quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
maar dus geen resident evil, of world war z ga ik van uit?![]()
Het is denk ik ook meer chinese makelij?
Ik kan hem echt aanraden, zeker om met vrienden samen te kijken. En je moet hem echt afkijken, wij wilden hem na 30 min afzettenquote:Op woensdag 2 september 2020 11:04 schreef Asap het volgende:
Klinkt wel funny. De tijd dat ik veel Japanse films keek is wel lang geleden![]()
One Day of the Dead
quote:
Ha wel een beetje idd, maarquote:Op woensdag 2 september 2020 13:44 schreef sjoemie1985 het volgende:
lijkt op die robot gast uit robocop 1 of 2.
gezicht komt me wel heel bekend voor.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:03 schreef Asap het volgende:
[..]
Ha wel een beetje idd, maar
Ik verlaag het aantal wel naar 4, denk iets haalbaarder.
quote:Op woensdag 2 september 2020 14:16 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
gezicht komt me wel heel bekend voor.![]()
misschien Lethal weapon 4 ofzo Die met die uncle bennie and the four fathers.?
Haha, toch erg bekend. Zal wat plaatjes uit films halenquote:
Mag eigenlijk wel beide van mijquote:Op woensdag 2 september 2020 15:55 schreef Salina het volgende:
Last Life in the Universe?
Veel bekende Japanse films maar kan uiteraard even niet op de naam komen.
Een film waarbij hij met een jongetje op road trip gaat. Van een hele bekende Japanse regisseur maar hoe heette die ook al weer (niet Takashi Miike). Had daar nog een video van.
Edit: Kitano was zelf de regisseur toch?
Wil je trouwens namen van films waar hij in speelt of die hij geregisseerd heeft?
Leuke film ook uit 1999quote:Op woensdag 2 september 2020 15:55 schreef Salina het volgende:
Een film waarbij hij met een jongetje op road trip gaat. Van een hele bekende Japanse regisseur maar hoe heette die ook al weer (niet Takashi Miike). Had daar nog een video van.
Klopt allebeiquote:Op woensdag 2 september 2020 16:02 schreef Salina het volgende:
Kikujiro (die met dat jongetje).
Ik ben in de war met een bekende Japanse acteur denk ik, Asano (Last Life it Universe).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |