Ik geloof hier werkelijk niets van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 13:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is echt totaal anders dan je zo verwachten na het regelmatig bekijken van documentaires over het onderwerp op internet
quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:39 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik laat altijd mijn stijve pik zien. Als ik die dan ook even tegen haar aanwrijf is het altijd raak.
Welkom op Marsquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 13:39 schreef Lovetheopenair het volgende:
[..]
3 jaar samen voordat we kinderen kregen. Toen wel altijd spannend. Tuurlijk wel iets dalende lijn, eerste paar maanden hadden we nauwelijks slaap nodig. Maar daarna was de zin in seks er wel bijna altijd. Maakte niet uit waar.
Tijdens de zwangerschap ging het op en af. Ze heeft beide kinderen gedragen. En bij beide zwangerschappen had ze het 2e trimester elke dag zin. Net na de zwangerschappen waren we beide erg moe. Toen had ik ook wel meer zin dan zij. Dus we hebben het eerste jaar hier ook wel veel ruzies over gehad. Maar daarna toch wel in vergelijk met de eerste jaren veel verschil. Vooral dat ze nu opeens preuts is. Dirty talk buiten de slaapkamer is not done. Haar proberen op te geilen ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Dit! Bij man-vrouw-relatie is dit toch wel meestal vrijwel altijd de reden. Zijn ook hier al zo veel topics over vol geschreven en steeds bleek dat de onderliggende reden te zijn. Kilo's rozeblaadjes en weekendjes weg ten spijt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:14 schreef Amee het volgende:
Ze is niet preuts. De spanning is gewoon uit de relatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |