abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194421472
Vandaag kwam ik erachter dat ik stom genoeg nog stukken afplaktape heb zitten op aluminium strips.
Het zit er al een tijdje op en en je raadt het al: het laat zich niet meer goed verwijderen. :|W

Als je op internet gaat zoeken naar oplossingen krijg je dingen te zien als het gebruik van azijn, wasbenzine, terpentine, lampenolie (?), of iets als Loctite decap joint.
Voordat ik met dat soort dingen ga beginnen en het mogelijk eerder erger dan beter maak, wilde ik hier vragen aan de kenners of iemand nog ideeën of een tip heeft hoe je zonder veel gedoe onbeschadigd die resten tape van aluminium af krijgt?
Weet je dat ook weer
pi_194421498
Föhn al geprobeerd?
Resistance is futile.
pi_194421522
Ik heb een keer met deze reinigingsdoekjes door de zon aangekoekte afplaktape weggekregen terwijl niks werkte. Dat was wel op hout.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 23:50:52 #4
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_194421708
Gewoon wasbenzine of terpentine, daar kan aluminium echt wel tegen. Maar dan wel een zachte doek gebruiken oid en niet gaan staan schrobben.
pi_194422012
Ik zou het proberen met stickerverwijderaar.
pi_194423602
Ik heb dit ook gehad buiten met afplakken van de daktrim. Volgens mij is dit ook aluminium. Heb stickerverwijderaar gebruikt, daar ging het wel mee weg. Maar het ziet er nog steeds niet heel mooi uit... moet er nog een keer beter naar kijken.
Facts don't care about your feelings
pi_194427195
Haal gewoon een flesje alcohol 96% bij de Kruidvat. Dan weet je zeker dat er niets bij zit dat je aluminium kan aantasten.
pi_194427298
Wasbenzine.. werkt elke keer
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_194438766
Alcohol of wasbenzine. Ga ik proberen. Bedankt voor de tips iedereen!
Weet je dat ook weer
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')