abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:59:41 #151
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194412447
quote:
2s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:19 schreef engine het volgende:

[..]

:D
Ik heb dagen dat ik op het werk al tegen de 10 km loop. Wadlopen is denk ik wel een ander verhaal :+
Maarja tijd om keer te proberen :Y
Als je maar niet vast komt te zitten in de vloed.
Gelieve verwijderen
  Leukste jonkie 2022 woensdag 5 augustus 2020 @ 14:03:39 #152
213457 engine
pi_194412483
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:59 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Als je maar niet vast komt te zitten in de vloed.
Ik heb vertrouwen dat iemand mij er wel uit komt trekken.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:15:06 #153
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194412596
quote:
2s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:03 schreef engine het volgende:

[..]

Ik heb vertrouwen dat iemand mij er wel uit komt trekken.
Vertrouwen of hoop? :+
Gelieve verwijderen
  Leukste jonkie 2022 woensdag 5 augustus 2020 @ 14:22:07 #154
213457 engine
pi_194412678
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:15 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Vertrouwen of hoop? :+
Vertrouwen.

Mamsie zal me toch niet laten zitten :7
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:24:05 #155
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_194412706
Is dit de nieuwe juichbagger SC geworden?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:24:50 #156
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194412721
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:24 schreef DerRabbit het volgende:
Is dit de nieuwe juichbagger SC geworden?
Richtig.
Gelieve verwijderen
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:25:22 #157
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194412727
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:22 schreef engine het volgende:

[..]

Vertrouwen.

Mamsie zal me toch niet laten zitten :7
Haha Ze komen je wel halen als je wat wiet in de grond stopt daar.
Gelieve verwijderen
pi_194412764
quote:
2s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:14 schreef engine het volgende:

[..]

Wandel je sowieso veel? 11,5 is al best een eind voor iemand die nooit loopt. Zal best zwaar zijn ja.. Spierpijn genot de volgende dag _O_
De zwaarte was niet eens zozeer door de afstand maar door het lopen door dat slik. Dat was voor mij behoorlijk afzien.

Ik loop wel veel (en langere afstanden). Ik had begin dit jaar een berg beklommen en daar behoorlijk flink voor getraind. Nu op dit moment loop ik wat minder maar ik moet echt binnenkort weer mijn trainingsregime oppakken.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Leukste jonkie 2022 woensdag 5 augustus 2020 @ 14:32:34 #159
213457 engine
pi_194412827
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:24 schreef DerRabbit het volgende:
Is dit de nieuwe juichbagger SC geworden?
Welkom :W
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 woensdag 5 augustus 2020 @ 14:33:22 #160
213457 engine
pi_194412844
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:25 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Haha Ze komen je wel halen als je wat wiet in de grond stopt daar.
Ken het nummer niet maar dat moet wel lukken :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 woensdag 5 augustus 2020 @ 14:37:37 #161
213457 engine
pi_194412917
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:28 schreef Prisha het volgende:

[..]

De zwaarte was niet eens zozeer door de afstand maar door het lopen door dat slik. Dat was voor mij behoorlijk afzien.

Ik loop wel veel (en langere afstanden). Ik had begin dit jaar een berg beklommen en daar behoorlijk flink voor getraind. Nu op dit moment loop ik wat minder maar ik moet echt binnenkort weer mijn trainingsregime oppakken.
Nice!
Er was toen ook iemand die een hele hoge berg had beklommen. Was jij dat niet?
Ja meer details weet ik niet meer :@
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_194412934
quote:
2s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:37 schreef engine het volgende:

[..]

Nice!
Er was toen ook iemand die een hele hoge berg had beklommen. Was jij dat niet?
Ja meer details weet ik niet meer :@
Dat kan ik geweest zijn ja, er was een topicreeks ook over. De Kilimanjaro begin dit jaar, bijna 6000m. Ik was net op tijd thuis toen de Corona shit echt begon. Echt het had niet een paar weken later moeten zijn.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Leukste jonkie 2022 woensdag 5 augustus 2020 @ 14:43:21 #163
213457 engine
pi_194412981
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:39 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dat kan ik geweest zijn ja, er was een topicreeks ook over. De Kilimanjaro begin dit jaar, bijna 6000m. Ik was net op tijd thuis toen de Corona shit echt begon. Echt het had niet een paar weken later moeten zijn.
Jaa dat bedoelde ik. Heb het toen hier en daar wel een beetje gevolgd. Erg stoer! _O_
Dan ben je wel al aardig getraind :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 woensdag 5 augustus 2020 @ 14:44:03 #164
213457 engine
pi_194412993
In Aberdeen nu corona uitbraak. Moet op het werk nu hele dag een mondkapje op -O-
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_194413011
quote:
2s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:43 schreef engine het volgende:

[..]

Jaa dat bedoelde ik. Heb het toen hier en daar wel een beetje gevolgd. Erg stoer! _O_
Dan ben je wel al aardig getraind :D
aw thanks O+

Nou ja....ik heb het de afgelopen twee maanden beetje laten schieten. Ik heb nog even tot de volgende berg maar het is zonde als het allemaal verloren gaat dus ik wil echt weer aan de slag.
Met deze warmte is het wat lastiger. Loop liever in de winter, dat beviel me eigenlijk uitstekend.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194413044
quote:
2s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:44 schreef engine het volgende:
In Aberdeen nu corona uitbraak. Moet op het werk nu hele dag een mondkapje op -O-
ohhh shit :o moet je nu quarantaine als je terug komt?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:48:44 #167
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194413055
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:39 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dat kan ik geweest zijn ja, er was een topicreeks ook over. De Kilimanjaro begin dit jaar, bijna 6000m. Ik was net op tijd thuis toen de Corona shit echt begon. Echt het had niet een paar weken later moeten zijn.
Dat is wel erg tof dat je dat doet! Ik heb ooit een manga gelezen die ging over een bergklimmer, die manga was echt perfect. Zou hem nog eens willen lezen denk ik. :@

Maar wel sjiek dat je zoiets doet. Lijkt me zwaar zeker met bepakking. Die gast in de manga trainde altijd met een rugzak waar hij waterflessen inhad, ik heb dat overgenomen en train nu ook zo. :@ Ik kan steeds verder lopen met die bepakking.
Gelieve verwijderen
pi_194413101
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:48 schreef Fernweh het volgende:

Dat is wel erg tof dat je dat doet! Ik heb ooit een manga gelezen die ging over een bergklimmer, die manga was echt perfect. Zou hem nog eens willen lezen denk ik. :@

Maar wel sjiek dat je zoiets doet. Lijkt me zwaar zeker met bepakking. Die gast in de manga trainde altijd met een rugzak waar hij waterflessen inhad, ik heb dat overgenomen en train nu ook zo. :@ Ik kan steeds verder lopen met die bepakking.
Manga is een japanse...stripverhaal? Heb ik het goed, ik ben niet zo bekend mee.

En ja, zo train ik ook als ik buiten loop. Met bepakking. Inderdaad met waterflessen, een camel bag met water en dan nog wat andere spullen erin. Als ik binnen voor conditie en spierkracht train doe ik dat niet, dan is het niet nodig. Maar buiten altijd. Is hartstikke goed, doe je goed ^O^
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194413128
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:48 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Dat is wel erg tof dat je dat doet! Ik heb ooit een manga gelezen die ging over een bergklimmer, die manga was echt perfect. Zou hem nog eens willen lezen denk ik. :@

Maar wel sjiek dat je zoiets doet. Lijkt me zwaar zeker met bepakking. Die gast in de manga trainde altijd met een rugzak waar hij waterflessen inhad, ik heb dat overgenomen en train nu ook zo. :@ Ik kan steeds verder lopen met die bepakking.
Ik heb de complete Nausicaä of the valley of the wind... :+
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:59:43 #170
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194413161
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:53 schreef Prisha het volgende:

[..]

Manga is een japanse...stripverhaal? Heb ik het goed, ik ben niet zo bekend mee.

En ja, zo train ik ook als ik buiten loop. Met bepakking. Inderdaad met waterflessen, een camel bag met water en dan nog wat andere spullen erin. Als ik binnen voor conditie en spierkracht train doe ik dat niet, dan is het niet nodig. Maar buiten altijd. Is hartstikke goed, doe je goed ^O^
Ja het is eigenlijk een strip alleen lees je de tekst van rechts naar links.


Nooit gedacht dat een manga over bergklimmen zo leuk kon zijn.

Ja ik loop nu met 21 kilo, ik wil nog wel eens naar 27 kilo, maar ik kan nu anderhalfuur lopen op 21 kilo. Moet je veel trainen om dit allemaal te kunnen blijven doen? Ik ben allergisch voor de fitness. :@
Gelieve verwijderen
  Leukste jonkie 2022 woensdag 5 augustus 2020 @ 15:04:49 #171
213457 engine
pi_194413198
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:45 schreef Prisha het volgende:

[..]

aw thanks O+

Nou ja....ik heb het de afgelopen twee maanden beetje laten schieten. Ik heb nog even tot de volgende berg maar het is zonde als het allemaal verloren gaat dus ik wil echt weer aan de slag.
Met deze warmte is het wat lastiger. Loop liever in de winter, dat beviel me eigenlijk uitstekend.
Ja met 30 graden in de volle zon lopen is ook niks :D
Heb je de vierdaagse ooit gelopen? Snap ook niet waarom dat altijd eind juli is.
Ik heb de 30 km gelopen toen ik 13 was ofzo :D wil nog een keer 50 doen.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:47 schreef Prisha het volgende:

[..]

ohhh shit :o moet je nu quarantaine als je terug komt?
Nee denk het niet. Heb overal keurig m'n contact gegevens achter gelaten dus neem aan dat ik geďnformeerd wordt als ik bij een besmet persoon in de buurt ben geweest.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_194413330
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:59 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Ja het is eigenlijk een strip alleen lees je de tekst van rechts naar links.
[ afbeelding ]

Nooit gedacht dat een manga over bergklimmen zo leuk kon zijn.
Wat een prachtig tekening. Daar ben ik even stil van eigenlijk.
Wow.

Zoals hij daar zit heb ik me ook even gevoeld. Raakt me best wel eigenlijk.

quote:
Ja ik loop nu met 21 kilo, ik wil nog wel eens naar 27 kilo, maar ik kan nu anderhalfuur lopen op 21 kilo. Moet je veel trainen om dit allemaal te kunnen blijven doen? Ik ben allergisch voor de fitness. :@
oohh shit 21 kilo dat is veel :o _O_
Ik loop niet met zoveel. Mijn rugzak is 26 liter. Ik denk dat ik in totaal met max 10 kilo loop.
Ha ja, ik hou ook niet van fitness. Ik ren nooit juichend naar zolder om weer op de crosstrainer te staan.
Maar tja wat is veel. Ik kreeg een trainingsschema mee van Mountain Network en daarmee een gemiddelde schema uitgezocht en daarmee ging het goed.

Je traint op spierkracht, op conditie en op duur. Duur train ik door te lopen. Op het hoogtepunt van de training trainde ik toen 5 a 6 x in de week. Voor nu is dat niet nodig, zoveel. Pas 3 a 4 maanden voor de beklimming is gaat intensiteit omhoog. De ene dag kracht/conditie, gewoon boven op zolder. En de andere dag duur door buiten te lopen. Door de week s avonds rond de 8 a 10 km. En in het weekend altijd minstens 15 km. En dan het liefst met hoogteverschillen. Of door duinen zoals bij Loonse en Drunense duinen.Is lekker zwaar voor de beenspieren.

Dat buiten lopen gaat me makkelijker af dan binnen op de crosstrainer. Denk omdat ik dan helemaal in mijn eigen wereld keer en even alles goed kan loslaten. En binnen is het eentonig, dan lukt dat niet.

Volgend jaar ga ik de C1 training Alpinisme volgen. Dat is meer gericht op lopen met stijgijzers, oefenen aan een touw lopen, over gletsjers lopen, dat soort dingen. Voor de Kili was dat niet nodig, en straks voor Mount Everest basecamp ook niet. Maar voor een echte bergbeklimming weer wel.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194413391
quote:
2s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:04 schreef engine het volgende:

Ja met 30 graden in de volle zon lopen is ook niks :D
Heb je de vierdaagse ooit gelopen? Snap ook niet waarom dat altijd eind juli is.
Ik heb de 30 km gelopen toen ik 13 was ofzo :D wil nog een keer 50 doen.
nee....ik speelde wel met de gedachte maar dat eentonige ben ik een beetje bang voor. Maar...het zou wel een uitdaging zijn het een keer gedaan te hebben. Misschien volgend jaar. Als het dan doorgaat.

Ohhh echt, 30 per dag, dat is ook knap _O_
quote:
Nee denk het niet. Heb overal keurig m'n contact gegevens achter gelaten dus neem aan dat ik geďnformeerd wordt als ik bij een besmet persoon in de buurt ben geweest.
Ah ok. Dus de hele dag zo'n ding op? Lijkt me niet prettig. Maar ja. Als het veiliger is voor jou en de mensen om je heen dan doe je dat natuurlijk.

Ik ga nu écht naar buiten :D . Ik roep het al uren maar ik zit hier nog steeds binnen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 5 augustus 2020 @ 15:30:47 #174
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194413465
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:18 schreef Prisha het volgende:

[..]

Wat een prachtig tekening. Daar ben ik even stil van eigenlijk.
Wow.

Zoals hij daar zit heb ik me ook even gevoeld. Raakt me best wel eigenlijk.
[..]

oohh shit 21 kilo dat is veel :o _O_
Ik loop niet met zoveel. Mijn rugzak is 26 liter. Ik denk dat ik in totaal met max 10 kilo loop.
Ha ja, ik hou ook niet van fitness. Ik ren nooit juichend naar zolder om weer op de crosstrainer te staan.
Maar tja wat is veel. Ik kreeg een trainingsschema mee van Mountain Network en daarmee een gemiddelde schema uitgezocht en daarmee ging het goed.

Je traint op spierkracht, op conditie en op duur. Duur train ik door te lopen. Op het hoogtepunt van de training trainde ik toen 5 a 6 x in de week. Voor nu is dat niet nodig, zoveel. Pas 3 a 4 maanden voor de beklimming is gaat intensiteit omhoog. De ene dag kracht/conditie, gewoon boven op zolder. En de andere dag duur door buiten te lopen. Door de week s avonds rond de 8 a 10 km. En in het weekend altijd minstens 15 km. En dan het liefst met hoogteverschillen. Of door duinen zoals bij Loonse en Drunense duinen.Is lekker zwaar voor de beenspieren.

Dat buiten lopen gaat me makkelijker af dan binnen op de crosstrainer. Denk omdat ik dan helemaal in mijn eigen wereld keer en even alles goed kan loslaten. En binnen is het eentonig, dan lukt dat niet.

Volgend jaar ga ik de C1 training Alpinisme volgen. Dat is meer gericht op lopen met stijgijzers, oefenen aan een touw lopen, over gletsjers lopen, dat soort dingen. Voor de Kili was dat niet nodig, en straks voor Mount Everest basecamp ook niet. Maar voor een echte bergbeklimming weer wel.
Ja die hele manga is gewoon geweldig. Ik sta ervan te kijken hoe die Japanners dat kunnen over iets als bergklimmen een hele mooie en emotionele manga te maken. Wel tof dat het zelfs iets met je doet dat plaatje. Ik had ook eens een berg willen opklimmen, ik moet wel snel zijn... Mijn lichamelijke conditie wordt steeds slechter en als ik al een berg op ga wordt het een mini berg.

Ik geloof dat er een berg is die je gewoon zo op kan lopen zonder te klimmen, zo eentje moet ik eens doen. :@ Ah wel goed bezig eigenlijk om toch te gaan en toch te trainen. Ik ga denk ik te vaak ben nu wat vaker rust aan het inbouwen.

Hoe train jij kracht dan met wat gewichten? En je wandelt wel vrij ver dan. Als ik 9 kilometer loop ben ik toch wel 1 uur en 3 kwartier bezig met 21 kilo op mijn rug. 5.6 km per uur loop ik ongeveer gemiddeld. Ja hoogteverschil is wel tof ik moet wat vaker naar Zuid-Limburg is niet zo ver voor mij. :@

Wel tof dat je dat doet. Ik wil eens een keer naar de top van een berg lopen, maar het liefst eentje waarbij ik niet hoef te klooien. Dat trekken mijn polsen niet helaas. Lopen kan denk ik nog wel maar ik moet snel zijn binnen nu en 3-4 jaren.
Gelieve verwijderen
pi_194413703
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:33 schreef Amee het volgende:

[..]

Haaaha! Jij bent idd een borstenkenner :P
Ik heb veel kwaliteiten waarvan ik sommige niet in de praktijk kan brengen om iemand te laten genieten ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194413715
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:59 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Ja het is eigenlijk een strip alleen lees je de tekst van rechts naar links.
[ afbeelding ]

Nooit gedacht dat een manga over bergklimmen zo leuk kon zijn.

Ja ik loop nu met 21 kilo, ik wil nog wel eens naar 27 kilo, maar ik kan nu anderhalfuur lopen op 21 kilo. Moet je veel trainen om dit allemaal te kunnen blijven doen? Ik ben allergisch voor de fitness. :@
Gelijk heb je, fitness is te eentonig. Er moet wel wat uitdaging in de sport zitten natuurlijk.

Wel mooi getekend. Ik zou dat zelf niet kunnen, ik ben heel slecht in tekenen.
pi_194413718
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:51 schreef stokj het volgende:

[..]

Ik heb veel kwaliteiten waarvan ik sommige niet in de praktijk kan brengen om iemand te laten genieten ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha!
pi_194413796
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:30 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Ja die hele manga is gewoon geweldig. Ik sta ervan te kijken hoe die Japanners dat kunnen over iets als bergklimmen een hele mooie en emotionele manga te maken. Wel tof dat het zelfs iets met je doet dat plaatje. Ik had ook eens een berg willen opklimmen, ik moet wel snel zijn... Mijn lichamelijke conditie wordt steeds slechter en als ik al een berg op ga wordt het een mini berg.

Ik geloof dat er een berg is die je gewoon zo op kan lopen zonder te klimmen, zo eentje moet ik eens doen. :@ Ah wel goed bezig eigenlijk om toch te gaan en toch te trainen. Ik ga denk ik te vaak ben nu wat vaker rust aan het inbouwen.

Hoe train jij kracht dan met wat gewichten? En je wandelt wel vrij ver dan. Als ik 9 kilometer loop ben ik toch wel 1 uur en 3 kwartier bezig met 21 kilo op mijn rug. 5.6 km per uur loop ik ongeveer gemiddeld. Ja hoogteverschil is wel tof ik moet wat vaker naar Zuid-Limburg is niet zo ver voor mij. :@

Wel tof dat je dat doet. Ik wil eens een keer naar de top van een berg lopen, maar het liefst eentje waarbij ik niet hoef te klooien. Dat trekken mijn polsen niet helaas. Lopen kan denk ik nog wel maar ik moet snel zijn binnen nu en 3-4 jaren.
Dan zou de Kilimanjaro wat voor je zijn. Dat is lopen. Wel steil sommige stukken. En 1 dag flink klauterwerk, dan heb je handen en voeten nodig.

Ik zat nog te denken. 21 kilo op je rug is best veel. Op de Kili mochten de Porters maximaal 15-20 kg dragen. Werd ook gewogen. Wij liepen met veel minder.

Naar 26 kg zou je niet hoeven te doen.

Kracht heb ik boven wat gewichten voor de armen. Dan zo’n apparaat voor buikspieren. Voor de benen tja enkel een stairmaster. En dan oefeningen die ze gaven. Push ups, squats.

Met de crosstrainer op zwaardere weerstand worden kuit, bovenbenen en bilspieren getraind.

En trappen lopen. Heel. Veel. Trappen lopen.

Moet zeggen dat het goed werkte want mijn conditie en de benen waren het probleem niet. Die waren daar uitstekend.

Ik heb dat plaatje opgeslagen :@ raakte me echt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 5 augustus 2020 @ 16:01:32 #179
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194413815
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:52 schreef stokj het volgende:

[..]

Gelijk heb je, fitness is te eentonig. Er moet wel wat uitdaging in de sport zitten natuurlijk.

Wel mooi getekend. Ik zou dat zelf niet kunnen, ik ben heel slecht in tekenen.
Ja zo'n manga artiest heeft vaak wel een heel team onder zich maar het blijft echt een klus.
Gelieve verwijderen
pi_194413822
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:01 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Ja zo'n manga artiest heeft vaak wel een heel team onder zich maar het blijft echt een klus.
[ afbeelding ]
Ben je ook into anime, Fern?
Ken je die manga ik heb?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2020 16:02:44 ]
  woensdag 5 augustus 2020 @ 16:02:58 #181
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194413828
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:59 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dan zou de Kilimanjaro wat voor je zijn. Dat is lopen. Wel steil sommige stukken. En 1 dag flink klauterwerk, dan heb je handen en voeten nodig.

Ik zat nog te denken. 21 kilo op je rug is best veel. Op de Kili mochten de Porters maximaal 15-20 kg dragen. Werd ook gewogen. Wij liepen met veel minder.

Naar 26 kg zou je niet hoeven te doen.

Kracht heb ik boven wat gewichten voor de armen. Dan zo’n apparaat voor buikspieren. Voor de benen tja enkel een stairmaster. En dan oefeningen die ze gaven. Push ups, squats.

Met de crosstrainer op zwaardere weerstand worden kuit, bovenbenen en bilspieren getraind.

En trappen lopen. Heel. Veel. Trappen lopen.

Moet zeggen dat het goed werkte want mijn conditie en de benen waren het probleem niet. Die waren daar uitstekend.

Ik heb dat plaatje opgeslagen :@ raakte me echt.
Ja ik denk dat ik dan gewoon door blijf trainen met mijn kettlebell, daar ben ik best goed in. Gewoon wat kettlebell swings dan train je bijna elke spiergroep, en dan gewoon 3x per week dat doen en als het te makkelijk wordt een zwaarde kettlebell kopen ik gebruik nu 18 kilo maar kan het nog niet met een arm. Moet beide nog gebruiken. :@
Gelieve verwijderen
  woensdag 5 augustus 2020 @ 16:03:39 #182
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194413839
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:02 schreef Amee het volgende:

[..]

Ben je ook into anime, Fern?
Ken je die manga ik heb?
Ah sorry was een beetje bezig heb ik eroverheen gekeken. Ja die wat jij noemt is een Ghibli film toch? Of vergis ik me nu? In mijn hoofd heb ik zitten dat het een Ghibli is, maar ik heb die nooit gekeken. Maar ik kijk wel anime.
Gelieve verwijderen
pi_194413913
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:03 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Ah sorry was een beetje bezig heb ik eroverheen gekeken. Ja die wat jij noemt is een Ghibli film toch? Of vergis ik me nu? In mijn hoofd heb ik zitten dat het een Ghibli is, maar ik heb die nooit gekeken. Maar ik kijk wel anime.
Ja, het is een Ghibli film. Maar de manga is veel uitgebreider.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 16:11:54 #184
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194413942
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:08 schreef Amee het volgende:

[..]

Ja, het is een Ghibli film. Maar de manga is veel uitgebreider.
Ah tof, ik heb niet meer zoveel manga gelezen maar mijn favoriete zijn:
Die bergklim manga: kokou no hitou
Dendrabates
Blade of the Immortal
Nana
Hajime no Ippo
One Punch man
Gangsta
Mushishi
(Ik vergeet er vast heel veel vooral de romantische droevige)

En mijn meest favoriete manga:
https://en.wikipedia.org/(...)_Strongest,_Kurosawa!

En zie je ik was een van mijn andere favoriete vergeten: Rainbow: Nisha Rokubo no Shichinin Die is hard...
Gelieve verwijderen
pi_194413975
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:11 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Ah tof, ik heb niet meer zoveel manga gelezen maar mijn favoriete zijn:
Die bergklim manga: kokou no hitou
Dendrabates
Blade of the Immortal
Nana
Hajime no Ippo
One Punch man
Gangsta
Mushishi
(Ik vergeet er vast heel veel vooral de romantische droevige)

En mijn meest favoriete manga:
https://en.wikipedia.org/(...)_Strongest,_Kurosawa!
Zooo! _O_
Eerlijk gezegd is dat mijn enige manga. Haha! Al heb ik wel wat meer gelezen wat ik heb geleend.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 16:15:41 #186
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194413991
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:14 schreef Amee het volgende:

[..]

Zooo! _O_
Eerlijk gezegd is dat mijn enige manga. Haha! Al heb ik wel wat meer gelezen wat ik heb geleend.
Meeste manga's die ik tof vindt zijn gestopt doordat de mangaka ziek werd of de vertalers zijn langzaam.
Gelieve verwijderen
pi_194414076
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:15 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Meeste manga's die ik tof vindt zijn gestopt doordat de mangaka ziek werd of de vertalers zijn langzaam.
Ik keek laatst een docu op YouTube over Hayao Miyazaki. Die is ook al oud. Is nu al jaren aan een film bezig. Als ik het me goed herinner heeft hij een jaar nodig voor er beeld van 30 seconden klaar is. :D
Oh nee, 12 minuten in een jaar. En heeft nu al 36 minuten klaar in mei.

https://www.polygon.com/2(...)film-miyazaki-update

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2020 16:23:57 ]
  woensdag 5 augustus 2020 @ 16:36:21 #188
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194414253
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:22 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik keek laatst een docu op YouTube over Hayao Miyazaki. Die is ook al oud. Is nu al jaren aan een film bezig. Als ik het me goed herinner heeft hij een jaar nodig voor er beeld van 30 seconden klaar is. :D
Oh nee, 12 minuten in een jaar. En heeft nu al 36 minuten klaar in mei.

https://www.polygon.com/2(...)film-miyazaki-update
Princess Mononoke en Spirited away zijn echt prachtige films. Ze zijn vind ik vaak ook nog gewoon heel leuk voor ouderen omdat ze wel wat dieper gaan. Kinderen vinden het leuk maar voor volwassenen zit er ook iets in. De andere van hem moet ik nog eens kijken. Een van mijn favoriete films in anime stijl is Angels Egg, een hele rare film met veel religieuze symbolen.


Hele existentiële film.
Gelieve verwijderen
pi_194414717
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:01 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Ja zo'n manga artiest heeft vaak wel een heel team onder zich maar het blijft echt een klus.
[ afbeelding ]
Je kan met dit soort talent wel een zakcentje verdienen. En je hebt er zelf plezier aan!
pi_194414739
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:36 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Princess Mononoke en Spirited away zijn echt prachtige films. Ze zijn vind ik vaak ook nog gewoon heel leuk voor ouderen omdat ze wel wat dieper gaan. Kinderen vinden het leuk maar voor volwassenen zit er ook iets in. De andere van hem moet ik nog eens kijken. Een van mijn favoriete films in anime stijl is Angels Egg, een hele rare film met veel religieuze symbolen.


Hele existentiële film.
^O^
pi_194419249
Hello??
pi_194419696
quote:
17s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 21:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hello??
just say hello *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194419706
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:00 schreef Prisha het volgende:

[..]

just say hello *O*
Ah leven :)
pi_194419776
quote:
17s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ah leven :)
ja net weer binnen :Y . Het is al warmer als dat het gister op deze tijdstip was.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194419827
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:03 schreef Prisha het volgende:

[..]

ja net weer binnen :Y . Het is al warmer als dat het gister op deze tijdstip was.
Meh.....moet eigenlijk ook al slapen maar nog zo warm......
pi_194419855
quote:
17s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Meh.....moet eigenlijk ook al slapen maar nog zo warm......
En het gaat alleen erger worden. Wordt het bij jou heel warm binnen?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194419867
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:07 schreef Prisha het volgende:

[..]

En het gaat alleen erger worden. Wordt het bij jou heel warm binnen?
Ja, plat dak.....altijd zon erop....
pi_194419887
quote:
17s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja, plat dak.....altijd zon erop....
ohhhh damn ja. Dan loopt het hard op ja. Sterkte dan de komende dagen, dat wordt geen feest :{
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194419897
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:08 schreef Prisha het volgende:

[..]

ohhhh damn ja. Dan loopt het hard op ja. Sterkte dan de komende dagen, dat wordt geen feest :{
Ach ja.....het went..... :)
pi_194421436
quote:
17s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 21:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hello??
WOEF
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')