abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:21:36 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_194441372

quote:
The Eurovision Song Contest travels to America!
TODAY, 11:10 CEST
Europe’s favourite TV show will travel across the ocean to the United States of America! The American Song Contest will take place during the holiday season of 2021.

The American version of the Eurovision Song Contest will, as it is currently conceived, position the artists head to head against other states’ representatives in a series of 5-10 televised Qualifier Competitions, leading to Semi-Finals and the ultimate primetime Grand Final.

Martin Österdahl, Executive Supervisor of the Eurovision Song Contest: “The Eurovision Song Contest’s unique legacy dates back 65 years and its worldwide popularity is still rising. It’s time for America to experience this spectacle, through its sister competition, the American Song Contest. Love of music is universal and celebration of music in different genres and styles can transcend boundaries and unite people. We are excited to have found the right partners to offer another series that our fans across the globe can fall in love with and to share this unique competition with the American people.”

Fans during the Grand Final of the Eurovision Song Contest 2019EBU / ANDRES PUTTING
The team
The force behind The American Song Contest and EBU’s brand entrée into America includes some of the top global minds in entertainment, music and television. Anders Lenhoff, one of Europe’s top creative producers, is joined by Peter Settman, a leading television entrepreneur and producer, Ola Melzig, a renowned television and mega-event producer, and Christer Bjorkman, who famously performed on the Eurovision Song Contest and later became one of its longest-running producers. Crucial to the team in the U.S. is Ben Silverman, the prolific producer and television executive who propelled the American version of The Office to global status as well as creating The Biggest Loser, finding and packaging Who Wants To Be A Millionaire, Ugly Betty, Jane The Virgin and many more global hits. The team holds the long-term license to run the competition in the United States.

The American Song Contest producer Mr. Lenhoff, on behalf of his producing partners Björkman, Melzig and Settman, said: “Imagine if music was an Olympic sport and artists from all over the world came together to compete for the gold. That’s the Eurovision Song Contest. The American version will be different than anything seen before on U.S. television, marrying the fanfare and excitement of March Madness and the NFL playoffs with the artistry and beauty of world-class performances. The American Song Contest is a competition that happens to be televised, rather than a contest created to make a television show. And it’s open to all singers with a song, whether they are amateur artists or already signed to a major record label. No one is excluded from the competition.”

The Academy
As a lead up to the live televised competition, Propagate Content and The American Song Contest producing team will create The American Song Contest Academy, a group consisting of music professionals based in the U.S. that represent all genres and backgrounds. These members will create juries of artists and music industry notables who, along with the regional audiences, will select top talent from all 50 states to compete. These representatives of each state can be either solo artists, duos or bands with up to 6 members.

Justin Timberlake performed at the Eurovision Song Contest in 2016 as an interval actEBU
About the Eurovision Song Contest
The American Song Contest is set to take place months after the 65th edition of the Eurovision Song Contest, which takes place in Rotterdam, The Netherlands. The Eurovision Song Contest is known for having launched the careers of a wide variety of artists, including previous winners Celine Dion and ABBA. Recently, both Justin Timberlake and Madonna released their new singles on the Eurovision stage as interval acts.
https://eurovision.tv/sto(...)5DN2tVeDwnucUszqbx9o
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_194441599
Tsja, we gaan het zien. Hopelijk blijft het gewoon wel ver van elkaar vandaan :@ niet dat de winnaar ineens aan het ESF mag meedoen :')

En hopelijk blijft het in Rotterdam bij een filmpje en hoeft er niet een hele intervalact aan verspilt te worden :+
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:47:54 #3
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_194441724
Eerst nog maar eens zien, dit horen we nu ook al, wat, 5 jaar?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:51:23 #4
39237 crew  H_T
2733
pi_194441763
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 11:47 schreef ijs_beer het volgende:
Eerst nog maar eens zien, dit horen we nu ook al, wat, 5 jaar?
Als het niet langer is. Asiavision wordt ook al jaren over gezegd dat het er nu écht gaat komen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:35:53 #5
163650 Greys
pi_194442370
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 11:47 schreef ijs_beer het volgende:
Eerst nog maar eens zien, dit horen we nu ook al, wat, 5 jaar?
Het officiële Eurovision account tweet erover. Dat is nog niet eerder zo gebeurd volgens mij als officiele aankondiging.

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_194442457
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 11:38 schreef Em31 het volgende:
Tsja, we gaan het zien. Hopelijk blijft het gewoon wel ver van elkaar vandaan :@ niet dat de winnaar ineens aan het ESF mag meedoen :')

En hopelijk blijft het in Rotterdam bij een filmpje en hoeft er niet een hele intervalact aan verspilt te worden :+
Ja precies. Ik vind het wel leuk hoor, en lijkt me leuk om te gaan volgen *O*

Maar ik hoop wel dat het een beetje "los" blijft bestaan. En een beetje aandacht ervoor in Rotterdam zou leuk zijn, omdat het toch iets nieuws is, maar afgezien van even een kort filmpje hoeft het voor mij ook niet.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_194443646
Flopperdeflop. Met na elk liedje een reclameblok.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194443716
Misschien loop ik achter maar...en wij dan?
pi_194446944
‘Holiday season’, bedoelen ze daarmee de zomer of december?
leven zoals het leven is
pi_194447974
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 17:30 schreef Jason22 het volgende:
‘Holiday season’, bedoelen ze daarmee de zomer of december?
Zomer denk ik, omdat in het artikel staat dat het na 65ste editie in Rotterdam wordt georganiseerd
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 augustus 2020 @ 18:45:41 #11
163650 Greys
pi_194447976
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:01 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Misschien loop ik achter maar...en wij dan?
Wij in mei.

Zij november/december ergens denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_194452116
Dit kan leuk worden aangezien het muzikale talent in de usa!
pi_194463686
Ik moet het nog zien.

Bij mijn weten is er voor de verschillende staten in de USA lang niet zo veel nationalisme als hier voor de verschillende landen bestaat. Daardoor loopt het erg het risico een gewone talentenjacht te worden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 9 augustus 2020 @ 12:53:14 #14
39237 crew  H_T
2733
pi_194472231
Ik ga alvast random een staat aanmoedigen: hup Alaska w/
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_194472305
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 12:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga alvast random een staat aanmoedigen: hup Alaska w/
We hebben een O!
We hebben een H!
We hebben een I!
We hebben een O!
OHIO! *O*

Nu nog even kijken of daar goede artiesten vandaan komen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 9 augustus 2020 @ 13:02:32 #16
39237 crew  H_T
2733
pi_194472337
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 12:59 schreef Fred_B het volgende:

[..]

We hebben een O!
We hebben een H!
We hebben een I!
We hebben een O!
OHIO! *O*

Nu nog even kijken of daar goede artiesten vandaan komen.
De rock n roll hall of fame staat daar. Ik denk dat de kans dat Ohio een goeie artiest levert een stuk groter is dan dat Alaska dat doet :P

Edit: Leve Wikipedia! De namen die bij Ohio en Alaska staan zeggen me vrij weinig. Accordeonist Frankie Yankovic heb ik wel eens van gehoord, maar die is al ruim 20 jaar niet meer onder ons
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_194472391
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 13:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

De rock n roll hall of fame staat daar. Ik denk dat de kans dat Ohio een goeie artiest levert een stuk groter is dan dat Alaska dat doet :P

Edit: Leve Wikipedia! De namen die bij Ohio en Alaska staan zeggen me vrij weinig. Accordeonist Frankie Yankovic heb ik wel eens van gehoord, maar die is al ruim 20 jaar niet meer onder ons
O.a. Marilyn Manson, Dave Grohl en John Legend komen uit Ohio blijkbaar. Er is in elk geval iets te kiezen :D
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 9 augustus 2020 @ 13:25:18 #18
39237 crew  H_T
2733
pi_194472605
Alvast van de A-staten opgezocht wie ze kunnen sturen :) Volgens Wikipedia zijn de genoemde namen geboren in de betreffende staat, of bij de bands zijn ze daar opgericht.

Alabama
Drive-by Truckers
Alabama Shakes
Lionel Richie

Alaska
Jewel

Arizona
Dave Mustaine (zanger van Megadeth)
Stevie Nicks
Cece Peniston
Alice Cooper

Arkansas
Beth Ditto (zangeres van Gossip)
Evanescence
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 augustus 2020 @ 13:48:31 #19
163650 Greys
pi_194472868
Ik ben voor Nashville Tennessee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 9 augustus 2020 @ 14:10:26 #20
39237 crew  H_T
2733
pi_194473197
quote:
10s.gif Op zondag 9 augustus 2020 13:48 schreef Greys het volgende:
Ik ben voor Nashville Tennessee.
Zelfs als je het alleen bij die stad houdt heb je al ruime keuze :) Lady Antebellum (tegenwoordig Lady A), The Raconteurs, Sixpence none the richer, allemaal uit Nashville

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 augustus 2020 @ 14:25:20 #21
163650 Greys
pi_194473442
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 14:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Zelfs als je het alleen bij die stad houdt heb je al ruime keuze :) Lady Antebellum (tegenwoordig Lady A), The Raconteurs, Sixpence none the richer, allemaal uit Nashville

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De spoiler :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_194480427
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 18:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Wij in mei.

Zij november/december ergens denk ik.
Wel lekker tussen het JESF en FiK in zo ongeveer. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het uit gaat pakken, dus ik ga kijken :)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_196134537
https://eurovoix-world.co(...)ong-selections-more/

Er is een uitgebreide update over het Amerikaanse ESF. Het belangrijkste is het geplande format. Alle 50 staten doen mee. Dat gaat via vijf ‘kwart’finales met tien staten, waarvan er telkens vier kwalificeren, gevolgd door twee halve finales met tien staten, waarvan er vijf doorgaan en één grote finale met de tien favorieten.

Alle shows zouden twee uur moeten duren, dus met maximaal 30 minuten aan effectieve muziektijd, zal dat wel een zeker San Remo- gehalte krijgen. In de winter 2021/2022 zou het moeten gebeuren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_196134654
Als het stemmen zo gaat als bij de presidentsverkiezing, sla ik deze over.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 november 2020 @ 00:28:19 #25
39237 crew  H_T
2733
pi_196144434
quote:
10s.gif Op zondag 8 november 2020 14:31 schreef Mandy040986 het volgende:
Als het stemmen zo gaat als bij de presidentsverkiezing, sla ik deze over.
Als Nevada nu niet zo moeilijk doet en meteen The Killers stuurt is het misschien wel de moeite :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_196243269
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 14:25 schreef Fred_B het volgende:
Alle shows zouden twee uur moeten duren, dus met maximaal 30 minuten aan effectieve muziektijd, zal dat wel een zeker San Remo- gehalte krijgen. In de winter 2021/2022 zou het moeten gebeuren.
Onderschat niet hoeveel reclame er op de Amerikaanse TV wordt uitgezonden. 10 liedjes x 3 minuten, aankondiging plus filmpje nog eens 1 minuut per stuk, opening en afkondiging...

Misschien dat ze er net 2 intervalacts tussen kunnen proppen, maar meer dan dat zal het niet wezen.
pi_196274368
Dan kunnen Madonna en Justin Timberlake enzo wel daar gelijk optreden, hoeven ze niet naar het ESF :7
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')