abonnement Unibet Coolblue
pi_194464311
Tolhoek blijft eruit zien als het 12-jarige broertje die ook op de foto mag
pi_194465270
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:24 schreef showtimer het volgende:

[..]

Kleerkast wel errug ver na zeven jaar top 15.
Dat afgetrainde lichaam heeft tijd nodig om op gang te komen -O-
pi_194465396
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 20:58 schreef Marcoss het volgende:
[ twitter ]
Jasper zit vuistdiep in Thijs die vuistdiep in Jumbo zit.

Sagan is er hier niet al naast en Matthews geeft geen bijkomende elleboog.

Dat wil niet zeggen dat dit correct is, maar om dit exact hetzelfde te noemen is een lichtelijke stretch.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 22:38:53 #129
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_194466284
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:30 schreef Momo het volgende:
Dion Smith in de top 10 lol
Zaten ze op een gegeven moment niet op kop te sleuren bij Mitchelton? Dan moet Smith wel goed veel vertrouwen hebben.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_194467773
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 20:04 schreef Marcoss het volgende:
[ twitter ]


Het blijft een bijzondere sport.
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 00:07:49 #131
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194467906
Toch wel vechter dan hoor Matthews. Ook voor hem best een kut jaar door het vage gedoe van Sunweb
  zondag 9 augustus 2020 @ 01:29:52 #132
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194468614
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 21:01 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou de snookerliefhebber zijn?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 9 augustus 2020 @ 08:28:16 #133
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194469597
Mathieu is echt een totale idioot als de woorden van Roodhooft waarheid betreffen. Hmm, daar rijden Wout van Aert, misschien de best in vorm zijnde renner van allemaal op dit moment, en Alaphilippe, de winnaar van vorig jaar. Kom maar op met die sprint, ik laat ze gaan.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194469777
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 08:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Mathieu is echt een totale idioot als de woorden van Roodhooft waarheid betreffen. Hmm, daar rijden Wout van Aert, misschien de best in vorm zijnde renner van allemaal op dit moment, en Alaphilippe, de winnaar van vorig jaar. Kom maar op met die sprint, ik laat ze gaan.
Hij kon gewoon niet mee op de Poggio, was vrij duidelijk. En wat Roodhooft zegt past ook totaal niet bij zijn manier van koersen. We zullen vandaag of morgen ongetwijfeld van hem zelf horen hoe het zit.
  zondag 9 augustus 2020 @ 09:23:17 #135
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194469849
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:12 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Hij kon gewoon niet mee op de Poggio, was vrij duidelijk. En wat Roodhooft zegt past ook totaal niet bij zijn manier van koersen. We zullen vandaag of morgen ongetwijfeld van hem zelf horen hoe het zit.
Dat hij de benen niet had weet iedereen, zeg dat dan ook gewoon. Dat is zoveel minder pijnlijk dan deze abominatie. Niet alleen is het waarschijnlijk feitelijke onzin, het slaat ook nergens op. Alsof je bij een krachtsexplosie van Alaphilippe omkijkt en in volle verstand even vast kunt stellen dat bepaalde mannetjes nog een ploegmaat bij zich hebben om dat gat te dichten. De sterallures om niet even voor de camera zijn verhaal te willen doen laten we wat dat betreft maar even in het midden.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194470265
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 08:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Mathieu is echt een totale idioot als de woorden van Roodhooft waarheid betreffen. Hmm, daar rijden Wout van Aert, misschien de best in vorm zijnde renner van allemaal op dit moment, en Alaphilippe, de winnaar van vorig jaar. Kom maar op met die sprint, ik laat ze gaan.
quote:
''Met het duo Matthews-Benoot bij Sunweb en ook nog koppeltjes bij UAE en Bahrain-McLaren dacht Mathieu dat de samenwerking in de achtervolgende groep gunstig zou zijn en de twee vooraan zouden worden gegrepen. Helaas, dat gebeurde niet en dan was de koers voorbij. Gegokt en verloren. Misschien achteraf dom, maar je kan niet altijd de juiste keuze maken”, zegt Christophe Roodhooft
Best knap ook als je op het moment van aanvallen al weet dat er een paar koppeltjes over gaan blijven om het eventueel dicht te rijden.
pi_194470277
twitter
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 10:13:04 #138
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194470373
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:03 schreef Steven184 het volgende:
[ twitter ]
Zuipert PatLef, ik kan mij een paar maanden terug die virtuele Vive le Velo nog herinneren toen PatLef 3 volle glazen rode wijn achter over gooide in 1 uur tijd en steeds meer en onzinnig aan het woord was. Je zag Matje echt met zo'n hoofd kijken elke keer als er weer een flikke slok naar achter ging :')
pi_194470390
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:23 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Dat hij de benen niet had weet iedereen, zeg dat dan ook gewoon. Dat is zoveel minder pijnlijk dan deze abominatie. Niet alleen is het waarschijnlijk feitelijke onzin, het slaat ook nergens op. Alsof je bij een krachtsexplosie van Alaphilippe omkijkt en in volle verstand even vast kunt stellen dat bepaalde mannetjes nog een ploegmaat bij zich hebben om dat gat te dichten. De sterallures om niet even voor de camera zijn verhaal te willen doen laten we wat dat betreft maar even in het midden.
Dat het verhaal van Roodhooft nergens op slaat is duidelijk. Over het algemeen staat Mathieu altijd de pers te woord, ook als het minder is en heeft hij er ook geen moeite mee te zeggen als hij niet goed is of niet mee kan. Hem betichten van sterallures vind ik daarom wat voorbarig.
pi_194470418
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:13 schreef Momo het volgende:

[..]

Zuipert PatLef, ik kan mij een paar maanden terug die virtuele Vive le Velo nog herinneren toen PatLef 3 volle glazen rode wijn achter over gooide in 1 uur tijd en steeds meer en onzinnig aan het woord was. Je zag Matje echt met zo'n hoofd kijken elke keer als er weer een flikke slok naar achter ging :')
Wat don Pat deze week allemaal gezegd heeft is echt treurig :') Het is altijd de grote Lefevre show. Natuurlijk is het heel erg wat er gebeurd is en dat hij aandacht vraagt voor de gevolgen in bredere zin is ook begrijpelijk maar het komt nu over of het meer om het geld en de ploeg gaat dan om Jakobsen. :N
pi_194470440
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:16 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Wat don Pat deze week allemaal gezegd heeft is echt treurig :') Het is altijd de grote Lefevre show. Natuurlijk is het heel erg wat er gebeurd is en dat hij aandacht vraagt voor de gevolgen in bredere zin is ook begrijpelijk maar het komt nu over of het meer om het geld en de ploeg gaat dan om Jakobsen. :N
Ik ken geen sportdirecteur die in de pers zoveel over geld praat
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 10:18:47 #142
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194470447
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:14 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Dat het verhaal van Roodhooft nergens op slaat is duidelijk. Over het algemeen staat Mathieu altijd de pers te woord, ook als het minder is en heeft hij er ook geen moeite mee te zeggen als hij niet goed is of niet mee kan. Hem betichten van sterallures vind ik daarom wat voorbarig.
Vorige week had 'ie er geen zin na de koers volgens de NOS.
pi_194470475
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:18 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Vorige week had 'ie er geen zin na de koers volgens de NOS.
Dat had ik niet meegekregen. Moet hij inderdaad niet te vaak doen want dan gaat het tegen hem werken.
  Redactie Sport zondag 9 augustus 2020 @ 10:22:21 #144
451829 crew  H.Vviv
pi_194470486
Ook een dag voor de koers is de pers niet welkom bij de ploeg van Van der Poel. De pers mag het doen met een ingestuurde video van de ploeg.
pi_194470510
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:22 schreef H.Vviv het volgende:
Ook een dag voor de koers is de pers niet welkom bij de ploeg van Van der Poel. De pers mag het doen met een ingestuurde video van de ploeg.
Want Corona? of geen verklaring?
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 10:25:30 #146
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194470522
Dat zit meer bij zijn ploeg dan hem zelf denk ik hoor. Ook bij veldrijden vroegen journalisten toen hij aankwam met de auto voor de wedstrijd of ze nog een interview konden doen voor de race. Mathieu zei ja hoor, maar de ploeg zei dan later nee
  Redactie Sport zondag 9 augustus 2020 @ 10:26:46 #147
451829 crew  H.Vviv
pi_194470539
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:24 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Want Corona? of geen verklaring?
Ze geven als reden inderdaad corona maar dat is ook makkelijk om je achter te verschuilen.
pi_194477163
Mathieu op sporza.be:

quote:
Mathieu van der Poel bolde gisteren als 13e over de finish op de Via Roma. Geen topresultaat, maar de Nederlander van Alpecin-Fenix zag het positief. "Tot aan de Poggio reden we als ploeg de perfecte wedstrijd."

"Ik heb op zich genoten van mijn eerste Milaan-Sanremo. Het is zonder twijfel een mooie wedstrijd. Het doel was om van voor de Poggio op te draaien, en dat is gelukt", doet Mathieu van der Poel het verhaal van zijn wedstrijd.



"Ik denk dat we als ploeg de perfecte wedstrijd reden tot aan de Poggio." Maar op die laatste puist kon de Nederlander Julian Alaphilippe en Wout van Aert niet volgen. "De twee besten zaten vooraan", was Van der Poel eerlijk.



"Ik rekende erop dat alles zou samenkomen voor de sprint. De achterstand op de top van de Poggio was klein en er zaten nog enkele straffe namen in de achtervolgende groep. In de sprint voor de derde plaats raakte ik wat ingesloten."



Van der Poel moest tevreden zijn met de 13e plaats. "Dat was niet het verhoopte resultaat, maar ik heb toch het gevoel dat het in stijgende lijn gaat. Nu woensdag rijd ik de Gran Piemonte. Ik heb het parcours nog niet bestudeerd, maar ik hoop wel vooraan mee te spelen."
https://sporza.be/nl/2020(...)-lijn~1596982910208/
pi_194481276
Piemonte lijkt mij al te zwaar eigenlijk, zeker nu die niet in absolute topvorm verkeert.
  maandag 10 augustus 2020 @ 16:13:36 #150
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194490309
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:57 schreef wimderon het volgende:
Lichtpuntje voor Eus, Matteo Jorgenson veertiendes!
quote:
At 6-foot-1, Jorgenson is similar in build and size to Phinney, so it’s no fluke that he could deliver a similar result to the now-retired Phinney in the Italian monument. Jorgenson also revealed an interesting detail. In a normal season, Milano-Sanremo is already the longest race at around 292km on the traditional course. Route changes, however, made it even longer Saturday. Jorgenson’s bike calculator revealed, along with the neutral start, he raced 315km in 7 hours and 45 minutes.
Is dit satire? Phinney en Jorg scheelt maar een kilo of twintig. 10.gif Bike calculator. emo.gif
Put these foolish ambitions to rest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')