abonnement Unibet Coolblue
pi_194451764
De dooien vallen nu wel mee, dus nu gaan die parasieten dagelijks het aantal besmettingen melden

2400 besmettingen :'( op een bevolking van 17 miljoen mensen :')

Lekker de mensen bang maken en bang houden, zodat dat vaccin, vaccinatiepaspoort en in de toekomst wellicht een chip er gewoon gaan komen

Ik heb jullie door, hoernalisten :W
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 23:07:34 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_194451801
Oké Frans
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 23:09:59 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_194451834
Hoernalisten zijn tegenwoordig allemaal zzp'ers. Die maken alleen maar verhaaltjes die in het straatje passen van de landelijke dagbladen. Anders verkopen ze hun verhaal niet.
pi_194451894
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 23:09 schreef BasEnAad het volgende:
Hoernalisten zijn tegenwoordig allemaal zzp'ers. Die maken alleen maar verhaaltjes die in het straatje passen van de landelijke dagbladen. Anders verkopen ze hun verhaal niet.
Of het zijn van die millennials die zijn geïndoctrineerd op hun hbo-opleiding journalistiek en bij hun DWDD-stage
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 23:31:19 #5
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194452074
Zolang wij dezelfde sites blijven bezoeken verandert er niets.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194452409
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 23:13 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Of het zijn van die millennials die zijn geïndoctrineerd op hun hbo-opleiding journalistiek en bij hun DWDD-stage
Volgens mij ben jij geïndoctrineerd door je Jensen-geneuzel.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 01:43:18 #7
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194452921
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 23:04 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
De dooien vallen nu wel mee, dus nu gaan die parasieten dagelijks het aantal besmettingen melden

2400 besmettingen :'( op een bevolking van 17 miljoen mensen :')

Lekker de mensen bang maken en bang houden, zodat dat vaccin, vaccinatiepaspoort en in de toekomst wellicht een chip er gewoon gaan komen

Ik heb jullie door, hoernalisten :W
He een wakker iemand op fok, dat zie je zelden.
Goed bezig.
Wie Corona nog serieus neemt heeft echt een steekje los.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_194455344
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 01:43 schreef Izzy73 het volgende:
Wie Corona nog serieus neemt heeft echt een steekje los.
Of heeft ervaring met Corona?
We zien een steeds grotere groep mensen chronische corona verschijnselen hebben. In alle leeftijdsklassen en vooral vanuit de milde besmettingen.
Of hebben hart littekens er aan overgehouden.
Vrienden/opa's en oma's er door hebben verlopen?
Ze snappen hoe snel corona weer terug kan zijn?

Corona is er nog gewoon, en dat zien we dagelijks in de cijfers momenteel. Is een kwestie van tijd, voordat we zwaardere maatregelen krijgen. Gewoon omdat we te dom zijn om ons aan basismaatregelen te houden en maart/april/mei al weer lang achter de rug is.
Maar vele hebben nauwelijks ervaring met, wat corona echt met je kan doen. Dus is het een ver van hun bed show. Totdat het ineens dichtbij is. Dan zien ze "even" het licht.

En de zorg mag straks de ellende van vele weer opvangen.
Kunnen we weer netjes gaan klappen iedere avond. Doe jij dan ook mee?
pi_194455418
Ik kijk naar het dashboard en haal daar mijn conclusies uit! :Y

Als er rode lampen gaan branden dan ga ik alles weer heel zereneus nemen! ;)
pi_194455441
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 01:43 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

He een wakker iemand op fok, dat zie je zelden.
Goed bezig.
Wie Corona nog serieus neemt heeft echt een steekje los.
Wie het niet serieus heeft een steekje los zitten bedoel je. Je ziet in de VS wat er gebeurd wanneer het niet serieus genomen wordt en het kan rondgaan als een razend vuurtje. Veel doden, overspoelde ziekenhuizen en een risico op een groot aantal chronisch zieken.
pi_194455467
BNW / Corona virus #13 covid-20?
Chips en samenzweringen etc passen meer daar.
Definitely not CIA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')