abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker vrijdag 7 augustus 2020 @ 16:31:10 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194446150
Oud-minister Atzo Nicolaï legt werk neer om ziekte
quote:
Oud-minister en oud-DSM-bestuurder Atzo Nicolaï legt per direct zijn functie als voorzitter van havenondernemersorganisatie Deltalinqs neer vanwege onbehandelbare kanker, bevestigt Deltalinqs.
De 60-jarige Nicolaï was in verschillende kabinetten Balkenende eerst staatssecretaris van Buitenlandse Zaken en later minister voor Bestuurlijke vernieuwing en Koninkrijksrelaties. Ook was Nicolaï jarenlang bestuurder van de Nederlandse tak van chemieconcern DSM.
Rotterdam Port
Nicolaï legt ook zijn voorzitterschap van promotieorganisatie Rotterdam Port Promotion Council (RPPC) neer. Vorige week werd duidelijk dat hij een zeer agressieve vorm van kanker heeft die niet meer behandeld kan worden. Nicolaï bekleedde de functies sinds 1 januari dit jaar.

Deltalinqs-directeur Bas Janssen laat weten dat er nog niet actief wordt gezocht naar een opvolger. „Uit menselijkheid doen we nu niks. We hebben een goed bestuur en twee vicevoorzitters, dus er is nu geen directe noodzaak om een opvolger te vinden.” Hij verwacht over een paar maanden te starten met de opvolgingsprocedure.
Nog maar 60 jaar ....
pi_194446349
Zeer triest.
  Moderator vrijdag 7 augustus 2020 @ 16:52:01 #3
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_194446440
bah...
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 7 augustus 2020 @ 18:09:18 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194447546
:'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')