abonnement Unibet Coolblue
pi_194433416
Tip: Dit is een serieuze kwestie.
Heel belangrijk dat iedereen alles in de oren knoopt.
Waarom dan 5 minuten een persconferentie en het heel ingewikkeld maken om de rest te zien/beluisteren? In plaats daarvan krijgen we een aandachtzoekende journalist die alles herhaalt wat gezegd is terwijl de persconferentie doorgaat, interessante vragen beantwoord worden, zaken nog eens op een andere manier worden uitgelegd waardoor het beter doordringt etc.
Gewoon aan laten staan op Nederland 1 graag! Het is te belangrijk.
pi_194433425
Dus eigenlijk heb je een tip voor de NPO?
So we just called him Fred too
pi_194433670
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 19:50 schreef Fred2 het volgende:
Dus eigenlijk heb je een tip voor de NPO?
Nee want die doet het dus niet, het moet afgedwongen worden door het kabinet.
Het is toch te zot voor woorden hoe moeilijk het wordt gemaakt om alles te zien/horen? Eerst probeerde ik radio 1, begon na 5 minuten ook een journalist doorheen te tetteren, toen eindelijk Politiek24 aan de gang gekregen, bij elkaar wel veel minuten gemist. Zonde.
Ik hoor die journalisten al elke dag, ze interpreteren vaak maar raak, hun voorspelbare woordkeuze ben ik beu, ik wil Rutte en De Jonge zélf horen. Dat is toch niet te véél gevraagd?
pi_194433854
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 19:49 schreef Mondkapje het volgende:
Het is te belangrijk.
Het is helemaal niet belangrijk... daarom heb ik ook niet gekeken. Vertel me eens, wat zou ik gemist moeten hebben wat van belang is voor mij?
Facts don't care about your feelings
  donderdag 6 augustus 2020 @ 20:27:01 #5
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_194433935
Niks belangrijks aan, alles is voor de persconferentie al gelekt naar de pers.

Wmb is wat maatregelen laten lekken en dan de volgende dag even een persberichtje rondsturen genoeg.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_194434413
Het is belangrijk in de zin dat het de kwestie van de eeuw is en zij de personen zijn die het dichtst bij alle informatie zitten.
pi_194435553
Het covid-19 beleid wankelt...
pi_194435742
Je moet @MarkRutte mentionen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194440380
Maar ben ik de enige die dit vindt? Het is toch veel fijner om naar Hugo de Jonge zelf te luisteren en te wachten tot hij er een leuke vondst tussendoor gooit dan die ontzettend vervelende Haagse journalisten met hun oncreatieve gebabbel? En Rutte kan dingen vanuit verschillende hoeken uitleggen, dat doet hij zo te zien improviserend, dat is toch vele malen interessanter dan die voorgekookte brij van die ijdeltuiten van de pers?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')