abonnement Unibet Coolblue
pi_194395528
100216_28827_KSC_Header.jpg

Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, of je beresterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend.


De KSC is een van de vele reeksen op FOK!. Wil je nog eens oude topics teruglezen, dan kun je die hier vinden.


Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!

Heb je zin in een spelletje? Pak dan de dobbelstenen en pionnen maar uit de kast voor een gezellig potje Oud-Hollands Koffiebord.

28 februari 2014 bestond KSC zeven jaar. Hiervoor is het door OA & MPG gemaakte jubileumtopic omhoog geschopt, met daarin alles over KSC. Pak dus een kop koffie en lees mee: GC / [KSC JUBILEUM] 6 jaar KSC . Zie ook: KSC-wiki .



Fles - overwegbomenopenneerdoener
Whis - advocate met slagroom en hagelslag
Muck - eigenaresse hobbywinkel & rechter
Liesje - kinderopvang en plantenzaak
Buda - burgemeester
Molo - huisarts, slager des duivels
Uitstraling - wilde weldoener en dorpspsycholoog
Kwiwi - architecte en agente
Bitterbal - serveerster Gedoodverfde Gerbil en eigenaar L'Estate Bitterboulette
Karzai - chefkok Gesauteerde Gerbil
Tamieke - beheerster bieb & ballenbak
Ygritte - bingoballenroepster & meditatiemiep
Koen - nachtwaker & brugwachter
Bos - bostpode & hontenuitlater
Frantic - broodjesbakker, zeebonk en beroepshobbyist
IJsdraakje - spellingsnazi
LTVDK - opzichter van L'Estate Bitterboulette
crv - wijnboer en folterkelder
Amarantha - koffieshop exploitatie
CherryLips - cavia trainer
RockNijntje - programmerende nomade
Haags - beroepsweigeraar
DaMart - ? Choo Choo motherfucker ?
Mschol - Lego Kluizenaar.
Friemelaar - Vuilnisman
DerRabbit - beroepshipster
Gianni61 - melk- en chocoladeveehouder
Toekito - Gameshop
-Miauw- Stadsgids en schrijver van parfum- en verfomschrijvingen
Arch-Indar - Sportinstructeur
DW457 - Eigenaar platenzaak
Gruj0 - Aankloteraar, waarschijnlijk inmiddels zonder beenhaar
EttoVanBelgie - Etto's Antiquariaat en Curiosashop

Tap tap tap
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:00:09 #2
357044 Budapestenaar
pi_194395548
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:55 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat was bij jou het geval? :D Wij hebben gelukkig alleen maar weekendjes met directe familie. En meestal was ik alleen dus dan ook eigen kamer.
Nee, ik kreeg gewoon een eigen kamer. Dat eiste ik trouwens ook. :D
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:00:36 #3
357044 Budapestenaar
pi_194395551
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Met hoofdpijn wakker worden en met stijgende paniek naar de wc moeten rennen terwijl je de vrijgezelle oom tevreden hoort ochtendgrommen.
_O-
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:01:10 #4
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_194395556
"Weekendje bezemkasten met Gerielibz" nee? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_194395562
Laatste keer met z'n allen zat ik in de bezemkast, dus dat ene kamertje met twee aparte bedden. Komt eerst m'n zus: ja de kast is vol mag ik m'n koffer hier op het tweede bed leggen, dan kom ik hier gewoon twee keer per dag m'n kleren halen en terugleggen.

:{

En ik had een klein badkamertje met het enige bad van het huis, je kon er niet echt in douchen bij gebrek aan douchekop en douchegordijn. En geen deur naar de slaapkamer. Wil m'n zwager op zondagochtend om half negen in bad, moet ik ophoepelen.
Echt altijd lachen.
Tap tap tap
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:02:29 #6
357044 Budapestenaar
pi_194395565
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee ik was de énige single :D Als ik bij het kleine grut ingedeeld zou worden, ging ik gewoon niet mee. Maar de meeste gezinnen bleven in hun eigen huisje.
Ga nu nog eens in de zoveel tijd met ouders + broer + zus + aanhang een weekendje weg en dan zit ik ook in bezemkast, de enige kamer zonder eigen douche. Altijd leuk 's ochtends.
Dan moet je bedelen bij je ouders of zus of je hun douche mag gebruiken? Dat lijkt me ongemakkelijk :{
pi_194395568
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
"Weekendje bezemkasten met Gerielibz" nee? :?
is dat hetzelfde als zolderkameren?
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:03:16 #8
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_194395573
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

is dat hetzelfde als zolderkameren?
Nee knusser
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_194395575
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dan moet je bedelen bij je ouders of zus of je hun douche mag gebruiken? Dat lijkt me ongemakkelijk :{
Yup. Altijd als laatste dus ook.
Tap tap tap
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:03:26 #10
357044 Budapestenaar
pi_194395576
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Laatste keer met z'n allen zat ik in de bezemkast, dus dat ene kamertje met twee aparte bedden. Komt eerst m'n zus: ja de kast is vol mag ik m'n koffer hier op het tweede bed leggen, dan kom ik hier gewoon twee keer per dag m'n kleren halen en terugleggen.

:{

En ik had een klein badkamertje met het enige bad van het huis, je kon er niet echt in douchen bij gebrek aan douchekop en douchegordijn. En geen deur naar de slaapkamer. Wil m'n zwager op zondagochtend om half negen in bad, moet ik ophoepelen.
Echt altijd lachen.
Jezus, kon hij niet wachten tot een normaal tijdstip?
pi_194395581
En m'n broer en z'n vriendin gaan altijd heel vroeg en zorgen dat ze om klokslag 1 uur de sleutel ophalen, en die overleggen niet, dus die nemen gewoon een kamer.
Tap tap tap
pi_194395582
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Laatste keer met z'n allen zat ik in de bezemkast, dus dat ene kamertje met twee aparte bedden. Komt eerst m'n zus: ja de kast is vol mag ik m'n koffer hier op het tweede bed leggen, dan kom ik hier gewoon twee keer per dag m'n kleren halen en terugleggen.

:{

En ik had een klein badkamertje met het enige bad van het huis, je kon er niet echt in douchen bij gebrek aan douchekop en douchegordijn. En geen deur naar de slaapkamer. Wil m'n zwager op zondagochtend om half negen in bad, moet ik ophoepelen.
Echt altijd lachen.
Die zwager heb je keihard uitgelachen en de deur weer dichtgeflikkerd mag ik hopen?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:04:19 #13
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_194395587
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Laatste keer met z'n allen zat ik in de bezemkast, dus dat ene kamertje met twee aparte bedden. Komt eerst m'n zus: ja de kast is vol mag ik m'n koffer hier op het tweede bed leggen, dan kom ik hier gewoon twee keer per dag m'n kleren halen en terugleggen.

:{

En ik had een klein badkamertje met het enige bad van het huis, je kon er niet echt in douchen bij gebrek aan douchekop en douchegordijn. En geen deur naar de slaapkamer. Wil m'n zwager op zondagochtend om half negen in bad, moet ik ophoepelen.
Echt altijd lachen.
Dat regel je toch gewoon GOED van tevoren? :? En als niemand het nodig vindt om jou fatsoenlijk onder te brengen dan ga je toch niet mee? :? Dan bleef ik liever thuis hoor -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_194395592
Maar verder is het ook wel heel gezellig hoor _O-
Tap tap tap
pi_194395597
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Die zwager heb je keihard uitgelachen en de deur weer dichtgeflikkerd mag ik hopen?
Ja, hij is niet in bad gegaan dat weekend _O- Van mij mocht hij wel 's avonds of wat later, maar dan hoefde het niet meer.
Tap tap tap
pi_194395600
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, hij is niet in bad gegaan dat weekend _O- Van mij mocht hij wel 's avonds of wat later, maar dan hoefde het niet meer.
Mooi zo! Wat een sukkel. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:05:19 #17
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194395601
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:03 schreef CherryLips het volgende:
En m'n broer en z'n vriendin gaan altijd heel vroeg en zorgen dat ze om klokslag 1 uur de sleutel ophalen, en die overleggen niet, dus die nemen gewoon een kamer.
Ik zorgde ook altijd dat ik er als eerste was, inderdaad om eerste keus qua kamer te hebben :P
pi_194395602
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat regel je toch gewoon GOED van tevoren? :? En als niemand het nodig vindt om jou fatsoenlijk onder te brengen dan ga je toch niet mee? :? Dan bleef ik liever thuis hoor -O-
Ik snap het ook wel hoor, want wat moet ik met zo'n groot bed en een grote kamer als ik toch in m'n eentje ben.
Tap tap tap
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:05:53 #19
357044 Budapestenaar
pi_194395606
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:03 schreef CherryLips het volgende:
En m'n broer en z'n vriendin gaan altijd heel vroeg en zorgen dat ze om klokslag 1 uur de sleutel ophalen, en die overleggen niet, dus die nemen gewoon een kamer.
Mijn ex-schoonzusje stormde ook het huurhuis binnen om als eerste een kamer te claimen. De grootste en de enige met een eigen badkamer, terwijl zij alleen was. Daar heb ik toch een stokje voor gestoken :{w

Maar dat was sowieso een kutwijf.
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:06:01 #20
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_194395608
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel hoor, want wat moet ik met zo'n groot bed en een grote kamer als ik toch in m'n eentje ben.
privacy. Wat alle anderen ook op prijs stellen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Grootste filosoof 2022 dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:06:33 #21
442397 UitStraling
pi_194395617
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Laatste keer met z'n allen zat ik in de bezemkast, dus dat ene kamertje met twee aparte bedden. Komt eerst m'n zus: ja de kast is vol mag ik m'n koffer hier op het tweede bed leggen, dan kom ik hier gewoon twee keer per dag m'n kleren halen en terugleggen.

:{

En ik had een klein badkamertje met het enige bad van het huis, je kon er niet echt in douchen bij gebrek aan douchekop en douchegordijn. En geen deur naar de slaapkamer. Wil m'n zwager op zondagochtend om half negen in bad, moet ik ophoepelen.
Echt altijd lachen.
Wat is dat voor een freak dan?
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:06:37 #22
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194395618
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Laatste keer met z'n allen zat ik in de bezemkast, dus dat ene kamertje met twee aparte bedden. Komt eerst m'n zus: ja de kast is vol mag ik m'n koffer hier op het tweede bed leggen, dan kom ik hier gewoon twee keer per dag m'n kleren halen en terugleggen.

:{

En ik had een klein badkamertje met het enige bad van het huis, je kon er niet echt in douchen bij gebrek aan douchekop en douchegordijn. En geen deur naar de slaapkamer. Wil m'n zwager op zondagochtend om half negen in bad, moet ik ophoepelen.
Echt altijd lachen.
Dan zou ik dus gewoon niet meer meegaan he. Wij boeken ook altijd iets met een kamer teveel zodat iedereen een fatsoenlijke kamer heeft.
pi_194395626
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Wat is dat voor een freak dan?
Iemand die om zes uur al wakker is, een eindje gaat wandelen en dan in bad wil.
Tap tap tap
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:07:07 #24
357044 Budapestenaar
pi_194395629
Wat is alleen op vakantie gaan een zegen eigenlijk O+
pi_194395632
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel hoor, want wat moet ik met zo'n groot bed en een grote kamer als ik toch in m'n eentje ben.
Kamerformaat zou me in m'n eentje ook niet echt boeien, als de rest maar opbokt uit mijn kamer en ik ook fatsoenlijk kan douchen ipv steeds te moeten wachten. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')