abonnement Unibet Coolblue
pi_194462574
Ik opende laatst een topic over een neppe Chinese webwinkel die goederen tegen ongelooflijk, onmogelijk zelfs lage prijzen aanbood. Ik was na de betaling, nadat ik een onderzoekje had uitgevoerd, met aan een zekerheid grenzende waarschijnlijkheid tot de conclusie gekomen dat ik mijn spullen niet zou ontvangen.

Toch bleef er een klein venstertje nog open. Want ze hadden mij een traceernummer gegeven en ook al handelde dit nepbedrijfje in valse traceernummers, net als de rest van de huidige scammers, werd bij dat nummer toch regelmatig geupdate en op een gegeven moments werd het zelfs overgedragen aan de usps (Amerikaanse posterijen).

Vanaf gisteren stond er dat het vandaag afgeleverd zou worden. Heel enthousiast en blij zat ik een groot deel van de dag bij de voordeur gekluisterd. Want een 300 lb barbellset scoor je toch nergens voor maar $76.

Eindelijk komt de postbode. Vertrekt zonder te kloppen. :') Ook vrij raar op zich. Want waar zijn die zware gewichten verbleven? Want die zet je niet zomaar op straat?

Dus ik doe de deur open en tot mijn stomme verbazing, ligt daar het pakketje. Jawel, van nog geen 5x5 cm grootte. Het is een pak wegwerpbare maskertjes. Die ik dus niet besteld heb. :(

Nu nog hopen dat mijn claims bij zowel de bank als paypal gegund worden.

Klacht: slachtoffer geworden van chinese internetscam
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 19:15:17 #2
492092 IxOdysseus
Drugs are bad m'kay
pi_194462678
Gek genoeg werkt het ook alleen als je kapsalon koopt of veel te dure kabels bij een belwinkel. Ik heb al een fortuin bij ali en de afhaalchinees uitgegeven, maar vooralsnog is het straatbeeld vrij divers.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 19:21:39 #3
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194462783
Wat is een barbellset??
Praat over de hel en je komt er.
pi_194462792
TT aangepast, doe ff normaal.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 19:23:33 #5
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_194462812
Zuur voor je.
soooo, da's mooi!
pi_194462832
quote:
4s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:22 schreef Erasmus het volgende:
TT aangepast, doe ff normaal.
Ja ik was goed boos joh, dat kan je toch verwachten? En wat deed jij toen jij opgelicht werd? Liefdesberichten sturen aan degene, zeker? :(
pi_194462859
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:21 schreef Scheepskok het volgende:
Wat is een barbellset??

Hoezo kan iemand dit niet weten?
pi_194462862
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:24 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Ja ik was goed boos joh, dat kan je toch verwachten? En wat deed jij toen jij opgelicht werd? Liefdesberichten sturen aan degene, zeker? :(
Het is een terechte klacht hoor, daar niet van. Maar je moet niet zo zwart-wit denken en een heel bevolkingsgroep uitschelden, dat is ook zeker niet de bedoeling.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 19:26:01 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194462869
Ik werd niet opgelicht want ik onderzoek iets voor ik er geld aan uitgeef.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194462895
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:25 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Het is een terechte klacht hoor, daar niet van. Maar je moet niet zo zwart-wit denken en een heel bevolkingsgroep uitschelden, dat is ook zeker niet de bedoeling.
Sorry maar ik word gefashioned door Trump. Die het Chinavirus noemt. En de hele coronaellende helpt daarbij niet.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 19:28:41 #11
492092 IxOdysseus
Drugs are bad m'kay
pi_194462914
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:27 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Sorry maar ik word gefashioned door Trump. Die het Chinavirus noemt. En de hele coronaellende helpt daarbij niet.
Keiharde framing uiteraard. Niet zomaar geloven wat mensen op de televisie zeggen.
pi_194462950
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:26 schreef CoolGuy het volgende:
Ik werd niet opgelicht want ik onderzoek iets voor ik er geld aan uitgeef.
Ik ook altijd. Dit was zelfs de eerste keer in 20 jaar op het internet bij mij. :D Maar goed ze hanteerden een westerse naam, adres, nummer, alles. Alles bleek nep te zijn.

En verder betaalde ik enkel met paypal want die gaven in het verleden altijd van die gezellige kopersgaranties. Maar zojuist kom ik achter dat hun telefoonlijn overbezet zou zijn en ze er geen antwoord op oproepen meer zullen garanderen. :') Bij de chatberichten zouden ze uren over doen.

Tis afwachten. Voortaan koop ik ook nooit meer met paypal.
pi_194462959
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:28 schreef IxOdysseus het volgende:

[..]

Keiharde framing uiteraard. Niet zomaar geloven wat mensen op de televisie zeggen.
Trump is tegenwoordig meer dan televisie. Hij is een hele president zelfs. ;(
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 19:32:56 #14
492092 IxOdysseus
Drugs are bad m'kay
pi_194462973
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:32 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Trump is tegenwoordig meer dan televisie. Hij is een hele president zelfs. ;(
Van een land aan de andere kant van een hele oceaan. Dat schijnt men nog wel eens te vergeten.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 19:34:57 #15
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_194462999
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:25 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoezo kan iemand dit niet weten?
Waar heb je zoveel stuurtjes in verschillende maten voor nodig? Doe je aan modelbouw?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_194463164
Ts blijft een beetje hangen
pi_194463172
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:34 schreef Näsenbar het volgende:

[..]

Waar heb je zoveel stuurtjes in verschillende maten voor nodig? Doe je aan modelbouw?
Stuurtje? Wat?
pi_194463180
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ts blijft een beetje hangen
Ik hang niet op.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 19:47:41 #19
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_194463214
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:45 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Stuurtje? Wat?
Op die foto die postte, lijkt verdomd veel hierop:

Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_194463247
Pics van de maskers, want niemand ,al jouw verhaal geloven.
pi_194463279
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:50 schreef JochemSjakie het volgende:
Pics van de maskers, want niemand ,al jouw verhaal geloven.
Dan moet ik het pakket openmaken. Stel je voor dat de oplichter beweert dat de maskers 76 Dollar kosten en dat ik die retour moet sturen.
pi_194463294
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:52 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Dan moet ik het pakket openmaken. Stel je voor dat de oplichter beweert dat de maskers 76 Dollar kosten en dat ik die retour moet sturen.
Foto van het pakketje.
pi_194463314
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:53 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Foto van het pakketje.
Daar staan al mijn gegevens erop dus nee.
pi_194463323
Heb overigens wel enkele minuten geleden dat gedaan. En lekker opgestuurd naar de storneringsafdel8ng van de bank.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 19:56:04 #25
492092 IxOdysseus
Drugs are bad m'kay
pi_194463328
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:55 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Daar staan al mijn gegevens erop dus nee.
Vertrouw je ons niet ofzo?! 🧐
pi_194463332
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:56 schreef IxOdysseus het volgende:

[..]

Vertrouw je ons niet ofzo?! 🧐
Ik vertrouw jullie niet eens met de voedselresten van mijn hond. Nadat die die uitgekotst had.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 19:58:56 #27
492092 IxOdysseus
Drugs are bad m'kay
pi_194463357
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:56 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Ik vertrouw jullie niet eens met de voedselresten van mijn hond. Nadat die die uitgekotst had.
Gelijk heb je, ik zou de vlek alleen maar meer uitwrijven, want ik ben een mongool.
pi_194463375
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:25 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoezo kan iemand dit niet weten?
Hier zitten alleen nerdjes met armen die nog dunner zijn dan die stang of viesdik zijn :P
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_194463409
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:09 schreef Eindbaas_ het volgende:
Ik opende laatst een topic over een neppe Chinese webwinkel die goederen tegen ongelooflijk, onmogelijk zelfs lage prijzen aanbood. Ik was na de betaling, nadat ik een onderzoekje had uitgevoerd, met aan een zekerheid grenzende waarschijnlijkheid tot de conclusie gekomen dat ik mijn spullen niet zou ontvangen.

Toch bleef er een klein venstertje nog open. Want ze hadden mij een traceernummer gegeven en ook al handelde dit nepbedrijfje in valse traceernummers, net als de rest van de huidige scammers, werd bij dat nummer toch regelmatig geupdate en op een gegeven moments werd het zelfs overgedragen aan de usps (Amerikaanse posterijen).

Vanaf gisteren stond er dat het vandaag afgeleverd zou worden. Heel enthousiast en blij zat ik een groot deel van de dag bij de voordeur gekluisterd. Want een 300 lb barbellset scoor je toch nergens voor maar $76.

Eindelijk komt de postbode. Vertrekt zonder te kloppen. :') Ook vrij raar op zich. Want waar zijn die zware gewichten verbleven? Want die zet je niet zomaar op straat?

Dus ik doe de deur open en tot mijn stomme verbazing, ligt daar het pakketje. Jawel, van nog geen 5x5 cm grootte. Het is een pak wegwerpbare maskertjes. Die ik dus niet besteld heb. :(

Nu nog hopen dat mijn claims bij zowel de bank als paypal gegund worden.

Klacht: slachtoffer geworden van chinese internetscam
Tja, ik denk dat die maskertjes het perfecte gewicht hebben voor jou om mee te trainen. Goede klantenkennis en service van deze betrokken chinese webshop! _O_
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 20:05:32 #30
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_194463427
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:09 schreef Eindbaas_ het volgende:

Nu nog hopen dat mijn claims bij zowel de bank als paypal gegund worden.
:?

Hoe werkt dit dan precies? Dat je een claim maakt bij Paypal in het kader van kopersbescherming, dat snap ik. Maar waar dient de andere claim bij de bank precies voor?

Ik verwacht niet dat je vrienden maakt bij Paypal door transacties te storneren die correct zijn afgeschreven. In dat geval heeft Paypal een vordering op jou. :|W
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 20:06:46 #31
492092 IxOdysseus
Drugs are bad m'kay
pi_194463446
Ben je wel eens op een Engelse luchthaven geweest? Xinjiang lijkt daarbij in verhouding een vrijstaat!
pi_194463503
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 20:05 schreef Eix het volgende:

[..]

:?

Hoe werkt dit dan precies? Dat je een claim maakt bij Paypal in het kader van kopersbescherming, dat snap ik. Maar waar dient de andere claim bij de bank precies voor?

Ik verwacht niet dat je vrienden maakt bij Paypal door transacties te storneren die correct zijn afgeschreven. In dat geval heeft Paypal een vordering op jou. :|W
Nee want paypal is niet de verkoper. Ze kunnen hoogstens als een tussenpartij optreden. Ze kunnen noch de bezorging van het juiste product garanderen noch de koper of verkoper ergens toe verplichten. Ze seinen alleen maar door.
pi_194463510
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 20:06 schreef IxOdysseus het volgende:
Ben je wel eens op een Engelse luchthaven geweest? Xinjiang lijkt daarbij in verhouding een vrijstaat!
Ja LHR en Gatwick ook. Maar in de jaren 90. Hoezo?
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 20:13:16 #34
492092 IxOdysseus
Drugs are bad m'kay
pi_194463531
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 20:11 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Ja LHR en Gatwick ook. Maar in de jaren 90. Hoezo?
Tegenwoordig hangt het helemaal vol met van die AI ANPR facial cumdump camera's. Volgende stap daar is denk ik steekproefsgewijs visiteren zoals in de usa.
pi_194463583
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 20:13 schreef IxOdysseus het volgende:

[..]

Tegenwoordig hangt het helemaal vol met van die AI ANPR facial cumdump camera's. Volgende stap daar is denk ik steekproefsgewijs visiteren zoals in de usa.
En in het jaar 92 herinner ik mij nog goed liep er een Britse agent/marechauseelid met een machinepistool hangend aan zijn borst de luchthavenhallen door. Dus?
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 20:19:19 #36
492092 IxOdysseus
Drugs are bad m'kay
pi_194463600
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 20:17 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

En in het jaar 92 herinner ik mij nog goed liep er een Britse agent/marechauseelid met een machinepistool hangend aan zijn borst de luchthavenhallen door. Dus?
Toen waren ze nog enigszins normaal en voor rede vatbaar. Nu regeert de angst.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 20:19:56 #37
492092 IxOdysseus
Drugs are bad m'kay
pi_194463610
Hey bezoek
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 20:23:06 #38
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194463651
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:31 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Ik ook altijd. Dit was zelfs de eerste keer in 20 jaar op het internet bij mij. :D Maar goed ze hanteerden een westerse naam, adres, nummer, alles. Alles bleek nep te zijn.

En verder betaalde ik enkel met paypal want die gaven in het verleden altijd van die gezellige kopersgaranties. Maar zojuist kom ik achter dat hun telefoonlijn overbezet zou zijn en ze er geen antwoord op oproepen meer zullen garanderen. :') Bij de chatberichten zouden ze uren over doen.

Tis afwachten. Voortaan koop ik ook nooit meer met paypal.
' gezellige kopersgaranties'. Sarcasme, heerlijk. I like you. ^O^
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 20:35:37 #39
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194463793
Ga gewoon naar de sportschool vetklep
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 21:49:57 #40
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_194465089
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 20:10 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Nee want paypal is niet de verkoper. Ze kunnen hoogstens als een tussenpartij optreden. Ze kunnen noch de bezorging van het juiste product garanderen noch de koper of verkoper ergens toe verplichten. Ze seinen alleen maar door.
Succes met Paypal hiervan overtuigen: als je de betaling aan Paypal bij je bank storneert zul je zien dat zij daar toch net iets anders over denken. |:)
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_194468354
quote:
Even een update. Ze hadden gereageerd in het berichtencentrum:


Me: Seller sent wrong item. What I did not order. This is fraud

I received a small packet of disposable mask instead of barbell set


Jennifer5:10 PM
Hi user! My name is Jennifer and i will be assisting you today

I know that this is frustrating in your part and we can definitely help you with the transaction.

Upon checking on it it shows that you already opened a claim for the transaction but it was opened as non receipt since you receive something from the seller we need you to change the reason for the claim. I will send you the instruction on how to do it.

When you change the reason for a dispute, the dispute is automatically escalated to a claim.
This means that you’re asking us to review your case and decide whether you’re eligible for a refund. In most cases, we can let you know if you’re eligible for a refund within 30 days.
Here’s how to change the reason for your dispute:
Log in to your PayPal account.

Click Contact Us on the bottom of the webpage.

Select Resolution Center on the top right.

Click View next to the dispute.

Click Change your reason for this dispute and follow the instructions.


Messages are worked in the order they’re received and we’ll send you a notification to your app, PayPal account, and email you when we reply. Thank you.

Me: I looked around everywhere on your site and there is no such option. You will have to change it yourself on your end. As a rule of thumb your site is pretty difficult and awkward to use. And the fact you dont even answer phone calls anymore is downright pathetic.

And 30 days again? You are just facilitating fraudulent practices of the seller by effectively granting them an extension. I shouldnt have to wait thirty more days. Thats ridiculuous. You should not be facilitating foreign scammers.

It is obviously clear and apparant this is fraud. I have lost all my trust and confidence in paypal. Will never use you again.

  Forum Admin zondag 9 augustus 2020 @ 07:47:48 #42
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_194469472
Ik zou er niet te zwaar aan tillen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_194469737
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 07:47 schreef Pharkus het volgende:
Ik zou er niet te zwaar aan tillen.
76 USD van mijn geld staat op het spel.
pi_194469811
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 07:47 schreef Pharkus het volgende:
Ik zou er niet te zwaar aan tillen.
:')
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_194469829
Zie het als leergeld. Je wist dondersgoed dat het veel te goedkoop was en toch kon je het niet laten om het te kopen want misschien was het toch wel echt? Je hebberigheid en gierigheid hebben je $76 gekost. Hopelijk denk je terug aan dit moment als je weer voor zo'n keuze komt te staan.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_194469967
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zie het als leergeld. Je wist dondersgoed dat het veel te goedkoop was en toch kon je het niet laten om het te kopen want misschien was het toch wel echt? Je hebberigheid en gierigheid hebben je $76 gekost. Hopelijk denk je terug aan dit moment als je weer voor zo'n keuze komt te staan.
Kan ook, maar ik krijg mijn geld echt wel terug hoor. :) Waarom niet? Ik heb dus mijn bewijs en documentatie ingediend waaronder foto's en schermopnames. Desnoods alleen bij de bank. Als paypal faalt, zoals het er alle schijn van heeft.
pi_194469989
En verder koopt niet iedereen uit hebberigheid of zuinigheid. Sommigen hebben simpelweg de 600 euro niet dat zo'n set overigens kost. En er gebeuren toch echt wel sensationele deals weleens. Ook al worden ze met de dag zeldzamer. Denk aan een overschot, faillietgaand bedrijf en uitverkoop, cadeauaanbiedingen etc
pi_194473154
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:09 schreef Eindbaas_ het volgende:
Ik opende laatst een topic over een neppe Chinese webwinkel die goederen tegen ongelooflijk, onmogelijk zelfs lage prijzen aanbood. Ik was na de betaling, nadat ik een onderzoekje had uitgevoerd, met aan een zekerheid grenzende waarschijnlijkheid tot de conclusie gekomen dat ik mijn spullen niet zou ontvangen.

Toch bleef er een klein venstertje nog open. Want ze hadden mij een traceernummer gegeven en ook al handelde dit nepbedrijfje in valse traceernummers, net als de rest van de huidige scammers, werd bij dat nummer toch regelmatig geupdate en op een gegeven moments werd het zelfs overgedragen aan de usps (Amerikaanse posterijen).

Vanaf gisteren stond er dat het vandaag afgeleverd zou worden. Heel enthousiast en blij zat ik een groot deel van de dag bij de voordeur gekluisterd. Want een 300 lb barbellset scoor je toch nergens voor maar $76.

Eindelijk komt de postbode. Vertrekt zonder te kloppen. :') Ook vrij raar op zich. Want waar zijn die zware gewichten verbleven? Want die zet je niet zomaar op straat?

Dus ik doe de deur open en tot mijn stomme verbazing, ligt daar het pakketje. Jawel, van nog geen 5x5 cm grootte. Het is een pak wegwerpbare maskertjes. Die ik dus niet besteld heb. :(

Nu nog hopen dat mijn claims bij zowel de bank als paypal gegund worden.

Klacht: slachtoffer geworden van chinese internetscam
Wat een zonde!
pi_194480149
Case update: :Y

Dexter9:46 AM
Please accept my sincere and unreserved apology for any inconvenience this may have caused you. We will continue with our investigation on this case and put it in a different category since you have received the item and it is different. The seller is given until before August 19 to respond to this significantly not as described case. If the seller doesn't respond, this is a guaranteed refund for you and the money will be returned back to your debit card ending XX. Refunds usually take 3 - 5 business days to post and I will send you emails for updates. For now, keep the item as is and wait for further information. The details of this case are also available in your Resolution Center
  Tettenkoning maandag 10 augustus 2020 @ 06:29:23 #50
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194483792
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:56 schreef Eindbaas_ het volgende:
Ik vertrouw jullie niet eens met de voedselresten van mijn hond. Nadat die die uitgekotst had.
Maar wel hier een topic openen :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_194483874
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:37 schreef Eindbaas_ het volgende:
En verder koopt niet iedereen uit hebberigheid of zuinigheid. Sommigen hebben simpelweg de 600 euro niet dat zo'n set overigens kost. En er gebeuren toch echt wel sensationele deals weleens. Ook al worden ze met de dag zeldzamer. Denk aan een overschot, faillietgaand bedrijf en uitverkoop, cadeauaanbiedingen etc
Denken dat iets wat normaal gesproken 600 euro kost voor 76 dollar kan worden gekocht :|W

Ik hoop voor je dat je het geld terugkrijgt, anders is dit inderdaad leergeld
pi_194483881
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 20:54 schreef Eindbaas_ het volgende:
Case update: :Y

Dexter9:46 AM
Please accept my sincere and unreserved apology for any inconvenience this may have caused you. We will continue with our investigation on this case and put it in a different category since you have received the item and it is different. The seller is given until before August 19 to respond to this significantly not as described case. If the seller doesn't respond, this is a guaranteed refund for you and the money will be returned back to your debit card ending XX. Refunds usually take 3 - 5 business days to post and I will send you emails for updates. For now, keep the item as is and wait for further information. The details of this case are also available in your Resolution Center
Nice 👍🏻
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')