SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
@Davequote:
Mooie jurkquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:41 schreef Fred_B het volgende:
Morgen San Remo![]()
[ afbeelding ]
De wielerwedstrijd dan. Ooknatuurlijk.
Heb ik normaal geen moeite mee.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:41 schreef Fred_B het volgende:
Morgen San Remo![]()
[ afbeelding ]
De wielerwedstrijd dan. Ooknatuurlijk.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb ik normaal geen moeite mee.
@:georgem was me voor vanwege het moeilijk kunnen quoten in een nieuw topic op mobiel.
En Deeeefquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb ik normaal geen moeite mee.
@:georgem was me voor vanwege het moeilijk kunnen quoten in een nieuw topic op mobiel.
Nee, dit keer nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:41 schreef GeorgeM het volgende:
Zit iedereen nog in het gesloten topic te typen?
quote:
Hmmmmpfquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lyon door. Ongunstig voor Ajax dit.
SPAM! TR GEMACHT!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
Onvervalste promotie, maar de kaartverkoop voor mijn voorstelling is nu geopend!
https://curtainsup.nl/kaarten/
quote:
Als het goed is wel ja. Maar het is altijd natuurlijk koffiedik kijken als er nog nieuwe maatregelen komenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Gaat dat wel door met de corona? En hoeveel mensen komen er max?
Vind het wel dapper.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja. Maar het is altijd natuurlijk koffiedik kijken als er nog nieuwe maatregelen komen![]()
Max aantal mensen moet ik even navragen, moment.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vind het wel dapper.
Met mijn plankenkoorts zou ik hooguit de kont van het paard kunnen spelen.
En dat is dan zo'n gekke hoge kont met m'n 1m98... Vooral als Roel van Velzen de kop speelt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vind het wel dapper.
Met mijn plankenkoorts zou ik hooguit de kont van het paard kunnen spelen.
En dat is dan zo'n gekke hoge kont met m'n 1m98... Vooral als Roel van Velzen de kop speelt.
Nee. Bowie had toch ook iets met ‘space’?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Ben ik de enige die hier een beetje Bowie vibes van krijgt?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee. Bowie had toch ook iets met ‘space’?
Ah, dan weet ik welke regioquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:27 schreef F1gamer het volgende:
Eindelijk water nadat paar uur zonder water gezeten door storing. Alleen geen waterdruk
Geen idee waar je over hebt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is de Chinese Muur maandag open?
Ik woon in de mooie hoofdstad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
OhKon zijn.
Maar zag inderdaad wat over de waterstoring op Waldnet
Ow.... lag het er daar ook al af? Flinke storing dan...quote:
Ik lees dat Hurdgaryp ook last van had.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ow.... lag het er daar ook al af? Flinke storing dan...
Ik zit in het noorden van Leeuwarden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ow.... lag het er daar ook al af? Flinke storing dan...
Hier in NO Fryslân iig geen probleem.
M'n zus in Leeuwarden ook niet (tenminste, niet gehoord) maar die zit meer in de zuid-westelijke hoek van de stad.
Lekkere timingquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:27 schreef F1gamer het volgende:
Eindelijk water nadat paar uur zonder water gezeten door storing. Alleen geen waterdruk
Groot deel van Tytsjerksteradiel idd ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:33 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik lees dat Hurdgaryp ook last van had.
Ah, oké, meer Bilgaard en die hoek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik zit in het noorden van Leeuwarden.
Lol, ja, men denkt vaak dat het water 2 weken wegblijft ofzo...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:36 schreef F1gamer het volgende:
Dat er geen water uit de kraan kwam, bleek ook in de supermarkt. In de Albert Heijn in Bilgaard is het schap met flessen water leeggetrokken.
https://www.lc.nl/friesla(...)-water-25913217.html
De AH in mijn wijk is leeg gekocht qua water
Die aanvulling was wel verstandig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik glibber mijn bed uit johVan de hitte dan
Ik wou eerder slapen en dus voor het slapen gaan, gaan douchen, maar er was geen water.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
Aoibhin de slangquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
Jazeker, zoals TFP er al bij paktequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee. Bowie had toch ook iets met ‘space’?
Die aanvulling had ik eerst ook niet, maar toen bedacht ik me in welke SC ik zitquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die aanvulling was wel verstandig.
Ik was gaan douchen, haren gewassen en al, maar ben nu alweer viesquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:39 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik wou eerder slapen en dus voor het slapen gaan, gaan douchen, maar er was geen water.
Hilarisch die jaquote:
Zit je in meerdere SC'squote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die aanvulling had ik eerst ook niet, maar toen bedacht ik me in welke SC ik zit
Ik ben niet giftig!quote:
Neequote:
Gelukkig, ik begon me al zorgen te makenquote:
Genoeg slangen ook nietquote:
Ik ben geen Volendammer!quote:
De Jobipaling.quote:
quote:
Op tijd naar bedje voor MSR morgenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 00:44 schreef Strani het volgende:
Zo, het licht was hier vroeg uit voor een vrijdagavond!
Morgen om 9 uur al toneel repetitie! Uur vooruit geschoven, dus extra vroeg op!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 00:44 schreef Strani het volgende:
Zo, het licht was hier vroeg uit voor een vrijdagavond!
Mensen die dingen vooruit schuiven horen in het gevang thuis Jobi!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 00:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Morgen om 9 uur al toneel repetitie! Uur vooruit geschoven, dus extra vroeg op!
Ik weet niet meer precies wie het voorstel deed, maar ik ben het sowieso met je eens!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen die dingen vooruit schuiven horen in het gevang thuis Jobi!
Trustens!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 00:50 schreef Aoibhin het volgende:
Maar nu écht slapen dus, na mijn vorige mislukte pogingTrusten!
Jeetje Meke en niet zomaar na middernacht, maar zelfs na enen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 01:06 schreef Meke het volgende:
3x in een week na middernacht online, ik denk dat we kunnen stellen dat ik ontspoord ben
Komt omdat je zoveel koffie drinkt, Meke!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 01:06 schreef Meke het volgende:
3x in een week na middernacht online, ik denk dat we kunnen stellen dat ik ontspoord ben
Good meurning!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 06:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Het is nu nog te doen qua temperatuur.
Ik had gisteravond al het raam open gezet. Ook nog wel slaperig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 06:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Good meurning!
Ja hier ook. Met slaperig kop even alle ramen open gezet. Nu weer even slapen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:49 schreef Meke het volgende:
Zwaaidienstschema vandaag![]()
@:Aoibhin half 9
@:Dave half 10
@:Hamlapjes half 11
As je maar zwaait!!quote:
Dat zeker!quote:
Al vroeg er uit! Ik (voor mijn doen) ook! Het is nu nog lekker fris en zit buiten te ontbijten. Straks waarschijnlijk weer naar binnen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:00 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Alle ramen en deuren opengezet, vreemdeling kom maar binnen![]()
Goed doortochten en daarna alles potdicht, gisteren was het bij mij 23 graden binnen, dus dat is oke!
Nee geen airco alleen 2 ventilatoren staan te wapperen en alle Luxaflex, rolgordijnen en verduisterende gordijnen dicht. En ik heb in de voortuin een grote vijgenboom staan waardoor de zon op het heetst van de dag geen kans krijgt op mijn voorraam te branden!![]()
@:Dave met mij gaat het goed, haak nog steeds, ja je moet wat doen he zo alleen in huis! Nee hoor ik vermaak mij wel, lief dat je het vraagt
M’n iPad moet zo aan de lader voor community day!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:49 schreef Meke het volgende:
Zwaaidienstschema vandaag![]()
@:Aoibhin half 9
@:Dave half 10
@:Hamlapjes half 11
Ik ga thuis spelen in de schaduwquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:21 schreef Dave het volgende:
[..]
M’n iPad moet zo aan de lader voor community day!
Ben je jezelf nu al zatquote:
En meer? Of is dat het?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja 3 rare candy en 5 zilveren pinab dus koop hem wel
Nu al of nog steeds?quote:
Knap nu een beetje op, maar nog weinig energie.quote:
Vraag me niet hoe of waarom maar ik heb nu op de muziek van Vamos a la playa “magikarps en stardust oh ohohohoh” in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Magikarps en stardust, andere besjes
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe of waarom maar ik heb nu op de muziek van Vamos a la playa “magikarps en stardust oh ohohohoh” in mijn hoofd.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe of waarom maar ik heb nu op de muziek van Vamos a la playa “magikarps en stardust oh ohohohoh” in mijn hoofd.
Toch vind ik de original theme song leuker.quote:
Ik ben er nog want lange overstapquote:
Onlangs las ik ergens op het internet dat veel gedichten van Emily Dickinson passen op de melodie van de Pokémon Themequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Toch vind ik de original theme song leuker.
Ja gisterenavond heb ik boven ook de ramen open en beneden de dakramen achter ook maar de ramen aan de voorkant durf ik s nachts niet open te houden. Tenzij ik beneden op de bank slaap. Vorig jaar wel een paar keer gedaan. Maar goed, alles inmiddels alweer dichtquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 06:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had gisteravond al het raam open gezet. Ook nog wel slaperig.
Zo ook nog maar even slapen.
Hehequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:11 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen Griek met ochtendkapsel.
[ afbeelding ]
Ja hoor! En anders maar wel!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hehe"Out of bed" look is weer helemaal 2020.
ha kijk dat nouquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:11 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Veel nummers van Jan Smit ook, schijnt!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Onlangs las ik ergens op het internet dat veel gedichten van Emily Dickinson passen op de melodie van de Pokémon Theme
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
POOOOOOOOKEEEEEEEEEMOOOOOOOOOOOON
Hebben wij ook! Wait a minute...quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel goed geslapen vannacht
Duux Whisper fan op stand 1, dan hoor je hem niet maar het geeft net een licht briesje.
[ afbeelding ]
Lijkt alsof ie mee is geweest in de auto met z’n kop uit het raam!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:11 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Hebben wij ook! Wait a minute...oh nee, wij hebben geen fretten.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]![]()
Maar ben wel een fan van deze fan.
De honden vinden het hier vooral enorm saai, dit weer. Want ze kunnen niet eens een klein sprintje trekken overdag zonder daarna voor apegapen te liggen van de hitte. Bij wakker worden was het al 25 graden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha kijk dat nou![]()
Heeft jouw Griek last van de warmte Greys? Of valt het mee?
Mijn bulldogje zat gisteren voor de ventilator. Ze had het in de middag toch wel wat warm.
Dat hebben wij mensen toch ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
De honden vinden het hier vooral enorm saai, dit weer. Want ze kunnen niet eens een klein sprintje trekken overdag zonder daarna voor apegapen te liggen van de hitte. Bij wakker worden was het al 25 graden.
Ja echt. Ik zit met deze dagen de hele dag te wachten tot het avond is. En zo min mogelijk bewegen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hebben wij mensen toch ook.
Wat erg Ceequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:22 schreef Cee het volgende:
[..]
En 's avonds is het nog steeds warm.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt. Ik zit met deze dagen de hele dag te wachten tot het avond is. En zo min mogelijk bewegen.
En je airco dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt. Ik zit met deze dagen de hele dag te wachten tot het avond is. En zo min mogelijk bewegen.
Het is eigenlijk te warm om een airco uit te pakken...quote:Bezorgmoment
zaterdag 8-8-2020
11:50 - 12:50 uur
Een kwartier voor aankomst bellen we je op 00316xxxxxxx.
Ja maar de honden hebben daar overdag niks aan want die moeten er af en toe uit. En dan is de overgang van 24 naar 34 echt te groot steeds. Dus de airco is 's nachts geweldig, maar overdag ligt iedereen hier als een dweil. Saaiiii.quote:
19 uur toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zit hier vol verwachting te wachten op een blauw oranje vrachtwagentje van Coolblue...
[..]
Ah, dan snap ik hemquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar de honden hebben daar overdag niks aan want die moeten er af en toe uit. En dan is de overgang van 24 naar 34 echt te groot steeds. Dus de airco is 's nachts geweldig, maar overdag ligt iedereen hier als een dweil. Saaiiii.
Nee hij werkt perfect! En stil ook. Buren slapen gewoon met ramen open en horen niks.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik hemFijn dat ie niet stuk is
Wat komt er?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ze belden al, ze zijn er over ~20 minuten
Mooi vroeg
Over paar jaar wil ik hier wel een vaste split-airco maar dan kan deze altijd nog naar m'n werkkamer.quote:
Net op tijd besteld, zelfde model is inmiddels uitverkocht...quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi dat ze die, met deze hitte, nog op voorraad hadden. Geniet van de koelte
Oh lekkkerquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:34 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb jeuk. Mijn rug zit vol met 8 grote muggenbulten. Toen ik in de spiegel keek, schrok ik een klein beetje, want ik dacht dat het maar 1 bultje zou zijn
Ja, dat is wel een goede tipquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh lekkker![]()
Nog een voordeel van een fan op je slaapkamer, de muggen worden weggeblazen...
Normaal vinden ze mij ook een lekker hapje maar dan vooral m'n handen waar het altijd raak is.
Ik zag je edit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
7:30 tot 19:00 was het eerstMaar ze hebben nu een kleiner tijdvak gestuurd
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ze belden al, ze zijn er over ~20 minuten
Mooi vroeg
Hier in huis ook van die kleine vliegjes met vlinderachtige vleugeltjes en die steken ook gemeen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:34 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb jeuk. Mijn rug zit vol met 8 grote muggenbulten. Toen ik in de spiegel keek, schrok ik een klein beetje, want ik dacht dat het maar 1 bultje zou zijn
Meh, ik heb liever muggen dan wespen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:41 schreef Fred_B het volgende:
Wij hebben hier vrij veel wespen buiten. Dat is niet fijn, maar volgens mij eten die de muggen op, want die zijn nauwelijks te zien.
Snel doodmeppen maarquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier in huis ook van die kleine vliegjes met vlinderachtige vleugeltjes en die steken ook gemeen.
Ja, dat probeer ik ook gelijk te doen, maar ze zijn best vlug.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Meh, ik heb liever muggen dan wespen.
[..]
Snel doodmeppen maar
Ik zou nu best in de koelkast willen zitten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:47 schreef Em31 het volgende:
Hier werkt de airco ook goed, eindelijk een beetje beter door hoe de temperatuur lekker blijft en het niet is alsof je in een koelkast zit.
Je kunt het altijd proberen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou nu best in de koelkast willen zitten.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Airco werkt![]()
Zit nu nog even provisorisch vastgeklemd tussen open raam (en gordijn naar beneden, dekbed er tussen gepropt) maar maandag ga ik een plaat hout op maat laten zagen die ineens het hele kozijn vult, daar een gat in, slang erdoor...
Update: van 29 naar 28,5 graden![]()
Haha, grappig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:18 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie dat Ja Ja Ding Dong ook al wordt opgepakt in het feestcircuit
Stiekem hoop ik dat dit nummer een blijvertje is
E: Met Ding-a-dong sample
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:29 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
90 minuten file om naar Scheveningen te kunnen
![]()
![]()
![]()
![]()
De OV-reis Ede-Wageningen > Kurhaus duurt net zo langquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:29 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:29 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:18 schreef molloot200 het volgende:
Maakt ie veel herrie? Of valt het mee? Ik probeerde ooit zo'n mobiele voor op de slaapkamer maar er leek een vliegtuig op te stijgen. Dus alsnog niet slapen, niet door hitte maar door herrie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voelt zoveel koeler aan in de kamer nu![]()
Verschil merk je vooral als je even in de keuken moet zijn
Waarom heb ik dit niet jaren eerder gedaan![]()
Voor de slaapkamer lijkt het me niet geschikt, het is inderdaad net een Boeing 737.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Maakt ie veel herrie? Of valt het mee? Ik probeerde ooit zo'n mobiele voor op de slaapkamer maar er leek een vliegtuig op te stijgen. Dus alsnog niet slapen, niet door hitte maar door herrie.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:11 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Airco werkt![]()
Zit nu nog even provisorisch vastgeklemd tussen open raam (en gordijn naar beneden, dekbed er tussen gepropt) maar maandag ga ik een plaat hout op maat laten zagen die ineens het hele kozijn vult, daar een gat in, slang erdoor...
Update: van 29 naar 28,5 graden![]()
Je kon er op wachtenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:18 schreef molloot200 het volgende:
Wat een idiotenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:29 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook, en ben in het water gaan liggenquote:
Ik zit binnen voor de tv.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ook, en ben in het water gaan liggen
Kan me voorstellen dat het veel te warm is daarvoor iddquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:56 schreef Aoibhin het volgende:
Dat was me toch een helse toneel repetitieWe zijn er ook maar eerder mee opgehouden, want iedereen lag op een gegeven moment op apengapen.
Ja en de ruimte was al even terug geboekt. Toen wisten ze nog niet dat het deze temperaturen gingen wordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het veel te warm is daarvoor idd
Dat was ook de reden om eerder te beginnenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:56 schreef Aoibhin het volgende:
Dat was me toch een helse toneel repetitieWe zijn er ook maar eerder mee opgehouden, want iedereen lag op een gegeven moment op apengapen.
Heet je stiekem meneer van der Peet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou nu best in de koelkast willen zitten.
Klinkt als een uitstkende klusconstructiequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:49 schreef Arizona het volgende:
Ik ben aan het klussen in huis in een prettige 22 graden
(We zetten een wastafelmeubel voor de bijkeuken in elkaar)
(Nou ja, vriend zet hem in elkaar, ik geef aanwijzingen en overhandig benodigde onderdelen)
Ik vind het net zo'n Zombie apocalyps. Binnen is het hier prima te doen maar als je naar buiten gaat is het vreselijk. Van mij hoeft dit ook niet meer hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:15 schreef molloot200 het volgende:
Leeft iedereen nog?
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee na deze paar dagen. Maar het einde is nog niet in zicht
Ik was er de eerste dag al klaar mee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:15 schreef molloot200 het volgende:
Leeft iedereen nog?
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee na deze paar dagen. Maar het einde is nog niet in zicht
Ja dat is wel het ergste nu, het einde is er nog lang niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:15 schreef molloot200 het volgende:
Leeft iedereen nog?
Ontzettend onhandigquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:42 schreef Greys het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)water-sproeien-hitte
Mocht je flessen water op voorraad hebben zou ik er voor de zekerheid even één of twee koud leggen.
Heb je ze het wel eens voorgeschoteld dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:42 schreef Greys het volgende:
Mocht je flessen water op voorraad hebben zou ik er voor de zekerheid even één of twee koud leggen.Zeker als je huisdieren hebt, want die lusten geen bier of cola.
Wat een gekke lijstquote:1 622 Aoibhin
2 436 Meke
3 393 Strani
4 302 Luctor.et.Emergo
5 277 molloot200
6 268 Redefine
7 213 Dave
8 184 Prisha
9 177 TheFreshPrince
10 158 Hawaii_Tim
Nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je ze het wel eens voorgeschoteld dan?
Zeg, ik sta gewoon vijfde net als vorige maandquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:50 schreef Strani het volgende:
Top 10 voor augustus tot zo ver:
[..]
Wat een gekke lijst(Het enige normale is dat Jobi gewoon netjes op 1 staat)
Schoolvakantie hè.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:50 schreef Strani het volgende:
[..]
M'n fretten lusten sowieso bierquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:42 schreef Greys het volgende:
Mocht je flessen water op voorraad hebben zou ik er voor de zekerheid even één of twee koud leggen.Zeker als je huisdieren hebt, want die lusten geen bier of cola.
Ach, arme beestjesquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee.![]()
Gaat hier sowieso ruk met de honden want de Griek at een hommel en is aan de binnenkant in haar wang gestoken (gelukkig niet achterin want als het dan opzet krijg je moeilijkheden met ademhalen) en Bietje moest ik rechtop houden tijdens water drinken want die is enorm wankel vandaag. Vanavond om half acht naar de weekendarts.
Oh wat naar. Die artsen zullen ook wel overuren draaien met dit weer nu. Hopelijk gaat het snel weer oké met de hondjes.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee.![]()
Gaat hier sowieso ruk met de honden want de Griek at een hommel en is aan de binnenkant in haar wang gestoken (gelukkig niet achterin want als het dan opzet krijg je moeilijkheden met ademhalen) en Bietje moest ik rechtop houden tijdens water drinken want die is enorm wankel vandaag. Vanavond om half acht naar de weekendarts.
Ja sorry zo ver naar beneden kijk ik als eeuwige tweede natuurlijk nooit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zeg, ik sta gewoon vijfde net als vorige maandNiks raars aan
Heten je fretten Hielke en Sietse? Geweldige namenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
M'n fretten lusten sowieso bier
Of ik gooi m'n flesje om (zo handig) of m'n fretten doen het voor me.
En terwijl ik dan naar de keuken huppel voor een dweil doen de heren zich dan tegoed aan het bier
(niet de bedoeling maar ze lusten het zeker)
Ik noem ze voortaan "Hielke Hangover" en "Sietse Korsakov".
Ah sneu... beterschap voor de 2 monstersquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee.![]()
Hoezo sta ik op 4. Zoveel post ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, als Fries moet je wat hèquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heten je fretten Hielke en Sietse? Geweldige namen
Joop Zoetemelk kreeg regelmatig 10 minuten tijdsstraf voor een positieve plas, dus misschien gaan er bij jou in de na-moderatie nog wel wat posts af.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja sorry zo ver naar beneden kijk ik als eeuwige tweede natuurlijk nooit.
Bijna niemand post veel in deze dagen denk ik. Denk ook dat het aantal posts op dit moment veel lager is dan normaal, toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo sta ik op 4. Zoveel post ik helemaal niet.
Nee maar het wordt je ook niet moeilijk gemaakt, de aantallen zijn gewoon heel laag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan dat inderdaad niet uitsluitenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Joop Zoetemelk kreeg regelmatig 10 minuten tijdsstraf voor een positieve plas, dus misschien gaan er bij jou in de na-moderatie nog wel wat posts af.
Ja als we willen en een beetje doorposten kunnen we Jobi van de troon stotenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar het wordt je ook niet moeilijk gemaakt, de aantallen zijn gewoon heel laag.
Het probleem met dat plan van aanpak is dat ze dan op alles gaat reageren en dan waarschijnlijk alsnog exponentieel klimt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja als we willen en een beetje doorposten kunnen we Jobi van de troon stoten
Dan moet je nog wel flink doorposten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja als we willen en een beetje doorposten kunnen we Jobi van de troon stoten
En dat ik nergens te bekennen ben, dat is ook heel vertrouwd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het aankomt op een stuk of 5 topics is ze vast niet zo gek toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Het probleem met dat plan van aanpak is dat ze dan op alles gaat reageren en dan waarschijnlijk alsnog exponentieel klimt.
22ste sta je met 59 posts!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En dat ik nergens te bekennen ben, dat is ook heel vertrouwd.
Try her.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als het aankomt op een stuk of 5 topics is ze vast niet zo gek toch?
Ja voor mij een magnum graag!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:57 schreef Meridiaan het volgende:
Zomerrecesposten![]()
Ik ga zo even langs de jumbo om ijs te halen. Als het er nog is, that is.
Iemand een suggestie?
Hehehequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:57 schreef Fred_B het volgende:
@:Aoi, wat vind jij eigenlijk van Sieneke? En van de Krumpers?
malaga ijsquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:57 schreef Meridiaan het volgende:
Zomerrecesposten![]()
Iemand een suggestie?
Als de Jumbo er nog is?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:57 schreef Meridiaan het volgende:
Zomerrecesposten![]()
Iemand een suggestie?
Dat is inderdaad de Lance Armstrong van deze reeks (al was ze niet de eerste FOK’er op de maan).quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:58 schreef Strani het volgende:
Maar wel spannend hoor voor @:Meke, dat ze nu meestrijdt voor de tweede plaats (wat toch, laten we daar eerlijk over zijn, voor iedereen behalve Jobi als een soort eerste plek geldt).
Probeer jij nu de suggestie te wekken dat jij elke maand op plek 1 staat?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:58 schreef Strani het volgende:
Maar wel spannend hoor voor @:Meke, dat ze nu meestrijdt voor de tweede plaats (wat toch, laten we daar eerlijk over zijn, voor iedereen behalve Jobi als een soort eerste plek geldt).
Nee, en echt goed op de trompet is ze ook niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de Lance Armstrong van deze reeks (al was ze niet de eerste FOK’er op de maan).
Komt het wel op neer hè, nu je het zo steltquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Probeer jij nu de suggestie te wekken dat jij elke maand op plek 1 staat?
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/#stats=rorgszchbhaiquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:02 schreef Cyan9 het volgende:
@:Strani Waar haal je dat lijstje eigenlijk vandaan?
Wat sneu, beterschap voor de beestjes.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ja de Hulk heeft gekke dingen gedaan lees ik!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:02 schreef molloot200 het volgende:
Max Verstappen start als vierde?Matig, geen top 3
Ah gossiequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee.![]()
Hier kan zelfs nog een @Dave uit worden gepeurdquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja sorry zo ver naar beneden kijk ik als eeuwige tweede natuurlijk nooit.
Ik snap er bij mij ook niets van. Ik heb helemaal niet veel gepost voor mijn gevoel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou wel met héél veel pijn en moeite hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier kan zelfs nog een @:Dave uit worden gepeurd
Ja ik hoorde het op de radio.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja de Hulk heeft gekke dingen gedaan lees ik!
Dank u! Ik sta inmiddels op plek 20.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/#stats=rorgszchbhai
Ik begin Meke tóch alweer een beetje te bedreigen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dank u! Ik sta inmiddels op plek 20.
quote:
Die zouden we eens een keer naar het Songfestival moeten sturen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:57 schreef Fred_B het volgende:
@:Aoi, wat vind jij eigenlijk van Sieneke? En van de Krumpers?
Ik sta tussen Koen66 en jou.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dank u! Ik sta inmiddels op plek 20.
Van de Jumbo verwcht is het wle. Ijs is een onzekere factor. Net als water in mijn regio, blijkbaar :’)quote:
Vergeet niet ze cadeautjes te sturen hè, voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik sta tussen Koen66 en jou.
Overigens twee mensen die ik enorm zou respecteren als nieuwe mod.
Gaaf!! Mogen wij ook allemaal komen? Kan je dat even checken?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:05 schreef molloot200 het volgende:
Voor morgen uitgenodigd bij een maat van de middelbare school van me om F1 te gaan kijken. Die past nu voor twee weken lang op het huis van zijn oom. Kast van een huis met een ingegraven zwembad in de tuin en zo, dus we gaan F1 kijken vanuit het zwembad, ontzettend veel zin in
Dat klinkt helemaal niet vervelendquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:05 schreef molloot200 het volgende:
Voor morgen uitgenodigd bij een maat van de middelbare school van me om F1 te gaan kijken. Die past nu voor twee weken lang op het huis van zijn oom. Kast van een huis met een ingegraven zwembad in de tuin en zo, dus we gaan F1 kijken vanuit het zwembad, ontzettend veel zin in
Ik kan prima blazen hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, en echt goed op de trompet is ze ook niet.
Ik zie dat je over de maand maart echt op 1 stond.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begin Meke tóch alweer een beetje te bedreigen.
(Maar dat haalt ze na middernacht wel weer in)
Tof, dat is een gave uitnodigingquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:05 schreef molloot200 het volgende:
Op zich logisch, je hebt water nodig voor ijs.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:06 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Van de Jumbo verwcht is het wle. Ijs is een onzekere factor. Net als water in mijn regio, blijkbaar :’)
Hier ook dus een dreigend watertekort. Maar ik ga die 1,5 plant die nog wél leeft in de tuin, toch echt nog wel water geven zometeenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:06 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Van de Jumbo verwcht is het wle. Ijs is een onzekere factor. Net als water in mijn regio, blijkbaar :’)
Haha ja ik heb wel vaker de maandprijs gewonnen hoor, maart telt niet echt want toen was Jobi er nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie dat je over de maand maart echt op 1 stond.
Oeh, veel plezier!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:05 schreef molloot200 het volgende:
Zijn we op zoek naar een nieuwe mod dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik sta tussen Koen66 en jou.
Overigens twee mensen die ik enorm zou respecteren als nieuwe mod.
Mag jij überhaupt Nederland wel in?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaaf!! Mogen wij ook allemaal komen? Kan je dat even checken?
Die was ook heel erg expresquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk, dáár valt prima een Dave uit te halen.
Ja het escaleert hier continu uit de hand.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zijn we op zoek naar een nieuwe mod dan?
Hoe staat ze dan toch nog op twee?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja ik heb wel vaker de maandprijs gewonnen hoor, maart telt niet echt want toen was Jobi er niet
ESF / Gezocht: versterking voor ESF!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja het escaleert hier continu uit de hand.
Yepquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zijn we op zoek naar een nieuwe mod dan?
Haha ja hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mag jij überhaupt Nederland wel in?
Dat is natuurlijk iets wat iedereen kan zien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja het escaleert hier continu uit de hand.
Je merkt vanzelf of er wat komtquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier ook dus een dreigend watertekort. Maar ik ga die 1,5 plant die nog wél leeft in de tuin, toch echt nog wel water geven zometeen.
Ah ja, was alleen regio Barcelona dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja hoorZelfs zonder quarantaine volgens mij!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah ja, was alleen regio Barcelona dan?
Vanaf het moment dat ESF gecanceld was toch? Dat was midden maart zo uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan was het april? Wanneer was het dan Jobi? Of misschien begon haar pauze in maart.
Dat kan dan wel kloppen ja!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ESF gecanceld was toch? Dat was midden maart zo uit mijn hoofd.
Ik weet niet of ik mezelf geschikt vind (voor alle aspecten).quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
ESF / Gezocht: versterking voor ESF!!
En Spanje heeft van Nederland geen oranje gebied gemaakt?<quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja hoorZelfs zonder quarantaine volgens mij!
Ben wel benieuwd wie zich allemaal aangemeld hebbenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mezelf geschikt vind (voor alle aspecten).
Nee, daarvoor!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Zo dat was nog eens een power nap dan.
Nee hoor, Spanje hoopt dat hier überhaupt nog iemand op vakantie komt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
En Spanje heeft van Nederland geen oranje gebied gemaakt?<
Misschien moeten we toch eens vragen hoe die Spanjaarden dat doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:09 schreef Strani het volgende:
Als jullie nog water nodig hebben dan stuur ik wel wat jullie kant op.
Omgekeerde wereld, dit
Vóór al die posts Strani! Ik moest na het wakker worden wel even teruglezenquote:
Ik twijfel nu een beetje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie zich allemaal aangemeld hebben
Terechte vraagquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien moeten we toch eens vragen hoe die Spanjaarden dat doen.
Laat je niet weerhouden! Keileuk, gezellige mensen en een reltopic openen voor de VBL’ers in meiquote:
Oehquote:
Dat is een beetje het probleem, naar m'n eigen idee ben ik juist in mei wat minder actief hier (als in op de avonden van de live shows).quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:16 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Laat je niet weerhouden! Keileuk, gezellige mensen en een reltopic openen voor de VBL’ers in mei
Misschien dat de andere twee mods daar wel akkoord mee zouden zijn als jij gedurende het jaar juist zou helpen de boel gaande te houden? (Geen idee hoor.)quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem, naar m'n eigen idee ben ik juist in mei wat minder actief hier (als in op de avonden van de live shows).
Nou dat gaan we regelenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Terechte vraagNee je hoort hier ook wel eens berichten over dat de stuwmeren erg laag staan maar ik heb in al die jaren nog nooit te horen gekregen dat bepaalde dingen niet meer morgen.
Dus: Nederland moet stuwmeren regelen.
Hebben we serieus een stuwmeer in Limburg?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dat gaan we regelen
We hebben er al maar liefst 1 in Limburg
Ah, ja snap ik. Heb hetzelfde met de liveshowsquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem, naar m'n eigen idee ben ik juist in mei wat minder actief hier (als in op de avonden van de live shows).
Een goed begin is het halve werk!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dat gaan we regelen
Dat wist ik niet??quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dat gaan we regelen
Samequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, ja snap ik. Heb hetzelfde met de liveshows
Ja blijkbaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hebben we serieus een stuwmeer in Limburg?
Ik vind die avonden vaak hilarisch. Vaak ook ergerlijk, maar daar kan ik mij overheen zetten. Je moet even het juuste, wat rustigere topice vinden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
SameDan ga ik me toch niet af laten leiden door een forum?
Zo zo, indrukwekkend van die Limbo's!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar
[ afbeelding ]
Cranenweyer in Limburg
Dit lijkt me een goed idee en dan alleen twee kleine eilandjes daar maken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk!
En anders kan je van Flevoland nog altijd een waterreservoir maken.
Dat men hier nooit eerder op is gekomenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit lijkt me een goed idee en dan alleen twee kleine eilandjes daar maken.
Ik snap wel dat sommigen het leuk vinden om dan met de show mee te typenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
SameDan ga ik me toch niet af laten leiden door een forum?
Met de liveshows wil ik inderdaad ook gewoon hier lekker met m'n vrouw kijken, en goed eten erbij. Alleen tijdens intervals of zo wil ik wel eens hier checken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap wel dat sommigen het leuk vinden om dan met de show mee te typenMaar ik wil vooral dan niks van de show missen. Dan ben ik meer bezig met meelezen/meetypen hier dan met kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |