijn telefoon.
Geheugen is niet echt een ding bij updaten van bestaande apps. Het spontaan niet meer werken of dat er ineens meer rechten nodig zijn wel.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194478966
Ik heb weer een interessante podcasttip: moord op tennisleraar Patrick.
pi_194478970
Updates meestal een week nadat het toestel het aangeeft en ook nadat ik nagekeken heb dat er wereldwijd geen problemen zijn, zowel met computer/telefoon/ipad
We have far more in common than that which devides us..
pi_194479095
Mijnes staat op automatisch updaten, zo ingesteld door B m'n handige IT'er-vriend (überhaupt heeft die m'n telefoon geregeld - het is zijn vorige, en hij heeft er een andere Android opgezet dan de oorspronkelijke, want die was in het Chinees met veel onzinnige apps. Nu heb ik LineageOS, een vrij verkrijgbare versie van Android. Fijn kaal, vrij van rare extra apps.)
pi_194479190
Nou, de cheescake was goed gelukt, geserveerd besmeerd met pruimenjam, bramen en aalbessen.
De chocoladetaart was wel erg lekker, maar niet stijf genoeg; zelfs uit de diepvries was het maar net aan stevig.
Het was een gezellige dag; 11 volwassenen , 2 pubers, 1 baby op bezoek gehad; lekker buiten natuurlijk.

Afgesloten met huisgemaakte huzarensalade en een capresekroket van de krokettenkunstenaar toe.

En nu ben ik toch moe!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 19:52:47 #159
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194479262
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toch geinig zo'n vakantie. Ik heb alle apps op mijn telefoon geüpdatet. Ik gebruik nu autocorrect. Ik heb nog geprobeerd om te swypen maar dat is alleen voor mensen met bovenmenselijke handen.
Ik swype altijd, zal bij tijd en wijle ook wel te zien zijn _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 19:53:59 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194479276
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 19:38 schreef Tele6 het volgende:
Mijnes staat op automatisch updaten, zo ingesteld door B m'n handige IT'er-vriend (überhaupt heeft die m'n telefoon geregeld - het is zijn vorige, en hij heeft er een andere Android opgezet dan de oorspronkelijke, want die was in het Chinees met veel onzinnige apps. Nu heb ik LineageOS, een vrij verkrijgbare versie van Android. Fijn kaal, vrij van rare extra apps.)
Ook daarom koop ook altijd Motorola's
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194479384
Dat klinkt erg lekker allemaal @sigme

Ik had het idee om Zomergasten op het balkon te gaan kijken, maar daar is het nog 34 gr, toch maar niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_194479581
quote:
7s.gif Op zondag 9 augustus 2020 18:29 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nog even wezen kijken bij schaap. Maar er stonden geen schapen meer in het weitje.

Verder: ik probeerde vandaag te leren maar ik druip volledig weg. Inclusief mijn IQ. }:| Maar eens vragen of het bij mij ouders in huis wat koeler is, om daar morgen een paar uur te werken. En vanavond nog even een poging doen.

En anders bestel ik zo'n 'bathbucket', vul hem met koud water en ga daar de hele dag inzitten :P
#teamdaginkoudbaddoorgebracht *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194479699
Wij hadden een house'warming'bij de k.kinderen (leuk smaakvol ingericht en hard gewerkt in de afgelopen 3 weken) en lekker met de voeten op de verkoelende vloer gezeten. Buiten 33 en binnen 22.5 daar ^O^
En weer op afstand gezeten met de kinderen ( ;( zonder knuffelen) en met de kleinkinderen staand geknuffeld. Dus geen kussen/gezicht op gezichtcontact + handen wassen etc. het blijft opletten maar het ging goed.
pi_194479775
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 20:19 schreef Blues het volgende:
Wij hadden een house'warming'bij de k.kinderen (leuk smaakvol ingericht en hard gewerkt in de afgelopen 3 weken) en lekker met de voeten op de verkoelende vloer gezeten. Buiten 33 en binnen 22.5 daar ^O^
En weer op afstand gezeten met de kinderen ( ;( zonder knuffelen) en met de kleinkinderen staand geknuffeld. Dus geen kussen/gezicht op gezichtcontact + handen wassen etc. het blijft opletten maar het ging goed.
Wat fijn, voelt iedereen zich ook helemaal thuis, geen vriendjes die gemist worden? Gaan ze nu ook naar een andere school?
We have far more in common than that which devides us..
pi_194479927
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat fijn, voelt iedereen zich ook helemaal thuis, geen vriendjes die gemist worden? Gaan ze nu ook naar een andere school?
Nee hoor. Ze wonen nu tussen hun oude huis en de school in. Beide kanten 5 min. Vriendjes van school wonen zelfs in de nieuwe wijk!
pi_194479959
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 20:36 schreef Blues het volgende:

[..]

Nee hoor. Ze wonen nu tussen hun oude huis en de school in. Beide kanten 5 min. Vriendjes van school wonen zelfs in de nieuwe wijk!
Oh da’s fijn
We have far more in common than that which devides us..
pi_194480031
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 19:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ook daarom koop ook altijd Motorola's
Heb ik nu voor werk gekcoht..
97¤ maar Dat is voldoende voor wat ik doe met dat ding.
Namelijk bellen, teams, whatsapp en soms mn email.

Tevreden mens.. sterker nog.. hij doet het beter dan ik had verwacht :)
pi_194480042
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 20:19 schreef Blues het volgende:
Wij hadden een house'warming'bij de k.kinderen (leuk smaakvol ingericht en hard gewerkt in de afgelopen 3 weken) en lekker met de voeten op de verkoelende vloer gezeten. Buiten 33 en binnen 22.5 daar ^O^
En weer op afstand gezeten met de kinderen ( ;( zonder knuffelen) en met de kleinkinderen staand geknuffeld. Dus geen kussen/gezicht op gezichtcontact + handen wassen etc. het blijft opletten maar het ging goed.
Klinkt helemaal prima zo.

En vervelend natuurlijk.. maar toch beter dan niks.
pi_194480109
En weer thuis uit zonnig zeeland.

Armen zelfs een beetje verbrand ondanks geen minuut in de zon te hebben gezeten.
Maar niet heel erg gelukkig.. zo even smeren en dan is het wel weer ok denk ik.
(Heb het ook niet koud.. en dat is vaak toch als je wel echt flink verbrand bent)

Gelukkig is het niet zo warm in huis :(
Ramen maar open gegooid meteen...

Maar de muizen hadden de beste plek in huis en keken heel btrapt op toen ik de douche open deed en bleek dat ze druk aan het rennen en “spelen” waren.
  zondag 9 augustus 2020 @ 20:59:28 #170
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194480222
Betrapt kijkende muizen :D

Hier is het een stuk koeler. We hebben alles open gezet. De sproeier staat op het gras. Met slootwater, voor de goede orde. Straks de airco nog een paar uur aan op de slaapkamer.
Spoilers!
pi_194480265
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Betrapt kijkende muizen :D

Hier is het een stuk koeler. We hebben alles open gezet. De sproeier staat op het gras. Met slootwater, voor de goede orde. Straks de airco nog een paar uur aan op de slaapkamer.
Nou ze stopten meteen met wat ze aan het doen waren en keken verschrikt naar de deur _O-

Was wel cute :)
pi_194480280
Ventilator aangezet onder het open raam..
zou het schelen?

Misschien zo eens testen in de slaapkamer
Daar was het OOK 32 graden :(
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 21:12:18 #173
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194480421
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 11:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Je gulp staat open. :')
Gelukkig ben ik met mensen die daar niet over zeiken *O*

Bovendien, daar zit zo'n geweld achter dat die laatste knoop niet dicht wou.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194480733
Andere ruimtes open gezet, maar in de woonkamer nog even potdicht met de airco. Toch nog ver beter. Wel lekker die bedompte klef een beetje uit de andere ruimtes hoop ik.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194480849
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik met mensen die daar niet over zeiken *O*

Bovendien, daar zit zo'n geweld achter dat die laatste knoop niet dicht wou.
Zou wat zijn als ze over je gulp zeiken omdat je hem niet goed dicht deed :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')