abonnement Unibet Coolblue
pi_194444236
Wie o wie heeft de gouden tip! Wij zoeken een leuke camping rond het meer en ben wel benieuwd of hier mensen zijn die dit jaar zijn geweest. En wat nou echt een leuke camping is.

Geen kinderen dus animatie hoeft niet geweldig te zijn. Het liefst een beetje in het zuiden van het Gardameer.
pi_194444360
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:30 schreef Nick het volgende:
Wie o wie heeft de gouden tip! Wij zoeken een leuke camping rond het meer en ben wel benieuwd of hier mensen zijn die dit jaar zijn geweest. En wat nou echt een leuke camping is.

Geen kinderen dus animatie hoeft niet geweldig te zijn. Het liefst een beetje in het zuiden van het Gardameer.
Protip: laat het gardameer voor wat het is en ga naar het prachtige idromeer wat op een uurtje rijden ligt :)
pi_194445511
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:30 schreef Nick het volgende:
Wie o wie heeft de gouden tip! Wij zoeken een leuke camping rond het meer en ben wel benieuwd of hier mensen zijn die dit jaar zijn geweest. En wat nou echt een leuke camping is.

Geen kinderen dus animatie hoeft niet geweldig te zijn. Het liefst een beetje in het zuiden van het Gardameer.
Wil je met lallende medelanders in een coronaproof polonaise over de camping?
pi_194448001
Mocht je ooit afstand willen doen van je username dan houd ik me overigens aanbevolen :P
pi_194448331
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:36 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Protip: laat het gardameer voor wat het is en ga naar het prachtige idromeer wat op een uurtje rijden ligt :)
Of het Ledromeer. Sowieso snap ik niet waarom iedereen daar tussen de Nederlandse en anderstalige tokkies wil staan.
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')