Nee, ik kreeg gewoon een eigen kamer. Dat eiste ik trouwens ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was bij jou het geval?Wij hebben gelukkig alleen maar weekendjes met directe familie. En meestal was ik alleen dus dan ook eigen kamer.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met hoofdpijn wakker worden en met stijgende paniek naar de wc moeten rennen terwijl je de vrijgezelle oom tevreden hoort ochtendgrommen.
Dan moet je bedelen bij je ouders of zus of je hun douche mag gebruiken? Dat lijkt me ongemakkelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik was de énige singleAls ik bij het kleine grut ingedeeld zou worden, ging ik gewoon niet mee. Maar de meeste gezinnen bleven in hun eigen huisje.
Ga nu nog eens in de zoveel tijd met ouders + broer + zus + aanhang een weekendje weg en dan zit ik ook in bezemkast, de enige kamer zonder eigen douche. Altijd leuk 's ochtends.
is dat hetzelfde als zolderkameren?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
"Weekendje bezemkasten met Gerielibz" nee?
Nee knusserquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als zolderkameren?
Yup. Altijd als laatste dus ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je bedelen bij je ouders of zus of je hun douche mag gebruiken? Dat lijkt me ongemakkelijk
Jezus, kon hij niet wachten tot een normaal tijdstip?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Laatste keer met z'n allen zat ik in de bezemkast, dus dat ene kamertje met twee aparte bedden. Komt eerst m'n zus: ja de kast is vol mag ik m'n koffer hier op het tweede bed leggen, dan kom ik hier gewoon twee keer per dag m'n kleren halen en terugleggen.
En ik had een klein badkamertje met het enige bad van het huis, je kon er niet echt in douchen bij gebrek aan douchekop en douchegordijn. En geen deur naar de slaapkamer. Wil m'n zwager op zondagochtend om half negen in bad, moet ik ophoepelen.
Echt altijd lachen.
Die zwager heb je keihard uitgelachen en de deur weer dichtgeflikkerd mag ik hopen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Laatste keer met z'n allen zat ik in de bezemkast, dus dat ene kamertje met twee aparte bedden. Komt eerst m'n zus: ja de kast is vol mag ik m'n koffer hier op het tweede bed leggen, dan kom ik hier gewoon twee keer per dag m'n kleren halen en terugleggen.
En ik had een klein badkamertje met het enige bad van het huis, je kon er niet echt in douchen bij gebrek aan douchekop en douchegordijn. En geen deur naar de slaapkamer. Wil m'n zwager op zondagochtend om half negen in bad, moet ik ophoepelen.
Echt altijd lachen.
Dat regel je toch gewoon GOED van tevoren?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Echt altijd lachen.
Ja, hij is niet in bad gegaan dat weekendquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zwager heb je keihard uitgelachen en de deur weer dichtgeflikkerd mag ik hopen?
Mooi zo! Wat een sukkel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, hij is niet in bad gegaan dat weekendVan mij mocht hij wel 's avonds of wat later, maar dan hoefde het niet meer.
Ik zorgde ook altijd dat ik er als eerste was, inderdaad om eerste keus qua kamer te hebbenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:03 schreef CherryLips het volgende:
En m'n broer en z'n vriendin gaan altijd heel vroeg en zorgen dat ze om klokslag 1 uur de sleutel ophalen, en die overleggen niet, dus die nemen gewoon een kamer.
Ik snap het ook wel hoor, want wat moet ik met zo'n groot bed en een grote kamer als ik toch in m'n eentje ben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat regel je toch gewoon GOED van tevoren?En als niemand het nodig vindt om jou fatsoenlijk onder te brengen dan ga je toch niet mee?
Dan bleef ik liever thuis hoor
Mijn ex-schoonzusje stormde ook het huurhuis binnen om als eerste een kamer te claimen. De grootste en de enige met een eigen badkamer, terwijl zij alleen was. Daar heb ik toch een stokje voor gestokenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:03 schreef CherryLips het volgende:
En m'n broer en z'n vriendin gaan altijd heel vroeg en zorgen dat ze om klokslag 1 uur de sleutel ophalen, en die overleggen niet, dus die nemen gewoon een kamer.
privacy. Wat alle anderen ook op prijs stellen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel hoor, want wat moet ik met zo'n groot bed en een grote kamer als ik toch in m'n eentje ben.
Wat is dat voor een freak dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Echt altijd lachen.
Dan zou ik dus gewoon niet meer meegaan he. Wij boeken ook altijd iets met een kamer teveel zodat iedereen een fatsoenlijke kamer heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Echt altijd lachen.
Iemand die om zes uur al wakker is, een eindje gaat wandelen en dan in bad wil.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat voor een freak dan?
Kamerformaat zou me in m'n eentje ook niet echt boeien, als de rest maar opbokt uit mijn kamer en ik ook fatsoenlijk kan douchen ipv steeds te moeten wachten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel hoor, want wat moet ik met zo'n groot bed en een grote kamer als ik toch in m'n eentje ben.
Dit ja. Waarom zouden anderen wel op een relaxte kamer mogen en jij niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
privacy. Wat alle anderen ook op prijs stellen.
Toch pics.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonzusje stormde ook het huurhuis binnen om als eerste een kamer te claimen. De grootste en de enige met een eigen badkamer, terwijl zij alleen was. Daar heb ik toch een stokje voor gestoken
Maar dat was sowieso een kutwijf.
Punaises voor zijn deur strooien, meteen afleren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand die om zes uur al wakker is, een eindje gaat wandelen en dan in bad wil.
Dan had 'ie de kamer met het bad maar moeten claimen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand die om zes uur al wakker is, een eindje gaat wandelen en dan in bad wil.
Maar veroorzaak jij het gezeik of veroorzaakt de rest gezeik omdat je voor jezelf opkomt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het ook wel lullig dat er altijd gezeik is en dat ik dan dat gezeik veroorzaak, de laatste keer was m'n moeder bijna in tranenDus dan laat ik het er maar bij, want je wilt ook geen ruzie maken.
Eerlijk waar, als ik ooit een vent meeneem naar zo'n weekendje, dat wordt ruziequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan had 'ie de kamer met het bad maar moeten claimen.![]()
![]()
Ja, dat is ook mijn instellingquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap het naar binnen stormen/vechten om een kamer sowieso niet. Helemaal als je redelijk regelmatig met elkaar weggaat, maak je daar toch gewoon fatsoenlijke afspraken over.
Ja of je treft zo'n mak schaap met een brilletje dat te vaak beslaat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerlijk waar, als ik ooit een vent meeneem naar zo'n weekendje, dat wordt ruzie
Nee mijn broer is een beetje een losse unit van de rest van de familie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap het naar binnen stormen/vechten om een kamer sowieso niet. Helemaal als je redelijk regelmatig met elkaar weggaat, maak je daar toch gewoon fatsoenlijke afspraken over.
Ja sowieso. Opbokken. Ook niet 's ochtends vroeg laten aankloppen of door de tuin laten rennen. Hou ze maar lekker binnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
En lui met kinderen gewoon in een apart huisje.
We hebben nog geen kleinkinderen in de familie, maar ik ben wel de eerste die dit gaat voorstellen als het zover isquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Begint steeds meer als horror te klinken allemaal.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dat maakt voor het even overleggen hoe en wat toch niet uit? Ik bedoel, het is maar een kamer, een beetje afwisselen met de voordelen kan best zonder emotie verder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee mijn broer is een beetje een losse unit van de rest van de familie.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of je treft zo'n mak schaap met een brilletje dat te vaak beslaat.
Misschien ben jij wel de eerstequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben nog geen kleinkinderen in de familie, maar ik ben wel de eerste die dit gaat voorstellen als het zover is
klopt. en volgens mij is het gefixt nu. Moest vanmorgen eerst naar fysio.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij is hij het probleem aan het fixen.
@:danny
Ik heb twee keer een hotelkamer geboekt zodat ik niet niet bij (schoon)familie hoefde te blijven slapen. Kreeg ik gelijk over me heen dat ik arrogant wasquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nooit van mijn leven meer in één huis met schoonfamilie. Dan gooi ik er wel wat extra euro's tegenaan.
Ik was altijd al blij dat hun huis te klein was om met Kerst te blijven logeren. Dan kon je 's avonds lekker aftaaien naar een B&B
Waarom denk je dat ik het niet doe?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begint steeds meer als horror te klinken allemaal.
Nee, denk de laatste als het al zover komtquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel de eerste
Je wordt niet zo'n moeder die vindt dat iedereen van haar kind moet meegenietenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, denk de laatste als het al zover komtMaar ik zou dan zelf voorstellen in een ander huisje te gaan ook.
In de verste uithoek van het park met omheining van prikkeldraad en stroomquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, ik weet hoe irritant ik dat zelf vind nu zonder kinderen. Dat ga ik anderen niet aandoenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wordt niet zo'n moeder die vindt dat iedereen van haar kind moet meegenieten
Tot op zekere hoogte worden ze dat allemaal.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wordt niet zo'n moeder die vindt dat iedereen van haar kind moet meegenieten
Wij hebben er 14 tussen 2 maanden en 40 maanden oud of zo, laatste kerstdiner was helemaal chique en zo, showkoks, belachelijk duur eten en het rook er gewoon naar babystront, zo'n warme golf kwam er af en toe voorbijquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:12 schreef CherryLips het volgende:
We hebben een veel te grote familie om nog met alle aanhang weg te kunnen. Aan de ene kant jammer, want ik zie bijna niemand meer. Aan de andere kant: /care want je bent alleen bezig met al dat kleine grut.
Haha ja wacht maar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik weet hoe irritant ik dat zelf vind nu zonder kinderen. Dat ga ik anderen niet aandoen
Yepquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte worden ze dat allemaal.
Ook zonder kids en met vrienden best regelmatig geweest door de jaren heen. Uiteraard niet als je een stedentrip doet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Center Parcs ben ik ook geen fan van, maar als je kids hebt, snap ik die keuze wel.
Machtig mooi gebied trouwensGa je nog naar de Breitachklamm?
Oh, nee hoor, ik ga absoluut geen probleem maken van de kinderen áls ik op zo'n tripje mee zou gaan. Niemand verplicht me immers en ik weet waar ik aan begin.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:15 schreef crv het volgende:
[..]
In de verste uithoek van het park met omheining van prikkeldraad en stroom
Is toch ook niet te doen met regelen, dat iedereen dan kan. We doen weleens een familiedag, maar zelfs al wordt de datum een jaar van tevoren doorgegeven, veel mensen nemen niet de moeite om die op te schrijven of er überhaupt aan te denken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben er 14 tussen 2 maanden en 40 maanden oud of zo, laatste kerstdiner was helemaal chique en zo, showkoks, belachelijk duur eten en het rook er gewoon naar babystront, zo'n warme golf kwam er af en toe voorbij
Een kloof waar je geweldig kunt wandelen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook zonder kids en met vrienden best regelmatig geweest door de jaren heen. Uiteraard niet als je een stedentrip doet.
Breitachklamm ken ik niet, wasda?
Ik heb een enorm kleine familie en weekendjes weg doen we eigenlijk niet meer sinds oma daar te bejaard voor is. Maar ik ben er echt niet rouwig om.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:12 schreef CherryLips het volgende:
We hebben een veel te grote familie om nog met alle aanhang weg te kunnen. Aan de ene kant jammer, want ik zie bijna niemand meer. Aan de andere kant: /care want je bent alleen bezig met al dat kleine grut.
Zijn er eigenlijk mensen die daar nou echt zin in hebben vraag ik me altijd af? Misschien ouders en grootouders omdat dan iedereen bij elkaar is? Voor mij was het altijd meer zo van, nou ja ok ik ga maar mee omdat ik eigenlijk geen nee kan zeggen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een enorm kleine familie en weekendjes weg doen we eigenlijk niet meer sinds oma daar te bejaard voor is. Maar ik ben er echt niet rouwig om.
Hey Danny hierquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:13 schreef Danny het volgende:
[..]
klopt. en volgens mij is het gefixt nu. Moest vanmorgen eerst naar fysio.
Zoiets moet het toch wel wezen? Of het is al een situatie met meerdere gezinnen en grootouders, die snap ik ergens ook nog. Maar met alleen volwassenen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk mensen die daar nou echt zin in hebben vraag ik me altijd af? Misschien ouders en grootouders omdat dan iedereen bij elkaar is? Voor mij was het altijd meer zo van, nou ja ok ik ga maar mee omdat ik eigenlijk geen nee kan zeggen.
Zo dat zijn geen halve maatregelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is even een koe aan het slachten voor lunch nu denk ik.
Ondanks dat geneuzel om slaapkamers vind ik het echt leuk. We gaan altijd naar Zeeland, hopen op redelijk weer en dan tig kilometer op het strand lopen, ergens wat eten, weer terug. Of een dag naar Goes of Middelburg of Veere, misschien 's avonds uit eten. 's Avonds domme spelletjes spelen, 30 Seconds of iets anders waar iedereen lekker agressief van wordt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk mensen die daar nou echt zin in hebben vraag ik me altijd af? Misschien ouders en grootouders omdat dan iedereen bij elkaar is? Voor mij was het altijd meer zo van, nou ja ok ik ga maar mee omdat ik eigenlijk geen nee kan zeggen.
Lekkaaaaahhhquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:37 schreef Amarantha het volgende:
Misschien komende anderhalf week doen ofzo.
Eén maar?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is even een koe aan het slachten voor lunch nu denk ik.
O ja dat is waarom ik het minder leuk vind, mijn hele familie houdt van gezelschapsspellen spelen en ik niet. Dus de hele avond (en bij slecht weer) worden er spellen gespeeld...quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ondanks dat geneuzel om slaapkamers vind ik het echt leuk. We gaan altijd naar Zeeland, hopen op redelijk weer en dan tig kilometer op het strand lopen, ergens wat eten, weer terug. Of een dag naar Goes of Middelburg of Veere, misschien 's avonds uit eten. 's Avonds domme spelletjes spelen, 30 Seconds of iets anders waar iedereen lekker agressief van wordt.
Bij mij op Kijkduin is het drukker dan ooit heb ik het ideequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is hier toch dood want iedereen vakantie dit dat.
Kijkduinquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij mij op Kijkduin is het drukker dan ooit heb ik het idee
Mee eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar keer geweest, was echt lekker.
Wat een bijzondere keuze qua lunch.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:50 schreef kwiwi het volgende:
Wat staat er bij jullie op het lunchmenu? Hier braaadworst met rode rool. Had zin in een warme lunch
Brood met chocopasta.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:50 schreef kwiwi het volgende:
Wat staat er bij jullie op het lunchmenu? Hier braaadworst met rode rool. Had zin in een warme lunch
Het was eigenlijk bedoeld als avondeten maar heb het omgewisseldquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een bijzondere keuze qua lunch.
Dacht al.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was eigenlijk bedoeld als avondeten maar heb het omgewisseld
Koude pasta is ook lekker met dit weer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanavond weet ik eigenlijk nog niet. Ik neig naar pasta met halloumi.
Daar ben ik niet zo'n fan van, koude pasta.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Koude pasta is ook lekker met dit weer.
Gewoon patatje. Kan je er meteen weer af sporten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo'n fan van, koude pasta.
Doet me er wel aan denken, donderdag is mijn sportdag, ik heb nu al (niet zo) frisse tegenzin. Alleen het eten bedenken al.
Nee man, gezond eten ditdat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon patatje. Kan je er meteen weer af sporten.
Haha ja loop je leeg tijdens het sporten. Lekker manquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, gezond eten ditdat.
En teveel vettig voer raken m'n darmen van over de zeik, dat ook.
Ik heb geen toilet tot mijn beschikking dan he.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja loop je leeg tijdens het sporten. Lekker man
Ik zie beeld voor mijquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen toilet tot mijn beschikking dan he.
Goed geregeldquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:01 schreef Amarantha het volgende:
Oke niet volgende week vrij maar deze week wel verder want waaaarm.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja loop je leeg tijdens het sporten. Lekker man
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik heb niks in huis. Zou eigenlijk even een boodschapje moeten doen, maar het is wat druk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:50 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:03 schreef crv het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:03 schreef crv het volgende:
[..]
[..]Ja, of dat topic met de dude die in z'n broek scheet tijdens het hardlopen en z'n moeder belde. Live-updates uit de berm toen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ben je weer in Rotterdam?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
Jongens!! K zit bij de palmboompjes op de boompjes![]()
![]()
Als een prikkertje in een bitterbal.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
Jongens!! K zit bij de palmboompjes op de boompjes![]()
![]()
Past preciesquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een prikkertje in een bitterbal.
Dapper.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaaa kijk nu naar de Maas. Ruik em zelfs
Dat zijn er 406 meer dan op mijn lijst .quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Er staan nog maar 406 boeken op m'n leeslijst.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zijn er 406 meer dan op mijn lijst .
Hoeveel boeken lees je normaal per week/maand?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Er staan nog maar 406 boeken op m'n leeslijst.
0.0quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel boeken lees je normaal per week/maand?
Ongeveer twee per maand denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel boeken lees je normaal per week/maand?
Oh dan ben je nog wel even bezigquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ongeveer twee per maand denk ik.
zelfgebakken brood met kaas, paté en de poelier had een potje rilettes meequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:50 schreef kwiwi het volgende:
Voor elk boek dat ik heb gelezen, komen er twee bij die ik nog wil lezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dan ben je nog wel even bezigIk ook 2 per maand. Maar als ik klaar ben met m'n studie eindelijk weer meer tijd om boeken te lezen
maar stonk ze?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Weer zo’n opgewarmd lijk dat bij de kassa vlak achter je komt staan. Vriendelijk gevraagd of ze wat afstand kan bewaren. Krijg je weer zo’n verongelijkte reactie alsof ik zeg dat ze stinkt.
Mensen
Ik ben halverwege Radetskymars. Wat een prachtig boekquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Lezers herken je altijd wel, scheelt toch zeker de helft in IQ.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Weer zo’n opgewarmd lijk dat bij de kassa vlak achter je komt staan. Vriendelijk gevraagd of ze wat afstand kan bewaren. Krijg je weer zo’n verongelijkte reactie alsof ik zeg dat ze stinkt.
Mensen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Mensen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Viel mee. De luier was waarschijnlijk net verschoond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Zouden daar dan klontjes in zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
geen flauw ideequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zouden daar dan klontjes in zitten?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zat net te eten![]()
Jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij draagt toch mondkapjes? Denk dat ik dat ook maar ga doen.
Maar goed dat ik er al niet meer voor werkte dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)t-te-staan~ad31f9f5/
Lang leve het Angelsaksische kapitalisme. Dit bedrijf heeft de afgelopen jaren schan-da-lige winsten gemaakt. En na drie maanden tegenslag flikkeren ze er 4.000 man uit
Betaalde schandalig, toch? Ik heb niet voor booking gewerkt, maar wel voor een zusterbedrijf. Onze tarieven lagen echt heel ver onder de gebruikelijke tarieven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar goed dat ik er al niet meer voor werkte dan.
Sommigen zeggen zelfs het Duitstalige boek van de eeuw, de vorige dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben halverwege Radetskymars. Wat een prachtig boek
Ja, was echt laag, maar het was ook heel eenvoudig werk, dus dat hief elkaar wel een beetje op. En het was non-stop werk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Betaalde schandalig, toch? Ik heb niet voor booking gewerkt, maar wel voor een zusterbedrijf. Onze tarieven lagen echt heel ver onder de gebruikelijke tarieven.
Jup. Dat gaat misschien wat ver, maar het past wel precies in mijn straatjequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommigen zeggen zelfs het Duitstalige boek van de eeuw, de vorige dan.
Ik heb ongeveer 10.000 roomtypes vertaaldquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, was echt laag, maar het was ook heel eenvoudig werk, dus dat hief elkaar wel een beetje op. En het was non-stop werk.
Ja precies, afstand tot metro is zoveel km, de kamer heeft een douche en gratis WiFi, etc. Jarenlang. Maar het was vast werk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 10.000 roomtypes vertaaldEn vele duizenden places of interest.
Nadat ze in het begin van de crisis even wat hotels gewurgd hebben door meteen allerlei annuleringskosten terug te eisen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Lang leve het Angelsaksische kapitalisme. Dit bedrijf heeft de afgelopen jaren schan-da-lige winsten gemaakt. En na drie maanden tegenslag flikkeren ze er 4.000 man uit
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, afstand tot metro is zoveel km, de kamer heeft een douche en gratis WiFi, etc. Jarenlang. Maar het was vast werk.
Ja, dit. Walgelijke praktijken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nadat ze in het begin van de crisis even wat hotels gewurgd hebben door meteen allerlei annuleringskosten terug te eisen.
Nadat ze vervolgens lekker aan de subsidieruif van de overheid zijn gaan zuigen.
Zo rollen zijquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Dusse, waar moet ik mijn volgende vakantie boeken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nadat ze in het begin van de crisis even wat hotels gewurgd hebben door meteen allerlei annuleringskosten terug te eisen.
Nadat ze vervolgens lekker aan de subsidieruif van de overheid zijn gaan zuigen.
Nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dusse, waar moet ik mijn volgende vakantie boeken?
quote:
Kun je lekker bij slapen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:38 schreef Amarantha het volgende:
Oh misschien kan ik vanavond wel Harry Potter deel 1 (en 2?) kijken.
lijkt wel kotsquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
die lucht jongens.. die smaak.. maar die lucht
ja, zie bovenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb jij weleens ragout er appetijtelijk uit zien zien dan?
doe danquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Nu zin om weer de HP-boeken te lezen.
Het lijkt alsof er bleekseldersars in zitquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
die lucht jongens.. die smaak.. maar die lucht
Omg dat is ook wel geweldig maar dat past echt niet in mijn mini huis.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb er een maar wil een U-vorm, dan kun je met z'n tweeën languit tv liggen kijken
zit er ook inquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het lijkt alsof er bleekseldersars in zit
ditquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb er een maar wil een U-vorm, dan kun je met z'n tweeën languit tv liggen kijken
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het lijkt alsof er bleekseldersars in zit
dat dacht ik ook.. maar valt me goed mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
En hoekbank.![]()
Een U klinkt ook relaxed, maar dan hou ik geen ruimte in m'n woonkamer over.
Hoe bedoel je? Bedoel je zoals dit?quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh damn dit wil ik ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat dacht ik ook.. maar valt me goed mee.
[ afbeelding ]
en ja dat vloerkleed had ik te klein besteld
Oh ja, dat kleedje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dat kleedje.
Maar nee, in de huidige opstelling gaat het echt te vol worden. Zo'n model is ook te onpraktisch voor ons, vermoed ik.
Snap ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]wil Nooit meer anders. dubbele hoek plofbank
Maar hoe vaak heb je al alle ziektes bij elkaar geroepen als je met je kleine teen tegen dat tafeltje aanstoot?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nooitquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoe vaak heb je al alle ziektes bij elkaar geroepen als je met je kleine teen tegen dat tafeltje aanstoot?
Uitzoeken als in een nieuwe kiezen of uitzoeken als in de zooi opruimen?quote:
Wacht maarquote:
Ja met telefoon doe ik dat vaak ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:54 schreef FranticDJ het volgende:
Ik koop dan gewoon een nieuwere versie van hetzelfde
Nieuwe kiezen. Al is dat tweede ook kut.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uitzoeken als in een nieuwe kiezen of uitzoeken als in de zooi opruimen?
Dan heb ik het 'voordeel' dat ik gewoon weer een Macbook wil, heb je niet zo veel keuzequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nieuwe kiezen. Al is dat tweede ook kut.
Keuzestress en FOMO, jeweetz.
Sowieso op de bank hangen met laptop is ook chill.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik had altijd desktops, maar die staat boven en daar spelletje doen vind ik niet leuk.
Makkelijker shoppen wel ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb ik het 'voordeel' dat ik gewoon weer een Macbook wil, heb je niet zo veel keuze
Nee oke ik ook niet maar gewoon beetje chill FOK!ken enz.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:01 schreef FranticDJ het volgende:
mja maar ik ga op de bank met laptop op schoot nu niet 1 2 3 gamen hoor
Nee, maar ik kan wel m'n reet beneden neerzetten zonder met een kast te hoeven slepen dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:01 schreef FranticDJ het volgende:
mja maar ik ga op de bank met laptop op schoot nu niet 1 2 3 gamen hoor
Is een proefmaand Amazon Prime Video niet makkelijker?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben alle Harry Potter films aan het downloaden.
Ik heb geen creditcard en dat ben je toch nodig?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is een proefmaand Amazon Prime Video niet makkelijker?
Die mag je alleen rond kerstmis kijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die mag je alleen rond kerstmis kijken
Eehm, kerstmis is voor Die Hard vriendquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die mag je alleen rond kerstmis kijken
Oh, geen idee wat de huidige opties zijn. Ik zit nog steeds via de Duitse Amazon.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen creditcard en dat ben je toch nodig?
Laatste keer dat ik ging checken was ik creditcard nodig maar ga nu wel nog keertje kijken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, geen idee wat de huidige opties zijn. Ik zit nog steeds via de Duitse Amazon.
Nee:quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, kerstmis is voor Die Hard vriend
Amazon prime, eerste maand gratis.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kerstmis is voor de film Serendipityquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, kerstmis is voor Die Hard vriend
geen Home alone?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kerstmis is voor de film SerendipityDie kijk ik elke kerst onder een deken met warme chocomel
Voor mij National Lampoon's Christmas Vacation.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kerstmis is voor de film SerendipityDie kijk ik elke kerst onder een deken met warme chocomel
Hoeft ook niet in de bios. Tenzij België.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:43 schreef Karzai het volgende:
Alleen niet zo'n zin om een mondkapje op te doen
Hopelijk is die van korte duur.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:31 schreef Karzai het volgende:
Kerst nog ver weg, eerst nog een hittegolfje
Ja die wil ik ook eens proberen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:09 schreef FranticDJ het volgende:
Zeker
trouwens. ik zag mars iccream met salted caramel
Niet mee eens. Maar ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:12 schreef Karzai het volgende:
Heerlijk, maar 25 graden is lekkerder. maar liever hitte dan kou
Kou is echt kut man.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet mee eens. Maar ieder zijn ding.
Bazenfilmquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor mij National Lampoon's Christmas Vacation.
Liefst sneeuwquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:12 schreef Karzai het volgende:
Heerlijk, maar 25 graden is lekkerder. maar liever hitte dan kou
Ja ok, in een drukke stad is het minder leuk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:15 schreef Karzai het volgende:
In zwitserland is dat wel mooi waarschijnlijk, in amsterdam is het in no time zwarte prut
Ik heb misschien 1x in mijn leven meegemaakt dat het een paar dagen mooi en goed bleef liggen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:15 schreef Karzai het volgende:
In zwitserland is dat wel mooi waarschijnlijk, in amsterdam is het in no time zwarte prut
Zo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:09 schreef FranticDJ het volgende:
Zeker
trouwens. ik zag mars iccream met salted caramel
nee das de erasmusbrug.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:28 schreef Karzai het volgende:
De zwaan, zo heet die brug toch, aan genieten op een terrasje?
JIJ VERTREKT NIET UIT DEN HAAGquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja open zo weer fundaben nu thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |