abonnement Unibet Coolblue
pi_194442161
Zoals @Leandra eens opmerkte zou ik vanwege mijn intellect ongeschikt zijn om te daten met wo-opgeleide vrouwen. Nu heb ik al een poosje contact met een meisje dat vwo heeft doorlopen en nu een tussenjaar heeft. We kunnen het aardig met elkaar vinden en ervaren helemaal geen issues met het verschil in niveau. Ik moet alleen wel bekennen dat ik door mijn onzekerheid heb moeten liegen over mijn opleidingsniveau.

Wat moet ik doen? De leugen bekennen zou meteen het einde van contact kunnen betekenen. Dus ik moet toch een soort rol spelen die ik op lange termijn niet vol kan houden. Vroeg of laat val ik door de mand want ze zal doorhebben dat ik bepaalde kennis mis en minder snel denk dan een leeftijdsgenoot op haar niveau.

Hoe zouden jullie hiermee omgaan? Vooral als de man een stuk lager is opgeleid.
  Spellchecker vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:22:30 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194442192
Sja, je kunt zo doorgaan en zien waar het schip strandt.
Je kon dat niveau toch goed volhouden?

Sowieso houdt die relatie geen stand.
pi_194442216
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:20 schreef osodevo het volgende:
Zoals @:Leandra eens opmerkte zou ik vanwege mijn intellect ongeschikt zijn om te daten met wo-opgeleide vrouwen. Nu heb ik al een poosje contact met een meisje dat vwo heeft doorlopen en nu een tussenjaar heeft. We kunnen het aardig met elkaar vinden en ervaren helemaal geen issues met het verschil in niveau. Ik moet alleen wel bekennen dat ik door mijn onzekerheid heb moeten liegen over mijn opleidingsniveau.

Wat moet ik doen? De leugen bekennen zou meteen het einde van contact kunnen betekenen. Dus ik moet toch een soort rol spelen die ik op lange termijn niet vol kan houden. Vroeg of laat val ik door de mand want ze zal doorhebben dat ik bepaalde kennis mis en minder snel denk dan een leeftijdsgenoot op haar niveau.

Hoe zouden jullie hiermee omgaan? Vooral als de man een stuk lager is opgeleid.
Volgens mij zegt opleidingsniveau niet een op een iets over iemands intelligentie, er zijn nog zat andere factoren die meespelen.

Ik zou een mogelijke partner daar dus niet direct op beoordelen (Sterker nog, de meeste van mijn exen en mijn huidige partner zijn lager opgeleid dan ik, al heeft mijn huidige partner inmiddels doorgestudeerd). Wat ik wel on aantrekkelijk zou vinden is een man die hier over liegt uit onzekerheid.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:25:41 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194442234
Vertellen dat je gelogen hebt en hopen op het beste..
pi_194442250
Zolang jullie alletwee over ideeën kunnen praten, en niet altijd over gebeurtenissen, of nog erger, mensen, dan komt het wel goed.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:51:21 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194442545
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:20 schreef osodevo het volgende:
Zoals @:Leandra eens opmerkte zou ik vanwege mijn intellect ongeschikt zijn om te daten met wo-opgeleide vrouwen. Nu heb ik al een poosje contact met een meisje dat vwo heeft doorlopen en nu een tussenjaar heeft. We kunnen het aardig met elkaar vinden en ervaren helemaal geen issues met het verschil in niveau. Ik moet alleen wel bekennen dat ik door mijn onzekerheid heb moeten liegen over mijn opleidingsniveau.

Wat moet ik doen? De leugen bekennen zou meteen het einde van contact kunnen betekenen. Dus ik moet toch een soort rol spelen die ik op lange termijn niet vol kan houden. Vroeg of laat val ik door de mand want ze zal doorhebben dat ik bepaalde kennis mis en minder snel denk dan een leeftijdsgenoot op haar niveau.

Hoe zouden jullie hiermee omgaan? Vooral als de man een stuk lager is opgeleid.
Ik zou voor iedere 'date' een moeilijk woord leren en dat dan tijdens deze date nonchalant gebruiken. Bijvoorbeeld het woord 'trottoir'. En dan tijdens de date tegen haar zeggen 'laten we op het trottoir lopen, dat is veiliger.
Zo raakt ze onder de indruk van de IQ en kun je haar bevruchten voordat ze in de gaten heeft dat het allemaal ingestudeerd is.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194442547
Ik zou me meer zorgen maken over je suikerverslaving als ik jou was
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:52:35 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194442566
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zou voor iedere 'date' een moeilijk woord leren en dat dan tijdens deze date nonchalant gebruiken. Bijvoorbeeld het woord 'trottoir'. En dan tijdens de date tegen haar zeggen 'laten we op het trottoir lopen, dat is veiliger.
Zo raakt ze onder de indruk van de IQ en kun je haar bevruchten voordat ze in de gaten heeft dat het allemaal ingestudeerd is.
_O- :')
  Spellchecker vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:53:07 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194442572
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zou voor iedere 'date' een moeilijk woord leren en dat dan tijdens deze date nonchalant gebruiken. Bijvoorbeeld het woord 'trottoir'. En dan tijdens de date tegen haar zeggen 'laten we op het trottoir lopen, dat is veiliger.
Zo raakt ze onder de indruk van de IQ en kun je haar bevruchten voordat ze in de gaten heeft dat het allemaal ingestudeerd is.
_O-
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:53:35 #10
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194442582
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zou voor iedere 'date' een moeilijk woord leren en dat dan tijdens deze date nonchalant gebruiken. Bijvoorbeeld het woord 'trottoir'. En dan tijdens de date tegen haar zeggen 'laten we op het trottoir lopen, dat is veiliger.
Zo raakt ze onder de indruk van de IQ en kun je haar bevruchten voordat ze in de gaten heeft dat het allemaal ingestudeerd is.
Briljant plan dit.
pi_194442643
Lees even over downdaten, zie bijvoorbeeld:
https://www.ad.nl/wonen/d(...)ide-mannen~a3064d93/

Als je gaat liegen over je opleiding (of uberhaupt gaat liegen tegen een date) ben je gewoon een kneus.
pi_194442684
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zou voor iedere 'date' een moeilijk woord leren en dat dan tijdens deze date nonchalant gebruiken. Bijvoorbeeld het woord 'trottoir'. En dan tijdens de date tegen haar zeggen 'laten we op het trottoir lopen, dat is veiliger.
Zo raakt ze onder de indruk van de IQ en kun je haar bevruchten voordat ze in de gaten heeft dat het allemaal ingestudeerd is.
Om er een beetje vaart achter te zetten zou ik trottoir overslaan en beginnen bij cunnilungus
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:59:44 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194442689
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:59 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Om er een beetje vaart achter te zetten zou ik trottoir overslaan en beginnen bij cunnilungus
Voor je met cunnilingus mag beginnen zul je eerst toch wat indruk moeten maken.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194442704
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Voor je met cunnilingus mag beginnen zul je eerst toch wat indruk moeten maken.
Het woord gebruiken dus
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:01:26 #15
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194442714
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:00 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Het woord gebruiken dus
Ohhhhh...
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:01:31 #16
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194442716
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Voor je met cunnilingus mag beginnen zul je eerst toch wat indruk moeten maken.
En het woord correct moeten leren.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:04:28 #17
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194442768
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En het woord correct moeten leren.
Het is wel raar dat dit dan van je verwacht wordt wil je een kansje hebben terwijl er geen man ter wereld zich druk maakt of een vrouw het woord fellatio wel goed kan spellen.
Stel je dat een vrouwelijke spinazieruiker je een appje stuurt met de vraag of je zin hebt in fellotio. Welke man zegt dan 'nee, leer eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands'?
Terwijl een opdracht per SMS aan een man met 'kom me nu befen' meteen positief beantwoord wordt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:04:46 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194442771
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is wel raar dat dit dan van je verwacht wordt wil je een kansje hebben, terwijl er geen man ter wereld zich druk maakt of een vrouw het woord fellatio wel goed kan spellen.
Stel je dat een vrouwelijke spinazieruiker je een appje stuurt met de vraag of je zin hebt in fellotio. Welke man zegt dan 'nee, leer eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands'?
Terwijl een opdracht per SMS aan een man met 'kom me nu befen' meteen positief beantwoord wordt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:04:54 #19
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_194442777
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En het woord correct moeten leren.
Fonetisch is het gelijk ;)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:05:55 #20
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194442792
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is wel raar dat dit dan van je verwacht wordt wil je een kansje hebben terwijl er geen man ter wereld zich druk maakt of een vrouw het woord fellatio wel goed kan spellen.
Stel je dat een vrouwelijke spinazieruiker je een appje stuurt met de vraag of je zin hebt in fellotio. Welke man zegt dan 'nee, leer eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands'?
Terwijl een opdracht per SMS aan een man met 'kom me nu befen' meteen positief beantwoord wordt.
Nee hoor, flikker op met je foute Nederlandse taal, ga maar iemand anders aflebberen dan :{w
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:08:18 #21
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194442836
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee hoor, flikker op met je foute Nederlandse taal, ga maar iemand anders aflebberen dan :{w
Jij met jouw username nog wel
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194442837
Een relatie met een leugen beginnen is ongeacht opleidingsniveau een slechte start en einde van de relatie binnen no time. Anderen heb al vaak genoeg tegen je gezegd dat je naar iemand moet kijken die min of meer in hetzelfde schuitje zit als jij wil je een serieuze kans maken.
  Spellchecker vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:09:18 #23
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:10:24 #24
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194442879
Een vraag aan de dames in dit topic is wel of ze liever een man hebben die het woord 'cunnilingus' goed kan spellen of een man die het goed kan doen.
Zowel spreken als dat andere is beiden met de tong, vandaar ook die lingus natuurlijk. Een gelukkig toeval.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194442896
Alsnog je WO diploma gaan halen.
pi_194442968
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:24 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Volgens mij zegt opleidingsniveau niet een op een iets over iemands intelligentie, er zijn nog zat andere factoren die meespelen.
Inderdaad, ik ken genoeg mensen waarbij hun intelligentie zich tot hun vakgebied lijkt te beperken. En andersom, mensen die niet per se hoogopgeleid zijn, maar wel veel algemene kennis hebben en een baan waarvoor een hoog denkniveau is vereist.

edit: dus als je beiden het gevoel hebt allebei voldoende op dezelfde golflengte te zitten qua intelligentie heeft dat meer waarde dan een papiertje.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2020 13:29:30 ]
  Moderator vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:17:02 #27
441859 crew  Lenny77
pi_194443004
Graag een beetje ontopic blijven aub
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194443072
Je kan het natuurlijk op zijn beloop laten en tijdens de date er wat van zeggen als de klik daar is..
-
pi_194443105
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:20 schreef osodevo het volgende:
Zoals @:Leandra eens opmerkte zou ik vanwege mijn intellect ongeschikt zijn om te daten met wo-opgeleide vrouwen. Nu heb ik al een poosje contact met een meisje dat vwo heeft doorlopen en nu een tussenjaar heeft. We kunnen het aardig met elkaar vinden en ervaren helemaal geen issues met het verschil in niveau. Ik moet alleen wel bekennen dat ik door mijn onzekerheid heb moeten liegen over mijn opleidingsniveau.

Wat moet ik doen? De leugen bekennen zou meteen het einde van contact kunnen betekenen. Dus ik moet toch een soort rol spelen die ik op lange termijn niet vol kan houden. Vroeg of laat val ik door de mand want ze zal doorhebben dat ik bepaalde kennis mis en minder snel denk dan een leeftijdsgenoot op haar niveau.

Hoe zouden jullie hiermee omgaan? Vooral als de man een stuk lager is opgeleid.
Laat je niet onzeker maken. Jouw vooropleiding zegt niet alles over of een relatie al-dan-niet kans van slagen heeft. Je kunt op één lijn zitten en toch een groot verschil hebben qua opleiding. Maar ga nu niet massaal 'moeilijke woorden leren' om intelligenter over te komen, en ook meteen negatief praten over je vooropleiding heeft niet veel zin. Ben jezelf, want dat is kennelijk wat bij jullie voor een klik heeft gezorgd. :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194443185
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:11 schreef SwitchSwatch het volgende:
Alsnog je WO diploma gaan halen.
Nou ja, kijk, als de TS de ambitie & de mogelijkheden heeft en graag naar 't VWO wil. By all means!
Maar 't is natuurlijk geen must voor een relatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Celestien op 07-08-2020 13:54:20 (vage typo gecorrigeerd) ]
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:37:37 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194443357
Hoe oud was je ook alweer, Osodevo? En je besteedbaar inkomen? Je psychische aandoeningen?

Ik denk dat het sowieso lastig wordt met dit meiske.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194443471
Waarom zou opleiding wat moeten uitmaken?
pi_194443489
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:37 schreef Lienekien het volgende:
Hoe oud was je ook alweer, Osodevo? En je besteedbaar inkomen? Je psychische aandoeningen?

Ik denk dat het sowieso lastig wordt met dit meiske.
Zo kom je over als een gold digger.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:46:23 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194443505
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:44 schreef I-O het volgende:

[..]

Zo kom je over als een gold digger.
Ja, hoi. Hij heeft 40 euro in de week te besteden. Nou geef ik je even een moment om je te realiseren dat een meisje mee uit nemen dan al snel een probleem wordt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194443531
Deze TS weet me elke keer weer te verbazen.

Weet ze ook al dat je werkloos bent en een toezichthouder hebt?
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:48:17 #36
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194443533
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:43 schreef I-O het volgende:
Waarom zou opleiding wat moeten uitmaken?
Omdat je in een relatie niet de hele tijd kan neuken of tv kijken. Soms is een gesprek gewoon een prettige tijdsbesteding.
pi_194443556
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:20 schreef osodevo het volgende:
Zoals @:Leandra eens opmerkte zou ik vanwege mijn intellect ongeschikt zijn om te daten met wo-opgeleide vrouwen. Nu heb ik al een poosje contact met een meisje dat vwo heeft doorlopen en nu een tussenjaar heeft. We kunnen het aardig met elkaar vinden en ervaren helemaal geen issues met het verschil in niveau. Ik moet alleen wel bekennen dat ik door mijn onzekerheid heb moeten liegen over mijn opleidingsniveau.

Wat moet ik doen? De leugen bekennen zou meteen het einde van contact kunnen betekenen. Dus ik moet toch een soort rol spelen die ik op lange termijn niet vol kan houden. Vroeg of laat val ik door de mand want ze zal doorhebben dat ik bepaalde kennis mis en minder snel denk dan een leeftijdsgenoot op haar niveau.

Hoe zouden jullie hiermee omgaan? Vooral als de man een stuk lager is opgeleid.
Vraag je eens af: wil jij zelf wel bij een vrouw zijn die jou af zou wijzen op basis van opleidingsniveau?
Als je het eerlijk opbiecht, kunnen er 2 dingen gebeuren. Of het boeit haar niet, en je kan verder, of ze wijst je op basis van je opleidingsniveau af en dan ben je haar maar beter kwijt dan rijk.

Ben zelf ook wat je 'hoogopgeleid' zou noemen, maar heb werkelijk nog nooit iemand afgewezen op opleidingsniveau. Het gaat er toch om wat voor karakter iemand heeft, of die normen en waarden bij jou aansluiten. Dat hoeft zeker niet altijd met opleidingsniveau samen te hangen. Ik vind dat nogal oppervlakkige criteria.

Edit: oja wat ik verder allemaal lees, weet daar niks van, maar je kan het beste maar direct in het begin eerlijk zijn over alles, TS. En als iemand je daar dan op zou afwijzen, moet je al helemaal niet met zo iemand samen willen zijn toch? Je hebt toch liever iemand die jou accepteert zoals je bent?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2020 13:53:36 ]
  Moderator vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:50:06 #38
441859 crew  Lenny77
pi_194443568
Nu geveegd.. Ik weet dat het warm is enz. Maar dit is Osodevo zijn topic en hij heeft nu de kans om er misschien iets van te maken. Laten we het hier serieus houden. Jullie mogen van harte gaan spelen in DM of ONZ
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:51:55 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194443592
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:50 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak] Nu geveegd.. Ik weet dat het warm is enz. Maar dit is Osodevo zijn topic en hij heeft nu de kans om er misschien iets van te maken. Laten we het hier serieus houden. Jullie mogen van harte gaan spelen in DM of ONZ[/modbreak]
Als je nou eens gaat vegen waar het belangrijk is! Succes ermee!
The love you take is equal to the love you make.
pi_194443596
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:48 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Omdat je in een relatie niet de hele tijd kan neuken of tv kijken. Soms is een gesprek gewoon een prettige tijdsbesteding.
Tsja, ik heb soms interessantere gesprekken met mensen van een totaal ander opleidingsniveau dan met studiegenoten.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:53:28 #41
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194443613
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Tsja, ik heb soms interessantere gesprekken met mensen van een totaal ander opleidingsniveau dan met studiegenoten.
Bij mij heeft t binnen een relatie nog nooit gewerkt. Wél serieus geprobeerd, maar blijven hangen aan een man met vergelijkbaar opleidingsniveau.
pi_194443615
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, hoi. Hij heeft 40 euro in de week te besteden. Nou geef ik je even een moment om je te realiseren dat een meisje mee uit nemen dan al snel een probleem wordt.
Moet de man altijd alles betalen dan.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:54:44 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194443627
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:53 schreef I-O het volgende:

[..]

Moet de man altijd alles betalen dan.
Ik weet niet van wie jij nou weer een kloon bent, maar je verveelt me nu al.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:55:13 #44
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194443637
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:53 schreef I-O het volgende:

[..]

Moet de man altijd alles betalen dan.
Niet altijd, maar zelfs als je om en om doet is 40 euro wel erg weinig om mee te daten.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:55:17 #45
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194443639
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:53 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Bij mij heeft t binnen een relatie nog nooit gewerkt. Wél serieus geprobeerd, maar blijven hangen aan een man met vergelijkbaar opleidingsniveau.
Zelfde hier :Y In het begin wilde het nog wel maar op een gegeven moment stoorde het me in gesprekken.
pi_194443664
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:53 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Bij mij heeft t binnen een relatie nog nooit gewerkt. Wél serieus geprobeerd, maar blijven hangen aan een man met vergelijkbaar opleidingsniveau.
Ik kan me inderdaad ook wel ergens voorstellen dat het vervelend kan zijn als je partner niet over bepaalde onderwerpen mee kan praten (en dat geld dan voor beide kanten). Ligt er dan ook aan in welke mate dit voorkomt, in welke mate het je zelf stoort, en of iemand zich in kan leven/abstract kan denken etc. Die eigenschappen kan je ook bezitten zonder een hoog opleidingsniveau.

Maar ik ben het ergens wel met je eens.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:57:42 #47
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194443670
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:25 schreef kwiwi het volgende:
Vertellen dat je gelogen hebt en hopen op het beste..
Dit. De leugen komt anders later wel naar boven met alle gevolgen van dien.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:59:53 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194443698
Je valt toch wel door de mand, daarbij ben jij degene die vindt dat hij recht heeft op een hoogopgeleide vrouw, ik stelde vooral dat het je aan intelligentie ontbreekt om je daarmee te kunnen matchen.
Of je hoogopgeleid bent of niet maakt niet zoveel uit, het ontbreekt je simpelweg aan intelligentie.

Maar goed je hebt dus een hertje dat net van de middelbare af is kunnen verleiden tot het hebben van interesse, ik ben benieuwd hoe lang dat duurt als ze erachter komt dat je niet alleen niet hoogopgeleid bent (want dat kun je niet blijven faken), maar ook niet over andere eigenschappen die ze je op basis van de dingen die je verteld hebt toebedeelt.

Amper 20, vwo gedaan en nu een "tussenjaar" (wanneer was dat eigenlijk? Komend schooljaar of afgelopen schooljaar?) en interesse in een man die in zijn profiel liegt over zijn opleidingsniveau en waarschijnlijk ook nog over andere zaken.
Hoe oud was je zelf ook alweer? Bijna 40?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:04:21 #49
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194443744
quote:
81s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:55 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Niet altijd, maar zelfs als je om en om doet is 40 euro wel erg weinig om mee te daten.
Dan ga je picknicken in het park, of je leent een bootje om ergens te varen. Strandwandelingen, eventueel bij maanlicht, zijn ook vrijwel gratis. Daten hoeft niet duur te zijn.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:04:32 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194443747
Dit is geen leugen die je kan blijven verdoezelen. Dus ik zie het nogal somber in voor deze date.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:06:36 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194443779
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:43 schreef I-O het volgende:
Waarom zou opleiding wat moeten uitmaken?
Opleiding maakt niet uit, intelligentie wel.
TS vindt dat hij in de markt is voor hoogopgeleide vrouwen, en dat zou prima kunnen als hij zelf niet hoogopgeleid was maar wel intelligent genoeg, probleem is dat hij dat niet is.

Ergo; zijn verwachting dat hoogopgeleide vrouwen interesse in hem zouden hebben is vooral gebaseerd op zijn eigen fantasie, niet omdat hij die vrouwen iets gelijkwaardigs kan bieden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:08:03 #52
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194443809
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:04 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Dan ga je picknicken in het park, of je leent een bootje om ergens te varen. Strandwandelingen, eventueel bij maanlicht, zijn ook vrijwel gratis. Daten hoeft niet duur te zijn.
allemaal opties die ts aan zou kunnen grijpen, mits zijn potentiële date zijn leugen door de vingers wil zien natuurlijk.
pi_194443831
quote:
81s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:55 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Niet altijd, maar zelfs als je om en om doet is 40 euro wel erg weinig om mee te daten.
Wat is volgens jou een geslaagde date. Aan welke voorwaarden moet het voldoen volgens jou?
pi_194443854
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Opleiding maakt niet uit, intelligentie wel.
TS vindt dat hij in de markt is voor hoogopgeleide vrouwen, en dat zou prima kunnen als hij zelf niet hoogopgeleid was maar wel intelligent genoeg, probleem is dat hij dat niet is.

Ergo; zijn verwachting dat hoogopgeleide vrouwen interesse in hem zouden hebben is vooral gebaseerd op zijn eigen fantasie, niet omdat hij die vrouwen iets gelijkwaardigs kan bieden.
Je kunt wel intelligent overkomen op andere mensen. Ik ken osodevo niet in real life. Jij wel?
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:11:20 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194443863
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:04 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Dan ga je picknicken in het park, of je leent een bootje om ergens te varen. Strandwandelingen, eventueel bij maanlicht, zijn ook vrijwel gratis. Daten hoeft niet duur te zijn.
Klopt, dat hoeft idd niet, maar liegen (en dan waarschijnlijk niet alleen over opleidingsniveau) is wel de manier om er snel klaar mee te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:11:21 #56
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194443864
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:09 schreef I-O het volgende:

[..]

Wat is volgens jou een geslaagde date. Aan welke voorwaarden moet het voldoen volgens jou?
Een geslaagde date is voor mij een heel weekend thuis zitten zonder contact met de buitenwereld of andere mensen :D
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:12:31 #57
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194443882
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:09 schreef I-O het volgende:

[..]

Wat is volgens jou een geslaagde date. Aan welke voorwaarden moet het voldoen volgens jou?
Geslaagde date is als je het beide leuk vond en je elkaar na afloop leuker vindt dan ervoor.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:12:40 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194443886
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:10 schreef I-O het volgende:

[..]

Je kunt wel intelligent overkomen op mense. . Ik ken osodevo niet in t echt. Jij wel?
Het lukt hem al niet om hier intelligent over te komen, en als dat op internet al niet lukt, waar je bijna alles kunt Googlen voor je wat doms post, dan is de kans heel groot dat het je IRL ook niet lukt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:14:09 #59
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194443912
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:09 schreef I-O het volgende:

[..]

Wat is volgens jou een geslaagde date. Aan welke voorwaarden moet het voldoen volgens jou?
Als de persoon in kwestie zich aan de voorkant niet anders voor heeft gedaan dan hij is zoals bij TS nu het geval is.
pi_194443918
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klopt, dat hoeft idd niet, maar liegen (en dan waarschijnlijk niet alleen over opleidingsniveau) is wel de manier om er snel klaar mee te zijn.
Als opleiding echt zo een grote issue is voor vwo-meisjes van die leeftijd. Dan kan hij het toch wel proberen om te liegen. Als ze hem niet leuk vindt. Dan had ze hem ook niet leuk gevonden wanneer hij wel vwo had gedaan. Dat idee heb ik.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:16:15 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194443949
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:14 schreef I-O het volgende:

[..]

Als opleiding echt zo een grote issue is voor vwo-meisjes van die leeftijd. Dan kan hij het toch wel proberen. Als ze hem niet leuk vindt dan had ze hem ook niet leuk gevonden wanneer hij zelf wel vwo had gedaan. Dat idee heb ik.
Een meisje van amper 20 dat denkt een hoog-opgeleide man van bijna 40 te hebben gescoord, je hebt gelijk, die gaat het vast niet erg vinden dat hij totaal niet is hoe hij zich voordoet. Dat wordt een geweldige relatie *;
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194444005
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:12 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Geslaagde date is als je het beide leuk vond en je elkaar na afloop leuker vindt dan ervoor.
Ja exact zoals ik het zie. Al nodigt hij haar uit bij hem thuis. En trekken ze alleen een zak chips open en gaan dan samen kaarten. Wat maakt het uit.
pi_194444013
Doen we dat niet allemaal? Ons beter presenteren dan we eigenlijk zijn.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:19:24 #64
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194444018
Is dat het enige waar je over gelogen hebt (of handig maar niet verteld)?

Zo ja, dan zal je de stoute schoenen aan moeten trekken en het moeten vertellen.
Als je zulk leuk contact hebt is er een kans dat ze het vergeeft.

Maar iets verteld me dat er wel meer is waar je niet echt eerlijk over bent geweest.
Waardoor het toch al nooit tot een irl date kan komen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:22:10 #65
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194444069
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:19 schreef michiel_merk het volgende:
Doen we dat niet allemaal? Ons beter presenteren dan we eigenlijk zijn.
Zeker, maar dan niet op een manier die onmogelijk vol te houden is.
pi_194444099
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Opleiding maakt niet uit, intelligentie wel.
TS vindt dat hij in de markt is voor hoogopgeleide vrouwen, en dat zou prima kunnen als hij zelf niet hoogopgeleid was maar wel intelligent genoeg, probleem is dat hij dat niet is.

Ergo; zijn verwachting dat hoogopgeleide vrouwen interesse in hem zouden hebben is vooral gebaseerd op zijn eigen fantasie, niet omdat hij die vrouwen iets gelijkwaardigs kan bieden.
Ik denk niet dat je aan de hand van FOK! kan bepalen of iemand wel of niet intelligent is. Dat is zo niet opbouwend! :o
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:26:20 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194444160
Ik denk overigens dat TS helemaal niet zo dom is gezien zijn taalgebruik. Dat past niet bij echt domme mensen.

Hij heeft eerder last van enorme gedragsproblemen en ontwikkelingsachterstanden. Daardoor lijkt er niks van terecht te komen.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:26:23 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194444162
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:23 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je aan de hand van FOK! kan bepalen of iemand wel of niet intelligent is. Dat is zo niet opbouwend! :o
Je kunt niet altijd bepalen of iemand het wel is, maar je kunt soms wel bepalen dat iemand het niet is.
Laat ik het zo stellen: als TS wel een IQ boven de 120 heeft dan weet hij het heel goed te verbergen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:30:10 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194444229
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:26 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk overigens dat TS helemaal niet zo dom is gezien zijn taalgebruik. Dat past niet bij echt domme mensen.

Hij heeft eerder last van enorme gedragsproblemen en ontwikkelingsachterstanden. Daardoor lijkt er niks van terecht te komen.
Het taalgebruik van bijvoorbeeld FusionFreak is ook heel aardig, beter zelfs dan van een hoop dyslectische vwo'ers, neemt niet weg dat die ook zeker niet over de intelligentie beschikt om het vwo te doen, en zo zijn er meer.
Net zoals er users zijn die met een vwo-diploma kennelijk niet in staat zijn om taalregels als 't kofschip en stam+t correct te gebruiken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194444245
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kunt niet altijd bepalen of iemand het wel is, maar je kunt soms wel bepalen dat iemand het niet is.
Laat ik het zo stellen: als TS wel een IQ boven de 120 heeft dan weet hij het heel goed te verbergen.
Nee, dat kun je niet aan de hand van wat hij op FOK! zegt. Het is erg ongevoelig om tegen iemand te zeggen die je alleen van hier kent, dat hij niet intelligent is en dat hij het nog gelooft ook! Hij is op relatie gebied niet zo goed, maar dat zegt niets over zijn intelligentie.
Het ergste is dat hij het nog gelooft ook.... Gewoon van een random iemand op FOK!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2020 14:33:12 ]
pi_194444250
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:26 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk overigens dat TS helemaal niet zo dom is gezien zijn taalgebruik. Dat past niet bij echt domme mensen.

Hij heeft eerder last van enorme gedragsproblemen en ontwikkelingsachterstanden. Daardoor lijkt er niks van terecht te komen.
Denk vooral onzekerheid , Ik heb zelf ook geen hoog diploma, maar ik heb nooit de behoefte gehad om daarover te liegen bij dates .

[ Bericht 2% gewijzigd door michiel_merk op 07-08-2020 14:44:54 ]
pi_194444337
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:26 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk overigens dat TS helemaal niet zo dom is gezien zijn taalgebruik. Dat past niet bij echt domme mensen.
Nooit gehoord van een disharmonisch intelligentieprofiel? Je in woorden goed uit kunnen drukken maakt je niet per se intelligent. En het is heel onhandig als je dat wel kan terwijl je performaal IQ juist relatief laag is, want je wordt dan vaak overschat en er vervolgens op afgerekend als bijvoorbeeld blijkt dat je je een bepaalde ogenschijnlijk relatief simpele vaardigheid niet binnen korte tijd eigen kan maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2020 14:36:59 ]
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:36:11 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194444347
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:31 schreef Amee het volgende:

[..]

Nee, dat kun je niet aan de hand van wat hij op FOK! zegt. Het is erg ongevoelig om tegen iemand te zeggen die je alleen van hier kent, dat hij niet intelligent is en dat hij het nog gelooft ook! Hij is op relatie gebied niet zo goed, maar dat zegt niets over zijn intelligentie.
Het ergste is dat hij het nog gelooft ook.... Gewoon van een random iemand op FOK!
Osodevo heeft zelf verteld dat hij een verstandelijke beperking heeft. Dat is waar of niet waar. Als het niet waar is, zegt dat ook een boel over TS.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:43:55 #74
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194444462
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het taalgebruik van bijvoorbeeld FusionFreak is ook heel aardig, beter zelfs dan van een hoop dyslectische vwo'ers, neemt niet weg dat die ook zeker niet over de intelligentie beschikt om het vwo te doen, en zo zijn er meer.
Net zoals er users zijn die met een vwo-diploma kennelijk niet in staat zijn om taalregels als 't kofschip en stam+t correct te gebruiken.
Nouja er zijn heel wat meer redenen mogelijk dat je er op school niks van bakt dan alleen een gebrek aan intelligentie. Ik denk dat bij TS een hoop andere problemen daar een veel grotere invloed op hebben gehad.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:53:37 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194444574
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja er zijn heel wat meer redenen mogelijk dat je er op school niks van bakt dan alleen een gebrek aan intelligentie. Ik denk dat bij TS een hoop andere problemen daar een veel grotere invloed op hebben gehad.
Dat kan zijn, maar dat neemt niet weg dat hij bij de hoogopgeleide vrouwen waarvan hij vindt dat het zijn match is wel door de mand gaat vallen.
Liegen over je opleidingsniveau werkt niet en al helemaal als je vindt dat je recht hebt op een partner gebaseerd op dat gelogen opleidingsniveau.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:58:14 #76
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194444630
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat kan zijn, maar dat neemt niet weg dat hij bij de hoogopgeleide vrouwen waarvan hij vindt dat het zijn match is wel door de mand gaat vallen.
Liegen over je opleidingsniveau werkt niet en al helemaal als je vindt dat je recht hebt op een partner gebaseerd op dat gelogen opleidingsniveau.
Daar heb je verder ook gelijk in. Ik denk ook dat weinig 20 jarige jongedames van de universiteit warm lopen voor een type met een levenswandel als TS.
pi_194444681
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:19 schreef michiel_merk het volgende:
Doen we dat niet allemaal? Ons beter presenteren dan we eigenlijk zijn.
In dat catfishtopic werden mismatches tussen de foto's en de persoon in het echt als catfishing gezien als in dat de persoon ouder of dikker was dan op de foto. Blijkt toch wel dat niemand illusies, alhoewel dat eigenlijk nog een eufinistische uitdrukking is voor liegen, op prijs stelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door 01100101 op 07-08-2020 15:07:38 ]
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:03:51 #78
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194444738
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Daar heb je verder ook gelijk in. Ik denk ook dat weinig 20 jarige jongedames van de universiteit warm lopen voor een type met een levenswandel als TS.
Wat is het probleem dan met hem?
Gelieve verwijderen
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:08:49 #79
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194444833
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:03 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Wat is het probleem dan met hem?
Neem eens een kijkje in z'n PoHi, zou ik zeggen.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:11:44 #80
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194444891
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:08 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Neem eens een kijkje in z'n PoHi, zou ik zeggen.
Deed ik net, niks opvallends gezien.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:12:19 #81
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194444901
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:08 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Neem eens een kijkje in z'n PoHi, zou ik zeggen.
Zoals zilverberk zegt. Wordt me niet direct heel duidelijk.
Gelieve verwijderen
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:16:29 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194444967
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:12 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Zoals zilverberk zegt. Wordt me niet direct heel duidelijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:11 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Deed ik net, niks opvallends gezien.
Kerel heeft geen opleiding en leeft van de WAJONG en is onder bewindvoering. Verder verwaarloost hij zichzelf en heeft hij overgewicht en een verrot gebit. Maar wil wel per se een 20 jarige bloedmooie studente scoren.

Dan kun je de lat niet heel hoog leggen.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:20:29 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194445046
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

[..]

Kerel heeft geen opleiding en leeft van de WAJONG en is onder bewindvoering. Verder verwaarloost hij zichzelf en heeft hij overgewicht en een verrot gebit. Maar wil wel per se een 20 jarige bloedmooie studente scoren.

Dan kun je de lat niet heel hoog leggen.
Hij vindt dat een bloedmooie studente hem als een match zou moeten zien en is verontwaardigd dat ze dat niet zien.
Dat is het punt, totaal geen realiteitszin en ondertussen wel vinden dat anderen die in vergelijkbare omstandigheden zitten niet goed genoeg zijn voor hem.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:25:53 #84
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194445140
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]


[..]

Kerel heeft geen opleiding en leeft van de WAJONG en is onder bewindvoering. Verder verwaarloost hij zichzelf en heeft hij overgewicht en een verrot gebit. Maar wil wel per se een 20 jarige bloedmooie studente scoren.

Dan kun je de lat niet heel hoog leggen.
Van een wajong leven zal die een reden voor hebben. Momenteel leef ik ook van een wajong. Ik ben wel aan een opleiding bezig. Overgewicht heb ik ook maar ik ben al 6 kilo kwijt. Nog 4 kilo eraf en mijn BMI is gezond. Maar vanwege lichamelijke beperking heb ik een lange tijd niet kunnen bewegen en veel op bed moeten liggen. Dan gaan de kilo's gauw.

Dus ik denk als hij zijn ziekte onder controle kan krijgen kan hij wel groeien. Ik zal overigens ook geen bloedmooie meiden scoren. Maar helemaal met lege handen zal ik ook niet komen te staan. Eerst die klote opleiding afmaken.

Maar goed zoals ik al zeg zo erg is hij er niet aan toe. Leven is gewoon wat moeilijker als je een fysieke beperking hebt.
Gelieve verwijderen
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:28:04 #85
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194445180
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij vindt dat een bloedmooie studente hem als een match zou moeten zien en is verontwaardigd dat ze dat niet zien.
Dat is het punt, totaal geen realiteitszin en ondertussen wel vinden dat anderen die in vergelijkbare omstandigheden zitten niet goed genoeg zijn voor hem.
Dat klinkt wel ruk. Dan houdt hij vooral zichzelf klein. Ik focus me vooral op mezelf. Mijn ziekte overwinnen zal ik nooit, maar accepteren ermee leren leven etc. Maar ik ben dadelijk begin 30 en dan heb ik pas een hbo af. :')

Ach Ja mijn leven is zo gelopen vanwege fysieke beperkingen. Ik snap zijn frustratie wel maar om eerlijk te zijn Ik denk dat hij de verkeerde prioriteiten legt. Een bloedmooie meid zou mijn leven nu niet beter maken. Een leuke meid met een leuk karakter die mij wat afleiding geeft dat wel.
Gelieve verwijderen
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:32:20 #86
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194445258
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:28 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Dat klinkt wel ruk. Dan houdt hij vooral zichzelf klein. Ik focus me vooral op mezelf. Mijn ziekte overwinnen zal ik nooit, maar accepteren ermee leren leven etc. Maar ik ben dadelijk begin 30 en dan heb ik pas een hbo af. :')

Ach Ja mijn leven is zo gelopen vanwege fysieke beperkingen. Ik snap zijn frustratie wel maar om eerlijk te zijn Ik denk dat hij de verkeerde prioriteiten legt. Een bloedmooie meid zou mijn leven nu niet beter maken. Een leuke meid met een leuk karakter die mij wat afleiding geeft dat wel.
Wat is je beperking?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:33:34 #87
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194445280
Dus nu ik erover nadenk. Ga niet liegen. Ga kijken met de dokter hoe je je beperking kan tackelen. Ga wat doen aan je gebit. Ga wat afvallen en werk aan jezelf. Zoek een opleiding uit wanneer je er klaar voor bent en dan heb je je leven op de rails. Het klinkt eng etc Maar ik heb het ook gedaan en ben er nu aan bezig nog. Gaat je lukken.
Gelieve verwijderen
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:33:54 #88
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194445287
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat is je beperking?
Juvenile artritis.
Gelieve verwijderen
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:34:42 #89
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194445300
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:28 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Dat klinkt wel ruk. Dan houdt hij vooral zichzelf klein. Ik focus me vooral op mezelf. Mijn ziekte overwinnen zal ik nooit, maar accepteren ermee leren leven etc. Maar ik ben dadelijk begin 30 en dan heb ik pas een hbo af. :')

Ach Ja mijn leven is zo gelopen vanwege fysieke beperkingen. Ik snap zijn frustratie wel maar om eerlijk te zijn Ik denk dat hij de verkeerde prioriteiten legt. Een bloedmooie meid zou mijn leven nu niet beter maken. Een leuke meid met een leuk karakter die mij wat afleiding geeft dat wel.
Nou en, dan ben je 30.. je hebt het wel maar gedaan :) Zulk doorzettingsvermogen wordt gewaardeerd, ook door vrouwen ;)
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:35:14 #90
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194445303
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:25 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Van een wajong leven zal die een reden voor hebben. Momenteel leef ik ook van een wajong. Ik ben wel aan een opleiding bezig. Overgewicht heb ik ook maar ik ben al 6 kilo kwijt. Nog 4 kilo eraf en mijn BMI is gezond. Maar vanwege lichamelijke beperking heb ik een lange tijd niet kunnen bewegen en veel op bed moeten liggen. Dan gaan de kilo's gauw.

Dus ik denk als hij zijn ziekte onder controle kan krijgen kan hij wel groeien. Ik zal overigens ook geen bloedmooie meiden scoren. Maar helemaal met lege handen zal ik ook niet komen te staan. Eerst die klote opleiding afmaken.

Maar goed zoals ik al zeg zo erg is hij er niet aan toe. Leven is gewoon wat moeilijker als je een fysieke beperking hebt.
Nouja jij lijkt in ieder geval wat te doen om je positie te verbeteren.

Dat weigert TS te doen. Die zoekt alleen maar naar toverformules om enkel de mooiste meiden te scoren.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:36:49 #91
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194445331
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:33 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Juvenile artritis.
Vervelend voor je inderdaad. Kun je nog veel of weinig? En verslechterd het of is het constant?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 16:14:08 #92
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194445858
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nou en, dan ben je 30.. je hebt het wel maar gedaan :) Zulk doorzettingsvermogen wordt gewaardeerd, ook door vrouwen ;)
Bedankt ik hoop dat het me lukt. Moest vanwege laag zelfvertrouwen eerst een mbo 4 doen. Iedereen zei dat dat al te hoog voor me gegrepen zou zijn en er niks van me terecht zou komen. Nu mijn eerste jaar hbo af met een 8 gemiddeld. Ach ja het is jammer wat mensen elkaar aandoen.
Gelieve verwijderen
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 16:15:03 #93
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194445876
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja jij lijkt in ieder geval wat te doen om je positie te verbeteren.

Dat weigert TS te doen. Die zoekt alleen maar naar toverformules om enkel de mooiste meiden te scoren.
Dat zal niet werken. Toen ik naar school ging en zo kreeg ik juist weer contacten met ook vrouwen. Maar als je binnen met je computer zit ontmoet je niemand.
Gelieve verwijderen
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 16:17:04 #94
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194445909
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

Vervelend voor je inderdaad. Kun je nog veel of weinig? En verslechterd het of is het constant?
Ik heb het gekregen op een jonge leeftijd. Was net geen 2 jaar oud. Mijn flexibiliteit is zwaar achteruit gegaan. Veel pijn, weinig mobiliteit. Ik ben nu maar aan het studeren voor werk dat meer zittend is en met mensen. In plaats van veel lopen of typen op kantoor
Gelieve verwijderen
pi_194446171
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:20 schreef osodevo het volgende:
Ik moet alleen wel bekennen dat ik door mijn onzekerheid heb moeten liegen over mijn opleidingsniveau.
Heb moeten liegen? :R :')

Afijn, je hebt gewoon gelogen... Liegen doet iedereen wel eens, daar kan zich niemand van vrijpleiten. Wanneer je iemand ontmoet die zegt "Ik lieg nooit!" Dan is die al op de eerste leugen betrapt.

Op zich is er niet meteen iets mis met een leugentje voor beste wil. Bv. om indruk te maken op een meisje. Daar zullen 80% van de jongens zich wel eens schuldig aan gemaakt hebben. Dat kun je nog wel bagatelliseren.

Nu de vraag die alleen jijzelf kunt beantwoorden... Was het een domme of een doordachte leugen?

Omdat je hier de vraag al stelt, ga ik voor de domme leugen..

En met een domme fabeltjeskrant leugen is het wachten op de dag dat je ermee door de mand valt. Dan kun je het maar beter snel opbiechten en de reactie afwachten. Blijkt ze een Drama Queen te zijn die er een onvergefelijk issue van maakt. Dan zou je ook al aan haar niveau kunnen twijfelen. Jammer dan, operatie mislukt. Trek er je lering uit.. ~O>

Maar mogelijk prikt ze wel door je persoonlijkheid heen en vind ze jouw onzekerheidsleugentje wel lief... En dan sta je gewoon even voor lul... Eigen schuld dikke bult... :+ Liegen is acteren, leugens opbiechten misschien nog wel meer... Doe je best..

[ Bericht 1% gewijzigd door Watuntrik op 07-08-2020 16:38:40 ]
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 16:41:28 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194446278
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nou en, dan ben je 30.. je hebt het wel maar gedaan :) Zulk doorzettingsvermogen wordt gewaardeerd, ook door vrouwen ;)
Dit dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194446659
Is het dan niet een beetje hypocriet dat het maatschappelijk wel oké is dat hoogopgeleide mannen met lager opgeleide vrouwen daten maar andersom dat veel vrouwen zich te goed voelen. Kijk maar naar talloze websites, alleen voor hoger opgeleiden. :')
  Spellchecker vrijdag 7 augustus 2020 @ 17:08:19 #98
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194446670
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 17:07 schreef osodevo het volgende:
Is het dan niet een beetje hypocriet dat het maatschappelijk wel oké is dat hoogopgeleide mannen met lager opgeleide vrouwen daten maar andersom dat veel vrouwen zich te goed voelen. Kijk maar naar talloze websites, alleen voor hoger opgeleiden. :')
Wat wou je eraan doen?
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 17:09:30 #99
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194446686
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 17:07 schreef osodevo het volgende:
Is het dan niet een beetje hypocriet dat het maatschappelijk wel oké is dat hoogopgeleide mannen met lager opgeleide vrouwen daten maar andersom dat veel vrouwen zich te goed voelen. Kijk maar naar talloze websites, alleen voor hoger opgeleiden. :')
Die mannen willen een ondergeschikte huisvrouw. Daar zou inderdaad eens wat aan gedaan moeten worden.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 17:10:58 #100
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194446701
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 17:07 schreef osodevo het volgende:
Is het dan niet een beetje hypocriet dat het maatschappelijk wel oké is dat hoogopgeleide mannen met lager opgeleide vrouwen daten maar andersom dat veel vrouwen zich te goed voelen. Kijk maar naar talloze websites, alleen voor hoger opgeleiden. :')
In plaats van klagen zou je ook kunnen werken aan jezelf verbeteren natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')