abonnement Unibet Coolblue
pi_194442765
quote:
Nicolette en haar man Bas Smit
Sowieso terechte klacht.
pi_194442790
Die reacties die ze krijgt zijn trouwens ook belachelijk, maar ze moet even begrijpen dat ze niet random mensen bij haar insta-toneelstukjes hoeft te betrekken.
Ze ziet iemand met een Aziatisch uiterlijk, dus gaat ff googlen "wat is ik hou van jou in het chinees", zegt dit vervolgens tegen deze jongen en reageert vervolgens fel, omdat deze jongen er niet aan mee wilt doen.
En dan nog posten op insta en denken dat dit leuk is :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2020 13:06:21 ]
  Spellchecker vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:06:40 #53
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194442810
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:05 schreef polyp11 het volgende:
Die reacties die ze krijgt zijn trouwens ook belachelijk, maar ze moet even begrijpen dat ze niet random mensen bij haar insta-toneelstukjes hoeft te betrekken.
Ze ziet iemand met een Aziatisch uiterlijk, dus gaat ff googlen "wat is ik hou van jou in het chinees", zegt dit vervolgens tegen deze jongen en reageert vervolgens fel, omdat deze jongen er vervolgens niet aan mee wilt doen.
En dan nog posten op insta en denken dat dit leuk is :')
Heeft weer haar moment of fame shame.
pi_194442850
Hmmm... ik zal Aziatische toeristen die mij op de Zaanse Schans in het Nederlands proberen aan te spreken, ook even fijntjes erop wijzen dan ze racistisch bezig zijn... Zal ze leren!

Wat een overdreven gedoe weer. Mogen we nog wel naar andere mensen kijken of is dat ook racistisch tegenwoordig?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:10:21 #55
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_194442875
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:09 schreef Natalie het volgende:
Hmmm... ik zal Aziatische toeristen die mij op de Zaanse Schans in het Nederlands proberen aan te spreken, ook even fijntjes erop wijzen dan ze racistisch bezig zijn... Zal ze leren!

Wat een overdreven gedoe weer. Mogen we nog wel naar andere mensen kijken of is dat ook racistisch tegenwoordig?
Ligt aan hun huidskleur en hoe verlekkerd je kijkt.

Laatst mooi een dame op haar privilege gewezen toen ze naar mij durfde te kijken zonder expliciet mijn schoonheid te erkennen.
pi_194442893
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:09 schreef Natalie het volgende:
Hmmm... ik zal Aziatische toeristen die mij op de Zaanse Schans in het Nederlands proberen aan te spreken, ook even fijntjes erop wijzen dan ze racistisch bezig zijn... Zal ze leren!

Wat een overdreven gedoe weer. Mogen we nog wel naar andere mensen kijken of is dat ook racistisch tegenwoordig?
Als andere mensen jou behandelen als clown om in hun 'leuke' instagramposts te figureren hoef je dat toch niet te zonder meer te accepteren?
pi_194442936
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:11 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Als andere mensen jou behandelen als clown om in hun 'leuke' instagramposts te figureren hoef je dat toch niet te zonder meer te accepteren?
Jawel man, alles voor de likes.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194442989
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:11 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Als andere mensen jou behandelen als clown om in hun 'leuke' instagramposts te figureren hoef je dat toch niet te zonder meer te accepteren?
Ah, pardon. Ik snap dat de chef in kwestie een klacht heeft ingediend vanwege 't filmpje en hoe hij neergezet wordt. In dat geval: idd, je hebt gelijk. Het is belachelijk! (Hoewel ik vind dat Nicolette zichzelf meer belachelijk maakt dan de chef, btw)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194443001
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:05 schreef polyp11 het volgende:
Die reacties die ze krijgt zijn trouwens ook belachelijk, maar ze moet even begrijpen dat ze niet random mensen bij haar insta-toneelstukjes hoeft te betrekken.
Ze ziet iemand met een Aziatisch uiterlijk, dus gaat ff googlen "wat is ik hou van jou in het chinees", zegt dit vervolgens tegen deze jongen en reageert vervolgens fel, omdat deze jongen er niet aan mee wilt doen.
En dan nog posten op insta en denken dat dit leuk is :')
Ze heeft die chef er nu alsnog bij betrokken en hij heeft het haar goed leren uitspreken. 'Had me dat gisteravond even geleerd, dan had ik even wat minder gezeik gehad Che'

Hilarisch is ze toch! haha!
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:20:01 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194443067
quote:
81s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:39 schreef Nikonlover het volgende:
Ach hemeltje. Het is nu dus racistisch om iemand in "zijn eigen taal" proberen aan te spreken. Mensen, zullen we hiermee ophouden.
Wat is dit nou weer voor nonsens?
Je weet niet eens of Chinees wel zijn eigen taal is.

Wat als jij ergens in een Aziatisch land bent, iemand je in een Deens dialect "ik hou van jou" toeroept en vervolgens verontwaardigd gaat zitten zijn dat je er niet op reageert, want jij spreekt toch Deens, of spreekt die persoon geen Deens?

Er zijn 12 verschillende Chinese talen, al even los van het feit dat we niet eens weten of de man Chinees was is er ook nog een grote kans dat hij een andere Chinese taal sprak dan waarin zij "ik hou van je" riep. Als ze het überhaupt al fatsoenlijk uitsprak. En nog even los van het feit dat je in andere talen misschien helemaal niet zo makkelijk "ik hou van je zegt" als bijvoorbeeld in het Engels in de VS.
Daar kun je al bijna "i love you" roepen als iemand in een winkel uit het magazijn nog net dat ene laatste product haalt waar jij voor kwam, als je in zo'n situatie in NL "ik hou van je" zegt dan is dat al bijna bizar en ik kan me zo voorstellen dat dat in China nog weer anders ligt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:25:04 #61
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194443132
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat als jij ergens in een Aziatisch land bent, iemand je in een Deens dialect "ik hou van jou" toeroept en vervolgens verontwaardigd gaat zitten zijn dat je er niet op reageert, want jij spreekt toch Deens, of spreekt die persoon geen Deens?
Als bijv in Spanje zo'n propper mij in het Deens aanspreekt dan lach ik en zeg ik dat ik Nederlander ben. Ik ben dan niet 'diep gekwetst' en 'voor enkele maanden, misschien wel een jaar arbeidsongeschikt'.
Sommige mensen hebben van janken hun beroep gemaakt. Dit slag zou volkomen kansloos zijn in iedere andere maatschappij dan een West-Europese in het begin van de 21-ste eeuw. Ze zijn het product van het ontbreken van iedere vorm van natuurlijke selectie gedurende drie generaties. Ze horen helemaal niet te bestaan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Spellchecker vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:26:47 #62
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194443157
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als bijv in Spanje zo'n propper mij in het Deens aanspreekt dan lach ik en zeg ik dat ik Nederlander ben. Ik ben dan niet 'diep gekwetst' en 'voor enkele maanden, misschien wel een jaar arbeidsongeschikt'.
Sommige mensen hebben van janken hun beroep gemaakt. Dit slag zou volkomen kansloos zijn in iedere andere maatschappij dan een West-Europese in het begin van de 21-ste eeuw. Ze zijn het product van het ontbreken van iedere vorm van natuurlijke selectie gedurende drie generaties. Ze horen helemaal niet te bestaan.
Een propper in Spanje kun je ook echt met een Aziatische chefkok vergelijken ja.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:27:34 #63
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194443168
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:26 schreef maily het volgende:

[..]

Een propper in Spanje kun je ook echt met een Aziatische chefkok vergelijken ja.
Het gaat niet om de propper, het gaat erom hoe 'gekwetst; je moet zijn als iemand je nationaliteit verkeerd inschat en je dus aanspreekt in de verkeerde taal.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194443189
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:51 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Nog steeds niet echt nieuwswaardig maar echt een heel toffe manier van met mensen omgaan kun je dit ook niet noemen.
"Hoor je niet wat ik zeg? Weet je wel dat ik een BN-er ben?! Knielen zul je, ondankbaar stuk plebs! Je denkt toch zeker niet dat ik dat Coronalied voor niets gezongen heb!"
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:28:45 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194443191
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als bijv in Spanje zo'n propper mij in het Deens aanspreekt dan lach ik en zeg ik dat ik Nederlander ben. Ik ben dan niet 'diep gekwetst' en 'voor enkele maanden, misschien wel een jaar arbeidsongeschikt'.
Sommige mensen hebben van janken hun beroep gemaakt. Dit slag zou volkomen kansloos zijn in iedere andere maatschappij dan een West-Europese in het begin van de 21-ste eeuw. Ze zijn het product van het ontbreken van iedere vorm van natuurlijke selectie gedurende drie generaties. Ze horen helemaal niet te bestaan.
Behalve dat die propper in Spanje jou op straat aanspreekt en deze meneer bij hen thuis is ingehuurd om te koken en ze zijn uitleg van het gerecht ook nog eens onbeschoft onderbrak.
Klein verschilletje lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194443199
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:29 schreef Hathor het volgende:
Die meid heeft wel pech zeg, ze heeft ook al een keer heel Colombia over haar heen gekregen, al weet ik niet meer precies wat er toen aan de hand was. :')
Gangbang?
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:29:16 #67
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194443200
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Behalve dat die propper in Spanje jou op straat aanspreekt en deze meneer bij hen thuis is ingehuurd om te koken en ze zijn uitleg van het gerecht ook nog eens onbeschoft onderbrak.
Klein verschilletje lijkt me.
Klein inderdaad en niet zo relevant.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:30:56 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194443226
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gaat niet om de propper, het gaat erom hoe 'gekwetst; je moet zijn als iemand je nationaliteit verkeerd inschat en je dus aanspreekt in de verkeerde taal.
Het gaat dan ook vooral om haar totaal onbeschofte gedrag, en het feit dat ze dat ook nog eens heel erg grappig vinden.
Al even los van het feit dat hij helemaal geen Chinees hoeft te zijn of de taal die ze spreekt hoeft te verstaan is de kans ook groot dat dat wat ze zegt niet als gepast wordt gezien.

Alsof die propper in het Deens tegen je vrouw zegt "Hee popje, neuken?!" en daarna nog eens verontwaardigd gaat doen dat ze er niet op reageert.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:32:20 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194443245
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Klein inderdaad en niet zo relevant.
Jawel, het gaat vooral op de onbeschofte onderbreking en de aannames die ze daarin doet.
De onderbreking an sich is al onbeschoft, maar wat ze zegt is helemaal bizar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194443249
Vooral die bitchy reactie daarna is om te janken. Die gast spreekt waarschijnlijk alleen Nederlands :D
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:32:25 #71
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194443252
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het gaat dan ook vooral om haar totaal onbeschofte gedrag, en het feit dat ze dat ook nog eens heel erg grappig vinden.
Al even los van het feit dat hij helemaal geen Chinees hoeft te zijn of de taal die ze spreekt hoeft te verstaan is de kans ook groot dat dat wat ze zegt niet als gepast wordt gezien.

Alsof die propper in het Deens tegen je vrouw zegt "Hee popje, neuken?!" en daarna nog eens verontwaardigd gaat doen dat ze er niet op reageert.
Het ging om vermeend 'racisme'. Niet om onbeleefd gedrag.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194443256
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het gaat dan ook vooral om haar totaal onbeschofte gedrag, en het feit dat ze dat ook nog eens heel erg grappig vinden.
Al even los van het feit dat hij helemaal geen Chinees hoeft te zijn of de taal die ze spreekt hoeft te verstaan is de kans ook groot dat dat wat ze zegt niet als gepast wordt gezien.

Alsof die propper in het Deens tegen je vrouw zegt "Hee popje, neuken?!" en daarna nog eens verontwaardigd gaat doen dat ze er niet op reageert.
Inderdaad, ik stoor me vooral aan de manier van aanspreken en het op een hele irritante manier onderbreken. https://www.mediacourant.(...)h-tegen-chinese-kok/
En dat allemaal om maar een schijtlollig filmpje op internet te kunnen zetten. :')
pi_194443276
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:32 schreef Magica het volgende:
Vooral die bitchy reactie daarna is om te janken. Die gast spreekt waarschijnlijk alleen Nederlands :D
Nee hij spreekt wel Chinees en ondertussen staat er op haar insta een filmpje waarop hij haar heeft geleerd het goed te zeggen.
pi_194443325
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:34 schreef Chia het volgende:

[..]

Nee hij spreekt wel Chinees en ondertussen staat er op haar insta een filmpje waarop hij haar heeft geleerd het goed te zeggen.
Waar kan ik dat vinden dat andere filmpje zie ik ook al niet :@
pi_194443337
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:36 schreef Magica het volgende:

[..]

Waar kan ik dat vinden dat andere filmpje zie ik ook al niet :@
Dat andere filmpje staat iig in die Mediacourant link en dat nieuwe filmpje in de stories van Nicolette op Insta.
pi_194443340
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:29 schreef babylon het volgende:
Het probleem is niet het Chinees spreken, het probleem is dat ze er vanuit gaat dat een Aziatisch uitziende man wel Chinees zou kunnen.
Nou, poeh, wat racistisch...
pi_194443372
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:01 schreef Twiitch het volgende:

[..]

"BN'er" trekt het niet om hele twee seconden genegeerd te worden :')
Dit. Triest wijf.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:41:23 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194443427
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:34 schreef Chia het volgende:

[..]

Nee hij spreekt wel Chinees en ondertussen staat er op haar insta een filmpje waarop hij haar heeft geleerd het goed te zeggen.
Helemaal mooi dus, ze spreekt dus idd niet fatsoenlijk genoeg Chinees om "Ik hou van jou" foutloos te kunnen zeggen.

Het mooiste vind ik eigenlijk wel dat hij risotto op tafel zette, niet dat het Kantonees was en ze hem in het Kantonees de liefde verklaarde omdat ze dacht dat dat zijn taal was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194443436
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:36 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat andere filmpje staat iig in die Mediacourant link en dat nieuwe filmpje in de stories van Nicolette op Insta.
Omg :') gevonden tnx!
pi_194443465
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:32 schreef Chia het volgende:

[..]

Inderdaad, ik stoor me vooral aan de manier van aanspreken en het op een hele irritante manier onderbreken. https://www.mediacourant.(...)h-tegen-chinese-kok/
En dat allemaal om maar een schijtlollig filmpje op internet te kunnen zetten. :')
Ongeacht haar goede bedoelingen (gaan we maar even vanuit), maak 't onderbreken en zeuren over 't uitblijven van een reactie van de chef, het nog een stukje triester.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194443483
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:34 schreef Chia het volgende:

[..]

Nee hij spreekt wel Chinees en ondertussen staat er op haar insta een filmpje waarop hij haar heeft geleerd het goed te zeggen.
Kortom: hij maakt zich een stuk minder zorgen over het 'racistische gedrag' van Nicolette dan buitenstaanders, die er geen ene moer mee te maken hebben :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194443500
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:44 schreef Natalie het volgende:

[..]

Kortom: hij maakt zich een stuk minder zorgen over het 'racistische gedrag' van Nicolette dan buitenstaanders, die er geen ene moer mee te maken hebben :)
Die chef is ingehuurd via kennissen, dus dat hij Chinees sprak is waarschijnlijk wel iets dat ze zeker wist.
pi_194443524
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:43 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ongeacht haar goede bedoelingen (gaan we maar even vanuit), maak 't onderbreken en zeuren over 't uitblijven van een reactie van de chef, het nog een stukje triester.
Dat is toch precies wat ik zeg? Het is gewoon onbeleefd wat ze doet.
pi_194443553
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:45 schreef Chia het volgende:

[..]

Die chef is ingehuurd via kennissen, dus dat hij Chinees sprak is waarschijnlijk wel iets dat ze zeker wist.
Ja, dat geloof ik wel :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194443560
Dat ze Chinees probeert te spreken moet ze helemaal zelf weten, wij liggen er ook niet wakker van als een Chinees Nederlands spreekt of wel dan? Zeer rare discussie dus.

However, pardon my French, wat is dat voor een bitch met d’r “hoor je niet wat ik tegen je zeg?” Alsof je er op moet reageren.. terwijl de man in gesprek zit met haar vent.

Verwende hoer.
pi_194443589
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dat ze Chinees probeert te spreken moet ze helemaal zelf weten, wij liggen er ook niet wakker van als een Chinees Nederlands spreekt of wel dan? Zeer rare discussie dus.

However, pardon my French, wat is dat voor een bitch met d’r “hoor je niet wat ik tegen je zeg?” Alsof je er op moet reageren.. terwijl de man in gesprek zit met haar vent.

Verwende hoer.
Ach, ze had ook kunnen zeggen: 'Weet je niet wie ik ben?' Dan zou 't erger zijn. Maar idd, dat onderbreken is vervelend.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:51:46 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194443590
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:47 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat is toch precies wat ik zeg? Het is gewoon onbeleefd wat ze doet.
Het is idd vooral het onbeschofte, het onderbreken en het "Jij spreekt toch Chinees, of spreek ik geen Chinees?!"
Nou nee Nicolette, je spreekt dus inderdaad geen Chinees, misschien iets om over na te denken voor je verontwaardigd gaat doen dat iemand niet op jouw steenkolengebrabbel reageert.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194443610
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is idd vooral het onbeschofte, het onderbreken en het "Jij spreekt toch Chinees, of spreek ik geen Chinees?!"
Nou nee Nicolette, je spreekt dus inderdaad geen Chinees, misschien iets om over na te denken voor je verontwaardigd gaat doen dat iemand niet op jouw steenkolengebrabbel reageert.
Het is ook een random uitroep. Als iemand zoiets plotseling in het Nederlands begint te roepen terwijl ik als chef het gerecht introduceer voel ik me ook niet direct aangesproken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2020 13:53:24 ]
pi_194443620
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:48 schreef maily het volgende:

[..]

Zijzelf? Of haar ouders?
Ben je niet in de war met Ellemieke Vermolen?
Die was van haar ouders maar als ze aandacht nodig heeft, roept ze heel hard dat ze een restaurant in Zuid heeft.

https://www.rtlboulevard.(...)zomer-haar-brasserie

En je dan zo gedragen als gast... ordinair ding is het.
pi_194443621
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is idd vooral het onbeschofte, het onderbreken en het "Jij spreekt toch Chinees, of spreek ik geen Chinees?!"
Nou nee Nicolette, je spreekt dus inderdaad geen Chinees, misschien iets om over na te denken voor je verontwaardigd gaat doen dat iemand niet op jouw steenkolengebrabbel reageert.
Niks mis met andere talen spreken, maar de timing, de toon, de manier waarop plus wat je zegt dat verontwaardigde.. de kok reageert nog uitermate professioneel en kalm, door haar compleet te negeren.

Hoewel je in het Telegraaf filmpje niet veel meer ziet dus ik weet niet of er uiteindelijk op gereageerd werd.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:54:50 #91
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194443631
Het valt me wel op dat de vrouw in dit topic hard tegen Nicolette zijn..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194443702
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:54 schreef LXIV het volgende:
Het valt me wel op dat de vrouw in dit topic hard tegen Nicolette zijn..
Waarom dan wat heeft ze verder allemaal gedaan?
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:05:36 #93
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_194443769
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:54 schreef LXIV het volgende:
Het valt me wel op dat de vrouw in dit topic hard tegen Nicolette zijn..
Vrouwen zijn dan ook vaak wat inlevender. Met Nicolette van Dam als duidelijke uitzondering.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:06:06 #94
186611 Haags
pi_194443773
Wat hebben de sneeuwvlokjes het toch weer zwaar he?! Werkelijk waar ONGEKEND ;( :'(
Zonder wrijving geen glans
pi_194443859
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:05 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Vrouwen zijn dan ook vaak wat inlevender. Met Nicolette van Dam als duidelijke uitzondering.
Als 't gaat om slechte manieren, dan is 't met de inleven wel rap gedaan.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194443890
Nicolette van Dam is een topvrouw. ze werkt hard en voelt zich niet beter dan anderen.
Zodra een tv opname is afgelopen staat ze vaak daarna (weer) in haar restaurant. een goed mens.
bijzonder dat mensen die haar niet kennen zoveel gif spuwen om helemaal niets.
het gaat om helemaal niets. komkommertijd.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194443951
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Is niet racistisch, maar "ik hou van jou" zeggen Chinezen vrijwel niet, dus ik snap dat de man dan niet antwoord.
Die Chinees dacht natuurlijk: Dat wordt neuken vanavond. Niks aan haar man laten merken :9
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_194444068
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:23 schreef Confetti het volgende:
Nieuwsmedia hebben dit trucje goed onder de knie. Gewoon even op social media zoeken naar wat reacties en het zo uitvergroten om er een nieuwsartikel van te maken.

Riooljournalistiek.
Bij het AD heb ik echt het gevoel, daar werken wat columnisten part-time en een paar sportverslaggevers aangevuld met twee stagiairs die artikelen van andere nieuwssites of van sociale media plukken.
  Spellchecker vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:22:30 #99
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194444074
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:16 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Die Chinees dacht natuurlijk: Dat wordt neuken vanavond. Niks aan haar man laten merken :9
:D
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:23:32 #100
492092 IxOdysseus
Drugs are bad m'kay
pi_194444104
BlendTV _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')