abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 augustus 2020 @ 17:42:05 #251
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194491577
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:04 schreef hooibaal het volgende:
Hmm. Dan nu nog maar even de tuin sproeien, als dat vanavond niet meer kan.
Aso wel verwachten dat iedereen solidair is met een paar covid besmettingen en t liefst gaat iedereen die de maatregelen overtreed de schuldsanering in.

Maar als t advies is niet te sproeien en zuinig met water dan heeft @hooibaal schijt en gaat die t snel doen en heeft de rest pech.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_194491578
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:39 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Dat zal uiteindelijk toch het enige effectieve middel zijn. Mensen hebben toch meer en meer schijt aan alles.
Dat zal maar bam meteen de verbieden vraag er maar in...
pi_194491596
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het valt mij vooral op dat Nederland grossiert in mensen die overal schijt aan hebben en vooral nergens naar luisteren.
Ik legde de vergelijking ook een beetje naar het mondkapjes verhaal... de media blijft maar schreeuwen dat ze mondkapjesplicht willen...
Zo van ha, lekker de burger in de hoek drukken met plichten en verboden! ;)
  User die overal opduikt 2022 maandag 10 augustus 2020 @ 17:44:18 #254
186611 Haags
pi_194491600
Hier in het westen hebben wij Dunea Goden, daar verzuipen we bijna in het water. Geen tekort niks.
Zonder wrijving geen glans
  maandag 10 augustus 2020 @ 17:46:09 #255
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194491618
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier in het westen hebben wij Dunea Goden, daar verzuipen we bijna in het water. Geen tekort niks.
Dat zeiden ze in 1953 ook.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194491664
Zeg als de hogere zandgronden altijd zo droog zijn waarom brengen we het water er dan niet naartoe?
(In een droog land doen ze toch ook wel water pijpleidingen leggen etc.?)
Of ben ik dom! :')
  maandag 10 augustus 2020 @ 17:50:44 #257
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194491680
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 20:55 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Neuh, de kerk was toen nog heilig(in iedergeval bij ons), mijn pa heeft zoiets nooit meer gedaan. Dat was eenmalig.


Het gezag zegevierde.
Arme jongen wat een verschrikkelijke jeugd moet je gehad hebben.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_194491726
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:49 schreef Bocaj het volgende:
Zeg als de hogere zandgronden altijd zo droog zijn waarom brengen we het water er dan niet naartoe?
(In een droog land doen ze toch ook wel water pijpleidingen leggen etc.?)
Of ben ik dom! :')
er is een reden dat het daar droog is.... het stroomt namelijk weg.... :O
je gaat toch ook geen huis koelen door de koelkast deur open te laten.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194491758
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:54 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

er is een reden dat het daar droog is.... het stroomt namelijk weg.... :O
je gaat toch ook geen huis koelen door de koelkast deur open te laten.
Dan moeten ze het water vasthouden! ;) (Gaan ze ook doen of doen ze al!)
  maandag 10 augustus 2020 @ 18:03:26 #260
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_194491823
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:30 schreef polderturk het volgende:
Net even een bad gevuld met 12 m3 water.
Heerlijk zwemmen.
"Even". Even een bad vullen. Met 12 m3. :')


Betekenis 'Even'
Je hebt gezocht op het woord: Even.
[...]
2even (bijwoord)
1 een korte tijd: wacht even


Ik weet niet of je echt een bad hebt. Maar 12m3 vul je niet "even". :')
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_194492262
quote:
16s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:39 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het niet meer in de apv staat??
Staat in de APV hier alleen over openbaar water maar absoluut niets tot betrekking wat betreft verbruik als huishouden.
pi_194493348
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het valt mij vooral op dat Nederland grossiert in mensen die overal schijt aan hebben en vooral nergens naar luisteren.
De meeste mensen die in Nederland verblijven zijn gewoon doof voor redelijke argumenten. En het met grof geweld zeggen kunnen de mensen met verstand niet, want die zijn namelijk te klein en te smal.
pi_194493775
Is het grootste probleem niet dat het waterleidingnet niet gekoppeld is?? Het is nu onmogelijk om brabant, Gelderland, de randstad te voorzien van ijselmeerwater opgepompt in friesland bijvoorbeeld.
speak only if it improves the silence.
  maandag 10 augustus 2020 @ 20:32:14 #264
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_194493917
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:49 schreef Bocaj het volgende:
Zeg als de hogere zandgronden altijd zo droog zijn waarom brengen we het water er dan niet naartoe?
(In een droog land doen ze toch ook wel water pijpleidingen leggen etc.?)
Of ben ik dom! :')
ja heel dom

giet eens water op een droge zandheuvel uit

We moeten het water beter vasthouden en niet gelijk afvoeren naar Rotterdam

https://www.nd.nl/nieuws/(...)egenwater-vasthouden

https://www.omroepbrabant(...)g-voor-waterschappen

quote:
IJzeren plaat als dam in de sloot, water vasthouden in droge tijden is uitdaging voor waterschappen


[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 10-08-2020 20:43:08 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_194494721
Net even de plantjes weer wat water gegeven.
Ze kunnen me wat.
Je mag niet in zee want er is rode vlag en het is te druk.
Je mag niet in natuur water want er is blauwalg
Je mag niet in het zwembad wanneer je wil want er wordt in gereserveerde blokken gezwommen en vol is vol. Dit alles door de Corona.
En dan gaat een waterbedrijf je nog vertellen wat je wel en niet mag met je betaalde water.
De opslag en zuivering van drinkwater daar betaal je voor.
Zorg dan dat er voldoende is vooral met extreem heet weer wat we de laatste zomers hebben.
Nee hier in Nederland gaan ze zeiken dat je je tuin sproeit of een zwembad neerzet.
In Zuid-Europa sproeien mensen ook hun tuin en hebben zelfs een vast zwembad in hun achtertuin. En daar hebben ze niet eens goed drinkwater. Want dan moet je mineraalwater kopen. En daar klagen ze niet.
Daar hebben ze weken achterelkaar temperaturen boven de dertig.
Hier is het 1 week extreem heet en er is gelijk een gebrek.
Sodemieter op zeg.
  maandag 10 augustus 2020 @ 21:22:58 #266
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_194494826
Dit gaat dan over Vitens, las laatst ook iets over BrabantWater.

Het bedrijf waar ik werk gebruikt 400a450 kuub per uur (24/7) om met name te spoelen en demiwater van te maken.

Dit deden wij eerst deels via wat minder schoon water dan kraanwater zoals bij U thuis, echter vond BrabantWater het fijner dat wij alles dmv van kraanwater wilde doen.

En dan nu klagen dat mensen een zwembadje vullen.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  maandag 10 augustus 2020 @ 21:23:53 #267
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_194494836
quote:
16s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:22 schreef TjjWester het volgende:
Is het grootste probleem niet dat het waterleidingnet niet gekoppeld is?? Het is nu onmogelijk om brabant, Gelderland, de randstad te voorzien van ijselmeerwater opgepompt in friesland bijvoorbeeld.
Omdat water in Brabant van betere kwaliteit is bijv.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  Beste/leukste mod 2022 maandag 10 augustus 2020 @ 21:24:03 #268
319979 Fok-it
All is well
pi_194494843
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:18 schreef quirina het volgende:
Je mag niet in zee want er is rode vlag en het is te druk.
Oh jawel hoor. Jij mag ver de zee in. Toe maar.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_194510510
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:24 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Oh jawel hoor. Jij mag ver de zee in. Toe maar.
Niet nodig want we hebben een fijn opzetzwembad :+
pi_194515435
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:18 schreef quirina het volgende:
Net even de plantjes weer wat water gegeven.
Ze kunnen me wat.
Je mag niet in zee want er is rode vlag en het is te druk.
Je mag niet in natuur water want er is blauwalg
Je mag niet in het zwembad wanneer je wil want er wordt in gereserveerde blokken gezwommen en vol is vol. Dit alles door de Corona.
En dan gaat een waterbedrijf je nog vertellen wat je wel en niet mag met je betaalde water.
De opslag en zuivering van drinkwater daar betaal je voor.
Zorg dan dat er voldoende is vooral met extreem heet weer wat we de laatste zomers hebben.
Nee hier in Nederland gaan ze zeiken dat je je tuin sproeit of een zwembad neerzet.
In Zuid-Europa sproeien mensen ook hun tuin en hebben zelfs een vast zwembad in hun achtertuin. En daar hebben ze niet eens goed drinkwater. Want dan moet je mineraalwater kopen. En daar klagen ze niet.
Daar hebben ze weken achterelkaar temperaturen boven de dertig.
Hier is het 1 week extreem heet en er is gelijk een gebrek.
Sodemieter op zeg.
Lezen we mee vitens?
Nee die zijn te druk bezig hun loonstrookjes op de muur te hangen omdat ze weer eens een bonus hebben gekregen voor hun harde werk.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 08:23:11 #271
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194515936
Water duurder maken. Dan krijg je al die jankerds op FB en bij GL die gaan roepen: Ja, maar die arme kindertjes dan die nu de dupe worden van de kapitalisten die hun tuin sproeien en zwembaden vullen en omkomen van de dorst.
Ondertussen lopen al die arme kindertjes met cola rond die 1000x zo duur is als leidingwater.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194515987
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:18 schreef quirina het volgende:
Net even de plantjes weer wat water gegeven.
Ze kunnen me wat.
Je mag niet in zee want er is rode vlag en het is te druk.
Je mag niet in natuur water want er is blauwalg
Je mag niet in het zwembad wanneer je wil want er wordt in gereserveerde blokken gezwommen en vol is vol. Dit alles door de Corona.
En dan gaat een waterbedrijf je nog vertellen wat je wel en niet mag met je betaalde water.
De opslag en zuivering van drinkwater daar betaal je voor.
Zorg dan dat er voldoende is vooral met extreem heet weer wat we de laatste zomers hebben.
Nee hier in Nederland gaan ze zeiken dat je je tuin sproeit of een zwembad neerzet.
In Zuid-Europa sproeien mensen ook hun tuin en hebben zelfs een vast zwembad in hun achtertuin. En daar hebben ze niet eens goed drinkwater. Want dan moet je mineraalwater kopen. En daar klagen ze niet.
Daar hebben ze weken achterelkaar temperaturen boven de dertig.
Hier is het 1 week extreem heet en er is gelijk een gebrek.
Sodemieter op zeg.
Ja joh, die rode vlaggen zijn maar onzin, maar intussen mogen de vrijwilligers figuren zoals jou er uit vissen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194516247
Je mag niet op vakantie, je mag niet de zee in, je mag geen eigen zwembad en ondertussen is het al bijna een week 33 graden. En dan raar vinden dat mensen er schijt aan hebben :Z
Facts don't care about your feelings
  User die overal opduikt 2022 woensdag 12 augustus 2020 @ 09:03:14 #274
186611 Haags
pi_194516368
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Je mag niet op vakantie, je mag niet de zee in, je mag geen eigen zwembad en ondertussen is het al bijna een week 33 graden. En dan raar vinden dat mensen er schijt aan hebben :Z
Het is eigenlijk een beetje zeiken om het zeiken maar het is wel gewoon echt zo.

Plasjes/meertjes en sloten wordt ook gewaarschuwd voor blauwalg. Een flink aantal zwembaden zijn gesloten hier in de zomer, anderen mag je max een uurtje in.

Het zit ook gewoon niet mee wat dat betreft.
Zonder wrijving geen glans
pi_194516477
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:18 schreef quirina het volgende:
Net even de plantjes weer wat water gegeven.
Ze kunnen me wat.
Je mag niet in zee want er is rode vlag en het is te druk.
Je mag niet in natuur water want er is blauwalg
Je mag niet in het zwembad wanneer je wil want er wordt in gereserveerde blokken gezwommen en vol is vol. Dit alles door de Corona.
En dan gaat een waterbedrijf je nog vertellen wat je wel en niet mag met je betaalde water.
De opslag en zuivering van drinkwater daar betaal je voor.
Zorg dan dat er voldoende is vooral met extreem heet weer wat we de laatste zomers hebben.
Nee hier in Nederland gaan ze zeiken dat je je tuin sproeit of een zwembad neerzet.
In Zuid-Europa sproeien mensen ook hun tuin en hebben zelfs een vast zwembad in hun achtertuin. En daar hebben ze niet eens goed drinkwater. Want dan moet je mineraalwater kopen. En daar klagen ze niet.
Daar hebben ze weken achterelkaar temperaturen boven de dertig.
Hier is het 1 week extreem heet en er is gelijk een gebrek.
Sodemieter op zeg.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Je mag niet op vakantie, je mag niet de zee in, je mag geen eigen zwembad en ondertussen is het al bijna een week 33 graden. En dan raar vinden dat mensen er schijt aan hebben :Z
Het is niet alsof de overheid zorgt voor blauwalg of muistromen om de burgers te pesten. De overheid doet hiermee juist haar best haar burgers te beschermen. Maar hey, als mensen zoals jij er lak aan hebben, doe je ding. Zou wel fijn zijn als je dan wel je eigen ziektekosten betaald of zou opdraaien voor de kosten van de hulpdiensten...

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2020 09:14:02 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')