abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 augustus 2020 @ 18:07:15 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194415571
Deze techniek kent ook upgrades e.d., maar loopt het gebruik ervan nu terug omdat WiFi handiger is?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194415618
Nee
  woensdag 5 augustus 2020 @ 18:11:22 #3
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_194415626
BT en WiFi hebben heel andere toepassingen. Ik wil m'n muis of koptelefoon niet op m'n wifi hebben, amper voordelen en meer kwetsbaarheden.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 18:27:52 #4
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_194415879
Lijkt mij wel. Telefoons worden steeds dunner. De 3.5mm aansluiting moest er al aan geloven. Bij de volgende generatie is er waarschijnlijk geen ruimte meer om bluetooth en WiFi in te bouwen. En dan moet er dus ook nog 5G ingebouwd. Dus waarschijnlijk halen ze bluetooth en WiFi eruit en moet je alles via 5G aansluiten. Waarschijnlijk stoppen ze dan zelfs met usb kabels opladen moet dan ook via 5G. Dat is jammer want ik heb een paar maanden terug usb-c kabels gehaald voor thuis, op kantoor EN voor in de auto... Baal er behoorlijk van eigenlijk.
pi_194415925
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 18:27 schreef borbit het volgende:
Lijkt mij wel. Telefoons worden steeds dunner. De 3.5mm aansluiting moest er al aan geloven. Bij de volgende generatie is er waarschijnlijk geen ruimte meer om bluetooth en WiFi in te bouwen. En dan moet er dus ook nog 5G ingebouwd. Dus waarschijnlijk halen ze bluetooth en WiFi eruit en moet je alles via 5G aansluiten. Waarschijnlijk stoppen ze dan zelfs met usb kabels opladen moet dan ook via 5G. Dat is jammer want ik heb een paar maanden terug usb-c kabels gehaald voor thuis, op kantoor EN voor in de auto... Baal er behoorlijk van eigenlijk.
Of je houdt je flauwekul lekker voor jezelf.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_194415940
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 18:27 schreef borbit het volgende:
Lijkt mij wel. Telefoons worden steeds dunner. De 3.5mm aansluiting moest er al aan geloven. Bij de volgende generatie is er waarschijnlijk geen ruimte meer om bluetooth en WiFi in te bouwen. En dan moet er dus ook nog 5G ingebouwd. Dus waarschijnlijk halen ze bluetooth en WiFi eruit en moet je alles via 5G aansluiten. Waarschijnlijk stoppen ze dan zelfs met usb kabels opladen moet dan ook via 5G. Dat is jammer want ik heb een paar maanden terug usb-c kabels gehaald voor thuis, op kantoor EN voor in de auto... Baal er behoorlijk van eigenlijk.
"Kantoor", is dat het eufemisme voor gekkenhuis tegenwoordig?
  woensdag 5 augustus 2020 @ 18:40:52 #7
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_194416112
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 18:31 schreef Knokkelkoorts het volgende:

[..]

"Kantoor", is dat het eufemisme voor gekkenhuis tegenwoordig?
Ja is eigenlijk de kelderbox onderin de flat. Maar ik zit daar weleens met de laptop te doen alsof ik werk heb, zodat mijn buren mij niet zo'n werkloze loser vinden. Maar ik heb dus wel een speciaal usb C kabeltje voor gekocht. Ik zeg altijd dat ik webdesigner ben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')