abonnement Unibet Coolblue
pi_194426386
Heel lang geleden moest ik op kantoor alle pc's en randapparatuur voorzien van een uniek identificatienummer.
Ik had een vel met stickers waarop een voorgedrukt nummer was geperforeerd, de letters zagen er een beetje uit als het voorbeeld hieronder.


Deze sticker plakte ik op de pc, daar deed ik vervolgens een soort blauwe of rode pasta op die smeerde ik uit met een soort spateltje, en vervolgens trok ik de sticker er weer af waarna de cijfers achterbleven op het apparaat.
Dit kreeg je er met geen mogelijkheid meer af, ja misschien met schuurpapier, maar dan beschadigde je de apparatuur ook.

Heeft iemand van jullie enig idee hoe dit heet en waar het nog te verkrijgen is? Ik heb op Google gezocht maar kan het niet vinden. Enige wat ik vind is onzichtbare UV/DNA spray, maar ik ben juist op zoek naar hetgeen ik hierboven beschrijf waarbij het nummer gewoon duidelijk zichtbaar is.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 14:08:36 #2
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_194429016
Ja dat bedoel ik! Deze is trouwens wel erg duur, het materiaal wat ik gebruikte zat op een rol, daar kon ik honderden apparaten mee markeren.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 15:16:10 #4
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_194429063
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:13 schreef Mark_nl het volgende:
Ja dat bedoel ik! Deze is trouwens wel erg duur, het materiaal wat ik gebruikte zat op een rol, daar kon ik honderden apparaten mee markeren.
Ja maar dat het goedkoop moest zijn, zei je er niet bij :P
The Admirals......1995-2007
pi_197238595
There was once a blind man who had so fine a sense of touch that, when any animal was put into his hands, he could tell what it was merely by the feel of it. One day the cub of a wolf was put into his hands, and he was asked what it was. He felt it for some time, and then said, "Indeed, I am not sure whether it is a wolf's cub or a fox's: but this I know -- it would never do to trust it in a sheepfold."
Evil tendencies are early shown.
seo agency
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')