abonnement Unibet Coolblue
pi_194430264
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:45 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik heb een heel rottig voorgevoel dat ‘t ‘m volgend jaar ook niet gaat worden :{
Nee niet zo negatief :'( Er gaat hoe dan ook een Songfestival komen, dat is al zeker :Y
  Moderator donderdag 6 augustus 2020 @ 16:54:11 #227
375570 crew  Cyan9
pi_194430284
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:51 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Nee niet zo negatief :'( Er gaat hoe dan ook een Songfestival komen, dat is al zeker :Y
En ik zal er naartoe ook! #RELLEN
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_194430297
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:45 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik heb een heel rottig voorgevoel dat ‘t ‘m volgend jaar ook niet gaat worden :{
Denk het sowieso wel, desnoods in een studio.
pi_194430301
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:43 schreef molloot200 het volgende:
De introductieweken op universiteiten en hogescholen mogen tóch doorgaan lees ik net
Ik zou zelf niet eens gaan dan :@
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 augustus 2020 @ 16:58:24 #230
39237 crew  H_T
2733
pi_194430317
Back in the day kreeg ik voor een introductieweek een informatiepakket van de hogeschool. Daarin stond dat een bepaald feest in elk geval tot 23:00 zou duren! Ruig he?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_194430328
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:56 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik zou zelf niet eens gaan dan :@
Ik hoef dit jaar zelf niet, maar stel ik had nu voor de keuze gestaan, was het wel een lastige geworden. Aan de ene kant zou ik denken, nee, Corona, aan de andere kant... als je nu niet gaat is het leggen van contacten straks op de uni natuurlijk ook veel lastiger als je nog niemand kent en de rest elkaar wel

Al ga ik nu nog maar om met 2 uit mijn introgroepje, en heb ik voor de rest ook heel andere vrienden op dit moment
pi_194430371
De helft van mijn introgroepje van 12 mensen is ook al gestopt overigens _O-
  donderdag 6 augustus 2020 @ 17:07:43 #233
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_194430493
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:59 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik hoef dit jaar zelf niet, maar stel ik had nu voor de keuze gestaan, was het wel een lastige geworden. Aan de ene kant zou ik denken, nee, Corona, aan de andere kant... als je nu niet gaat is het leggen van contacten straks op de uni natuurlijk ook veel lastiger als je nog niemand kent en de rest elkaar wel

Al ga ik nu nog maar om met 2 uit mijn introgroepje, en heb ik voor de rest ook heel andere vrienden op dit moment
Ik denk zelf dat altijd wel een beetje wordt overschat hoe belangrijk de introductieweek is voor het leren kennen van mensen. Maakt het zeker makkelijker, maar zonder werkt ook wel prima. Zelf was ik in ieder geval alleen op de verplichte introductiedag en de rest van de week niet aan mee gedaan, kende verder ook niemand toe ik daarheen ging. Toch ben ik prima terechtgekomen op de uni, volgens mij :+

Nu zal het sowieso wel wat anders zijn natuurlijk, maar normaal zit je dan ook wel vaak zat in de collegezaal naast andere mensen, dan leg je vanzelf wel contacten :Y
pi_194430537
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 17:07 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat altijd wel een beetje wordt overschat hoe belangrijk de introductieweek is voor het leren kennen van mensen. Maakt het zeker makkelijker, maar zonder werkt ook wel prima. Zelf was ik in ieder geval alleen op de verplichte introductiedag en de rest van de week niet aan mee gedaan, kende verder ook niemand toe ik daarheen ging. Toch ben ik prima terechtgekomen op de uni, volgens mij :+

Nu zal het sowieso wel wat anders zijn natuurlijk, maar normaal zit je dan ook wel vaak zat in de collegezaal naast andere mensen, dan leg je vanzelf wel contacten :Y
Dat laatste is zeker ook zo, al zal het nu natuurlijk anders zijn met de collegezaal. Ikzelf (ookal ben ik derdejaars) mag/moet één keer in de week naar de universiteit komen voor een paar uur. De andere vier dagen van de week ben je op jezelf aangewezen. Voor samenwerkingsopdrachten is het dan wel handig als je mensen (enigszins) kent. Misschien dat het in de andere jaren wel overschat wordt, maar het voelt voor mij alsof het dit jaar een tikkeltje belangrijker is dan andere jaren voor het leggen van contacten.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 augustus 2020 @ 17:10:35 #235
39237 crew  H_T
2733
pi_194430541
Ik vond mijn introductie bij de uni hartstikke leuk, maar al vrij snel ging ik meer om met de studenten uit de andere groep van dezelfde opleiding dan van m'n eigen groepje :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_194430621
Mijn introductie was (traditioneel) Ameland... we zouden enkele dagen gaan maar er was nogal wat drank ingeslagen bij de lokale supermarkt, het was nogal onrustig die nacht, docenten hadden geen minuut geslapen... dus aan het eind van de eerste ochtend zaten we alweer op de boot terug...

2e introductie (zelfde school, andere opleiding) was Terherne, dat verliep al een stuk soepeler (zo'n school leert ook hè). Karaoke avond, max 3 biertjes per persoon (ofzoiets), uur of 1 lagen we op bed.

3e opleiding (andere school) had geen introductie, daar doen ICT'ers niet aan blijkbaar ;(
pi_194430633
Ja heb toen hetzelfde gedaan. Alleen naar de officiële introductie (gewoon losse dagen) geweest en geen problemen gehad. Sowieso waren er veel die dat deden.

Je had wel wat groepjes van die andere introductie, maar dat waren toevallig ook niet echt mensen die heel aardig waren :@ _O-
  donderdag 6 augustus 2020 @ 17:21:03 #238
403253 Meke
after all this time? always.
pi_194430688
Nou ik vond zo'n introductieweek ook wel leuk omdat je dan ziet wat je allemaal kunt doen :Y

Maar in Leiden kun je je nu voor het eerst ook digitaal inschrijven voor verenigingen en zijn er allemaal website enzo.

Ik denk dat ik nooit lid was geworden als ik niet op de vereniging was geweest en dat gevoel had meegemaakt :P Dus ben wel benieuwd of je dat nog gaat merken dit jaar
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator donderdag 6 augustus 2020 @ 17:21:44 #239
375570 crew  Cyan9
pi_194430698
De introductie van de opleiding communicatie was echt een week van alles en nog wat, ik vond het niet geweldig. Te veel haantjes gedrag, te veel begeleiding die perse vast wilde houden aan een programma die niemand echt leuk vond, en eigenlijk had ik toen al de tekenen moeten zien dat dit niet het juiste wereldje voor me was.

De introductie van MWD een jaar later stelde eigenlijk niks voor, en ik heb er ook niet zo veel aan gehad wat betreft sociale contacten.De KEI-week heb ik elk jaar overgeslagen, totaal niet m'n ding.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_194430706
quote:
81s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:26 schreef Cyan9 het volgende:
Iemand heeft de wikipedia pagina van Lange Frans aangepast:

"Lange Frans, pseudoniem van Frans Christiaan Frederiks (Amsterdam, 12 november 1980), is een complotgekkie die door de illuminatie betaald wordt. Zijn ouders zijn reptielen, die in de niet gezonken Titanic zijn geboren. Daar heeft hij LSD genomen samen met de naar Argentinië gevluchte Adolf Hitler, 2Pac en aliens. Voor de aanslagen op het World Trade Center plaatste hij dynamietstaven in de torens en bekeek hij een film waarin wordt aangetoond dat de maandlanding nep is. Verder bezoekt Lange Frans graag concerten van Elvis Presley."

_O-
:D _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_194430759
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:45 schreef Arizona het volgende:

[..]

"Die activiteiten moeten dan wel om tien uur ’s avonds afgelopen zijn en er mag geen alcohol worden gedronken."

Nou dit kan niet meer misgaan toch? _O-
SUBLIEM IDEE!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 6 augustus 2020 @ 17:25:47 #242
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_194430766
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 17:21 schreef Meke het volgende:
Nou ik vond zo'n introductieweek ook wel leuk omdat je dan ziet wat je allemaal kunt doen :Y

Maar in Leiden kun je je nu voor het eerst ook digitaal inschrijven voor verenigingen en zijn er allemaal website enzo.

Ik denk dat ik nooit lid was geworden als ik niet op de vereniging was geweest en dat gevoel had meegemaakt :P Dus ben wel benieuwd of je dat nog gaat merken dit jaar
Gehoord van een vriend die in Leiden studeert dat alle verenigingen al vol zitten :o
pi_194430774
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:54 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

En ik zal er naartoe ook! #RELLEN
We gaan ons onzichtbaar maken en in Ahoy inbreken *)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_194430792
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 17:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vond mijn introductie bij de uni hartstikke leuk, maar al vrij snel ging ik meer om met de studenten uit de andere groep van dezelfde opleiding dan van m'n eigen groepje :P
Eigenlijk had ik precies hetzelfde :D Die week zelf het wel heel leuk gehad met mijn groepje, maar uiteindelijk veel mensen gestopt waar ik het goed mee kon vinden. Vervolgens maar vrienden gezocht die in een ander groepje zaten :P
  donderdag 6 augustus 2020 @ 17:28:19 #245
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_194430803
Ik zie de kampioenstrui van Primoz Roglic nu voor het eerst en WAT EEN GEDROCHT!
SPOILER: Na klikken moet je even je oogballen in chloor leggen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194430836
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:59 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik hoef dit jaar zelf niet, maar stel ik had nu voor de keuze gestaan, was het wel een lastige geworden. Aan de ene kant zou ik denken, nee, Corona, aan de andere kant... als je nu niet gaat is het leggen van contacten straks op de uni natuurlijk ook veel lastiger als je nog niemand kent en de rest elkaar wel

Al ga ik nu nog maar om met 2 uit mijn introgroepje, en heb ik voor de rest ook heel andere vrienden op dit moment
Ja zo werkt dat vaak in introductieweken. Ik ging in mijn introweek ook de hele week met drie anderen om die ik toevallig op de eerste dag ontmoet had. Uiteindelijk maar met 1 van hen ook de rest van mijn studie contact blijven houden, maar dan ook vooral omdat hij dezelfde studie deed als ik en we veel dezelfde vakken hadden :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator donderdag 6 augustus 2020 @ 17:30:18 #247
375570 crew  Cyan9
pi_194430840
quote:
81s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 17:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zie de kampioenstrui van Primoz Roglic nu voor het eerst en WAT EEN GEDROCHT!
SPOILER: Na klikken moet je even je oogballen in de chloor leggen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe komen ze er op..
En hoe komen we er af..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_194430859
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Back in the day kreeg ik voor een introductieweek een informatiepakket van de hogeschool. Daarin stond dat een bepaald feest in elk geval tot 23:00 zou duren! Ruig he?
Rebellen joh :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter donderdag 6 augustus 2020 @ 17:31:51 #249
87554 Cee
Welluk?
pi_194430873
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:45 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik heb een heel rottig voorgevoel dat ‘t ‘m volgend jaar ook niet gaat worden :{
Hou even op alsjeblieft. Ben al een derde inzinking nabij.
pi_194430878
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 17:26 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

We gaan ons onzichtbaar maken en in Ahoy inbreken *)
https://www.bol.com/nl/Cloak_of_Invisibility
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')