abonnement Unibet Coolblue
pi_194420928
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:44 schreef beantherio het volgende:

[..]

Klopt. Maar het is een lastige prijsstelling aangezien er ongetwijfeld ook velen zijn die zo'n film in hun eentje kijken. Het prijsmodel van de bioscoop laat zich niet makkelijk vertalen naar de huiskamer. En partijen als Disney hebben de omzet van een bioscoop wel nodig om uit de kosten te komen.
Zodra niemand meer 30 euro neerlegt, kunnen ze steeds minder gaan vragen.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 23:09:07 #52
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_194421223
Mensen vergeten hier ook alle heisa rondom de hoofdrolspeelster, die anti Hong Kong zou zijn (pro CCP). Ik denk dat Disney ook bang is dat de film sowieso flopt. Er was al veel opgeroepen tot een boycot.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_194421668
Ach, sowieso dat Disney de prijs na de "feedback" gaat verlagen naar een tientje. En jullie ook bedankt voor de gratis reclame :)
pi_194421922
30 euro om een film eenmalig te kijken terwijl je al een abonnement hebt? Kan iemand me even laten weten wat ze gerookt hebben, want dat moet het goede spul zijn.

In die prijscategorie zou je 'm op Blu-ray moeten krijgen.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Mag niet? Dat kan dan een interessante case voor mededingsautoriteiten worden lijkt me.
Mwa, volgens mij mogen ze vast wel zelf bepalen waar hun films vertoond worden, ze hebben geen monopolie op film kijken o.i.d.
En wij zijn vrij om met onze portemonnee te stemmen. En straks zeker gaan zeiken dat er zoveel piraterij is, ja dat krijg je als je jezelf de markt uit prijst terwijl films downloaden heel eenvoudig is. Je ziet dat illegaal downloaden sowieso weer aan een opmars bezig is sinds de streamingmarkt aan het versplinteren is. Nog niet zo heel lang geleden had je gewoon Netflix, nu wordt daar steeds meer vanaf getrokken door producenten omdat ze hun eigen platform willen hebben.

[ Bericht 40% gewijzigd door Fleischmeister op 06-08-2020 00:31:16 ]
pi_194423285
quote:
15s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 18:39 schreef KerrieKip het volgende:
Geen torrents gebruiken.

:')
Geen Usenet gebruiken :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_194423509
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:13 schreef Tiemie het volgende:
30.., nu hopen dat (bijna) niemand daarin trapt
Waarschijnlijk zullen ze de prijs hebben berekend op een gezin met twee kinderen. Dan is het inderdaad verhoudingsgewijs relatief goedkoop. Kleinere huishoudens hebben dan gewoon pech in deze constructie.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 08:24:33 #57
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194423541
Extreem. Van een vertoning in de bios houdt Disney misschien 1 euro pp over. Dat is 4 euro voor een gezin. Dit is meer dan zeven keer zoveel
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194423551
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:05 schreef L_auteur het volgende:
Van RTL Boulevard:
[..]

In een tijd waar bioscopen het al erg moeilijk hebben en schreeuwen om nieuwe content, is dit slecht nieuws.
En wie gaat er nu 30 dollar/euro betalen bovenop de abonnementsprijs?

Gelukkig krijg Tenet wel een bioscooprelease deze maand.
vooralsnog lijkt dit schijnbaar alleen voor de US te gelden, internationaal zal er wel een bioscooprelease zijn waar mogelijk (bron: disney+ topic)

maar 30$ is idd veel te duur
pi_194423568
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 23:45 schreef Tlaloc het volgende:
Ach, sowieso dat Disney de prijs na de "feedback" gaat verlagen naar een tientje. En jullie ook bedankt voor de gratis reclame :)
nah, trolls worldtour is ook streaming release geweest en heeft het kennelijk goed gedaan, voor 20$
pi_194423649
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:25 schreef mschol het volgende:

[..]

vooralsnog lijkt dit schijnbaar alleen voor de US te gelden, internationaal zal er wel een bioscooprelease zijn waar mogelijk (bron: disney+ topic)

Van de frontpage:

quote:
Volgens Variety zal Mulan in alle gebieden met Disney+ op de dienst verschijnen en zullen landen zonder Disney+ de film gewoon in de bioscoop krijgen. De Nederlandse afdeling van Walt Disney Pictures heeft de film definitief van het schema verwijderd, waarmee een bioscooprelease in een later stadium onwaarschijnlijk lijkt.
pi_194423927
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 07:57 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Geen Usenet gebruiken :')
Ik ben ermee gestopt, zeker bij dit soort content van bekende studio's mag je in je handjes wrijven als het er nog staat na een halve dag. Retentie betekent niets meer.
Een torrent download is langzamer, maar tegenwoordig betrouwbaarder.
pi_194423960
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:36 schreef L_auteur het volgende:

[..]

Van de frontpage:
[..]

quote:
The company will also release Mulan theatrically on Sept. 4 in markets where cinemas are open and where Disney Plus isn't operating yet.
https://www.cnet.com/news(...)ept-4-30-dollars-us/
  donderdag 6 augustus 2020 @ 09:09:06 #63
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_194423969
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik betaal al 7 euro per maand, dat is al teveel voor dat pleuris aanbod wat ze hebben.
Was er binnen twee maanden op rustig tempo al doorheen. Verder weinig nieuwe aanwas dus gelijk weer afgezegd.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_194424014
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 09:04 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]

Ik ben ermee gestopt, zeker bij dit soort content van bekende studio's mag je in je handjes wrijven als het er nog staat na een halve dag. Retentie betekent niets meer.
Een torrent download is langzamer, maar tegenwoordig betrouwbaarder.
Een halve dag is toch zat? Je zet nog voordat de film uit komt hem in je watchlist in Radarr en wanneer hij op duikt op usenet in de gewenste kwaliteit, trekt die hem direct automatisch voor je binnen. Zelfde met series (Sonarr) of muziek(lidarr)
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_194424239
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 09:13 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Een halve dag is toch zat? Je zet nog voordat de film uit komt hem in je watchlist in Radarr en wanneer hij op duikt op usenet in de gewenste kwaliteit, trekt die hem direct automatisch voor je binnen. Zelfde met series (Sonarr) of muziek(lidarr)
Is dat lidarr ook geschikt voor high def muziek?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 6 augustus 2020 @ 09:41:52 #66
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_194424417
En toch zijn er ook hier mensen die Disney steunen met hun geld.

Stop daar nou gewoon eens mee.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_194424539
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 09:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Is dat lidarr ook geschikt voor high def muziek?
Niet echt. Je kan kiezen voor lossless, maar daar houdt het wel mee op.Dat komt meestal nog steeds van een kapot gemasterde cd :P Geen optie voor hogere bitrates of meer kanalen.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_194424875
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 09:13 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Een halve dag is toch zat? Je zet nog voordat de film uit komt hem in je watchlist in Radarr en wanneer hij op duikt op usenet in de gewenste kwaliteit, trekt die hem direct automatisch voor je binnen. Zelfde met series (Sonarr) of muziek(lidarr)
Voor toekomstige releases i.c.m. automatisering is het wellicht prima, maar ook genoeg momenten dat ik iets bestaands wil en het er gewoon niet is op dat moment. Op het moment dat het dan teveel moeite kost met allerlei wazige indexers en obfuscated posts en block accounts e.d. omdat je anders je downloads niet compleet krijgt, dan kan je er net zo goed gewoon voor betalen, mijn vrije tijd is me teveel waard. Daarom vind ik het zo jammer dat het streaming landschap zo versplinterd is geraakt, iets als Lidarr hoef ik niet te gebruiken omdat ik prima tevreden ben met mijn Spotify Premium abonnement, dat is compleet genoeg qua aanbod en makkelijk. Missie geslaagd, bij muziek is piraterij veel minder aantrekkelijk dan vroeger gezien de alternatieven. Diezelfde status heeft Netflix ook wel gehad in het begin, maar nu wordt er steeds meer content vanaf gehaald en ondergebracht bij andere platformen waar je ook weer voor moet betalen.

Je wil een makkelijke streaming service met 1 flinke catalogus, zonder iedere keer als je van plan bent iets te kijken eerst moet gaan uitzoeken bij wie je nu weer moet zijn om er achter te komen dat je daar nog geen abonnement op hebt of dat het alleen in de VS te zien is, en je mag hopen dat je VPN niet geblokkeerd wordt etc. Ok prima, dan nog een Videoland voor Nederlandse releases, maar daarmee moet het echt wel klaar zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Fleischmeister op 06-08-2020 10:31:47 ]
pi_194425491
Die streaming diensten sluipen zo bij je in huis. Daarna vergeet je ze weer uit te zetten wanneer je er minder gebruik van maakt
pi_194425617
Ik vind met disney+ weinig mis, er is niet zo gek veel content nog, maar dat had Netflix in het begin ook niet.
En je moet niet vergeten dat 7¤ per maand voor heel veel gezinnen goed besteed is, omdat zij voor dat geld 15 x per maand Frozen 2 kunnen kijken, wat kinderen toch graag doen _O-

Ik vind eigenlijk ook al die klassieke films terugzien erg leuk, en de kinderen kijken graag animatie. En als er niet op tijd genoeg content bijkomt, dan zeg je je abonnement weer op tot er weer nieuw spul is. Tadaa.

80$ betalen voor een bokswedstrijd die dan in de eerste minuut een KO oplevert, dat lijkt me nog veel kutter _O-
-nee-
pi_194425709
Disney+ jaar abo voor ¤ 70,-
Gedeeld met mijn broertje is ¤ 35,- per jaar / ¤ 2,92 per maand.
Echt fantastisch om alle Star Wars en Marvel films portable bij mij te hebben op al mijn  devices.
Op het werk, op reis en thuis.

Toe gegeven ik ben ook geen fan van hun nieuwe live action films. Maar de oude klassiekers zijn wel tof.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  Moderator donderdag 6 augustus 2020 @ 11:22:53 #72
9859 crew  Karina
Woman
pi_194425748
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 18:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dat lijkt me redelijk kansloos.

30 dollar/euro is sowieso veel duurder dan naar de bioscoop gaan, in ieder geval qua kaartje zeg maar.


niet als je met 5 man kijkt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 6 augustus 2020 @ 13:41:27 #73
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194427775
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:07 schreef appeleibanaan het volgende:
Die streaming diensten sluipen zo bij je in huis. Daarna vergeet je ze weer uit te zetten wanneer je er minder gebruik van maakt
Je moet nog altijd zelf een abo afsluiten, dus dat sluipen valt mee lijkt me.
pi_194442908
Franse bioscoopeigenaar:

twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')