abonnement Unibet Coolblue
pi_194420303
Mn buurman heeft ineens een esdoorn in zn tuin. We hebben kleine tuintjes en binnen een jaar is dat ding bijna 4 meter hoog. Alle zin is weg. Die buurman doet niks. Hoe kom ik van die boom af die vlak naadt de schutting groeit. Kan ik er iets overheen gooien dat ie dood gaat?
Praten met die man is geen optie,
pi_194420603
Hoe dicht naast de schutting staat die boom?
  woensdag 5 augustus 2020 @ 22:58:29 #3
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194421007
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:41 schreef madam-april het volgende:
Hoe dicht naast de schutting staat die boom?
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:30 schreef woxxel het volgende:
vlak naadt
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194421102
quote:
Op woensdag 5 augustus 2020 22:30 schreef woxxel het volgende:
Mn buurman heeft ineens een esdoorn in zn tuin. We hebben kleine tuintjes en binnen een jaar is dat ding bijna 4 meter hoog. Alle zin is weg. Die buurman doet niks. Hoe kom ik van die boom af die vlak naadt de schutting groeit. Kan ik er iets overheen gooien dat ie dood gaat?
Praten met die man is geen optie,
Dan máák je maar zin ! }:|
pi_194421510
Bomen die boven de schutting uitkomen, moeten minimaal twee meter van de schutting geplaatst worden.

En los daarvan kan je best protesteren tegen enorme bomen in postzegeltuintjes

Je kan soms de gemeente inschakelen (verschilt per gemeente), maar uiteindelijk is de laatste stap de gang naar de rechter.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 10:00:27 #6
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_194424604
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:30 schreef woxxel het volgende:
Mn buurman heeft ineens een esdoorn in zn tuin. We hebben kleine tuintjes en binnen een jaar is dat ding bijna 4 meter hoog. Alle zin is weg. Die buurman doet niks. Hoe kom ik van die boom af die vlak naadt de schutting groeit. Kan ik er iets overheen gooien dat ie dood gaat?
Praten met die man is geen optie,
Wie ben jij om te beslissen over andermans boom?
soooo, da's mooi!
pi_194426971
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 10:00 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Wie ben jij om te beslissen over andermans boom?
Iemand die hinder ervaart van andermans boom. Er zijn regels waaraan je je dient te houden als je bomen plaatst, juist om hinder te voorkomen. Het lijkt erop dat e buurman zich daar niet aan gehouden heeft, dus staat de TS in diens recht om de boom te laten verplaatsen/verwijderen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_194427297
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 10:00 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Wie ben jij om te beslissen over andermans boom?
Kijk maar eens naar een willekeurige aflevering van de rijdende rechter.
pi_194428381
Baas in eigen boom.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_194437534
De boom staat bijna tegen de schutting aan. En ik zie m dit jaar ineens 2 meter boven de schutting uitsteken. Zo hard groeit ie. Volgens mij is hij niet zo oud, maar zal ie over een paar jaar ook mn terras vernielen met zn wortels.
pi_194438976
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 00:30 schreef woxxel het volgende:
De boom staat bijna tegen de schutting aan. En ik zie m dit jaar ineens 2 meter boven de schutting uitsteken. Zo hard groeit ie. Volgens mij is hij niet zo oud, maar zal ie over een paar jaar ook mn terras vernielen met zn wortels.
Dit is toch echt meer iets voor wgr
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')