Ja ik ben niet zo goed in rappen dus ik blijf er ver vandaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Das iets van 100 km dichterbij dan ik dus wat dat betreft…
Sterkte aan het front maat!
Kwam zostraks tweemaal dezelfde vrouw tegen zegt ze zo bij een derde keer is het trakteren 😆🤣quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:16 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Jij nog leuken verhalen
En al gestemd voor de ASOT top of everything voor aflevering 1000?
😂😂😂😅😅🤣🤣😳quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kwam zostraks tweemaal dezelfde vrouw tegen zegt ze zo bij een derde keer is het trakteren 😆🤣
Ga je haar een neuk trakteren bij de derde keer?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kwam zostraks tweemaal dezelfde vrouw tegen zegt ze zo bij een derde keer is het trakteren 😆🤣
Nee eerst gewoon zoete orale lekkernij tochquote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ga je haar een neuk trakteren bij de derde keer?
Waarom gokken terwijl we al een vies dik lelijk oud wijf thuis hebben zitten? Play it safequote:Op woensdag 12 augustus 2020 20:36 schreef Tlaloc het volgende:
Stel, je staat voor een gloryhole en je kan gepijpt worden door één van de volgende drie (je weet niet wie):
- Heerlijke vrouw van je dromen
- Vies dik lelijk oud wijf
- Een tranny
Alle drie 1/3e kans.
Zou je dat doen?
Je komt er hier nooit achter wie er achter de gloryhole zat
[poll=77]
Every hole is a goal. Gewoon je piel erin en gaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 20:36 schreef Tlaloc het volgende:
Stel, je staat voor een gloryhole en je kan gepijpt worden door één van de volgende drie (je weet niet wie):
- Een tranny
Alle drie 1/3e kans.
Zou je dat doen?
[poll=77]
#viesdikquote:Op donderdag 13 augustus 2020 07:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt, ben met de auto vandaag.
Who caresquote:Op woensdag 12 augustus 2020 20:36 schreef Tlaloc het volgende:
- Een tranny
Alle drie 1/3e kans.
Zou je dat doen?
[poll=77]
Jeetje ik hoop maar dat @Azula dit niet leest, vrouwonvriendelijk varken dat je bent.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom gokken terwijl we al een vies dik lelijk oud wijf thuis hebben zitten? Play it safe
Of in jouw geval masturberen in de trein.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:22 schreef wielrennerdt het volgende:
deze TT
Niet gewoon neuken met een airco of ventilator naast je.
Dat niet doenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Of in jouw geval masturberen in de trein.
@Socios zal hier ook wel ervaring mee hebben gehad.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:24 schreef JochemSjakie het volgende:
Niks mis meequote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jeetje ik hoop maar dat @:Azula dit niet leest, vrouwonvriendelijk varken dat je bent.
doe even normaal debiel.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ieder zijn hobby, tochquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:socios zal hier ook wel ervaring mee hebben gehad.
Meen jequote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aber/Uber/Oberkuttie zucht
Haha zonde is dat, PSG op het nippertje hequote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:55 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Meen je
Zo maar even een tototje plaatsen voor vanavond, neig naar Leipzig. Gisteren ¤ 50 door de neus geboord door PSG
Goed zeg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 07:31 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik heb vannacht twee neuken gegeven.
Wie hoe en waarquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 07:31 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik heb vannacht twee neuken gegeven.
NSB actie ditquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jeetje ik hoop maar dat @:Azula dit niet leest, vrouwonvriendelijk varken dat je bent.
ik las zoskquote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nog al eenn… pffff begint naar fysiek nu ook digitaal wel erg veel ruimte in te nemen..quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aber/Uber/Oberkuttie zucht
Ja ik ook, @Zosk was een toppertjequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik las zoskik mis mn favoriete loempiavellenvouwer
Wederom een goeie post. Hoe meer kloontjes, des te gekker de user vaak.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nog al eenn… pffff begint naar fysiek nu ook digitaal wel erg veel ruimte in te nemen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |