abonnement Unibet Coolblue
pi_194452031
Iedereen heeft een bepaald idee van recht. Vaak wordt ons onrecht aangedaan vinden we. Een hele enkele keer vinden we dat we ergens goed mee weg zijn gekomen, maar meestal worden we belazerd.

Wat zijn jullie zaken waarop jullie recht hadden volgens jullie zelf maar niet hebben gekregen? Daarna komt er vanzelf wel een discussie of dit terecht is of niet en dit en dat.

TS trapt af: ik had wel recht gehad op een vriendin die zo knap is als mijn huidige maar dan zonder al het gezemel altijd. Om de zoveel tijd is er altijd wel iets, vaak als ik alcohol op heb maar in dit geval is dat dan hetgene waarvan ik het idee heb dat ik er wel recht op heb. Ik zit gewoon fulltime te werken, speel en doe van alles met de kinderen, ben bezig met een eigen onderneming wat misschien iets gaat worden en misschien niet maar ik steek er alsnog genoeg tijd in en dan verdien ik het best wel om gewoon minder vaak dom gezeur over me heen te krijgen.

Ja ik heb een biertje teveel gehad, ga slapen en laat me met rust domme kut.

Wat zijn de punten waar jullie recht op hebben maar niet direct krijgen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2020 23:27:01 ]
pi_194501725
Niet zeurende vrouwen bestaan niet.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 11:09:13 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194501744
Ik heb helemaal negens recht op, en boy do I get it :D
  woensdag 12 augustus 2020 @ 19:22:24 #4
16305 Jappie
parttime reverend
pi_194525610
Ik zou graag willen dat er gemodereerd werd op het topics in het juiste subforum plaatsen ---> R&P
maar ja ook dat is mij niet gegeven en het erge is dat ik door het uitspreken van dit verlangen mogelijk nog meer gezeik over mij heen krijg dan de to van zijn gade. :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')