abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194431711
'Ik denk aan hem, constant'

Dylan Groenewegen heeft voor het eerst gereageerd op de zware crash woensdag tijdens de Ronde van Polen waarbij door zijn toedoen Fabio Jakobsen ten val kwam en zwaar gewond raakte. Groenewegen week tijdens de eindsprint van zijn lijn en stak bovendien zijn elleboog uit, waardoor een massale valpartij ontstond.

Jakobsen wordt op dit moment in een kunstmatige coma gehouden. Groenewegen hield een gebroken sleutelbeen over aan de val.

"Ik vind het verschrikkelijk wat er gisteren gebeurd is", schrijft Groenewegen op social media. "Ik denk aan hem, constant."

Ploegleider Richard Plugge laat weten het voorval te zullen bespreken met Groenewegen. "Samen met Merijn Zeeman (ploegleider, red.) ben ik bij Dylan geweest in het ziekenhuis, waar hij is geopereerd aan een gebroken sleutelbeen. Dylan voelt zich vreselijk en is zwaar aangeslagen. Ook voor hem geldt dat op dit moment alleen het herstel van Fabio en de anderen die gewond zijn geraakt bij de val telt."

https://nos.nl/artikel/23(...)an-hem-constant.html

De crash

https://twitter.com/wcsbike/status/1291048127823314945

In 2016 ook gedaan maar dan zonder crash

https://twitter.com/i/status/782603105561112576

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2020 18:31:21 ]
pi_194431772
Poging doodslag. Dit was een bewussie.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194431793
Wielrennen verbieden. Scheelt weer een hoop tijd en dopinggebruik. Opgelost.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 18:39:56 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_194431867
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:34 schreef Nober het volgende:
Wielrennen verbieden. Scheelt weer een hoop tijd en dopinggebruik. Opgelost.
Sowieso een extreem witte sport, weg ermee!
pi_194432025
Goede orgaandonoren, die wielrenners.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_194432034
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:33 schreef Drekkoning het volgende:
Poging doodslag. Dit was een bewussie.
Inderdaad, de organisatie had best wel wat materialen kunnen plaatsen om een val op te vangen.
So we just called him Fred too
pi_194432047
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:39 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Sowieso een extreem witte sport, weg ermee!
Hamilton laten meefietsen en steeds laten winnen
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_194432124
Hij komt natuurlijk ongelukkig ten val, en extreem hard wat vooral aan de organisatie is toe te schrijven. Dat Groenewegen iets deed wat niet hoorde maakt niet dat de gevolgen ook volledig aan hem toe te schrijven zjin. Sprinters flikken zoiets wel vaker.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_194432427
Typische wielrenner
pi_194432632
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij komt natuurlijk ongelukkig ten val, en extreem hard wat vooral aan de organisatie is toe te schrijven. Dat Groenewegen iets deed wat niet hoorde maakt niet dat de gevolgen ook volledig aan hem toe te schrijven zjin. Sprinters flikken zoiets wel vaker.
Praat het lekker goed joh.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 19:22:22 #11
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_194432763
Wie geschoren wordt moet stilzitten.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 6 augustus 2020 @ 19:33:13 #12
186611 Haags
pi_194433062
In mijn ogen deed hij niets verkeerds.
Zonder wrijving geen glans
pi_194433234
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In mijn ogen deed hij niets verkeerds.
Mwah, hij deed wel degelijk iets verkeerds. Alleen loopt dat wel in de meeste andere gevallen zonder al te ernstige gevolgen af, alleen niet nu het op een enorm gevaarlijke aankomst is gebeurd.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 19:42:38 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194433280
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In mijn ogen deed hij niets verkeerds.
Tijd om eens naar je ogen te laten kijken dan. De regels zijn helder, en Dylan Groenewegen hield zich er niet aan.

Deze afloop heeft hij natuurlijk ook niet gewild, en ik begrijp z'n stuuractie in het heetst van de strijd wel, maar die regels zijn er dus juist om dit soort situaties te voorkomen en dat zou Groenewegen als de beste moeten weten.
Huilen dan.
pi_194433303
Moordenaar. Je kan niet zoiets flikken. Zoiets kan je alleen als je een totale egoïst en narcist bent.

Gefeliciteerd met je 'winnaars-mentaliteit'. Carrière voorbij.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 6 augustus 2020 @ 19:49:52 #16
186611 Haags
pi_194433418
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 19:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Tijd om eens naar je ogen te laten kijken dan. De regels zijn helder, en Dylan Groenewegen hield zich er niet aan.

Deze afloop heeft hij natuurlijk ook niet gewild, en ik begrijp z'n stuuractie in het heetst van de strijd wel, maar die regels zijn er dus juist om dit soort situaties te voorkomen en dat zou Groenewegen als de beste moeten weten.
Zo'n actie moet gewoon kunnen in het heetst van de strijd. Kan gebeuren joh. Ze zijn niet van poppenstront gemaakt.
Zonder wrijving geen glans
pi_194433582
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Zo'n actie moet gewoon kunnen in het heetst van de strijd. Kan gebeuren joh. Ze zijn niet van poppenstront gemaakt.
En bij boksen mag je af en toe iemand in de ballen slaan :D Want het kan gebeuren in het heetst van de strijd :D Ik dacht dat je een grapje maakte maar je bent serieus zo lijkt het :')
  User die overal opduikt 2022 donderdag 6 augustus 2020 @ 20:00:35 #18
186611 Haags
pi_194433599
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 19:59 schreef phoenyx het volgende:

[..]

En bij boksen mag je af en toe iemand in de ballen slaan :D Want het kan gebeuren in het heetst van de strijd :D Ik dacht dat je een grapje maakte maar je bent serieus zo lijkt het :')
Tuurlijk. Wielrennen is ook eigenlijk geen sport natuurlijk. En als het allemaal te heftig is moet je lekker gaan schaken of zo.
Zonder wrijving geen glans
pi_194433641
Ik zie dit heel vaak in het wielrennen en eigenlijk vind ik het hypocriet voelen om alleen nu daar wat van te vinden, omdat er eentje bijna kaput gaat. Over het algemeen vind ik het gewoon een prima aspect van de sport, af en toe een vies elleboogje. Hoort erbij.

Het is wel sport he, het hoeft niet zoals op kantoor in je airco altijd maar veilig en zonder risico te zijn.
-nee-
  donderdag 6 augustus 2020 @ 20:10:12 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194433734
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Tuurlijk. Wielrennen is ook eigenlijk geen sport natuurlijk. En als het allemaal te heftig is moet je lekker gaan schaken of zo.
Waarom zou wielrennen geen sport zijn?
Huilen dan.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 20:15:49 #21
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_194433796
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:03 schreef Marsenal het volgende:
Ik zie dit heel vaak in het wielrennen en eigenlijk vind ik het hypocriet voelen om alleen nu daar wat van te vinden, omdat er eentje bijna kaput gaat. Over het algemeen vind ik het gewoon een prima aspect van de sport, af en toe een vies elleboogje. Hoort erbij.

Het is wel sport he, het hoeft niet zoals op kantoor in je airco altijd maar veilig en zonder risico te zijn.
Dit dus.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 20:21:37 #22
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_194433864
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 19:44 schreef Confetti het volgende:
Moordenaar. Je kan niet zoiets flikken. Zoiets kan je alleen als je een totale egoïst en narcist bent.

Gefeliciteerd met je 'winnaars-mentaliteit'. Carrière voorbij.
En precies dat maakt een goed sporter een fantastisch sporter. Een “over mijn lijk” mentaliteit. Natuurlijk gooit hij bewust de deur dicht om er zo voor te blijven.
Hij wilde echt niet dat deze knaker zwaar gewond zou raken. Maar je ziet dit in zoveel sprints en ook in andere sporten worden dingen geflikt. En vaak gaat het goed en kom je er relatief makkelijk mee weg.
Maar nee, nu ziet het door de miserabel slechte omheining er extra dramatisch uit. En moet Groenewegen boeten. Wat een kwats, dit soort kwakjes worden wel vaker uitgedeeld. Het hoort niet, maar daarom is hij ook uit de koers genomen. En daarmee is het klaar, ophouden met die heksenjacht.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 20:21:37 #23
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194433865
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:03 schreef Marsenal het volgende:
Ik zie dit heel vaak in het wielrennen en eigenlijk vind ik het hypocriet voelen om alleen nu daar wat van te vinden, omdat er eentje bijna kaput gaat. Over het algemeen vind ik het gewoon een prima aspect van de sport, af en toe een vies elleboogje. Hoort erbij.

Het is wel sport he, het hoeft niet zoals op kantoor in je airco altijd maar veilig en zonder risico te zijn.
De regels zijn er, alleen worden ze niet nageleefd en gehandhaafd. Pleit je voor een herziening van die regels?

En er zit natuurlijk nog wel een aardig groot gebied tussen saaie volledig veilige rubberen tegels en bloedstollende kooigevechten waarbij alles toegestaan is. Iedereen snapt dat een vies elleboogje in een massasprint kan resulteren in bijzonder nare gevolgen.
Huilen dan.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 20:22:01 #24
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_194433869
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij komt natuurlijk ongelukkig ten val, en extreem hard wat vooral aan de organisatie is toe te schrijven. Dat Groenewegen iets deed wat niet hoorde maakt niet dat de gevolgen ook volledig aan hem toe te schrijven zjin. Sprinters flikken zoiets wel vaker.
Hij mag jaren de bak in voor poging tot doodslag, de debiel.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_194433928
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De regels zijn er, alleen worden ze niet nageleefd en gehandhaafd. Pleit je voor een herziening van die regels?

En er zit natuurlijk nog wel een aardig groot gebied tussen saaie volledig veilige rubberen tegels en bloedstollende kooigevechten waarbij alles toegestaan is. Iedereen snapt dat een vies elleboogje in een massasprint kan resulteren in bijzonder nare gevolgen.
Ja dat is zeker waar. Als het kalf verdronken is, enzo, het zijn vaak wel dit soort incidenten die ertoe leiden dat regels daadwerkelijk worden nageleefd. Maar die man ligt ook uit de wedstrijd, natuurlijk, dus in feite kunnen we het verhaaltje wel uitblazen.

Of je zo iemand ook strafrechtelijk zou kunnen vervolgen is altijd wel boeiende materie, dat zien we in het voetbal natuurlijk wekelijks gebeuren, op de een of andere manier is onze cultuur zo dat als we sport beoefenen, we in een soor Purge-modus gaan, een free-for-all. :P
-nee-
pi_194433942
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hij mag jaren de bak in voor poging tot doodslag, de debiel.
Als zijn slachtoffer wakker wordt zou je hem kunnen vragen of hij aangifte wilt doen.
-nee-
  donderdag 6 augustus 2020 @ 20:35:04 #27
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194434033
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:26 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ja dat is zeker waar. Als het kalf verdronken is, enzo, het zijn vaak wel dit soort incidenten die ertoe leiden dat regels daadwerkelijk worden nageleefd. Maar die man ligt ook uit de wedstrijd, natuurlijk, dus in feite kunnen we het verhaaltje wel uitblazen.

Of je zo iemand ook strafrechtelijk zou kunnen vervolgen is altijd wel boeiende materie, dat zien we in het voetbal natuurlijk wekelijks gebeuren, op de een of andere manier is onze cultuur zo dat als we sport beoefenen, we in een soor Purge-modus gaan, een free-for-all. :P
Verhaaltje uitblazen? Juist niet. En dan niet als een moderne heksenjacht waarbij Groenewegen het grote kwaad is, maar als een aanzet tot een discussie over waar de sport heen wil. De huidige situatie is in elk geval onduidelijk (en dan heb ik het nog niet over de veiligheid van de renners): regels worden pas toegepast wanneer het fout afgelopen is.
Huilen dan.
pi_194434303
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:21 schreef tja77 het volgende:

[..]

En precies dat maakt een goed sporter een fantastisch sporter. Een “over mijn lijk” mentaliteit. Natuurlijk gooit hij bewust de deur dicht om er zo voor te blijven.
Hij wilde echt niet dat deze knaker zwaar gewond zou raken. Maar je ziet dit in zoveel sprints en ook in andere sporten worden dingen geflikt. En vaak gaat het goed en kom je er relatief makkelijk mee weg.
Maar nee, nu ziet het door de miserabel slechte omheining er extra dramatisch uit. En moet Groenewegen boeten. Wat een kwats, dit soort kwakjes worden wel vaker uitgedeeld. Het hoort niet, maar daarom is hij ook uit de koers genomen. En daarmee is het klaar, ophouden met die heksenjacht.
:D Ik ben wel benieuwd hoe jij bijvoorbeeld gaat reageren als je zwaargewond in het ziekenhuis ligt omdat iemand iets doet wat eigenlijk niet mag en een paar uur daarvoor mag schoffelen :D
pi_194435137
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:56 schreef phoenyx het volgende:

[..]

:D Ik ben wel benieuwd hoe jij bijvoorbeeld gaat reageren als je zwaargewond in het ziekenhuis ligt omdat iemand iets doet wat eigenlijk niet mag en een paar uur daarvoor mag schoffelen :D
Ik heb wel eens op de eerste hulp gezeten met een ontplofte knie, omdat op het voetbalveld iemand me blijkbaar in een rolstoel wilde. Was wel boos toen, maar twee weken later heb ik hem wel weer een hand gegeven, zodra je als sporter op een veld staat, liggen dingen toch vaak anders. Je moet het niet te zwartwit zien, ik verwacht dat die jongen als hij wakker wordt zelf ook enige nuance zal tonen, is wel gek, maar ik verwacht het wel.
-nee-
  donderdag 6 augustus 2020 @ 21:46:00 #30
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_194435198
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:27 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Als zijn slachtoffer wakker wordt zou je hem kunnen vragen of hij aangifte wilt doen.
Denk niet dat hij het aankomend jaar zal kunnen praten aangezien zijn gehemelte in puin ligt en hij voorlopig door een rietje mag eten.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 21:48:45 #31
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_194435232
Overigens in het voetbal met Niels Kokmeijer ook gebeurd. Rachid Bouaouzan kreeg 6 maanden voorwaardelijk en moest een schadevergoeding betalen aan Kokmeijer vanwege de horrortackle die hij inzette.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 6 augustus 2020 @ 21:50:21 #32
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194435254
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In mijn ogen deed hij niets verkeerds.
Hij beukte hem het hek in.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194435281
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 21:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Denk niet dat hij het aankomend jaar zal kunnen praten aangezien zijn gehemelte in puin ligt en hij voorlopig door een rietje mag eten.
Nou wel lekker kalm voorlopig
-nee-
pi_194435312
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 21:48 schreef Scorpie het volgende:
Overigens in het voetbal met Niels Kokmeijer ook gebeurd. Rachid Bouaouzan kreeg 6 maanden voorwaardelijk en moest een schadevergoeding betalen aan Kokmeijer vanwege de horrortackle die hij inzette.
Schamele troost voor iemand die letterlijk invalide is getrapt door een onbesuisde actie van een idioot op voetbalschoenen. Niet dat Kokmeijer zoveel talent had dat ie met voetbal miljonair zou zijn geworden, maar enkele tonnen kan je ook als jan modaal in de eredivisie wel bij elkaar ballen, zodat je aan het eind van je carriere iets voor jezelf kan opzetten, en die kans is hem ontnomen. Hoeveel was dat bedrag dat die Bouaouzan moest betalen en is dat inmiddels al gedaan?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194435365
quote:
81s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 21:50 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hij beukte hem het hek in.
Nee dat is ook zeker niet zo.
Normaliter drukt een wielrenner terug in een sprint, wat groenewegen deed zie je enorm veel in de sprint.
Ging totaal verkeerd en ook niet goed ingeschat, maar niet bewust afgebeukt.
Vakman pur sang
  donderdag 6 augustus 2020 @ 22:27:49 #36
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_194435981
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 21:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Schamele troost voor iemand die letterlijk invalide is getrapt door een onbesuisde actie van een idioot op voetbalschoenen. Niet dat Kokmeijer zoveel talent had dat ie met voetbal miljonair zou zijn geworden, maar enkele tonnen kan je ook als jan modaal in de eredivisie wel bij elkaar ballen, zodat je aan het eind van je carriere iets voor jezelf kan opzetten, en die kans is hem ontnomen. Hoeveel was dat bedrag dat die Bouaouzan moest betalen en is dat inmiddels al gedaan?
Eens, flutstrafje voor die crimineel. Geen idee of die rat ooit over de brug is gekomen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 22:35:59 #37
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_194436150
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:56 schreef phoenyx het volgende:

[..]

:D Ik ben wel benieuwd hoe jij bijvoorbeeld gaat reageren als je zwaargewond in het ziekenhuis ligt omdat iemand iets doet wat eigenlijk niet mag en een paar uur daarvoor mag schoffelen :D
Sprinten is gevaarlijk, volle bak op je pedalen rammen met de gemeenste renners van het peloton. Ellebogen worden gebruikt en gaten snoeihard dichtgesmeten. Je hele ploeg heeft zich uit de naad gewerkt en dan mag jij het als sprinter afmaken. Je zet je sprint aan en in een fractie van een seconde moet je reageren op een passeeractie van een andere renner.

Lekker makkelijk na de slow motion oordelen hoe een renner fout is geweest, wat hij fout heeft gedaan, en hoe hij gestraft moet worden. Hier zijn het vooral niet wielerliefhebbers die er schande van spreken. En die vinden dat Groenewegen zwaar bestraft dient te worden. Terwijl oud sprinters z’n actie veroordelen, maar tegelijkertijd zeggen dat dit soort acties vaker gebeuren.

Hoe ik zou reageren? Geen idee, maar ik sport slechts op amateurniveau, en zelfs daar worden streken uitgehaald om te winnen.
pi_194436168
Mensen reageren teveel vanuit de emotie..begrijpelijk. Maar Groenewegen gooide hem niet met opzet de hekken in, hij gooide 'de deur dicht' en dat gebeurt vaker in sprints. Valpartijen zijn een risico van het vak en helaas heeft het dit keer erg zware gevolgen.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 22:37:40 #39
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_194436189
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 22:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Mensen reageren teveel vanuit de emotie..begrijpelijk. Maar Groenewegen gooide hem niet met opzet de hekken in, hij gooide 'de deur dicht' en dat gebeurt vaker in sprints. Valpartijen zijn een risico van het vak en helaas heeft het dit keer erg zware gevolgen.
De deur dichtgooien is reglementair. Deze actie is bij lange na niet zo.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_194436268
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 22:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De deur dichtgooien is reglementair. Deze actie is bij lange na niet zo.
Hij week van zijn lijn af en lijkt zijn elleboog een moment breed te maken. Overtreding? Ja. Opzet om iemand zwaar te verwonden of ten val te brengen? Nee vind ik niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pleun2011 op 06-08-2020 23:10:12 ]
  donderdag 6 augustus 2020 @ 22:44:06 #41
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_194436298
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 22:42 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij week van zijn lijn af en lijkt zijn elleboog een moment breed te maken. Overtreding? Ja. Opzet om iemand zwaar te verwonderen of ten val te brengen? Nee vind ik niet.
Dat mag je vinden, punt blijft dat het niet "de deur dichtgooien" is en dus een halflamme manier was dit gedrag goed te praten.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 22:45:55 #42
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194436341
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 21:48 schreef Scorpie het volgende:
Overigens in het voetbal met Niels Kokmeijer ook gebeurd. Rachid Bouaouzan kreeg 6 maanden voorwaardelijk en moest een schadevergoeding betalen aan Kokmeijer vanwege de horrortackle die hij inzette.
Pff ja, ik zie die beelden nog voor me :X . Dat was wel echt een belachelijke aanslag op het been van Kokmeijer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 07-08-2020 00:30:49 ]
Huilen dan.
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 augustus 2020 @ 22:48:56 #43
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194436405
Misschien moeten ze eens wat aan die Mongolide hekken doen bij de finish, dat zou 91,2% vd ongelukken voorkomen.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_194437530
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 22:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De deur dichtgooien is reglementair.
Waar kan ik dat terug vinden? En tot wanneer is het wel reglementair en wanneer niet?
pi_194437654
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 22:48 schreef Kreator het volgende:
Misschien moeten ze eens wat aan die Mongolide hekken doen bij de finish, dat zou 91,2% vd ongelukken voorkomen.
Dat zou inderdaad wel eens vervangen mogen worden door iets waar je rustig tegenaan kan donderen zonder dat je van alles breekt en tegelijkertijd het publiek op afstand houd, zo moeilijk kan dat toch niet zijn. Zelfs de Formule 1 is stukken veiliger tegenwoodig en kan je redelijk veilig tegen een wand aan crashen en zonder kleerscheuren uit je bolide kruipen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194437661
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 00:29 schreef RegularOrange het volgende:

[..]

Waar kan ik dat terug vinden? En tot wanneer is het wel reglementair en wanneer niet?
In dit geval was het dus niet reglementair, anders hadden ze Groenewegen niet gediskwalificeerd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194437768
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 00:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

In dit geval was het dus niet reglementair, anders hadden ze Groenewegen niet gediskwalificeerd.
Ik vraag waar ik het terug kan vinden en waar de grens ligt.
pi_194437848
Hij zag het gevaar in zijn ooghoek en hij wilde winnen. Ik denk dat hij daarom deed wat de crash veroorzaakte. Nu maak je zo'n beslissing in een seconde, maar de gevolgen zijn enorm. Hij zal moeten zitten op de blaren. Misschien voor een lange tijd.
pi_194438009
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 01:42 schreef Jojoke het volgende:
Hij zag het gevaar in zijn ooghoek en hij wilde winnen. Ik denk dat hij daarom deed wat de crash veroorzaakte. Nu maak je zo'n beslissing in een seconde, maar de gevolgen zijn enorm. Hij zal moeten zitten op de blaren. Misschien voor een lange tijd.
De coach van Jakobsen gaat in ieder geval aangifte doen voor poging tot moord bij de Poolse politie.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 augustus 2020 @ 07:33:18 #50
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194438983
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 02:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

De coach van Jakobsen gaat in ieder geval aangifte doen voor poging tot moord bij de Poolse politie.
Dat lijkt me sterk. Hooguit doodslag. De beste man werd niet wakker met de wens om zijn tegenstander dood te duwen.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')