quote:Ja de Gameplay blijft bij dit spel top.
Op maandag 20 januari 2003 18:49 schreef ChRoNiC het volgende:[..]
Maar de game zelf (gameplay) is super.
quote:Kwestie van oefenen en oefenen.
Op dinsdag 21 januari 2003 15:37 schreef erikh het volgende:
Ik ben nooit echt ver gekomen met GT3 maar ik ga hem vanavond toch echt weer eens proberen, ik vond het al moeilijk genoeg om die rijbewijzen te halen.
quote:Het enigste rijbewijs wat ik maar niet kan halen is het special level, daar word ik toch zo schijtziek van
Op dinsdag 21 januari 2003 15:37 schreef erikh het volgende:
Ik ben nooit echt ver gekomen met GT3 maar ik ga hem vanavond toch echt weer eens proberen, ik vond het al moeilijk genoeg om die rijbewijzen te halen.
quote:Ja en vooral met die Gt1 in "the Final test" daar heb ik best lang over gedaan.
Op dinsdag 21 januari 2003 17:34 schreef This_World_Is_Lost het volgende:[..]
Het enigste rijbewijs wat ik maar niet kan halen is het special level, daar word ik toch zo schijtziek van
wat is eigenlijk de (minst) favoriete baan van iedereen? ik vind zelf grand valley helemaal gewldig, en ssr11 kan ik niet uitstaan, zeker achterstevoren niet
de fijnste auto vind ik tot nu toe de 787b, maar de meeste van die superauto's rijden wel redelijk, heb ze inmiddels bijna allemaal om dat ik nooit auto's verkoop(tot dat de garage vol zit uiteraard, en als ik een auto die ik win al heb)
quote:in de yaris hoef je maar 10 ronden, maar das idd nog steeds vrij veel, maar ik gebruikte de oplossing die ik een stukje terug ook al had gelezen: x-toets vast plakken en met een hand gewoon door fok!ken tijdens het rijden
Op zondag 26 januari 2003 16:21 schreef TAG-Speedy het volgende:
Testtrack is echt te zuig voor woorden, zeker als je daar 20 ronden op moet in een Yaris .... gimme a break. SS11 is ook vrij irritant, al ligt dat een beetje aan m'n bui. Soms vind ik het ineens een heel fijne baan.
weet iemand of het mogelijk is om tijdens een kampioenschap olie te verversen? want als je die laatste kampioenschappen rijdt dan zit je voor de helft van het kampioenschap al met afgewerkte olie
quote:Volgens mij kan je onder het rijden van een kampioenschap geen olie verversen.
Op zondag 30 maart 2003 14:05 schreef Mobster273 het volgende:
ff een poging om dit topic weer op gang te helpen.....weet iemand of het mogelijk is om tijdens een kampioenschap olie te verversen? want als je die laatste kampioenschappen rijdt dan zit je voor de helft van het kampioenschap al met afgewerkte olie
quote:die 300 km klopt idd ja, maar die kampioenschappen duren tot ruim over 1000km
Op zondag 30 maart 2003 16:49 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Volgens mij kan je onder het rijden van een kampioenschap geen olie verversen.
Dus voor je een kampioenschap gaat doen eerst olie bij vullen.
Volgens mij kan je dan 300 km rijden en dan moet er weer nieuw olie in.
quote:Dan rij je toch 700 km zonder olie kan makkelijk heb het zo ook gehaald, je sloopt de auto er niet mee.
Op zondag 30 maart 2003 17:04 schreef Mobster273 het volgende:[..]
die 300 km klopt idd ja, maar die kampioenschappen duren tot ruim over 1000km
Alvast bedankt,
quote:Wat dacht je van Horse Powers met andere woorden PK's (Paarden Krachten).
Op zondag 30 maart 2003 17:59 schreef trance_fan het volgende:
Dit is misschien wel een beetje domme vraag maar weet iemand wat BHP betekent bij een auto in GT3???Alvast bedankt,
quote:Had ik zelf ook kunnen opkomen. Maarja het was zondag
Op zondag 30 maart 2003 22:42 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Wat dacht je van Horse Powers met andere woorden PK's (Paarden Krachten).
Hoe meer BHP hoe sneller die optrekt.
quote:het gaat er niet om dat ik die auto niet sloop (hoewel ik de TS020 Road Car niet meer terug krijg naar 1122 pk) maar dat ik mij helemaal de tering erger aan dat vervloekte rode lampje onder in beeld
Op zondag 30 maart 2003 17:21 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Dan rij je toch 700 km zonder olie kan makkelijk heb het zo ook gehaald, je sloopt de auto er niet mee.
quote:die licenses gingen bij mij vrij snel, alleen dat rondje monaco duurde wat langer dan ik had gehoopt, wat me wel lang kostte was die time attack op complex string, heb hem toevallig afgelopen woensdag nacht gehaald na een keer of 100 proberen, als het niet meer is, met 1/1000 van een seconde
Op zaterdag 5 april 2003 01:20 schreef P-Style het volgende:
Gran Turismo 3 is een geweldig spel!!!Heb 't spel al bijna 2 jaar (want het spel is alweer bijna 2 jaar uit!) en ben natuurlijk begonnen met GT1 & GT2 op mijn goeie ouwe grijze vriend (Playstation 1). Ik weet nog wel dat ik er zo'n half jaar over deed om alle licenses van GT1 te halen!
Met GT2 deed ik daar 2 weekjes over
Het mooie aan GT2 vond ik de ENORME uitbreiding in het aantal auto's! Toen GT3 gekocht op de release date en het duurde niet lang voor ik "alle" licenses had (ik was immers een getraind Gran Tourismo coureur!), op ééntje na... de S-LICENCE!!! Denk je GT te kunnen wordt de lat nog even wat hoger gelegd! Maar afgelopen donderdag was ik het beu! Ik moest en zou die license halen!!! En het is me gelukt!
Ik heb alleen "maar" van 13:30 tot 21:30 non-stop achter mijn PS2 gezeten hehe... en eigenlijk was het niet eens zó moeilijk. Je moet gewoon GEEN ENKELE fout maken en dan lukt het wel!
quote:Je vergeet het koppel te vermelden
Op zondag 30 maart 2003 22:42 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Wat dacht je van Horse Powers met andere woorden PK's (Paarden Krachten).
Hoe meer BHP hoe sneller die optrekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |