abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 augustus 2020 @ 01:46:57 #51
492092 IxOdysseus
Drugs are bad m'kay
pi_194422281
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 01:42 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee helaas.
Het viel te proberen, in elk geval bedankt.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 09:29:50 #52
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_194424258
Wat ik niet begrijp:

Moeder is met 4 maanden zwangerschap gevlucht ivm mishandelingen. Als die vader echt zo heftig was, waarom:
A) wordt je dan zwanger van zo'n vent, tenzij moeder zo'n sneeuwvlokje is dat denkt dat vader dan wel zou stoppen met mishandeling
B) zou je überhaupt denken dat vader wel even uit het leven van kind geband kan worden? Jullie namen SAMEN de verantwoordelijkheid voor een kind (mag ik hopen), dus dan blijf je er ook SAMEN voor verantwoordelijk.
C) Wat meent moeder te bereiken met het gedrag van niet meewerken? Juist dan is er een stok achter de deur om dat kinf uit huis te plaatsen. Als jij niet laat zien dat je verantwoordelijk bent, dan is het op een dag klaar. Ga dan niet de instanties de schuld geven voor je eigen ontwijkgedrag.

Ik ben het eens met de klacht.
With love :*
pi_194424507
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 23:20 schreef Ananaszot het volgende:

[..]

Ja dat is die uitspraak van de rechter. Maar moeder zegt dat het niet klopt wat erin staat.
Ze kan nog in hoger beroep bij het hof.
pi_194424526
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 09:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat ik niet begrijp:

Moeder is met 4 maanden zwangerschap gevlucht ivm mishandelingen. Als die vader echt zo heftig was, waarom:
A) wordt je dan zwanger van zo'n vent, tenzij moeder zo'n sneeuwvlokje is dat denkt dat vader dan wel zou stoppen met mishandeling
B) zou je überhaupt denken dat vader wel even uit het leven van kind geband kan worden? Jullie namen SAMEN de verantwoordelijkheid voor een kind (mag ik hopen), dus dan blijf je er ook SAMEN voor verantwoordelijk.
C) Wat meent moeder te bereiken met het gedrag van niet meewerken? Juist dan is er een stok achter de deur om dat kinf uit huis te plaatsen. Als jij niet laat zien dat je verantwoordelijk bent, dan is het op een dag klaar. Ga dan niet de instanties de schuld geven voor je eigen ontwijkgedrag.

Ik ben het eens met de klacht.
Dit soort mensen denkt alleen aan zichzelf. Ze zijn zo dom en zijn er zo van overtuigd van hun gelijk dat ze niet eens doorhebben dat ze overkomen als de grootste tokkies met zo'n Facebook-pagina.

Moeder waar de OP over gaat is zo met zichzelf bezig dat ze niet eens nadenkt over de gevolgen voor het dochtertje. Dat filmpje zal tot het eind der tijden op het internet rondzwerven.
Ze vindt het belangrijker om de wereld te laten zien dat ze echt geen slechte moeder is en Jeugdzorg maar kut is, dan te doen wat het beste is voor haar dochter. Iedereen met een IQ hoger dan het aantal haren op Danny's hoofd had haar kunnen vertellen dat dit niet helpt om haar dochter terug te krijgen, maar daar gaat het niet om.

Bovendien blijkt uit de stukken van de rechtbank wel dat mama het niet zo nauw neemt met de waarheid betreft de dingen die ze op Facebook gooit.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 10:49:42 #56
389700 BadSnoopy
ek dink nie so nie
pi_194425206
Jeugdzorg Heisa.
🙈 🙉 🙊
pi_194425434
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 09:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat ik niet begrijp:

Moeder is met 4 maanden zwangerschap gevlucht ivm mishandelingen. Als die vader echt zo heftig was, waarom:
A) wordt je dan zwanger van zo'n vent, tenzij moeder zo'n sneeuwvlokje is dat denkt dat vader dan wel zou stoppen met mishandeling
B) zou je überhaupt denken dat vader wel even uit het leven van kind geband kan worden? Jullie namen SAMEN de verantwoordelijkheid voor een kind (mag ik hopen), dus dan blijf je er ook SAMEN voor verantwoordelijk.
C) Wat meent moeder te bereiken met het gedrag van niet meewerken? Juist dan is er een stok achter de deur om dat kinf uit huis te plaatsen. Als jij niet laat zien dat je verantwoordelijk bent, dan is het op een dag klaar. Ga dan niet de instanties de schuld geven voor je eigen ontwijkgedrag.

Ik ben het eens met de klacht.
pi_194426188
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 09:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat ik niet begrijp:

Moeder is met 4 maanden zwangerschap gevlucht ivm mishandelingen. Als die vader echt zo heftig was, waarom:
A) wordt je dan zwanger van zo'n vent, tenzij moeder zo'n sneeuwvlokje is dat denkt dat vader dan wel zou stoppen met mishandeling
B) zou je überhaupt denken dat vader wel even uit het leven van kind geband kan worden? Jullie namen SAMEN de verantwoordelijkheid voor een kind (mag ik hopen), dus dan blijf je er ook SAMEN voor verantwoordelijk.
C) Wat meent moeder te bereiken met het gedrag van niet meewerken? Juist dan is er een stok achter de deur om dat kinf uit huis te plaatsen. Als jij niet laat zien dat je verantwoordelijk bent, dan is het op een dag klaar. Ga dan niet de instanties de schuld geven voor je eigen ontwijkgedrag.

Ik ben het eens met de klacht.
Moeder schrijft dat ze op de POP poli kwam en het advies kreeg te vluchten van “de man die haar heeft bezwangerd”.
Ik vermoed dat er sprake is van psychiatrische problematiek en/of een verstandelijke beperking....
  donderdag 6 augustus 2020 @ 11:55:02 #59
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_194426237
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:03 schreef osodevo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik lees tussen de regels door nog steeds dat ze iedereen behalve zichzelf de schuld geeft (advocaten waren kut etc). Plus ze geeft aan dat ze een korte relatie met de vader had. Nogmaals, waarpm dan een kind? Condooms en/of de pil zijn goedkoper dan deze situatie. Nu is er een onschuldig kind slachtoffer van twee gekke ouders.
With love :*
pi_194426483
Hoe oud is de moeder eigenlijk? Lijkt me geen naief kind van 16 dat op haar 13de zwanger werd
pi_194426796
Mensen die denken dat jeugdzorg een goede instantie is :')
pi_194428131
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 12:30 schreef HansCojona het volgende:
Mensen die denken dat jeugdzorg een goede instantie is :')
Niet altijd, maar als je het Youtubefilmpje hebt gezien waar je een wijf hoort schreeuwen en haar vriendje van deze week irritant aan het zuigen is tegen agenten, kun je bedenken dat dat ook geen stabiele thuissituatie is.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_194428182
Gaat dit topic over TS?
pi_194429242
Facebookpagina: allemaal reacties met commentaar op dat het kind werd opgehaald door MANNEN en iets met dat er vrouwenrechten worden geschonden

Wat bedoelen die mensen? Dat je een beter mens bent als je vrouw bent?
pi_194429440
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:32 schreef Ananaszot het volgende:
Facebookpagina: allemaal reacties met commentaar op dat het kind werd opgehaald door MANNEN en iets met dat er vrouwenrechten worden geschonden

Wat bedoelen die mensen? Dat je een beter mens bent als je vrouw bent?
Vrouwen zijn over het algemeen betere mensen ja. En met name wb kinderzorg.
pi_194429517
quote:
Eerdere beschikkingen van de rechtbank en het hof heeft de moeder simpelweg niet opgevolgd en ook opgelegde dwangsommen kunnen haar niet bewegen om contact tussen [minderjarige 1] en haar vader toe te staan.
Dit is de kern van de zaak. Zowel het hof als de hoge raad hebben bepaald dat het kind recht heeft op omgang met de vader. Moeder blijf ondanks dat het contact dwarsbomen. Dan kan de rechter als uiterst dwangmiddel inzetten dat het hoofdverblijf van het kind wordt gewijzigd. Ze heeft het puur aan zichzelf te danken.

Het is ook een beslissing geweest door de meervoudige kamer. Drie rechters hebben dit samen besloten.
pi_194429531
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:46 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Vrouwen zijn over het algemeen betere mensen ja. En met name wb kinderzorg.
Tenzij ze hun strijd met de vader over de ruggen van de kids voeren en ondertussen hun kind mentaal kapot maken, zoals in deze zaak.
pi_194429541
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:52 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dit is de kern van de zaak. Zowel het hof als de hoge raad hebben bepaald dat het kind recht heeft op omgang met de vader. Moeder blijf ondanks dat het contact dwarsbomen. Dan kan de rechter als uiterst dwangmiddel inzetten dat het hoofdverblijf van het kind wordt gewijzigd. Ze heeft het puur aan zichzelf te danken.
Er staat ook nog samengevat in dat de rechter een negatieve indruk heeft van de moeder en haar daarom een onverantwoorde opvoeder vindt.

Zou ik ook van haar vinden als ik die rechter was. Beetje labiel doen is als moeder niet in je voordeel
pi_194429625
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:55 schreef Ananaszot het volgende:

[..]

Er staat ook nog samengevat in dat de rechter een negatieve indruk heeft van de moeder en haar daarom een onverantwoorde opvoeder vindt.

Zou ik ook van haar vinden als ik die rechter was. Beetje labiel doen is als moeder niet in je voordeel
Als iemand die werkzaam is binnen een famile en jeugdrecht team bij de rechtbank kan ik je vertellen dat deze beslissing alleen in het uiterste geval wordt genomen. Het is namelijk zeer traumatisch voor het kind. Bij deze moeder lijkt het kwartje maar niet te vallen. Als je alle hulpverleners en rechterlijke beslissingen maar negeert en in feite eigenrichting pleegt dan vraag je om deze gevolgen.
pi_194430842

Oma zegt hier duidelijk dat kleindochter niet uit liefde is ontstaan (en daarvoor dat moeder verkracht is)
Hoe kan mevrouw dan met 4 maanden zwangerschap het advies hebben gehad om te “vluchten” van de vader?

(Verwacht antwoord: gedwongen relatie)
  donderdag 6 augustus 2020 @ 17:47:52 #71
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_194431095
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 17:30 schreef Ananaszot het volgende:

Oma zegt hier duidelijk dat kleindochter niet uit liefde is ontstaan (en daarvoor dat moeder verkracht is)
Hoe kan mevrouw dan met 4 maanden zwangerschap het advies hebben gehad om te “vluchten” van de vader?

(Verwacht antwoord: gedwongen relatie)
Nogmaals, als mevrouw gewoon had meegewerkt was het niet zo heftig geweest. Je kan in zo'n situatie jeugdzorg niet negeren, dan trek je sws altijd aan het kortste eind.
With love :*
pi_194436514
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 14:07 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Niet altijd, maar als je het Youtubefilmpje hebt gezien waar je een wijf hoort schreeuwen en haar vriendje van deze week irritant aan het zuigen is tegen agenten, kun je bedenken dat dat ook geen stabiele thuissituatie is.
De 'vader' leekt het allemaal niet zo te boeien.
pi_194436713
Alsof jeugdzorg zo'n feest is...
  Tettenkoning vrijdag 7 augustus 2020 @ 09:29:49 #74
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194439967
Facebook :')
Jeugdzorg :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_194520346
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 09:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat ik niet begrijp:

Moeder is met 4 maanden zwangerschap gevlucht ivm mishandelingen. Als die vader echt zo heftig was, waarom:
A) wordt je dan zwanger van zo'n vent, tenzij moeder zo'n sneeuwvlokje is dat denkt dat vader dan wel zou stoppen met mishandeling
B) zou je überhaupt denken dat vader wel even uit het leven van kind geband kan worden? Jullie namen SAMEN de verantwoordelijkheid voor een kind (mag ik hopen), dus dan blijf je er ook SAMEN voor verantwoordelijk.
C) Wat meent moeder te bereiken met het gedrag van niet meewerken? Juist dan is er een stok achter de deur om dat kinf uit huis te plaatsen. Als jij niet laat zien dat je verantwoordelijk bent, dan is het op een dag klaar. Ga dan niet de instanties de schuld geven voor je eigen ontwijkgedrag.

Ik ben het eens met de klacht.
Vader is ook niet God's gift hoor, behalve blijkbaar wel vruchtbaar.

Erkent zijn dochter pas een jaar later :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')