abonnement Unibet Coolblue
pi_194457400
Hebben jullie het al meegemaakt? Het meisje/vrouw waar je smoorverliefd op bent (geen relatie) heeft seks met een ander (soms one night stand), dat kom je te weten. Hoe reageer je?

Maakt het verschil of ze seks had met condoom of niet?
Cindy De Vuyst
pi_194457444
Wat heeft een mening van een ander mee te maken?
pi_194457446
Dit is een vraag voor mannen en lesbiennes :D
  Miss 200.000.000! zaterdag 8 augustus 2020 @ 13:51:54 #4
367000 roos94
pi_194457453
Dit is een vraag voor alle FOK!kers.
pi_194457464
Of biseksuelen. Hetero vrouwen raken niet verliefd op meisjes.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 14:12:22 #6
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_194457677
Toen ik 18 was vond ik dat wel eens zuur toentertijd, niet leuk nee. Nu ben ik (gelukkig) al jaren niet meer verliefd geweest en liggen dat soort zaken me veel minder zwaar.
pi_194457930
Maar je hebt dus gewoon een crush?

Onbeantwoorde liefde is geen liefde.
Laat het los en zoek iemand die wel voor je kiest als dat is wat je wil.
Hier wordt je niet gelukkig van.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194457939
Gaat dit over happy2000?
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 14:37:28 #9
492092 IxOdysseus
Drugs are bad m'kay
pi_194457959
Mensen genieten van hun vrijheid? Ik zou Alberto Stegeman bellen en het zou zeker uitmaken of er een condoom is gebruikt, maar daarover meer na de reclame.
pi_194468302
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 14:12 schreef warp995 het volgende:
Toen ik 18 was vond ik dat wel eens zuur toentertijd, niet leuk nee. Nu ben ik (gelukkig) al jaren niet meer verliefd geweest en liggen dat soort zaken me veel minder zwaar.
Inderdaad, wetende dat het meisje maagd is. Jij loopt al een tijdje stapelgek en plots kom je te weten dat ze met een gast heeft liggen batsen :r
(Weg clean kutje)

Als dan later blijkt dat die gast haar heeft volgespoten zonder condoom is het helemaal -O-
Cindy De Vuyst
  maandag 10 augustus 2020 @ 01:20:10 #11
53151 T42
Pinball Wizard
pi_194483380
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:47 schreef einzeinz het volgende:
Hebben jullie het al meegemaakt? Het meisje/vrouw waar je smoorverliefd op bent (geen relatie) heeft seks met een ander (soms one night stand), dat kom je te weten. Hoe reageer je?

Maakt het verschil of ze seks had met condoom of niet?
Dat wist ik al voor ik der kende. Ze is slim dus safe. En doet soms mee met 3 of 4e
pi_194486169
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 00:44 schreef einzeinz het volgende:

[..]

(Weg clean kutje)

Keertje wassen en ze is weer clean
Stel je niet aan!
Leer er van: als je "van een meisje houdt" moet je actie ondernemen
Niet zwijmelend van haar houden tot een ander je voor is.
  maandag 10 augustus 2020 @ 11:00:17 #13
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194486198
Ik kan er wel van alles van vinden maar als ik geen relatie heb met die persoon is mijn mening totaal niet van belang.
pi_194486216
Verlieft worden :') :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 10 augustus 2020 @ 14:31:37 #15
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_194489060
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 00:44 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Inderdaad, wetende dat het meisje maagd is. Jij loopt al een tijdje stapelgek en plots kom je te weten dat ze met een gast heeft liggen batsen :r
(Weg clean kutje)

Als dan later blijkt dat die gast haar heeft volgespoten zonder condoom is het helemaal -O-
Waar maak je je druk om :?
Ze is je bezit niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_194507524
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:47 schreef einzeinz het volgende:
Hebben jullie het al meegemaakt? Het meisje/vrouw waar je smoorverliefd op bent (geen relatie) heeft seks met een ander (soms one night stand), dat kom je te weten. Hoe reageer je?

Maakt het verschil of ze seks had met condoom of niet?
Ik heb het ook met een vrouw die ik leuk vind, die dat soort dingen tegen mij verteld. Ik reageer gewoon zoals ik altijd zou doen, ik vertel haar het ook als ik seks met iemand gehad heb. Als het je echt dwars zit moet je of zelf ervoor gaan of het slikken.

Qua condoom maakt het voor mij echt geen verschil. Ik weet dat zij geen condoom doet, maar dat maakt het niet anders dan als ze dat wel zou doen.
pi_194507637
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:47 schreef einzeinz het volgende:
Hebben jullie het al meegemaakt? Het meisje/vrouw waar je smoorverliefd op bent (geen relatie) heeft seks met een ander (soms one night stand), dat kom je te weten. Hoe reageer je?

Maakt het verschil of ze seks had met condoom of niet?
Sex heeft niets met verliefdheid te maken. Vreemd genoeg gaan mensen in hun verliefdheid over naar een 'ik ben nu je eigenaar' gedrag. Vooral vrouwen hebben die houding, iets met je aan de ketting gaan leggen.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194507918
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 17:46 schreef cempexo het volgende:

[..]

Sex heeft niets met verliefdheid te maken. Vreemd genoeg gaan mensen in hun verliefdheid over naar een 'ik ben nu je eigenaar' gedrag. Vooral vrouwen hebben die houding, iets met je aan de ketting gaan leggen.
Heeft niets met gender te maken.
Mannen kunnen er ook wat van, alleen willen scharrelen (prima) maar wel exclusiviteit eisen 😐.
Willen weten waar je zit, wat je doet en met wie.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194508726
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:07 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Heeft niets met gender te maken.
Mannen kunnen er ook wat van, alleen willen scharrelen (prima) maar wel exclusiviteit eisen 😐.
Willen weten waar je zit, wat je doet en met wie.
Je omschrijving geeft bij mij een beeld van niet zelfstandige mannen...ik bedoel dus die afwezige volwassen mannen die je eigen leven als vrouw graag ziet invullen. Samen alles delen geeft bij mij meer een beperking dan creatieve nieuwe ontwikkelingen kunnen inzetten als individueel persoon.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194509421
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:51 schreef cempexo het volgende:

[..]

Je omschrijving geeft bij mij een beeld van niet zelfstandige mannen...ik bedoel dus die afwezige volwassen mannen die je eigen leven als vrouw graag ziet invullen. Samen alles delen geeft bij mij meer een beperking dan creatieve nieuwe ontwikkelingen kunnen inzetten als individueel persoon.
Ja klopt , veel onvolwassen mannen (en vrouwen waarschijnlijk). Sowieso iets wat ik in mijn vorige relatie wel heb geleerd, dat samen ALLES delen gewoon niet werkt voor mij. Ik werkte er zelf net zo hard aan mee overigens hoor, maar voel mij nu echt bevrijd.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194510449
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 19:35 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja klopt , veel onvolwassen mannen (en vrouwen waarschijnlijk). Sowieso iets wat ik in mijn vorige relatie wel heb geleerd, dat samen ALLES delen gewoon niet werkt voor mij. Ik werkte er zelf net zo hard aan mee overigens hoor, maar voel mij nu echt bevrijd.
Inleveren binnen een relatie is naar een gezamenlijk grijs gebied gaan. Beter is accepteren dat ieder mens verborgen capaciteiten bezit die je individueel maar ook gezamenlijk kunt ontwikkelen. Het leerproces, want dat is het, geeft aan dat wat binnen een relatie wel en niet werkt. Dat niet werken koester je maar, dat wel werken moet energie en een zekere vooruitgang opleveren. Open communicatie en gedrag confrontatie is de basis...continu.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 20:55:59 #22
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_194510684
Dat meisje boeit het kennelijk geen kut dat ik haar dan leuk vind, en trekt zich niks aan van mijn gevoelens. En de gevoelens die ik heb zijn wederkerig.

Dan is er maar 1 oplossing. Haar uit je leven bannen en wat anders leuks gaan doen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_194513969
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 14:37 schreef IxOdysseus het volgende:
Mensen genieten van hun vrijheid? Ik zou Alberto Stegeman bellen en het zou zeker uitmaken of er een condoom is gebruikt, maar daarover meer na de reclame.
_O_
pi_194513989
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:47 schreef einzeinz het volgende:
Hebben jullie het al meegemaakt? Het meisje/vrouw waar je smoorverliefd op bent (geen relatie) heeft seks met een ander (soms one night stand), dat kom je te weten. Hoe reageer je?

Maakt het verschil of ze seks had met condoom of niet?
Maar stel nou dat jij dit doet. Je gaat met je schwanz in een ander kutje dan de hare. Zou zij dat dan ook net zo vies mogen vinden als jij walgt van het idee wat je hierboven beschrijft? Of mag dat niet uitmaken en moet ze er niet moeilijk over doen.
pi_194513996
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 00:44 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Inderdaad, wetende dat het meisje maagd is. Jij loopt al een tijdje stapelgek en plots kom je te weten dat ze met een gast heeft liggen batsen :r
(Weg clean kutje)

Als dan later blijkt dat die gast haar heeft volgespoten zonder condoom is het helemaal -O-
Ja, want als je ontmaagd bent is je kutje niet meer clean inderdaad. 8)7 koekkoek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')