Ik hoor alleen nog subquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:10 schreef opgebaarde het volgende:
Net zoals abbo?
Daarom schrijft 80% van de Nederlanders tegenwoordig abbonnement![]()
Is tegenwoordig sub/subsquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:10 schreef opgebaarde het volgende:
Net zoals abbo?
Daarom schrijft 80% van de Nederlanders tegenwoordig abbonnement![]()
'Waarschijnlijk een Nederlandse afkorting', het kan dus ook wat anders zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:13 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Wss of ws: Waarschijnlijk Een Nederlandse afkorting voor waarschijnlijk.
"Waarschijnlijk. Een Nederlandse afkorting voor waarschijnlijk. "quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
'Waarschijnlijk een Nederlandse afkorting', het kan dus ook wat anders zijn
Type de punt danquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:15 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
"Waarschijnlijk. Een Nederlandse afkorting voor waarschijnlijk. "
Gelukkig want ik heb oogkanker gekregen van het velen lezen van abbonnement (of zelfs abbonement)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop