abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194456618
Goedemiddag,

Een paar goede vrienden hebben een track met clip uitgebracht, ik ben zelf ook bezig met muziek alleen dat is nog niet uit. Ik support het werk door dit hier te delen, ik zit zelf ook in de clip, ik was erbij klein stukje in de groene golf in de clip.


pi_194456691
Zou je tegen je vrienden willen zeggen dat ze welkom zijn bij mij thuis om even te douchen, schone kleren aan te trekken en met de kinderen een puzzel te doen? Misschien dat ze dan wat minder boos worden.
-nee-
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 12:41:25 #3
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194456717
Vind het niet zo’n mooie liedje.

Maar ik heb dan ook niks met Nederlandstalig. Of wiggers.

Don’t quit your day job enzo.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194456970
Rap, R&B en Hiphop zijn de schurft van de muziekwereld.

Niet geklikt, want ik ga geen social media cookies accepteren.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 13:50:22 #5
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_194457436
Clip is goed, zitten wel paar gasten tussen met potentie.
  Spellchecker zaterdag 8 augustus 2020 @ 14:52:51 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194458182
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:02 schreef marc0871 het volgende:
Rap, R&B en Hiphop zijn de schurft van de muziekwereld.

Niet geklikt, want ik ga geen social media cookies accepteren.
pi_194458483
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:02 schreef marc0871 het volgende:
Rap, R&B en Hiphop zijn de schurft van de muziekwereld.

Niet geklikt, want ik ga geen social media cookies accepteren.
Schurft vind ik vrij mild. Ik zeg altijd dat rap voor muziek is wat kanker is voor het menselijk lichaam. Kanker neemt de plaats van gezonde cellen in. Dat doet rap ook bij muziek. Het neemt de plaats van muziek in. Daar waar melodie en goed rijmende songteksten hadden kunnen zitten, hoor je nu monotoon, zwakzinnig gewauwel.
pi_194458541
Hm vind het altijd een beetje minder als je dan zo'n Nederlandse knul hoort over dat het leven hard is en shit...

Hiernaast vind ik de productie best goed, kan best wat worden. :)

P.s. er zitten veel boomers op dit forum.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:45:39 #9
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194458951
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 15:18 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Schurft vind ik vrij mild. Ik zeg altijd dat rap voor muziek is wat kanker is voor het menselijk lichaam. Kanker neemt de plaats van gezonde cellen in. Dat doet rap ook bij muziek. Het neemt de plaats van muziek in. Daar waar melodie en goed rijmende songteksten hadden kunnen zitten, hoor je nu monotoon, zwakzinnig gewauwel.
*corrigeert*

Riazopmuziek + buitenlandse varianten nemen de plaats van muziek in. Daar waar een goed geformuleerde raptekst had kunnen zitten, hoor je nu monotoon, zwakzinnig gewauwel.
pi_194459860
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 15:18 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Schurft vind ik vrij mild. Ik zeg altijd dat rap voor muziek is wat kanker is voor het menselijk lichaam. Kanker neemt de plaats van gezonde cellen in. Dat doet rap ook bij muziek. Het neemt de plaats van muziek in. Daar waar melodie en goed rijmende songteksten hadden kunnen zitten, hoor je nu monotoon, zwakzinnig gewauwel.
Mad omdat rap/hiphop het beter doet in cijfers dan alle andere muziek? Tegenwoordig
pi_194459876
quote:
16s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 15:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Hm vind het altijd een beetje minder als je dan zo'n Nederlandse knul hoort over dat het leven hard is en shit...

Hiernaast vind ik de productie best goed, kan best wat worden. :)

P.s. er zitten veel boomers op dit forum.
Want een donker persoon heeft altijd een harder verleden dan een blank persoon ? Of begrijp ik het verkeerd
pi_194459964
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:51 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Want een donker persoon heeft altijd een harder verleden dan een blank persoon ? Of begrijp ik het verkeerd
Ja dat begrijp je nogal verkeerd. In Nederland is het leven niet hard. Je hebt hier geen ghettos.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194460085
quote:
16s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dat begrijp je nogal verkeerd. In Nederland is het leven niet hard. Je hebt hier geen ghettos.
Hahahahahahhaha, geen ghetto's nee
Maar veel criminaliteit wel
En ook veel jongens met een zwaar verleden etc of denk je dat we in Nederland geen problemen hebben
pi_194460786
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:03 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Hahahahahahhaha, geen ghetto's nee
Maar veel criminaliteit wel
En ook veel jongens met een zwaar verleden etc of denk je dat we in Nederland geen problemen hebben
Aanstellerij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194460887
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:50 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Mad omdat rap/hiphop het beter doet in cijfers dan alle andere muziek? Tegenwoordig
Die cijfertjes zeggen me helemaal niks. Het is wegwerpmuziek, waarbij de term "muziek" nog erg vriendelijk is gekozen om ooraids mee aan te duiden.
pi_194460903
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:03 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Hahahahahahhaha, geen ghetto's nee
Maar veel criminaliteit wel
En ook veel jongens met een zwaar verleden etc of denk je dat we in Nederland geen problemen hebben
Ja, de rappers zijn zelf crimineel of nauw bevriend met criminelen en daar pronken ze vervolgens mee in hun "song"-teksten. :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')