abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 10:28:33 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194455289
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

We gaan niet in elk topic dat je opent weer deze discussie voeren.
Misschien moet hem dan eens duidelijk gemaakt worden er niet in elk topic zelf over te beginnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194455298
Ik zie vaak zo'n karretje op het schoolplein tegenover mij. Daar blijven ze niet lang heel. Bovendien gebeuren er soms best heftige ongevalletjes mee, want een paar kinderen gaan erin zitten, waarna anderen ze heel snel ronddraaien. Als ze dan halverwege hun dertigste pirouette de kar loslaten, vliegt die uit de bocht en over de kop, of keihard tegen het klimrek.
Als jij degene bent die het karretje naar de buurt hebt gehaald, is dat jouw verantwoordelijkheid.

Ook laat iemand het karretje op de stoep staan, die loopt een beetje schuin en naast de stoep staan auto's. Als jij degene bent die het karretje op de stoep heeft gezet en het beschadigt een auto, is dat jouw verantwoordelijkheid.

Geregeld zie je karretjes in een gracht of sloot.

Dus koop een boodschappentas op wieltjes, koop goede fietstassen en pak de fiets of ga vaker naar de winkel. Maar laat de karretjes bij de winkel staan, ze veroorzaken te veel ellende in woonwijken.
pi_194455303
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 10:23 schreef nostra het volgende:

[..]

De vertaling is: hij heeft geen werk meer, maar een bijstandsuitkering (aangevraagd). De gemeente vraagt als tegenprestatie dat hij verkeersregelaar wordt en daar moet hij dan ook een korte cursus van twee maanden voor volgen. Dat vindt hij allemaal maar onzin; geef gewoon dat geld, kutambtenaren. Want nu steken ze tijd en geld in zijn opleiding en inwerken, terwijl hij binnen een paar maanden weer is gevlogen, omdat hij nog steeds de illusie heeft dat de rechter hem wel zal matsen en hij met vlag en wimpel voor het CBR-onderzoek zal slagen.
Rechter wel. Cbr is groot vraagteken voor mij?
Do what you love, love what you do!
pi_194455315
Boeie allemaal ik wil wel antwoorden op directe vragen nog, voor de rest laat ik het hierbij voor er weer een topic drama komt. :)
Do what you love, love what you do!
  Meest relativerende user 2022 zaterdag 8 augustus 2020 @ 10:31:27 #80
357044 Budapestenaar
pi_194455318
Ik blijf niet vragen of we ontopic kunnen blijven. Slotje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')