abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194395528
100216_28827_KSC_Header.jpg

Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, of je beresterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend.

De KSC is een van de vele reeksen op FOK!. Wil je nog eens oude topics teruglezen, dan kun je die hier vinden.

Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!

Heb je zin in een spelletje? Pak dan de dobbelstenen en pionnen maar uit de kast voor een gezellig potje Oud-Hollands Koffiebord.

28 februari 2014 bestond KSC zeven jaar. Hiervoor is het door OA & MPG gemaakte jubileumtopic omhoog geschopt, met daarin alles over KSC. Pak dus een kop koffie en lees mee: GC / [KSC JUBILEUM] 6 jaar KSC . Zie ook: KSC-wiki .

Fles - overwegbomenopenneerdoener
Whis - advocate met slagroom en hagelslag
Muck - eigenaresse hobbywinkel & rechter
Liesje - kinderopvang en plantenzaak
Buda - burgemeester
Molo - huisarts, slager des duivels
Uitstraling - wilde weldoener en dorpspsycholoog
Kwiwi - architecte en agente
Bitterbal - serveerster Gedoodverfde Gerbil en eigenaar L'Estate Bitterboulette
Karzai - chefkok Gesauteerde Gerbil
Tamieke - beheerster bieb & ballenbak
Ygritte - bingoballenroepster & meditatiemiep
Koen - nachtwaker & brugwachter
Bos - bostpode & hontenuitlater
Frantic - broodjesbakker, zeebonk en beroepshobbyist
IJsdraakje - spellingsnazi
LTVDK - opzichter van L'Estate Bitterboulette
crv - wijnboer en folterkelder
Amarantha - koffieshop exploitatie
CherryLips - cavia trainer
RockNijntje - programmerende nomade
Haags - beroepsweigeraar
DaMart - ? Choo Choo motherfucker ?
Mschol - Lego Kluizenaar.
Friemelaar - Vuilnisman
DerRabbit - beroepshipster
Gianni61 - melk- en chocoladeveehouder
Toekito - Gameshop
-Miauw- Stadsgids en schrijver van parfum- en verfomschrijvingen
Arch-Indar - Sportinstructeur
DW457 - Eigenaar platenzaak
Gruj0 - Aankloteraar, waarschijnlijk inmiddels zonder beenhaar
EttoVanBelgie - Etto's Antiquariaat en Curiosashop

Tap tap tap
pi_194395548
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:55 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat was bij jou het geval? :D Wij hebben gelukkig alleen maar weekendjes met directe familie. En meestal was ik alleen dus dan ook eigen kamer.
Nee, ik kreeg gewoon een eigen kamer. Dat eiste ik trouwens ook. :D
pi_194395551
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Met hoofdpijn wakker worden en met stijgende paniek naar de wc moeten rennen terwijl je de vrijgezelle oom tevreden hoort ochtendgrommen.
_O-
pi_194395556
"Weekendje bezemkasten met Gerielibz" nee? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_194395562
Laatste keer met z'n allen zat ik in de bezemkast, dus dat ene kamertje met twee aparte bedden. Komt eerst m'n zus: ja de kast is vol mag ik m'n koffer hier op het tweede bed leggen, dan kom ik hier gewoon twee keer per dag m'n kleren halen en terugleggen.

:{

En ik had een klein badkamertje met het enige bad van het huis, je kon er niet echt in douchen bij gebrek aan douchekop en douchegordijn. En geen deur naar de slaapkamer. Wil m'n zwager op zondagochtend om half negen in bad, moet ik ophoepelen.
Echt altijd lachen.
Tap tap tap
pi_194395565
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee ik was de énige single :D Als ik bij het kleine grut ingedeeld zou worden, ging ik gewoon niet mee. Maar de meeste gezinnen bleven in hun eigen huisje.
Ga nu nog eens in de zoveel tijd met ouders + broer + zus + aanhang een weekendje weg en dan zit ik ook in bezemkast, de enige kamer zonder eigen douche. Altijd leuk 's ochtends.
Dan moet je bedelen bij je ouders of zus of je hun douche mag gebruiken? Dat lijkt me ongemakkelijk :{
pi_194395568
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
"Weekendje bezemkasten met Gerielibz" nee? :?
is dat hetzelfde als zolderkameren?
pi_194395573
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

is dat hetzelfde als zolderkameren?
Nee knusser
pi_194395575
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dan moet je bedelen bij je ouders of zus of je hun douche mag gebruiken? Dat lijkt me ongemakkelijk :{
Yup. Altijd als laatste dus ook.
Tap tap tap
pi_194395576
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Laatste keer met z'n allen zat ik in de bezemkast, dus dat ene kamertje met twee aparte bedden. Komt eerst m'n zus: ja de kast is vol mag ik m'n koffer hier op het tweede bed leggen, dan kom ik hier gewoon twee keer per dag m'n kleren halen en terugleggen.

En ik had een klein badkamertje met het enige bad van het huis, je kon er niet echt in douchen bij gebrek aan douchekop en douchegordijn. En geen deur naar de slaapkamer. Wil m'n zwager op zondagochtend om half negen in bad, moet ik ophoepelen.
Echt altijd lachen.
Jezus, kon hij niet wachten tot een normaal tijdstip?
pi_194395581
En m'n broer en z'n vriendin gaan altijd heel vroeg en zorgen dat ze om klokslag 1 uur de sleutel ophalen, en die overleggen niet, dus die nemen gewoon een kamer.
Tap tap tap
pi_194395582
quote:

Echt altijd lachen.
Die zwager heb je keihard uitgelachen en de deur weer dichtgeflikkerd mag ik hopen?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194395587
quote:

Echt altijd lachen.
Dat regel je toch gewoon GOED van tevoren? :? En als niemand het nodig vindt om jou fatsoenlijk onder te brengen dan ga je toch niet mee? :? Dan bleef ik liever thuis hoor -O-
pi_194395592
Maar verder is het ook wel heel gezellig hoor _O-
Tap tap tap
pi_194395597
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Die zwager heb je keihard uitgelachen en de deur weer dichtgeflikkerd mag ik hopen?
Ja, hij is niet in bad gegaan dat weekend _O- Van mij mocht hij wel 's avonds of wat later, maar dan hoefde het niet meer.
Tap tap tap
pi_194395600
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, hij is niet in bad gegaan dat weekend _O- Van mij mocht hij wel 's avonds of wat later, maar dan hoefde het niet meer.
Mooi zo! Wat een sukkel. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:05:19 #17
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194395601
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:03 schreef CherryLips het volgende:
En m'n broer en z'n vriendin gaan altijd heel vroeg en zorgen dat ze om klokslag 1 uur de sleutel ophalen, en die overleggen niet, dus die nemen gewoon een kamer.
Ik zorgde ook altijd dat ik er als eerste was, inderdaad om eerste keus qua kamer te hebben :P
pi_194395602
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat regel je toch gewoon GOED van tevoren? :? En als niemand het nodig vindt om jou fatsoenlijk onder te brengen dan ga je toch niet mee? :? Dan bleef ik liever thuis hoor -O-
Ik snap het ook wel hoor, want wat moet ik met zo'n groot bed en een grote kamer als ik toch in m'n eentje ben.
Tap tap tap
pi_194395606
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Mijn ex-schoonzusje stormde ook het huurhuis binnen om als eerste een kamer te claimen. De grootste en de enige met een eigen badkamer, terwijl zij alleen was. Daar heb ik toch een stokje voor gestoken :{w

Maar dat was sowieso een kutwijf.
pi_194395608
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel hoor, want wat moet ik met zo'n groot bed en een grote kamer als ik toch in m'n eentje ben.
privacy. Wat alle anderen ook op prijs stellen.
pi_194395617
quote:

Echt altijd lachen.
Wat is dat voor een freak dan?
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:06:37 #22
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194395618
quote:

Echt altijd lachen.
Dan zou ik dus gewoon niet meer meegaan he. Wij boeken ook altijd iets met een kamer teveel zodat iedereen een fatsoenlijke kamer heeft.
pi_194395626
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Wat is dat voor een freak dan?
Iemand die om zes uur al wakker is, een eindje gaat wandelen en dan in bad wil.
Tap tap tap
pi_194395629
Wat is alleen op vakantie gaan een zegen eigenlijk O+
pi_194395632
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Kamerformaat zou me in m'n eentje ook niet echt boeien, als de rest maar opbokt uit mijn kamer en ik ook fatsoenlijk kan douchen ipv steeds te moeten wachten. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:07:21 #26
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194395634
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

privacy. Wat alle anderen ook op prijs stellen.
Dit ja. Waarom zouden anderen wel op een relaxte kamer mogen en jij niet?
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:07:24 #27
102912 crv
Screwed up
pi_194395636
Heb geen honger maar lunch vast.... breetbui :@
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_194395640
Ik moet gewoon een vent regelen voor de volgende keer. Gelukkig heb ik nog even, if ever.
Tap tap tap
pi_194395641
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Mijn ex-schoonzusje stormde ook het huurhuis binnen om als eerste een kamer te claimen. De grootste en de enige met een eigen badkamer, terwijl zij alleen was. Daar heb ik toch een stokje voor gestoken :{w

Maar dat was sowieso een kutwijf.
Toch pics.
pi_194395649
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Punaises voor zijn deur strooien, meteen afleren.
pi_194395656
Ik snap het naar binnen stormen/vechten om een kamer sowieso niet. Helemaal als je redelijk regelmatig met elkaar weggaat, maak je daar toch gewoon fatsoenlijke afspraken over. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194395662
Ik vind het ook wel lullig dat er altijd gezeik is en dat ik dan dat gezeik veroorzaak, de laatste keer was m'n moeder bijna in tranen :@ Dus dan laat ik het er maar bij, want je wilt ook geen ruzie maken.
Tap tap tap
pi_194395664
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Toch pics.
Mwah, mis je niks aan hoor :+
pi_194395665
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dan had 'ie de kamer met het bad maar moeten claimen. _O- _O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194395670
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het ook wel lullig dat er altijd gezeik is en dat ik dan dat gezeik veroorzaak, de laatste keer was m'n moeder bijna in tranen :@ Dus dan laat ik het er maar bij, want je wilt ook geen ruzie maken.
Maar veroorzaak jij het gezeik of veroorzaakt de rest gezeik omdat je voor jezelf opkomt?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194395674
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dan had 'ie de kamer met het bad maar moeten claimen. _O- _O- _O-
Eerlijk waar, als ik ooit een vent meeneem naar zo'n weekendje, dat wordt ruzie _O-
Tap tap tap
pi_194395679
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap het naar binnen stormen/vechten om een kamer sowieso niet. Helemaal als je redelijk regelmatig met elkaar weggaat, maak je daar toch gewoon fatsoenlijke afspraken over. :')
Ja, dat is ook mijn instelling :Y
pi_194395681
Maar als iedereen gesetteld is, is het wel weer goed. :D
Tap tap tap
pi_194395686
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Eerlijk waar, als ik ooit een vent meeneem naar zo'n weekendje, dat wordt ruzie _O-
Ja of je treft zo'n mak schaap met een brilletje dat te vaak beslaat.
pi_194395688
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee mijn broer is een beetje een losse unit van de rest van de familie.
Tap tap tap
pi_194395692
En lui met kinderen gewoon in een apart huisje.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194395698
Ik ga nooit van mijn leven meer in één huis met schoonfamilie. Dan gooi ik er wel wat extra euro's tegenaan.

Ik was altijd al blij dat hun huis te klein was om met Kerst te blijven logeren. Dan kon je 's avonds lekker aftaaien naar een B&B _O_
pi_194395701
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja sowieso. Opbokken. Ook niet 's ochtends vroeg laten aankloppen of door de tuin laten rennen. Hou ze maar lekker binnen.
Tap tap tap
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:12:07 #44
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194395702
quote:
We hebben nog geen kleinkinderen in de familie, maar ik ben wel de eerste die dit gaat voorstellen als het zover is :@
pi_194395704
quote:
Begint steeds meer als horror te klinken allemaal.
pi_194395705
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee mijn broer is een beetje een losse unit van de rest van de familie.
Maar dat maakt voor het even overleggen hoe en wat toch niet uit? Ik bedoel, het is maar een kamer, een beetje afwisselen met de voordelen kan best zonder emotie verder.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194395707
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja of je treft zo'n mak schaap met een brilletje dat te vaak beslaat.
_O-
pi_194395713
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:12 schreef kwiwi het volgende:

[..]

We hebben nog geen kleinkinderen in de familie, maar ik ben wel de eerste die dit gaat voorstellen als het zover is :@
Misschien ben jij wel de eerste :P
pi_194395714
We hebben een veel te grote familie om nog met alle aanhang weg te kunnen. Aan de ene kant jammer, want ik zie bijna niemand meer. Aan de andere kant: /care want je bent alleen bezig met al dat kleine grut.
Tap tap tap
  Admin dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:13:21 #50
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_194395725
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Volgens mij is hij het probleem aan het fixen.

@:danny
klopt. en volgens mij is het gefixt nu. Moest vanmorgen eerst naar fysio.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:13:31 #51
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194395729
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nooit van mijn leven meer in één huis met schoonfamilie. Dan gooi ik er wel wat extra euro's tegenaan.

Ik was altijd al blij dat hun huis te klein was om met Kerst te blijven logeren. Dan kon je 's avonds lekker aftaaien naar een B&B _O_
Ik heb twee keer een hotelkamer geboekt zodat ik niet niet bij (schoon)familie hoefde te blijven slapen. Kreeg ik gelijk over me heen dat ik arrogant was :')
pi_194395738
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Begint steeds meer als horror te klinken allemaal.
Waarom denk je dat ik het niet doe? _O-

Maar wel genoeg ervaring met het soort vakantie om te weten wat ik absoluut niet wil. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:14:19 #53
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194395741
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Misschien ben jij wel de eerste :P
Nee, denk de laatste als het al zover komt :P Maar ik zou dan zelf voorstellen in een ander huisje te gaan ook.
pi_194395752
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:14 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nee, denk de laatste als het al zover komt :P Maar ik zou dan zelf voorstellen in een ander huisje te gaan ook.
Je wordt niet zo'n moeder die vindt dat iedereen van haar kind moet meegenieten ;(
Tap tap tap
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:15:01 #55
102912 crv
Screwed up
pi_194395758
quote:
In de verste uithoek van het park met omheining van prikkeldraad en stroom
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:15:29 #56
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194395763
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je wordt niet zo'n moeder die vindt dat iedereen van haar kind moet meegenieten ;(
Nee, ik weet hoe irritant ik dat zelf vind nu zonder kinderen. Dat ga ik anderen niet aandoen :N
pi_194395766
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte worden ze dat allemaal. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194395768
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:12 schreef CherryLips het volgende:
We hebben een veel te grote familie om nog met alle aanhang weg te kunnen. Aan de ene kant jammer, want ik zie bijna niemand meer. Aan de andere kant: /care want je bent alleen bezig met al dat kleine grut.
Wij hebben er 14 tussen 2 maanden en 40 maanden oud of zo, laatste kerstdiner was helemaal chique en zo, showkoks, belachelijk duur eten en het rook er gewoon naar babystront, zo'n warme golf kwam er af en toe voorbij :{
pi_194395769
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:15 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nee, ik weet hoe irritant ik dat zelf vind nu zonder kinderen. Dat ga ik anderen niet aandoen :N
Haha ja wacht maar.
Tap tap tap
pi_194395793
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte worden ze dat allemaal. :+
Yep ;(
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:17:19 #61
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_194395794
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Center Parcs ben ik ook geen fan van, maar als je kids hebt, snap ik die keuze wel. :Y

Machtig mooi gebied trouwens _O_ Ga je nog naar de Breitachklamm?
Ook zonder kids en met vrienden best regelmatig geweest door de jaren heen. Uiteraard niet als je een stedentrip doet.

Breitachklamm ken ik niet, wasda?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_194395795
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:15 schreef crv het volgende:

[..]

In de verste uithoek van het park met omheining van prikkeldraad en stroom
Oh, nee hoor, ik ga absoluut geen probleem maken van de kinderen áls ik op zo'n tripje mee zou gaan. Niemand verplicht me immers en ik weet waar ik aan begin.

Alleen niet in "mijn" huisje tot ik er zelf klaar voor ben. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194395801
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Wij hebben er 14 tussen 2 maanden en 40 maanden oud of zo, laatste kerstdiner was helemaal chique en zo, showkoks, belachelijk duur eten en het rook er gewoon naar babystront, zo'n warme golf kwam er af en toe voorbij :{
Is toch ook niet te doen met regelen, dat iedereen dan kan. We doen weleens een familiedag, maar zelfs al wordt de datum een jaar van tevoren doorgegeven, veel mensen nemen niet de moeite om die op te schrijven of er überhaupt aan te denken.
Al was ik die van dit jaar ook vergeten, maar ik heb geen leven dus kan sowieso wel. Ging toch niet door.
Tap tap tap
pi_194395814
Geen idee waarom ik dit zo goed uitgedacht heb, overigens. Het is nooit ter sprake gekomen dat ik/we mee zouden gaan met zo'n trip, we vragen er zelf niet naar en we worden ook niet gevraagd. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194395888
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:17 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ook zonder kids en met vrienden best regelmatig geweest door de jaren heen. Uiteraard niet als je een stedentrip doet.

Breitachklamm ken ik niet, wasda?
Een kloof waar je geweldig kunt wandelen!

https://en.wikipedia.org/wiki/Breitachklamm
pi_194395919
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een enorm kleine familie en weekendjes weg doen we eigenlijk niet meer sinds oma daar te bejaard voor is. Maar ik ben er echt niet rouwig om. :N
pi_194395976
LUNCHGENOT BESTE GENOT *O*
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:32:14 #68
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194395983
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik heb een enorm kleine familie en weekendjes weg doen we eigenlijk niet meer sinds oma daar te bejaard voor is. Maar ik ben er echt niet rouwig om. :N
Zijn er eigenlijk mensen die daar nou echt zin in hebben vraag ik me altijd af? Misschien ouders en grootouders omdat dan iedereen bij elkaar is? Voor mij was het altijd meer zo van, nou ja ok ik ga maar mee omdat ik eigenlijk geen nee kan zeggen.
pi_194395987
pi_194396007
JAAAAAAAA TIS GELUKT *O*
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:35:21 #71
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194396026
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:13 schreef Danny het volgende:

[..]

klopt. en volgens mij is het gefixt nu. Moest vanmorgen eerst naar fysio.
Hey Danny hier *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_194396030
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:32 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Zijn er eigenlijk mensen die daar nou echt zin in hebben vraag ik me altijd af? Misschien ouders en grootouders omdat dan iedereen bij elkaar is? Voor mij was het altijd meer zo van, nou ja ok ik ga maar mee omdat ik eigenlijk geen nee kan zeggen.
Zoiets moet het toch wel wezen? Of het is al een situatie met meerdere gezinnen en grootouders, die snap ik ergens ook nog. Maar met alleen volwassenen?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:35:59 #73
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194396033
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:bitterbal
Die is even een koe aan het slachten voor lunch nu denk ik.
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:36:33 #74
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194396043
Hmm of ik vakantie wil.
pi_194396051
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:35 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Zo dat zijn geen halve maatregelen.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:36:53 #76
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194396053
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Hmm of ik vakantie wil.
Altijd :P
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:37:10 #77
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194396058
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja maar wanneer?
pi_194396059
En dan is het offerfeest net achter de rug.
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:37:27 #79
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194396062
Misschien komende anderhalf week doen ofzo.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:37:27 #80
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194396063
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:37 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja maar wanneer?
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]

pi_194396065
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:32 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ondanks dat geneuzel om slaapkamers vind ik het echt leuk. We gaan altijd naar Zeeland, hopen op redelijk weer en dan tig kilometer op het strand lopen, ergens wat eten, weer terug. Of een dag naar Goes of Middelburg of Veere, misschien 's avonds uit eten. 's Avonds domme spelletjes spelen, 30 Seconds of iets anders waar iedereen lekker agressief van wordt.
Tap tap tap
pi_194396085
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:37 schreef Amarantha het volgende:
Misschien komende anderhalf week doen ofzo.
Lekkaaaaahhh
pi_194396094
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:35 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Eén maar?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:39:02 #84
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194396095
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ondanks dat geneuzel om slaapkamers vind ik het echt leuk. We gaan altijd naar Zeeland, hopen op redelijk weer en dan tig kilometer op het strand lopen, ergens wat eten, weer terug. Of een dag naar Goes of Middelburg of Veere, misschien 's avonds uit eten. 's Avonds domme spelletjes spelen, 30 Seconds of iets anders waar iedereen lekker agressief van wordt.
O ja dat is waarom ik het minder leuk vind, mijn hele familie houdt van gezelschapsspellen spelen en ik niet. Dus de hele avond (en bij slecht weer) worden er spellen gespeeld...
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:39:14 #85
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194396099
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Lekkaaaaahhh
Het is hier toch dood want iedereen vakantie dit dat.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:39:48 #86
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194396112
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Eén maar?
Lichte lunch vandaag :+
pi_194396116
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:39 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Het is hier toch dood want iedereen vakantie dit dat.
Bij mij op Kijkduin is het drukker dan ooit heb ik het idee :')
pi_194396141
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:39 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Lichte lunch vandaag :+
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194396144
K ben op weg naar de boompjes O+
pi_194396148
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Bij mij op Kijkduin is het drukker dan ooit heb ik het idee :')
Kijkduin O+
Hudson :9 :9
Tap tap tap
pi_194396152
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Kijkduin O+
Hudson :9 :9
Ja prima tent he
pi_194396165
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja prima tent he
Paar keer geweest, was echt lekker.
Tap tap tap
pi_194396172
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Paar keer geweest, was echt lekker.
Mee eens.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:50:32 #94
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194396262
Wat staat er bij jullie op het lunchmenu? Hier braaadworst met rode rool. Had zin in een warme lunch :9
pi_194396276
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:50 schreef kwiwi het volgende:
Wat staat er bij jullie op het lunchmenu? Hier braaadworst met rode rool. Had zin in een warme lunch :9
Wat een bijzondere keuze qua lunch.
pi_194396293
Ik heb net een flinke smoothie op.
Tap tap tap
pi_194396296
quote:
Brood met chocopasta. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:52:57 #98
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194396297
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Wat een bijzondere keuze qua lunch.
Het was eigenlijk bedoeld als avondeten maar heb het omgewisseld :+
pi_194396298
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:52 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Het was eigenlijk bedoeld als avondeten maar heb het omgewisseld :+
Dacht al.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:53:26 #100
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_194396303
Vanavond weet ik eigenlijk nog niet. Ik neig naar pasta met halloumi.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194396310
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanavond weet ik eigenlijk nog niet. Ik neig naar pasta met halloumi.
Koude pasta is ook lekker met dit weer.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:55:23 #102
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_194396326
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Koude pasta is ook lekker met dit weer.
Daar ben ik niet zo'n fan van, koude pasta.

Doet me er wel aan denken, donderdag is mijn sportdag, ik heb nu al (niet zo) frisse tegenzin. Alleen het eten bedenken al. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194396335
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Daar ben ik niet zo'n fan van, koude pasta.

Doet me er wel aan denken, donderdag is mijn sportdag, ik heb nu al (niet zo) frisse tegenzin. Alleen het eten bedenken al. :')
Gewoon patatje. Kan je er meteen weer af sporten.
pi_194396346
Gisteren liepen er misschien vijf klanten in de AH, maar die twee Gerda's gingen bij de kassa wel vlak achter me in m'n nek staan hijgen :(
Tap tap tap
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:56:55 #105
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_194396348
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Gewoon patatje. Kan je er meteen weer af sporten.
Nee man, gezond eten ditdat.

En teveel vettig voer raken m'n darmen van over de zeik, dat ook. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194396351
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nee man, gezond eten ditdat.

En teveel vettig voer raken m'n darmen van over de zeik, dat ook. :+
Haha ja loop je leeg tijdens het sporten. Lekker man
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:58:40 #107
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_194396365
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik heb geen toilet tot mijn beschikking dan he. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194396389
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb geen toilet tot mijn beschikking dan he. :+
Ik zie beeld voor mij _O-
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:01:28 #109
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194396405
Oke niet volgende week vrij maar deze week wel verder want waaaarm.
pi_194396414
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:01 schreef Amarantha het volgende:
Oke niet volgende week vrij maar deze week wel verder want waaaarm.
Goed geregeld
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:03:57 #111
102912 crv
Screwed up
pi_194396451
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik zie beeld voor mij _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:04:45 #112
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194396459
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Goed geregeld
Ja toch
pi_194396531
quote:
Ik heb niks in huis. Zou eigenlijk even een boodschapje moeten doen, maar het is wat druk. -O-
pi_194396554
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:03 schreef crv het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:14:30 #115
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_194396573
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:03 schreef crv het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
Ja, of dat topic met de dude die in z'n broek scheet tijdens het hardlopen en z'n moeder belde. Live-updates uit de berm toen. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194396659
Jongens!! K zit bij de palmboompjes op de boompjes *O* O+ _O_
pi_194396681
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
Ben je weer in Rotterdam?
Tap tap tap
pi_194396692
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
Als een prikkertje in een bitterbal.
pi_194396716
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ben je weer in Rotterdam?
Jaaa kijk nu naar de Maas. Ruik em zelfs
pi_194396724
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:22 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Als een prikkertje in een bitterbal.
Past precies O+
pi_194396731
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Jaaa kijk nu naar de Maas. Ruik em zelfs
Dapper.

En ik ben jaloers ;(
Tap tap tap
pi_194396741
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dapper.

En ik ben jaloers ;(
Het is niet zo druk
pi_194396744
Tering hey
pi_194396780
Er staan nog maar 406 boeken op m'n leeslijst.
Tap tap tap
pi_194396809
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Dat zijn er 406 meer dan op mijn lijst .
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_194396841
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:30 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Dat zijn er 406 meer dan op mijn lijst .
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:34:46 #127
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194396878
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel boeken lees je normaal per week/maand?
pi_194396883
Lezers herken je altijd wel, scheelt toch zeker de helft in IQ.
pi_194396885
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]

0.0 :@
pi_194396892
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ongeveer twee per maand denk ik.
Tap tap tap
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:37:32 #131
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194396907
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ongeveer twee per maand denk ik.
Oh dan ben je nog wel even bezig :P Ik ook 2 per maand. Maar als ik klaar ben met m'n studie eindelijk weer meer tijd om boeken te lezen O+
pi_194396951
z
quote:
zelfgebakken brood met kaas, paté en de poelier had een potje rilettes mee :9
pi_194396969
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:37 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Oh dan ben je nog wel even bezig :P Ik ook 2 per maand. Maar als ik klaar ben met m'n studie eindelijk weer meer tijd om boeken te lezen O+
Voor elk boek dat ik heb gelezen, komen er twee bij die ik nog wil lezen ;(
Tap tap tap
pi_194397002
Weer zo’n opgewarmd lijk dat bij de kassa vlak achter je komt staan. Vriendelijk gevraagd of ze wat afstand kan bewaren. Krijg je weer zo’n verongelijkte reactie alsof ik zeg dat ze stinkt.

Mensen :')
pi_194397011
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Weer zo’n opgewarmd lijk dat bij de kassa vlak achter je komt staan. Vriendelijk gevraagd of ze wat afstand kan bewaren. Krijg je weer zo’n verongelijkte reactie alsof ik zeg dat ze stinkt.

maar stonk ze?
pi_194397017
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Lezers herken je altijd wel, scheelt toch zeker de helft in IQ.
Ik ben halverwege Radetskymars. Wat een prachtig boek O+
pi_194397021
quote:

_O-
pi_194397025
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:46 schreef gianni61 het volgende:

[..]

maar stonk ze?
Viel mee. De luier was waarschijnlijk net verschoond.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:47:41 #139
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194397026
quote:

_O-
pi_194397036
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Viel mee. De luier was waarschijnlijk net verschoond.
_O-

SPOILER
pi_194397039
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:48 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

_O-

SPOILER
Zouden daar dan klontjes in zitten?
Tap tap tap
pi_194397042
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zouden daar dan klontjes in zitten?
geen flauw idee
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:49:37 #143
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194397053
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:49 schreef kwiwi het volgende:
Smeerlappen ;(
a dirty mind is a joy forever
pi_194397065
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:48 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

_O-

SPOILER
:r

Zat net te eten ;(
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:51:48 #146
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194397070
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:50 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

a dirty mind is a joy forever
Dit is een disgusting mind :'(
pi_194397077
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:51 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dit is een disgusting mind :'(
potato potato :P
pi_194397078
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:46 schreef bitterbal het volgende:

[..]

_O-
Jij draagt toch mondkapjes? Denk dat ik dat ook maar ga doen.
pi_194397080
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:r

Zat net te eten ;(
ik ook :9
pi_194397089
kibbeling :9
pi_194397094
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:54 schreef gianni61 het volgende:
kibbeling :9
hmm ook wel zin in eigenlijk :@ vrijdag ff halen :Y
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:54:26 #152
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_194397095
"viruswaarheid" :') -O-

Ik ga lunchen :W
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:54:35 #153
102912 crv
Screwed up
pi_194397098
Lunchtime

al heb ik ineens niet zo'n trek meer.... weet niet waarom :{
pi_194397100
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jij draagt toch mondkapjes? Denk dat ik dat ook maar ga doen.
Ja :P
pi_194397101
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
"viruswaarheid" :') -O-

Ik ga lunchen :W
genot!
pi_194397120
https://www.ad.nl/economi(...)t-te-staan~ad31f9f5/

Lang leve het Angelsaksische kapitalisme. Dit bedrijf heeft de afgelopen jaren schan-da-lige winsten gemaakt. En na drie maanden tegenslag flikkeren ze er 4.000 man uit :')
pi_194397152
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:

Lang leve het Angelsaksische kapitalisme. Dit bedrijf heeft de afgelopen jaren schan-da-lige winsten gemaakt. En na drie maanden tegenslag flikkeren ze er 4.000 man uit :')
Maar goed dat ik er al niet meer voor werkte dan.
Tap tap tap
pi_194397185
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar goed dat ik er al niet meer voor werkte dan.
Betaalde schandalig, toch? Ik heb niet voor booking gewerkt, maar wel voor een zusterbedrijf. Onze tarieven lagen echt heel ver onder de gebruikelijke tarieven.
pi_194397197
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik ben halverwege Radetskymars. Wat een prachtig boek O+
Sommigen zeggen zelfs het Duitstalige boek van de eeuw, de vorige dan.
pi_194397199
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Betaalde schandalig, toch? Ik heb niet voor booking gewerkt, maar wel voor een zusterbedrijf. Onze tarieven lagen echt heel ver onder de gebruikelijke tarieven.
Ja, was echt laag, maar het was ook heel eenvoudig werk, dus dat hief elkaar wel een beetje op. En het was non-stop werk.
Tap tap tap
pi_194397210
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:01 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Sommigen zeggen zelfs het Duitstalige boek van de eeuw, de vorige dan.
Jup. Dat gaat misschien wat ver, maar het past wel precies in mijn straatje :9
pi_194397222
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, was echt laag, maar het was ook heel eenvoudig werk, dus dat hief elkaar wel een beetje op. En het was non-stop werk.
Ik heb ongeveer 10.000 roomtypes vertaald :') En vele duizenden places of interest. _O-
pi_194397249
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik heb ongeveer 10.000 roomtypes vertaald :') En vele duizenden places of interest. _O-
Ja precies, afstand tot metro is zoveel km, de kamer heeft een douche en gratis WiFi, etc. Jarenlang. Maar het was vast werk.
Tap tap tap
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:15:41 #164
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_194397354
quote:

Nadat ze in het begin van de crisis even wat hotels gewurgd hebben door meteen allerlei annuleringskosten terug te eisen.
Nadat ze vervolgens lekker aan de subsidieruif van de overheid zijn gaan zuigen.
pi_194397380
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja precies, afstand tot metro is zoveel km, de kamer heeft een douche en gratis WiFi, etc. Jarenlang. Maar het was vast werk.
:Y ik heb het werk ook nog een tijdje freelance gedaan na mijn vertrek.
pi_194397386
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nadat ze in het begin van de crisis even wat hotels gewurgd hebben door meteen allerlei annuleringskosten terug te eisen.
Nadat ze vervolgens lekker aan de subsidieruif van de overheid zijn gaan zuigen.
Ja, dit. Walgelijke praktijken.
pi_194397417
quote:

Zo rollen zij
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:23:11 #168
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194397427
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dusse, waar moet ik mijn volgende vakantie boeken? :@
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:26:49 #169
102912 crv
Screwed up
pi_194397466
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:23 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Dusse, waar moet ik mijn volgende vakantie boeken? :@
Niet
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:28:58 #170
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194397490
Pas in 2021, ouwe brompot. :D
pi_194397525
Dan al?
Tap tap tap
pi_194397529
Zou wel door Duitsland willen toeren. Zie steeds meer mooie foto's langskomen.
Tap tap tap
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:32:48 #173
102912 crv
Screwed up
pi_194397533
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:28 schreef Zilverberk het volgende:
Pas in 2021, ouwe brompot. :D
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:32:48 #174
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194397534
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Dan al?
Zaterdag gaan we ook, niet via booking.com
pi_194397538
Ik heb weinig motivatie meer.
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:37:26 #176
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194397588
Jeej en weer thuis.
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:38:20 #177
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194397597
Oh misschien kan ik vanavond wel Harry Potter deel 1 (en 2?) kijken.
pi_194397657
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:38 schreef Amarantha het volgende:
Oh misschien kan ik vanavond wel Harry Potter deel 1 (en 2?) kijken.
Kun je lekker bij slapen.
Tap tap tap
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:44:08 #179
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194397697
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Kun je lekker bij slapen.
Valt wel mee toch?
pi_194397711
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:37 schreef Amarantha het volgende:
Jeej en weer thuis.
*O*
pi_194397847

die lucht jongens.. die smaak.. maar die lucht _O_
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:57:06 #182
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_194397855
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]

lijkt wel kots
pi_194397858
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

lijkt wel kots
nog nooit ragout gegeten :+? want dat is 't in feite.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:57:53 #184
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_194397866
Heb jij weleens ragout er appetijtelijk uit zien zien dan? :?
pi_194397870
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb jij weleens ragout er appetijtelijk uit zien zien dan? :?
ja, zie boven :P
pi_194397873
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:44 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Valt wel mee toch?
Bij die eerste twee kan ik maar moeilijk wakker blijven.
Tap tap tap
pi_194397876
Nu zin om weer de HP-boeken te lezen.
Tap tap tap
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:58:58 #188
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_194397883
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:58 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

ja, zie boven :P
Loop

quote:
lijkt wel kots
pi_194397885
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Nu zin om weer de HP-boeken te lezen.
doe dan
pi_194397887
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Loop
[..]

hater :+

hij had alleen wat dikker gemogen, maar boeiend.
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:59:27 #191
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194397891
Denk dat ik morgen pas kan kijken, hij is nu op 25%.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:01:29 #192
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194397911
*O* :7 c_/ c_/
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_194398007
Ettoooo
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:17:09 #194
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194398057
Ik wil een hoekbank. ;(
  Redactie Frontpage dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:21:23 #195
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_194398110
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]

Het lijkt alsof er bleekseldersars in zit :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_194398119
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil een hoekbank. ;(
Ik niet.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:22:33 #197
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194398129
quote:
Ik wil een hoekbank. ;(
Ik heb er een maar wil een U-vorm, dan kun je met z'n tweeën languit tv liggen kijken _O_
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:23:42 #198
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194398147
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:22 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik heb er een maar wil een U-vorm, dan kun je met z'n tweeën languit tv liggen kijken _O_
Omg dat is ook wel geweldig maar dat past echt niet in mijn mini huis.
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:29:22 #199
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194398230
Of ik moet mijn computerkamer gewoon ombouwen tot een soort mini bioscoop haha.
pi_194398282
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:21 schreef LTVDK het volgende:

[..]

zit er ook in :9 bleekselder & knolselder :+
pi_194398284
quote:
Ik wil een hoekbank. ;(
ik heb een dubbele :+
pi_194398289
quote:

[..]

dit _O_ best aankoop voor dit huis ooit _O_ wil ook niet anders meer :+
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:33:24 #203
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_194398307
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:21 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik moest lachen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:33:56 #204
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_194398314
En hoekbank. _O_

Een U klinkt ook relaxed, maar dan hou ik geen ruimte in m'n woonkamer over. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194398337
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
En hoekbank. _O_

Een U klinkt ook relaxed, maar dan hou ik geen ruimte in m'n woonkamer over. :+
dat dacht ik ook.. maar valt me goed mee.

en ja dat vloerkleed had ik te klein besteld :')
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:35:32 #206
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194398341
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:32 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

ik heb een dubbele :+
Hoe bedoel je? Bedoel je zoals dit?
quote:

[..]

Redactie Frontpage dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:35:33 #207
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:36:18 #208
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194398356
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:35 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Oh damn dit wil ik ook.
pi_194398364
Donderdag persco *O*
Tap tap tap
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:37:36 #210
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_194398379
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Oh ja, dat kleedje. :D

Maar nee, in de huidige opstelling gaat het echt te vol worden. Zo'n model is ook te onpraktisch voor ons, vermoed ik.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:38:57 #211
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_194398406
Laptop uitzoeken is stom. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194398483
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:36 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oh damn dit wil ik ook.
:Y wil Nooit meer anders. dubbele hoek plofbank
pi_194398485
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh ja, dat kleedje. :D

Maar nee, in de huidige opstelling gaat het echt te vol worden. Zo'n model is ook te onpraktisch voor ons, vermoed ik.
ja :+ moet nog steeds een nieuwe bestellen :@
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:44:33 #214
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194398498
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:43 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

:Y wil Nooit meer anders. dubbele hoek plofbank
Snap ik :D Naja mijn huidige banken zijn nog niet aan vervanging toe.
  Redactie Frontpage dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:46:52 #215
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_194398523
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Maar hoe vaak heb je al alle ziektes bij elkaar geroepen als je met je kleine teen tegen dat tafeltje aanstoot?
_____
pi_194398530

klaar voor de vriezer
pi_194398533
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Maar hoe vaak heb je al alle ziektes bij elkaar geroepen als je met je kleine teen tegen dat tafeltje aanstoot?
nooit
  Redactie Frontpage dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:47:24 #218
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_194398535
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Laptop uitzoeken is stom. :')
Uitzoeken als in een nieuwe kiezen of uitzoeken als in de zooi opruimen?
_____
  Redactie Frontpage dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:48:38 #219
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_194398551
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:47 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

nooit
Wacht maar :)
_____
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:49:54 #220
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194398565
Nieuwe laptop uitzoeken vind ik (ook) kut. Weet nooit waar ik op moet letten enz. Maar ja ik doe er weinig bijzonders mee dus ben altijd wel snel tevreden.
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:52:28 #221
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194398603
Telefoon ook trouwens.
pi_194398631
Ik koop dan gewoon een nieuwere versie van hetzelfde :+
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:55:27 #223
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194398653
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:54 schreef FranticDJ het volgende:
Ik koop dan gewoon een nieuwere versie van hetzelfde :+
Ja met telefoon doe ik dat vaak ook.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:56:10 #224
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194398662
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:47 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]

klaar voor de vriezer
:o hoe maak je zo'n zakjes?
pi_194398669
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:56 schreef kwiwi het volgende:

[..]

:o hoe maak je zo'n zakjes?
vacuumapparaat
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:56:46 #226
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_194398670
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Uitzoeken als in een nieuwe kiezen of uitzoeken als in de zooi opruimen?
Nieuwe kiezen. Al is dat tweede ook kut. :')

Keuzestress en FOMO, jeweetz. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:57:56 #227
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_194398687
En ik had altijd desktops, maar die staat boven en daar spelletje doen vind ik niet leuk. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:58:50 #228
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194398706
Nou oke ik weet inmiddels trouwens vrij zeker dat het geluid niet uit mijn ketel komt maar waar the fck wel?
  Redactie Frontpage dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:58:51 #229
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_194398707
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nieuwe kiezen. Al is dat tweede ook kut. :')

Keuzestress en FOMO, jeweetz. :')
Dan heb ik het 'voordeel' dat ik gewoon weer een Macbook wil, heb je niet zo veel keuze :+
_____
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:59:27 #230
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194398719
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik had altijd desktops, maar die staat boven en daar spelletje doen vind ik niet leuk. :+
Sowieso op de bank hangen met laptop is ook chill. _O_ Mis ik nu wel.
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:01:07 #231
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194398739
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:01:46 #232
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_194398754
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dan heb ik het 'voordeel' dat ik gewoon weer een Macbook wil, heb je niet zo veel keuze :+
Makkelijker shoppen wel ja. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:01:58 #233
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_194398756
quote:
Wat is het?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_194398757
mja maar ik ga op de bank met laptop op schoot nu niet 1 2 3 gamen hoor :P
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:02:27 #235
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194398766
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wat is het?
Ik ben alle Harry Potter films aan het downloaden.
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:02:43 #236
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194398770
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:01 schreef FranticDJ het volgende:
Nee oke ik ook niet maar gewoon beetje chill FOK!ken enz.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:02:49 #237
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_194398772
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:01 schreef FranticDJ het volgende:
Nee, maar ik kan wel m'n reet beneden neerzetten zonder met een kast te hoeven slepen dan. :+ Ik wil van het statische af. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:03:07 #238
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_194398777
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:02 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Is een proefmaand Amazon Prime Video niet makkelijker?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:03:25 #239
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194398783
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Is een proefmaand Amazon Prime Video niet makkelijker?
Ik heb geen creditcard en dat ben je toch nodig?
pi_194398813
quote:

[..]

Die mag je alleen rond kerstmis kijken :{w
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:05:19 #241
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194398817
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:04 schreef UitStraling het volgende:

[..]

:{w Tsss
  Redactie Frontpage dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:05:56 #242
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_194398826
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:04 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Eehm, kerstmis is voor Die Hard vriend :{w
_____
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:06:11 #243
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_194398833
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:03 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik heb geen creditcard en dat ben je toch nodig?
Oh, geen idee wat de huidige opties zijn. Ik zit nog steeds via de Duitse Amazon. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:06:49 #244
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194398844
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh, geen idee wat de huidige opties zijn. Ik zit nog steeds via de Duitse Amazon. :+
Laatste keer dat ik ging checken was ik creditcard nodig maar ga nu wel nog keertje kijken.
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:07:36 #245
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194398855
quote:
85s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Nee:
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:11:58 #246
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_194398891
En ik doe gewoon niet aan kerst, dus gewoon shizzle kijken wanneer ik daar zin in heb. :9

Goed. Misschien d'n kerel even om input vragen vanavond, in ieder geval even rustig de boel overdenken. Ik ben niet zielig, maar zo goedkoop zijn die laptopjes ook weer niet. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:14:10 #247
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_194398907
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:07 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee:
[ afbeelding ]
_____
pi_194398933
quote:

[..]

Amazon prime, eerste maand gratis.
Tap tap tap
pi_194398939
O spuit elf.

prepaid cc kan ook
Tap tap tap
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:17:59 #250
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194398949
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:16 schreef CherryLips het volgende:
O spuit elf.

prepaid cc kan ook
Ja teveel moeite haha.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:18:15 #251
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194398953
quote:
85s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Kerstmis is voor de film Serendipity O+ Die kijk ik elke kerst onder een deken met warme chocomel _O_
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:23:02 #252
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194398995
Maar rond 10 uur heb ik het wel. Ik ga toch pas kijken als het donker is buiten.
pi_194399044
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:18 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Kerstmis is voor de film Serendipity O+ Die kijk ik elke kerst onder een deken met warme chocomel _O_
geen Home alone? :o
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:27:21 #254
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194399054
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:26 schreef gianni61 het volgende:

[..]

geen Home alone? :o
Die films kan ik echt niet meer zien :P
pi_194399107
Home alone heb ik nooit leuk gevonden
pi_194399133
Kerst nog ver weg, eerst nog een hittegolfje
pi_194399142
Mondkapjes laten liggen in de supermarkt, mja dan niet
pi_194399166
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:18 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Voor mij National Lampoon's Christmas Vacation.
Tap tap tap
pi_194399173
Kerstfilm ja mag wel weer eens een nieuwe komen dan al die uitgekauwde herhalingen ieder jaar
pi_194399214
Maar mijn favoriet is trading places met dan akroyd en eddie murphie
pi_194399285
Tijd geleden dat ik naar de bioscoop ben geweest, wel weer eens zin in :)
pi_194399293
Ik ook ;(
Tap tap tap
pi_194399307
Alleen niet zo'n zin om een mondkapje op te doen
pi_194399315
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:43 schreef Karzai het volgende:
Alleen niet zo'n zin om een mondkapje op te doen
Hoeft ook niet in de bios. Tenzij België.
Tap tap tap
pi_194399324
ah ik zie het ja
pi_194399412
Deze wil ik wel zien, voor de rest draait er niet veel interessants
https://www.filmhallen.nl/film/bacurau/?time=20200804
pi_194399420
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:31 schreef Karzai het volgende:
Kerst nog ver weg, eerst nog een hittegolfje
Hopelijk is die van korte duur.
pi_194399515
maandje :P
pi_194399525
Gek zeg.
pi_194399567
* FranticDJ deed ouwelullenslaapje :9
pi_194399588
Lekker
pi_194399643
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:01 schreef FranticDJ het volgende:
* FranticDJ deed ouwelullenslaapje :9
Soms heb je dat gewoon even nodig.
pi_194399680
Zeker :Y

trouwens. ik zag mars iccream met salted caramel :o
pi_194399694
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:09 schreef FranticDJ het volgende:

Ja die wil ik ook eens proberen.
pi_194399700
ik heb waterijs gehaald, calippo's :9
pi_194399703
prepared for the heat!
pi_194399710
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:10 schreef Karzai het volgende:
prepared for the heat!
Ben je er echt blij mee?
pi_194399734
Heerlijk, maar 25 graden is lekkerder. maar liever hitte dan kou
pi_194399742
korte broek aan t-shirtje
pi_194399744
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:12 schreef Karzai het volgende:
Niet mee eens. Maar ieder zijn ding.
  roze dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:13:09 #281
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194399753
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Niet mee eens. Maar ieder zijn ding.
Kou is echt kut man.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:13:15 #282
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194399758
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Voor mij National Lampoon's Christmas Vacation.
Bazenfilm :D _O_
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:14:26 #283
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194399777
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:12 schreef Karzai het volgende:
Liefst sneeuw O+
pi_194399778
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:13 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Kou is echt kut man.
Kan je wel beter op kleden.
pi_194399792
In zwitserland is dat wel mooi waarschijnlijk, in amsterdam is het in no time zwarte prut
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:16:12 #286
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194399806
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:15 schreef Karzai het volgende:
In zwitserland is dat wel mooi waarschijnlijk, in amsterdam is het in no time zwarte prut
Ja ok, in een drukke stad is het minder leuk.
pi_194399841
maar dik pak sneeuw is ook leuk
pi_194399855
N
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:15 schreef Karzai het volgende:
Ik heb misschien 1x in mijn leven meegemaakt dat het een paar dagen mooi en goed bleef liggen.
pi_194399900
2 jaar geleden 2 dagen
pi_194399923
Helaas altijd snel zwarte drab hier.
pi_194400011
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heb abbo
pi_194400014
pi_194400016
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:09 schreef FranticDJ het volgende:

Zo.
Tap tap tap
pi_194400032
De zwaan, zo heet die brug toch, aan genieten op een terrasje?
pi_194400043
quote:
Mooi
pi_194400052
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:28 schreef Karzai het volgende:
De zwaan, zo heet die brug toch, aan genieten op een terrasje?
nee das de erasmusbrug.

Ze hebben daar een poppup bar wat de palmboompjes heet op de boompjes. Dan ben ik gelijk verkocht natuurlijk O+
pi_194400070
bijnaam dan, Genieton!
pi_194400076
Huisje kopen daar nooit meer weggaan
pi_194400096
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:32 schreef Karzai het volgende:
Huisje kopen daar nooit meer weggaan
Ja open zo weer funda :P ben nu thuis
pi_194400101
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende: